Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555105 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    @tahsins

    O kadar da değil abi ya diğer dediklerinde haklısın ama " bak kampana frene mis gibi. bir
    takıyosun , 100.000 km arkana
    bakmadan kullan. "
    Burada bi yanlış bilgi var Kampananın 15.000 de bir değişmesi gerekiyor.
    Sonuçta sürtünmeyle eriyen bi balataları var...
    Disk frenlerde 5.000 de bir değişir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Alıntı babaAkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @tahsins

    O kadar da değil abi ya diğer dediklerinde haklısın ama " bak kampana frene mis gibi. bir
    takıyosun , 100.000 km arkana
    bakmadan kullan. "
    Burada bi yanlış bilgi var Kampananın 15.000 de bir değişmesi gerekiyor.
    Sonuçta sürtünmeyle eriyen bi balataları var...
    Disk frenlerde 5.000 de bir değişir.
    motoru aldığım zaman arka kampana balatayı ybr yansanayi balatası ile değişmiştim. 25.000km kullandım.
    geçenlerde resmini çekmiştim. sence bu 25.000km devamlı durkalk yapan balata kaç km daha gider ?



  3. #83

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Adı üstünde arka kampana abi ön kampanaya göre daha uzun ömürlüdür..

    Birde şunu eklemek isterim her 15.000 değişmesi gereken bir parçayı neden canını çıkarana kadar kullanalım ki ?
    Can taşıyoruz değil mi?

    Frenlerimize güvenemiyceksek hiç binmeyelim motora Çünkü biz motora ölmek için binmiyoruz.

  4. #84
    kırsehır_onr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Kırşehir
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla kampana çok daha düşük maliyetli oluyor.
    ben disk frenden illallah ettim. disk frenin derdi bitmez. yok sıcakken suya girersin disk yamulur. yok pistonları sıkışır balataları yakar. hadee aç kaliperi pistonları gresle. düzgün balata bulamazsın tutmaz, yada başlar fren tren gibi ötmeye. yok hidroliği değişecek. yok hortumu patlayacak.

    bak kampana frene mis gibi. bir takıyosun , 100.000 km arkana bakmadan kullan. arada bir hava tut zımparala devam..
    ama disk frende daha güvenli daha iyi tutuyor heleki bende kilo ve boyda var

  5. #85
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Alıntı babaAkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adı üstünde arka kampana abi ön kampanaya göre daha uzun ömürlüdür..

    Birde şunu eklemek isterim her 15.000 değişmesi gereken bir parçayı neden canını çıkarana kadar kullanalım ki ?
    Can taşıyoruz değil mi?

    Frenlerimize güvenemiyceksek hiç binmeyelim motora Çünkü biz motora ölmek için binmiyoruz.
    15.000kmde değişecek diye bir kaide yok. kendi arabamdan örnek vereyim. 1300kglik bir araba. arka frenleri kampana. ve 100.000km ömür biçilmiş fiat tarafından. kampana ağır tonajlı kamyonlardada kullanılıyor. bukadar kolay aşınacak birşey değil. ama bakım istiyor işte.

    Alıntı kırsehır_onr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama disk frende daha güvenli daha iyi tutuyor heleki bende kilo ve boyda var
    evet tutma olarak kesinlikle disk daha iyi. ben maliyet açısından dedim. benimde boy 1.90 kilo 120
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  6. #86

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    @tahsins

    haklısın abi
    tahsins bunu beğendi.

  7. #87
    kırsehır_onr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Kırşehir
    aynen abi bende boy 186 kilo 100
    tahsins bunu beğendi.

  8. #88
    savannah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Extreme max/Kanuni Merlins/Bajaj Boxer
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o karbüratörün fiyatı 60tl civarı birşey. kuralkandan carcal 200 karbüratörü sipariş ettim. 170 küsur liraya. parçacılarda 70tlye sayılan karbüratörle aynı. aldığım ilk ve son orjinal kanuni parçasınıdır. haram zıkkım olsun
    verdiğin örnek çok güzel, lakin; boxerda ve discoverda kullanılan karbüratör, hiç bir kanuni modelinde veya diğer markalarda kullanılan karbüratöre benzemiyor ve çok farklı bi sistem. incelediğinde ne demek istediğimi anlarsın... bajajı kanuniyle aynı kefeye koymak; hondayla mondiali aynı kefeye koymak gibi.

    Ayrıca arkadaşlar ufak ufak 70km üzerine çıktığımda titreşim kendini gösterdi, bunuda söylemiş olayım. 70e kadar hiç bişey yok ancak titreşim varmış. Ama ben rodajda 9 kuruş yaktığımdan titreşimi pek takmıyorum ha öyle üstünden atacak kadar titreyen çinliler gibide değil, arkada oturan 2 kat daha fazla hissediyor tabi buda benim umrumda değil
    Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.

  9. #89
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    bajajı kanuniyle aynı kefeye koymak; hondayla mondiali aynı kefeye koymak gibi değildir. yan sanayi parçası satıyorlar demiyorum. sitede yazan yedek parça fiyatları olması gerekenin 3 katı diyorum. ya yurtdışından parça isteyin ya türkiyedeki yan sanayiye yönelin diyorum.

  10. #90
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Alıntı savannah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğin örnek çok güzel, lakin; boxerda ve discoverda kullanılan karbüratör, hiç bir kanuni modelinde veya diğer markalarda kullanılan karbüratöre benzemiyor ve çok farklı bi sistem. incelediğinde ne demek istediğimi anlarsın... bajajı kanuniyle aynı kefeye koymak; hondayla mondiali aynı kefeye koymak gibi.

    Ayrıca arkadaşlar ufak ufak 70km üzerine çıktığımda titreşim kendini gösterdi, bunuda söylemiş olayım. 70e kadar hiç bişey yok ancak titreşim varmış. Ama ben rodajda 9 kuruş yaktığımdan titreşimi pek takmıyorum ha öyle üstünden atacak kadar titreyen çinliler gibide değil, arkada oturan 2 kat daha fazla hissediyor tabi buda benim umrumda değil
    valla 9kr yaksında isterse hilti gibi titresin ben razıyım.
    herşey yakıtta biter. titreşim hikaye.
    birde yedeğe düşürerek ölçüm yaptın mı ? misal 100km de 2 litre yaktı gibi. hem net rakam çıkar. hem 100km/litre hesabı yazarsan çok daha net anlaşılır.
    yada depon yedeğe düşünce 1 litre benzin koy tekrar yedeğe düştüğünde aradaki km yi yaz. 1 litre benzin ile 40km gitti gibi.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  11. #91

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    9 kuruş mu Bu değer gerçekten harikaymış dostum.

  12. #92
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Plakayı çıkartarak hafta sonu motoru kullandım.
    1-Motor fişek gibi.Alt orta devirlerde hızlanma çok iyi.Devir yükselince hafif uğultu vari bir titreşim oluşuyor lakin özellikle dikkat ederseniz anlıyorsunuz.Ele,kıça titreşim vurmuyor rahatsız edici kesinlikle değil.
    2-MZ 251 e göre az daha yüksek,ne hikmetse taş gibi bir his veriyor yeniliğine yordum.Boyu uzun ,kilosu fazlaca olan arkadaşlar oturun üstüne öyle karar verin.Koltuğun uzun ve genişliği,mootorun mm olarak uzunluğu vede şekli bunu sorun yapacak gibi değil.
    3-Amortisörler harika.Bu durumu MZ kullananlar bilir fıs fıs yani.Zoraki esneyip amortisör taklidi yapanlardan değil.
    4-Kampana ön frenin güvenirliği 10 numara vede çok yumuşak.Kampana olmasını unutun.Merak etmeyin aşınarak değişen kaç teker varki?
    5-Alta doğru 4 vites olmasına zor alıştım.Sonradan hoşuma gitmeye başladı.Hele birden boşa almada ara viteste kalma diye bir sıkıntısı olmadığını farkettim.Şak diye boşa alıyorsunuz.Üstte başka vites yok.Lada samara kullananlar bilir maaşallah bir 3.vitesi vardır samaranın 10 km ilede git,90 km ilede git.Bundaki 3.viteste öyle ani bir şekilde 80 km yi gösteriyor.Böylelikle niye 4 vites yaptıklarını anlamış oldum.5vites demek arada fuzuli bir hareket olacakmış.Son km yi görmedim şimdilik görmeye niyetimde yok işin keyfi kaçıyor sonra.110 km gibi olacağını tahmin ediyorum.
    6-Ön millerin kısalığı manevra kabiliyeti kazandırmış motora.Şehir içi kullanım için çok ideal.Aslında resimde bakınca taşralı görüntüsü vermesine rağmen öyle değil,her tür şekil modifiyesine gelecek bir makine.
    7-Ön far gayet yeterli.Akü ,debriyaj,ön fren vs yerlerde kullanılan koruma amaçlı lastikler düşünülerek dizayn edilmiş.Bu küçük ayrıntılar benim gibi titizleri icat yapmaktan alıkoyduğu için sevindirici.
    8-Benzin sarfiyatını ilerde yazarım.Sonuca uzağım daha.
    9-Arka yanlarda demirler var ama çanta bağlamak için alt yüzeyleri çok aşağıda Daha uygununu nereden bulacağım.Bu bir eksiklik.Henüz az kullandığım için ne tür eksiklik veya olumsuzluk var tespit edemedim.Oldukça yazarım.
    Şu yan çanta demirlerini vede çanta işini halledeyim foto ekleyeceğim.Şu an için doğru karar vermiş olduğuma kaniyim.
    Yurdukoru, yuti ve Tufancan28 bunu beğendiler.

  13. #93

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli MZ781. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. İnşallah yakıt sarfiyatında da çok memnun kalacaksınız. İyi günlerde kullanın, Allah kazasız, belasız sürüşler nasip etsin.

    Saygılarımla...

  14. #94
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Teşekkür ederim Allah (c.c.) tüm motorcu arkadaşlara kazasız belasız sürüşler nasip etsin...

  15. #95
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli MZ781. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz. İnşallah yakıt sarfiyatında da çok memnun kalacaksınız. İyi günlerde kullanın, Allah kazasız, belasız sürüşler nasip etsin.

    Saygılarımla...
    Ekrem Bey, pulsar a bir torpil yapta kavuşalım motorumuza, dereye su gelene kadar kurbağanın gözü pörtleyecek bu gidişle, kusura bakma benim gibi aceleci birisi için beklemesi çok zor geliyor.

  16. #96
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Alıntı MZ781 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Plakayı çıkartarak hafta sonu motoru kullandım.
    1-Motor fişek gibi.Alt orta devirlerde hızlanma çok iyi.Devir yükselince hafif uğultu vari bir titreşim oluşuyor lakin özellikle dikkat ederseniz anlıyorsunuz.Ele,kıça titreşim vurmuyor rahatsız edici kesinlikle değil.
    2-MZ 251 e göre az daha yüksek,ne hikmetse taş gibi bir his veriyor yeniliğine yordum.Boyu uzun ,kilosu fazlaca olan arkadaşlar oturun üstüne öyle karar verin.Koltuğun uzun ve genişliği,mootorun mm olarak uzunluğu vede şekli bunu sorun yapacak gibi değil.
    3-Amortisörler harika.Bu durumu MZ kullananlar bilir fıs fıs yani.Zoraki esneyip amortisör taklidi yapanlardan değil.
    4-Kampana ön frenin güvenirliği 10 numara vede çok yumuşak.Kampana olmasını unutun.Merak etmeyin aşınarak değişen kaç teker varki?
    5-Alta doğru 4 vites olmasına zor alıştım.Sonradan hoşuma gitmeye başladı.Hele birden boşa almada ara viteste kalma diye bir sıkıntısı olmadığını farkettim.Şak diye boşa alıyorsunuz.Üstte başka vites yok.Lada samara kullananlar bilir maaşallah bir 3.vitesi vardır samaranın 10 km ilede git,90 km ilede git.Bundaki 3.viteste öyle ani bir şekilde 80 km yi gösteriyor.Böylelikle niye 4 vites yaptıklarını anlamış oldum.5vites demek arada fuzuli bir hareket olacakmış.Son km yi görmedim şimdilik görmeye niyetimde yok işin keyfi kaçıyor sonra.110 km gibi olacağını tahmin ediyorum.
    6-Ön millerin kısalığı manevra kabiliyeti kazandırmış motora.Şehir içi kullanım için çok ideal.Aslında resimde bakınca taşralı görüntüsü vermesine rağmen öyle değil,her tür şekil modifiyesine gelecek bir makine.
    7-Ön far gayet yeterli.Akü ,debriyaj,ön fren vs yerlerde kullanılan koruma amaçlı lastikler düşünülerek dizayn edilmiş.Bu küçük ayrıntılar benim gibi titizleri icat yapmaktan alıkoyduğu için sevindirici.
    8-Benzin sarfiyatını ilerde yazarım.Sonuca uzağım daha.
    9-Arka yanlarda demirler var ama çanta bağlamak için alt yüzeyleri çok aşağıda Daha uygununu nereden bulacağım.Bu bir eksiklik.Henüz az kullandığım için ne tür eksiklik veya olumsuzluk var tespit edemedim.Oldukça yazarım.
    Şu yan çanta demirlerini vede çanta işini halledeyim foto ekleyeceğim.Şu an için doğru karar vermiş olduğuma kaniyim.
    hayırlı olsun. kazasız belasız kullanmanız dileğimle. yedeğe düşürerek yaktı sarfiyatı bekliyoruz boxer kullanıcılarından ama ses seda yok. 100km / ? litre gibi.
    saygılar


    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem Bey, pulsar a bir torpil yapta kavuşalım motorumuza, dereye su gelene kadar kurbağanın gözü pörtleyecek bu gidişle, kusura bakma benim gibi aceleci birisi için beklemesi çok zor geliyor.
    hocam keşke satmasaydın. en az 500tl üzerine satardın apache ye. bizim forumda ölücümü yoktu sanki. dışarı gitti motor..


    bu arada arkadaşlar boxer motorsa biz neye biniyoruz merak etmiyor değilim. aşağıdaki videoda 110km hız yapıyor. ve 3 kişi biniyorlar. 200+kg.
    http://www.youtube.com/watch?v=W22wRQ_F20U
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  17. #97

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Arkadaşlar bu motora tel jant nasıl temin edebiliriz acaba bir yolu varmıdır acaba.

  18. #98
    savannah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Extreme max/Kanuni Merlins/Bajaj Boxer
    Alıntı zaralı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motora tel jant nasıl temin edebiliriz acaba bir yolu varmıdır acaba.
    İstanbulda yaşıyorsan; sirkecide doğubank'ın arka taraflarındaki motosiklet parçacılarından temin edebilirsin.
    Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.

  19. #99

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Yardimin icin teşekkürler savannah kardeşim.

  20. #100
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    beat-cbf150-apache-cbf150-NC700-XMAX-DJANGO-ACTIVA
    biraz foto paylaşsanız motor üstünde
    ve daha önce cbf kullananlar bir karşılaştırma yapsa?


5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555105 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)