Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mayıs 2014, 10:24
#181
savannah adlı üyeden alıntı
Bendende geliyorda ara sıra tam tespit edemedim nereden geldiğini. Sizdeki ses çok mu rahatsız edici ?
çok abartı değil ama titreşim oldukça bazı devirlerde belli aralıklşarla bir zırıltı var. neyse bakıcam artık duruma göre buradan yazarım. lastik arayışındayım, istediğim ölçüleri bir türlü bulamıyorum malesef. 110/90-17 ve 120/90-17 enduro yada cross tipi dişli lastik nerde bulabilirim acaba?
Reklamlar
-
04 Mayıs 2014, 12:34
#182
Arkadaşlar motorlarımız henüz çok yeni, daha bin km leri devirmedik, bu tarz titreşimler, rodaj isteyen bir motor için normaldir. Ön siperliğin somunlarının altındaki oringleri sıkın. Bende o dediğiniz zırıltı yok, siz yazdıktan sonra özellikle kulak verdim o şekilde bir ses duyamadım. Sadece en üst devirdeyken bacaklarımda alttan bir gıdıklama hissediyorum, o da sanırım zamanla geçer. Ayrıca dikkat ettim düz yolda 90 km/h giderken en ufak bir rahatsızlık yok. Sorun sadece tapa gaz giderken oluyor.
Başka forumlarda Boxer'ı sürmeden, ya da 10 dk test sürüşüyle titreşim var demişler Boxer için,onlara sadece gülüyorum. Ya titreşim nedir bilmiyorlar ya da hiç titreyen motor kullanmamışlar... SYM Fiddle'da 75. km deki titreşim resmen göz yuvalarımı yerinden oynatıyor, bir süre sonra elektrik verilmiş gibi oluyordum,Azer Bülbül'den, Kıvırcık İsmail'den beter olmuştum...GS'te ise oturduğum yerin altından sanki kompresörle sondaj yapıyorlardı...Dünya paraya sıfır aldığım Shadowda ise bırak aynayı, önümü göremiyordum göz yuvalarımdaki titreşiminden...Boxer'daki üst devirlerdeki titreşim, sadece eski model bir Ericsson telefonun cepte bıraktığı titreşim gibi bir vızıltı. O da yanlızca 3. vitesten 4. vitese e atmazdan önce ve rampalarda oluyor. Eğer BOR kullanabilirsek o vızıltı da geçer, yağ gibi olur diye düşünüyorum.
-
04 Mayıs 2014, 12:46
#183
sanırım lastikleri buldum fakat fiyat çok pahalı. tanesi 350-400 tl civarı. pirelli scorpion mt90 at...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorlarımız henüz çok yeni, daha bin km leri devirmedik, bu tarz titreşimler, rodaj isteyen bir motor için normaldir. Ön siperliğin somunlarının altındaki oringleri sıkın. Bende o dediğiniz zırıltı yok, siz yazdıktan sonra özellikle kulak verdim o şekilde bir ses duyamadım. Sadece en üst devirdeyken bacaklarımda alttan bir gıdıklama hissediyorum, o da sanırım zamanla geçer. Ayrıca dikkat ettim düz yolda 90 km/h giderken en ufak bir rahatsızlık yok. Sorun sadece tapa gaz giderken oluyor.
Başka forumlarda Boxer'ı sürmeden, ya da 10 dk test sürüşüyle titreşim var demişler Boxer için,onlara sadece gülüyorum. Ya titreşim nedir bilmiyorlar ya da hiç titreyen motor kullanmamışlar... SYM Fiddle'da 75. km deki titreşim resmen göz yuvalarımı yerinden oynatıyor, bir süre sonra elektrik verilmiş gibi oluyordum,Azer Bülbül'den, Kıvırcık İsmail'den beter olmuştum...GS'te ise oturduğum yerin altından sanki kompresörle sondaj yapıyorlardı...Dünya paraya sıfır aldığım Shadowda ise bırak aynayı, önümü göremiyordum göz yuvalarımdaki titreşiminden...Boxer'daki üst devirlerdeki titreşim, sadece eski model bir Ericsson telefonun cepte bıraktığı titreşim gibi bir vızıltı. O da yanlızca 3. vitesten 4. vitese e atmazdan önce ve rampalarda oluyor. Eğer BOR kullanabilirsek o vızıltı da geçer, yağ gibi olur diye düşünüyorum.
hocam motorda titreşim var ama dediğiniz gibi rahatsız edecek gibi yada bir tvs apache gibi değil. yada şöyle söyleyeyim. benim 2013 cryptondan daha az titriyor gerisini siz düşünün. bunun dışında hızlanması cryptondan sonra çok tatminkar geldi bana. motor çok sessiz çalışıyor naked olduğu için biryerinden takırtı tukurtuda gelmiyor. yıllarca sorunsuzca binilecek bir motor gerçekten.
dün geceden beride motor için planladığım şeyleri düşünüyorum. bütçeyi ayarlayabilir ve vakit ayırabilirsem harika bir motor ortaya çıkacak buna emininim. hatta ekrem bey bajaj türkiyede bile yayınlayabilir benim motor bittikten sonra
-
04 Mayıs 2014, 19:21
#184
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorlarımız henüz çok yeni, daha bin km leri devirmedik, bu tarz titreşimler, rodaj isteyen bir motor için normaldir. Ön siperliğin somunlarının altındaki oringleri sıkın. Bende o dediğiniz zırıltı yok, siz yazdıktan sonra özellikle kulak verdim o şekilde bir ses duyamadım. Sadece en üst devirdeyken bacaklarımda alttan bir gıdıklama hissediyorum, o da sanırım zamanla geçer. Ayrıca dikkat ettim düz yolda 90 km/h giderken en ufak bir rahatsızlık yok. Sorun sadece tapa gaz giderken oluyor.
Başka forumlarda Boxer'ı sürmeden, ya da 10 dk test sürüşüyle titreşim var demişler Boxer için,onlara sadece gülüyorum. Ya titreşim nedir bilmiyorlar ya da hiç titreyen motor kullanmamışlar... SYM Fiddle'da 75. km deki titreşim resmen göz yuvalarımı yerinden oynatıyor, bir süre sonra elektrik verilmiş gibi oluyordum,Azer Bülbül'den, Kıvırcık İsmail'den beter olmuştum...GS'te ise oturduğum yerin altından sanki kompresörle sondaj yapıyorlardı...Dünya paraya sıfır aldığım Shadowda ise bırak aynayı, önümü göremiyordum göz yuvalarımdaki titreşiminden...Boxer'daki üst devirlerdeki titreşim, sadece eski model bir Ericsson telefonun cepte bıraktığı titreşim gibi bir vızıltı. O da yanlızca 3. vitesten 4. vitese e atmazdan önce ve rampalarda oluyor. Eğer BOR kullanabilirsek o vızıltı da geçer, yağ gibi olur diye düşünüyorum.
Abi tamamen katılıyorum sana; ki benim motorda zırıltı vızıltı titreşim kalmadı cidden
Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.
-
04 Mayıs 2014, 20:54
#185
-
04 Mayıs 2014, 21:23
#186
tekeriniz düzbassın.
üertici 20w50 uygun görmüşse sakıncası yoktur.
10w40 daha iyi tabi belki biraz ince gelir azbişey bor
katılsa oda sorun olmaktan çıkar. ilkinde servisin yağını
bırakıp 3.000de dökmek mantıklı olabilir.
projeleriniz konusunda aceleci olmayın tam içinize sineni
bulup öyle yapın.
-
04 Mayıs 2014, 21:49
#187
ademx adlı üyeden alıntı
tekeriniz düzbassın.
üertici 20w50 uygun görmüşse sakıncası yoktur.
10w40 daha iyi tabi belki biraz ince gelir azbişey bor
katılsa oda sorun olmaktan çıkar. ilkinde servisin yağını
bırakıp 3.000de dökmek mantıklı olabilir.
projeleriniz konusunda aceleci olmayın tam içinize sineni
bulup öyle yapın.
bor olayı nedir biraz açarmısınız?
-
05 Mayıs 2014, 01:14
#188
bor(nnt borpower vs.) özellikle otomobillerde kullanılan yağ katkısı
yağın, motorun ömrünü uzatır. biraz kalınlaştırır yeni motora
çok önerilmez ancak ince yağ kullanıldığında eksilmeyi önlemek
için katılabilir.
bunun motorda kullanılabilirliği hakkında bilgim yok
dizel ve benzinli dört teker araçlarıma hep katarım
motorada şanzımanada. ancak motordaki ıslak balata olayı işi
karıştırıyor.
-
05 Mayıs 2014, 01:46
#189
vitesli motora bor katkısı kullanırsanız; debriyajı ve vites kutusunu elinize almanız muhtemel. Ancak scooterlarda şanzıman motordan farklı bir yağ banyosunda döndüğünden sıkıntı yaşatmaz.
Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.
-
05 Mayıs 2014, 02:10
#190
motor içinde bor üretmişler şimdi arayıp buldum.
http://www.spesiyal.com.tr/site/anasayfa.html
-
05 Mayıs 2014, 15:07
#191
Şimdi Boxer için 3 lü çanta yani geniş hacimli soft yan çanta( muhtemelen deri de olabilir ) ve ekonomik ama büyük topcase arıyorum. Daha önce Coocase kullandım güzeldi üstelik kırmızısı da çok yakışırdı, fakat fiyatı uçmuş. İlk çıktığında 130 liraydı. Arcwici sorunlu kilidi yüzünden tavsiye etmiyorlar, Maxem de çok kaba duruyor. Givi,Shad, Hepco, Kappa zaten aşırı derecede pahalı. Şahsen bir topcase için 3 Samsonite parası vermeyi de gereksiz bir israf olarak görüyorum. ( Motora bakıp bu ne perhiz bu ne lahana turşusu denmesi de cabası) Maximum 120 lirayı geçmeyecek bir topcase arıyorum. Yan çantaları sade deri çanta ile hallederim ama topcasede Boxer için kararsızım. Acaba ne yapmalı?
-
05 Mayıs 2014, 15:19
#192
Motora bor katarsanız muhtemelen debriyaj kaydırmaya başlayacaktır. Debriyajı değiştirmek zorunda kalabilirsiniz.
-
05 Mayıs 2014, 19:44
#193
bu tip katkı maddelerine otomobil kullanımı hariç bende çok karşıyım. kaliteli bir yağ kullanmak kafi olacaktır diye düşünüyorum.
-
06 Mayıs 2014, 00:10
#194
Değerli arkadaşlar;
İki arkadaşımızın her biri 2300 km kadar yol kat ederek 4 gün gece yol aldılar. İstanbul-Antalya-İzmir güzergahı üzerinden dün gece tekrar İstanbul'a döndüler. Çok güzel fotoğraf ve video çekimleri de yaptılar. Güzel yorumlar da var. İnşallah çarşamba günü paylaşıma sunabileceğimizi düşünüyorum.
Selam ve saygılarımla...
-
06 Mayıs 2014, 03:02
#195
arkadaşlar, bugün 250 km yi geçtim. bugüne kadar 50 cc den 600 cc ye kadar birçok motor kullandım ve hepsi kendi motorlarımdı. bendeki en özel motorlar kymco agility 125, sym wolf 125 ve gsr 600 dü( yaklaşık 20 motor arasında). bunlara şu an bajaj boxer da eklendni. bikere bana 90 lı yıllardaki motorların tadını veriyor, çok sağlam ben boxera abartsısız katır gibi motor diyorum. alt devirler çok canlı. 30 tl benzin aldım şu an 250 km oldu hla benzin var. yerden çok yüksek kullanımı enduro tadında. amortisörler parke yada toprak zemini hiç hissettirmiyor. bu motoru uzun yıllar kullanacağımı düşünüyorum. bu sene sonu ya sym wolf 250 yada bajaj pulsar 200 de alacağım ama boxer garajımın bir köşesinde duracak. benim gibi retroyu seven çocukluğunu hatırlamak isteyenler için boxer çok güzel bir model.işçilik çok kaliteli değil belki ama şase olsun, güç olsun, kolay kullanım olsun harika bir motor. bu motor varken çin malı motor alanlara şaşarım. en son yamaha crypton alıp hiç memnun kalmayan ben boxerdan çok memnun kaldım. benim yorumlarımı okuyan herkes ne kadar tarafsız ve objektif olduğumu bilir.yamha suzuki kawasaki yada diğerleri fark etmez. eksi yada artı yönlerini yazar söylerim. boxer fiyat performans canavarı mükemmel bir makina...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
İki arkadaşımızın her biri 2300 km kadar yol kat ederek 4 gün gece yol aldılar. İstanbul-Antalya-İzmir güzergahı üzerinden dün gece tekrar İstanbul'a döndüler. Çok güzel fotoğraf ve video çekimleri de yaptılar. Güzel yorumlar da var. İnşallah çarşamba günü paylaşıma sunabileceğimizi düşünüyorum.
Selam ve saygılarımla...
bu tarz bir test için bende müsaitim haberiniz olsun
-
06 Mayıs 2014, 21:25
#196
Ekrem bey buradan size sesleniyorum ESKİŞEHİR bajaj bayisi dk bir gol bir heberiniz olsun.Kymco yu satıp boxer almayı düşünüyorum motora bakmaya gittim peşin 3030 bu değilmi dedim adam bana 3050 diyor.İsterseniz siteyi isterseniz bayiyi bi güncelleyin bana hiç güven vermedi.
-
06 Mayıs 2014, 22:22
#197
Kullandıkça daha da çok sevmeye başladım bu motoru. Bulunduğum yerde yol çalışmaları nedeniyle toprak, çamur, mıcır ne ararsan her türlü sürpriz var. Motorun elbet eksileri de var ama artıları ağır basıyor.
Yağmurların ardından oluşan ay krateri gibi derin çukurlarla dolu traktör yolunda bile yaylana yaylana kullandım. 1 haftadır motoru denemediğim zorlu şart çektirmediğim rezillik kalmadı. (Hatta bir yerde yol çalışması nedeniyle mıcır ve moloz yığınlarının üzerinden geçmek zorunda bile kaldım) Hepsinde de tam not aldı. (Enduro dahil diğer tüm motorlarıma kıyasla) İlerleyen zamanlarda kullandığım yerlerde çekilmiş resimlerini de ekleyeceğim. Ama hepsinden ilginci hiç bir yerde motorun altı sürtmedi! Ve daha da güzeli artık rahatça kaldırımdan inip çıkabiliyorum. (Enduro sayılan GS'im bile 2 kişi binince bazı kasislerde dikkatli geçmezsen altı sürtüyordu.)
İşin komik tarafı daha motorun üzerine bile oturmadan klavye başından ya da rodajı bile tamamlanmamış motorlarla 5 dakikalık test sürüşü yaparak ağır eleştirenler var. Bu eleştirilerin temelinde önyargılı yaklaşımın yattığı kanısındayım. (Muhtemelen Üretici Hindistan olduğu için)
Özet olarak söylemek gerekirse kısa kalan aynalar haricinde motorumdan şimdilik çok memnunum. Gösterişten çok işlevsellik ve kullanışlılık arıyordum ve aradığım motor bu oldu.
İzlenimlerim, halen kafasında soru işareti olanlara yardımcı olabilirse ne ala;
Parçası ucuz, bakımı ucuz ve bakım aralıkları otomobil gibi 5000 km'de bir olan, taş gibi sağlam bir o kadar da ekonomik bir motor.
Boxer her türlü aksesuara müsait, topcase de takılabiliyor, chopper deri çantası da, eğreti durmuyor. ''Güzel kız ne giyse yakışıyor'' derler ya aynen öyle.
Hiçbir markada görmediğim satış ve servis desteği var.(Allah bozmasın) Tabi herşeyden önemlisi markanın arkasında Ekrem Ata Bey gibi donanımlı biri var.
Yolda kalırım, parça bulamam, usta bulamam derdim yok, zira son derece basit, her ustanın anlayacağı bir motor. Almanya'dan basınç müşürü, Japonya'dan enjeksiyon pompası bilmemnesi bekleme endişem yok. Ebay,alibaba,aliexpress ıvır zıvırla uğraşmak yok.
Tok zihniyetli, kazıkçı, zamcı, malum firmaların elinde oyuncak olmak yok, kısacası paranla rezil olmak yok.
Anladığım kadarıyla bu marka gerçek anlamda çetin şartları olan ülkeler için üretilmiş. Eğer bir motosiklet gündüz 60 derece sıcaklık, 90 derece nem ayrıca öküz arabalarının bile ilerlemekte zorluk çektiği Hindistan, Nijerya,Kolombiya, Endonezya gibi ülkelerin kırsalında milyonlarca satıyor ve bir numara oluyorsa daha fazla şüpheci olmanın anlamı yok diye düşünüyorum.
Temennim o ki İnşallah Kuralkan geçmişteki yanlışlardan ders çıkarır ve bu markayı Türkiye'de hakettiği yere getirir ve şöyle ne kadar gerekli gereksiz marka varsa alayını silip süpürerek taşları yerinden oynatır, vatandaş ta kaliteli motorlara biner.
-
06 Mayıs 2014, 22:47
#198
iki ilin motor bayilerini gezdim bajaj sordum
dediler yok gelirmi yok bende sattıklarının
devri geçti deyip çıktım. bayili veya bayisiz
beğendiğimi alırım.
bu arada bayilik şartları ağır deyenler oldu
3er alım şartı koşulmuş galiba.
-
06 Mayıs 2014, 23:35
#199
straybullet adlı üyeden alıntı
Ekrem bey buradan size sesleniyorum ESKİŞEHİR bajaj bayisi dk bir gol bir heberiniz olsun.Kymco yu satıp boxer almayı düşünüyorum motora bakmaya gittim peşin 3030 bu değilmi dedim adam bana 3050 diyor.İsterseniz siteyi isterseniz bayiyi bi güncelleyin bana hiç güven vermedi.
Değerli Straybullet, bu urunun tavsiye edilen parekende fiyatı 3030 tl dir. Bayi konu hakkında aranacaktır. Daha detayli yazmak isterseniz mailinizi de beklerim. Selamlar... ekrem_ata@kuralkan.com.tr
-
07 Mayıs 2014, 07:07
#200
Arkadaşlar dün benim boxer'a düz bir gidon aldım ve taktım, o kadar yakıştı ki tekrardan aşık oldum motoruma Ancak ve ancak test edeyim diye üzerine bindim ve çalıştırdım. Gidonu sağ çevirdiğimde gaz açılıyor ve debriyaj çekiliyordu ) Dişli almaya gittim göbeği uymadı. o uymadı bu uymadı derken resmen bir güç; motor üzerinde değişiklik yapma evladım dedi ve motoru eski haline getirip topladım. İşin garip noktası daha önce hiç bir motorumda piyasadaki parçalara bu kadar uyumsuz bir motor görmemiştim ve motoru yakından tanıma fırsatım oldu... Motor üzerindeki her parça; sürücü komforu ve sağlamlık açısından düşünülmüş. Ve ayrıca @twona dostum bana bir dişli yaptırıp göndersen ne iyi olur be
Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)