Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #281
    HeruNolweo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var. Ön frenin de kampana olması fren performansını nasıl etkiliyor?
    Yani açıkcası motorun frenajından memnun musunuz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kawasaki olanın arka amortisörlerine dikkat ettiniz mi ?

  3. #283

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki olanın arka amortisörlerine dikkat ettiniz mi ?
    Benim de dikkatimi çekti ilginç, sanki birer tane de ilave atmışlar gibi.

  4. #284
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı savannah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün motordan üst devirlerde zırıltı gelmeye başladı; orasına burasına baktım bişey gevşemişmi diye ama çözemedim gevşek bişey yok gibi. Motorun içinden geliyor ses... yarın servise gidicem bakalım hayırlısı inşallah bi sıkıntı çıkmaz
    hocam ne yaptınız, gösterebildinizmi motorunuzu? umarım bir şey yoktur...

  5. #285

    Üyelik
    19 Ocak 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Boxer 150 , CBF 150
    Alıntı savannah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün motordan üst devirlerde zırıltı gelmeye başladı; orasına burasına baktım bişey gevşemişmi diye ama çözemedim gevşek bişey yok gibi. Motorun içinden geliyor ses... yarın servise gidicem bakalım hayırlısı inşallah bi sıkıntı çıkmaz
    Merhabalar, bajaj boxer almaya çok niyetliyim her an alabilirim ancak yaşadığınız sorun beni de tedirgin etti, bugun servise gideceğinizi yazmışsınız sorununuz halledebildiniz mi ? Bir de 9.sayfada motorun grenajını ve camını söktüğünüz resmi gördüm ve bu şekli çok hoşuma gitti, bu motor benim ilk motorum olacak dolayısıyla böyle bir değişikliği benim yapmamın sağlıklı olacağını düşünmüyorum, alacağım bayiden istesem yapar mı bunu yada kime yaptırabilirim, ve grenajla camı söktürmemin bir zararı olur mu acaba ?
    twona bunu beğendi.

  6. #286
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı ceniver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, bajaj boxer almaya çok niyetliyim her an alabilirim ancak yaşadığınız sorun beni de tedirgin etti, bugun servise gideceğinizi yazmışsınız sorununuz halledebildiniz mi ? Bir de 9.sayfada motorun grenajını ve camını söktüğünüz resmi gördüm ve bu şekli çok hoşuma gitti, bu motor benim ilk motorum olacak dolayısıyla böyle bir değişikliği benim yapmamın sağlıklı olacağını düşünmüyorum, alacağım bayiden istesem yapar mı bunu yada kime yaptırabilirim, ve grenajla camı söktürmemin bir zararı olur mu acaba ?

    o kafa grenajını sökmek için bir yıldız tornavida ile 4 tane vidayı sökmeniz yeterli. yani servise gerek yok 1dk da sökülüyor. tabi isterseniz serviste söker ayrıca hiç bir zararıda yok...
    ceniver bunu beğendi.

  7. #287
    savannah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Extreme max/Kanuni Merlins/Bajaj Boxer
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ne yaptınız, gösterebildinizmi motorunuzu? umarım bir şey yoktur...
    Hocam gösterdim ancak servis bi sıkıntı olmadığını söyledi, sanırım birazda benim paronayaklığım söz konusu. Önemli bi sıkıntısı olsaydı bugün şehir içinde git gel 150 km yapamazdım zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------

    Alıntı ceniver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, bajaj boxer almaya çok niyetliyim her an alabilirim ancak yaşadığınız sorun beni de tedirgin etti, bugun servise gideceğinizi yazmışsınız sorununuz halledebildiniz mi ? Bir de 9.sayfada motorun grenajını ve camını söktüğünüz resmi gördüm ve bu şekli çok hoşuma gitti, bu motor benim ilk motorum olacak dolayısıyla böyle bir değişikliği benim yapmamın sağlıklı olacağını düşünmüyorum, alacağım bayiden istesem yapar mı bunu yada kime yaptırabilirim, ve grenajla camı söktürmemin bir zararı olur mu acaba ?
    Elini korkak alıştırma bence elin anahtar tutmalı... O far grenajını dört tane vida tutuyor merak etme hiç bi sıkıntı olmaz. Boxer'ı kesinlikle tavsiye ederim almaktan çekinme o fiyata çinli skuter satıyorlar. Fiyatları yükseldiğinde değere binecek bu motor
    ceniver bunu beğendi.
    Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.

  8. #288
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı savannah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam gösterdim ancak servis bi sıkıntı olmadığını söyledi, sanırım birazda benim paronayaklığım söz konusu. Önemli bi sıkıntısı olsaydı bugün şehir içinde git gel 150 km yapamazdım zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------



    Elini korkak alıştırma bence elin anahtar tutmalı... O far grenajını dört tane vida tutuyor merak etme hiç bi sıkıntı olmaz. Boxer'ı kesinlikle tavsiye ederim almaktan çekinme o fiyata çinli skuter satıyorlar. Fiyatları yükseldiğinde değere binecek bu motor
    sorun olmamasına sevindim hocam...
    savannah bunu beğendi.

  9. #289

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı HeruNolweo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var. Ön frenin de kampana olması fren performansını nasıl etkiliyor?
    Yani açıkcası motorun frenajından memnun musunuz?
    Gayet memnunum, daha önceki msjlarımda da belirttiğim gibi disk freni aratacak bir durum yok. Aksine geç kilitlendiği ve yumuşak frenleme yaptığı için son derece memnunum. Aşırı dik yokuş inişlerde zaten motor kompresörünü tercih ediyorum fren yerine. Motor son derece hafif, bu yüzden sorun teşkil etmiyor kampanalar.

    Bu arada lastikler on numaraymış, kullandıkça tecrübe ettim, boşuna evhamlanmışım nylon diye. Hintli yapmış be kardeşim...
    savannah bunu beğendi.

  10. #290
    trcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2014
    Şehir
    arnavutköy ist
    Motosikleti
    Boxer bm 150
    yurdukoru kardaş dag tepe giderim diyonda lastikler için ne gibi tetbir almaklazım içlastikmi taşiyacagiz lastigi tamir icin neler lazim bu konuda tecrubenden faydalansak saygilar

  11. #291

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı trcn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yurdukoru kardaş dag tepe giderim diyonda lastikler için ne gibi tetbir almaklazım içlastikmi taşiyacagiz lastigi tamir icin neler lazim bu konuda tecrubenden faydalansak saygilar
    Şahsen her zaman bir adet iç lastiği topcasede taşımanın faydalı olduğunu düşünüyorum. Bu motoru almamdaki en büyük etkenlerden biri de basit ve tamirinin kolay oluşu. Motorumuz öyle komplike bir motor değil, herhangi bir bisikletçi çırağı bile kolayca söker takar. Tamirciye gidene kadar da köpük idare eder sanırım.

    Dağ başında patlarsa pek işe yaramayacağını bilsem de o zaman köpüğe başvurabilirim. Gerçi köpük olayı dublexte bile faydasız çoğu zaman. (Derin kesiklerde vs) Bir keresinde nereden geldiyse lastiğime iri bir hayvan kemiği girdi ve 5 cm lik bir yarık oldu. Lastiğim dublex olmasına rağmen köpük işe yaramadı.

    Jantlar çelik olduğu ve tel olmadığı için ilerde herhangi bir dublex lastik alsak uyar diye düşünüyorum.

  12. #292
    trcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2014
    Şehir
    arnavutköy ist
    Motosikleti
    Boxer bm 150
    yurdukoru kardaş teşekkürler içlastik taşımak tamam ama içlastige köpük uygulanabiliyormu ikincisi bu üzerindeki cantlara tubeles lastik takıla biliyormu bu konularda bilgisi olandan yardım lütfen saygılar

  13. #293
    savannah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Extreme max/Kanuni Merlins/Bajaj Boxer
    o lastik patlayınca sıktığınız köpükler iç lastiklide işe yaramıyor tecrübeyle sabittir.
    İç lastikte lastik patladığında lastiği sökmekten başka şansımız yok yada jantın üzerinde gitmekten ve lastiği parçalamaktan

    Ancak ve ancak! iç lastik patlamadan önce içine sıkılan patlama engelleyici bazı ürünler var. onları denemek lazım bisikletçiler falan kullanıyorlar dediklerine görede işe yarıyormuş.
    Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.

  14. #294

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    tel jantlı satılıyormu ilanda öyle gözüküyor.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60926111/detay

  15. #295

    Üyelik
    19 Ocak 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Boxer 150 , CBF 150
    @savannah ve @twona cevaplarınız için çok teşekkür ederim, bayii de aradım bugun onlarda eğer kablosu falan ortalıkta gözükmesse bir sıkıntı olmaz dediler.
    twona bunu beğendi.

  16. #296
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tel jantlı satılıyormu ilanda öyle gözüküyor.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60926111/detay
    tel jantlı satılmıyor hocam. keşke tel jantlı satılsaymış. zaten çelik jant bu motorun mantığına ters. hangi akla hizmet bu motora tel jant takmışlar anlamadım. ben bajajın global sitesine mail atıp bir takım tel jant isteyeceğim, bakalım ne cevap verecekler.
    mudurnulu ve savannah bunu beğendiler.

  17. #297

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tel jantlı satılmıyor hocam. keşke tel jantlı satılsaymış. zaten çelik jant bu motorun mantığına ters. hangi akla hizmet bu motora tel jant takmışlar anlamadım. ben bajajın global sitesine mail atıp bir takım tel jant isteyeceğim, bakalım ne cevap verecekler.
    Sadece fikir yürütüyorum. Ülkemizde satılan Boxer, export modeli olduğu için ve genelde export malları biraz daha özenerek üretildiği için daha modern ve farklı göstermek istemiş olabilirler. Ayrıca Türkiye pazarındakiler Euro 3 emisyon standardında bildiğim kadarıyla. Konuyla alakası yok ama tüm bunlar maliyeti de artırmıştır şüphesiz.

    En azından diğer çinçonlardan ayırmak istemiş de olabilirler. Ya da ileride tubeless a çevirme imkanı olsun diye de olabilir.
    Ön ve arka koruma demirleri, sele demiri de nikelajdan mat boyaya çevrilmiş. Ayrıca çelik jant tel janta göre daha maliyetli bir o kadar da hafif.

    Ne yalan söyleyeyim ben bu şekilde yani çelik jantla daha modern buluyorum Boxer'ı.

    Zaman geçtikçe Boxer altımdan kayar oldu. Bisiklet gibi kıvraklaştı. Alışma dönemini yavaş yavaş bitiriyoruz. ( Özellikle kalkışlardaki ani ivmelenmeye) Eşim de artık daha rahat kullandığımı farkettiğini söyledi. Tek hayıflandığım konu keşke motor hacmi 150 değil de 200 olsaymış. O zaman gerçekten 20-25 beygirle dumanını attırmış ne kadar şehirli çakma funduro enduro vs motorların.

    Bu arada söke söke bitiremedim etiketleri. Hala bir yerlerinden OK, control, export, vs yazan etiketler çıkıyor. Ne çok kontrol etiketi varmış bu motorda.

    Artık şehir merkezine bile tamamen kestirme yollardan hatta zevk olsun diye arsalardan tarlalardan geçerek gidiyorum. İp gibi keçi yollarından, bayırlardan çimenlerden gidiyorum. Milletin son model enduro motorlarla bile acaba altı vurur mu diye korkarak ve temkinli geçtiği eşşek yollarından düz yol gibi geçip gidiyorum.

    Boxer kesinlikle Kırsal Türkiye'nin motoru gerisi yalan.
    savannah ve okan218 bunu beğendiler.

  18. #298
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı Yurdukoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece fikir yürütüyorum. Ülkemizde satılan Boxer, export modeli olduğu için ve genelde export malları biraz daha özenerek üretildiği için daha modern ve farklı göstermek istemiş olabilirler. Ayrıca Türkiye pazarındakiler Euro 3 emisyon standardında bildiğim kadarıyla. Konuyla alakası yok ama tüm bunlar maliyeti de artırmıştır şüphesiz.

    En azından diğer çinçonlardan ayırmak istemiş de olabilirler. Ya da ileride tubeless a çevirme imkanı olsun diye de olabilir.
    Ön ve arka koruma demirleri, sele demiri de nikelajdan mat boyaya çevrilmiş. Ayrıca çelik jant tel janta göre daha maliyetli bir o kadar da hafif.

    Ne yalan söyleyeyim ben bu şekilde yani çelik jantla daha modern buluyorum Boxer'ı.

    Zaman geçtikçe Boxer altımdan kayar oldu. Bisiklet gibi kıvraklaştı. Alışma dönemini yavaş yavaş bitiriyoruz. ( Özellikle kalkışlardaki ani ivmelenmeye) Eşim de artık daha rahat kullandığımı farkettiğini söyledi. Tek hayıflandığım konu keşke motor hacmi 150 değil de 200 olsaymış. O zaman gerçekten 20-25 beygirle dumanını attırmış ne kadar şehirli çakma funduro enduro vs motorların.

    Bu arada söke söke bitiremedim etiketleri. Hala bir yerlerinden OK, control, export, vs yazan etiketler çıkıyor. Ne çok kontrol etiketi varmış bu motorda.

    Artık şehir merkezine bile tamamen kestirme yollardan hatta zevk olsun diye arsalardan tarlalardan geçerek gidiyorum. İp gibi keçi yollarından, bayırlardan çimenlerden gidiyorum. Milletin son model enduro motorlarla bile acaba altı vurur mu diye korkarak ve temkinli geçtiği eşşek yollarından düz yol gibi geçip gidiyorum.

    Boxer kesinlikle Kırsal Türkiye'nin motoru gerisi yalan.
    dedikleriniz olabilir tabiyki ama ben böyle klasik çizgileri olan bir motora tel jant hatta krom ön çamurluğun çok daha fazla yakışacağını düşünüyorum.

    bende motorumu genelde şehiriçi kullanımın dışında boluda köylere, yeryer kırsal bölgelere, toprak yollara kullanıyorum ve daha fazla keyif alıyorum. boxer bir cross değil tabiyki ama güzel bir lastik seçimiyle bir enduronun kullanıldığı tüm yollarda rahatça kullanılabilir.ben lastikleri yakın zamanda değiştiriyorum. zaten scramble projem için lastiklerin değişmesi gerekiyordu fakat 17 janta göre aradığım ölçülerde croos yada enduro lastiği bulamadım malesef. en son sava lastiklere bakarken Sava MC 32 lastikleri buldum. bu lastikler hem araziye hem yağışlı havalara uygun tam aradığım gibi kaliteli lastikler. lastiklerin ölçüsüde tam istediğim gibi. bizim jant eni bu klastiğe göre biraz dar olsada mecburen bu lastikleri takacağım. enduro tarzına en yakın, ucuz ve kaliteli olarak bulduğum lastikler bunlar. şöyle söyleyeyim; cbf 250 yada pulsar 200 de kullanılan ön-arka lastik ölçüleriyle aynı olacak ön 100/80-17 - arka 130 /70 -17

    Yurdukoru, mudurnulu, savannah ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #299
    mudurnulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Merhaba Arkadaşlar,

    Sonunda 680Km yi devirdim. büyük kısmı düz asfalt yolda ve son 70 Km si orman yollarında geçen rodaj boyunca 60 Km üzerine çıkmadım ve motoru hiç zorlamadım. şimdiye kadar edindiğim tecrube sonucu beni memnun eden ve kafamı kurcalayan konuları paylaşmak istedim.

    - Süspansiyon harika. orman içinde kullanırken de stabilize yollarda da mükemmel çalışıyor.
    - Yakıt bence çok iyi. bahsettiğim gibi çok yumuşak bir kullanım sonucu 30 TL lik benzin ile 330 Km yol yaptım.
    - Orman yolunda kullanırken torkun ne kadar yüksek olduğunu daha iyi fark ettim. bence de bu motor bu yolların motoru.

    Kafama takılan konulara gelecek olursak,

    - Bahsettiğim kullanım şekline rağmen yağ filitre kapağının arasından, motorun tam ön alt tarafında devir göstergesi için bırakıldığını tahmin ettiğim bir deliğin tıpasının arasından ve motor soğutucu bloğunun alt kısmından çok çok az olmasına rağmen bir yağ sızıntısı gördüm. Acaba sizlerde de var mı?
    - 60 Km hıza kadar motor son derece titreşimsiz ve rahat, ancak 60 Km hıza gelince bir titreşim hissettim. rahatsız edici değil tabi ama daha üst devirlerde rahatsızlık verir mi acaba?
    - Belli devir aralığında motordan sübap pabucunun şıkırtısı duyuluyor. her motordan gelir bu ses ancak bunda belli bir devirde daha yüksek oluyor. savannah arkadaşımızın bahsettiği ses bumu dur acaba? Sübap ayarımı istiyor, yoksa tamamen normal mi? servis normal dese de kafama takılıyor işte.

    Bu konularda sizlerin yorumları nedir arkadaşlar. özellikle yağ sızıntısı. Sızıntı biraz abartılı oluyor da nemlenme diyeyim ben. bu konu canımı sıkıyor doğrusu. benimle aynı zamanda çançinçon marka motor alan arkadaşın motorunda hiç leke yok yahu.

    Herkese hayırlı günler.
    twona, savannah ve Yurdukoru bunu beğendiler.

  20. #300
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    belirli devirlerde silindirden bir zırıltı geliyor ama sübaplardanmı bilemiyorum. bende acaba sadece bendemi var diye merak ediyordum. aslında ingilizcesi iyi olan bi arkadaşımız yabancı forumlarda bu tarz yada kronik sorunları varmı diye araştırsa çok makbule geçer diye düşünüyorum...

    Sanırım bu linkteki boxer da peruda satılan model, bir inceleyin derim

    http://www.bajaj.com.pe/motocicletas/boxer-150/fotos

    Buda Boxerın beyaz rengi, hemde tel jant ve krom ön çamurluklu



    buda boxerın cross modeli, arazi için harika





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------

    ademx, savannah ve hasanyağmur bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)