bugün güneşli oktay motorda biraz bakma fırsatım oldu taş gibi motor maşallah evladiyelik mal yapmışlar çok beğendim, 1,83 boyum var o kadar da ufak durmuyo binince üzerine.
bugün güneşli oktay motorda biraz bakma fırsatım oldu taş gibi motor maşallah evladiyelik mal yapmışlar çok beğendim, 1,83 boyum var o kadar da ufak durmuyo binince üzerine.
Merhaba arkadaşlar, bugün oktay motordan bajaj boxer satın almış bulunmaktayım. Plakası henüz çıkmadığı için fazla kullanma fırsatı bulamadım ancak size şunu söyleyebilirim; bu benim 6. motorum oldu ve bu paraya bunun kadar iyisini bulamazsınız. plaka çıktığında caferacer girişimlerime ve fotoğraflı paylaşımlara başlıcam, öndeki kampana frenden kesinlikle korkunuz olmasın çok iyi tutuyor ve gerçekten sağlam. Ben açıkçası bu kadarını beklemiyordum. Ayrıca tork konusuna gelecek olursak,sınıfının en iyilerinden diyebilirim. 4 vites olmasının hiç bir dezavantajı yok. Vites aralıkları çok uzun ve her devirde güçlü. Ben gariban bir öğrenci kardeşiniz olaraktan kesinlikle tavsiye ederim. Hoşçakalın...
Bu arada forumdan kuralkan bizi gizli gizli takip ediyor adamlar hakikatten bizi dinliyor ayriyetten oktay abiye ve selçuk abiye teşekkür ederim bizimle ilgilendikleri için. tekeriniz düz bassın, arrivedarci.
Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.
desene aranan motor bulundu. kampana fren tamam diyorsanız buraya yazıyorum...
BU MOTOR PATLAYACAK ! 1 YILDA İNANILMAZ SATIŞ RAKAMLARINA ÇIKACAK. HALİYLE FİYATIDA 4.000TL LERİ GÖRECEK.
bende bu kış gibi alacağım inşallah boxer ı. bayıldım. hem parça fiyatları çok ucuz. hem dayanıklı. hem yakıt şahane. daha ne olsun ?
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
bıktık artık ybr cbf furyasından .insanlar artık kaliteli malların olduğunu bilsinler artık.boxer a gelince .sns süspansiyonun gerçeği(kesinlikle çinlilerdeki taş iç içe geçmiş süspansiyondan değil),kampana frenlerin en iyisi(ki disk olmadığını görünce ben de ilk olarak burun kıvırdım ama tamamen farklı),4 vites olduğunu aklına bile getirmeyen çok iyi ayarlanmış vites-tork aralığı ve muhteşem şasi...
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
Çanakkale Çanda boxer'i alan ilk kişiyim.Plakasını henüz çıkartamadığımdan tam deneme fırsatı olmadı.Ama 5-6 aydır bu modeli takip ediyordum.Gelir gelmez Ön fren için şunu belirteyim.Hani derler ya "önemli olan boyu değil işlevi" diye o misal dert edecek bir durum yok.Fren sağlam,güvenilir.4 vites olması da .Son sürati yapmadım daha.ama mevcut sınırlarda gayet verimli.Zor alışacağım tek şey sıralama 4 vitesin aşağı olması.
Adanalının yan çantalarından bende tekmayı düşünüyordum.Yakışmış.İlerleyen günlerde foto koyarım.Tecrübe ettiğim durumları yazarım.22 yıllık MZ fanatikliğinden sonra bu motorun bana iyi geleceğini ümit ediyorum.Özellikle benzin sarfiyatı açısından.
kullanıcı arkadaşlar titreşimden biraz bahsedermisiniz lütfen. max torku 4500 devirde verdiğine göre seri bir motor olması lazım. motorun karakteri nereyse bir cruiser tadında olmalı. kullanıcı arkadaşlardan detaylı inceleme bekliyoruz...
Boxer sahibi olan arkadaşlarıma hayırlı olsun diyorum.
Değerli Savannah; dün almış olduğunuz ürün için teşekkür ediyorum. Memnun olduğunuza sevindim. Üründen de çok memnun kalacağınıza eminim.
Değerli SMZ781; bu ürün MZ tutkunları için çok şey ifade edecek, farkındayım. Hayırlı olsun.
Değerli Twonna; titreşim konusunda en iyi yorumu kuryelerin yapacağını değerlendiriyorum. 2800 km kadar yol yapan bir kuryenin telefonunu vermiştim zannediyorum. Tekrar veriyorum. Savaş KAYA: 0 551 550 6159. Hatta biraz önce arayıp da yorumlarımı yazayım dedim. Kısaca söyledikleri;
1. Ortalama 70-80 km hızla giderseniz 1 km de 10 kuruşu geçmiyor,
2. Motoru denedim. Son hız 110 km/h yaptım,
3. Kampana fren beni rahatsız etmiyor. Özellikle aynı ivme ile her iki tekerde frenleme olduğu için motorda kayma olmuyor. Bazen tek disk fren olduğu zaman bu kaymayı yaşayabiliyoruz (bana da ilginç geldi),
4. Süspansiyonlar çok rahat. Sürüş keyfi veriyor. Bunu çok rahat hissediyorsunuz.
5. Titreşim sürücü için kesinlikle rahatsız edecek boyutta değil. Ayak basakta hissetmiyorsunuz bile. Arkada bir kişi olursa titreşimi daha fazla hissediyor.
Benim kendisinden not aldıklarım bunlar.
Bunların ötesinde benim söyleyeceklerim;
1. Kesinlikle uzun ömürlü bir ürün,
2. Yedek parça fiyatları ucuz,
3. Bakım peryotları 5000 km de bir defa yeterli.
4. Ürün fiyatı da hesaplı.
Daha önce de arz etmeye çalışmıştım. Bu yılın sürpriz ürünlerinden diye değerlendriyorum.
Saygılarımla...
Bu motor bana ilk motorum olan 180 lik CZ yi hatırlatıyor. Yıllarca sorunsuz kullanmıştım. Kampana firenden kuşkum yok ancak bir arkadaş zayıf debriyaj dan bahsetmiş. Bu konuda bizi aydınlatabilecek bir arkadaş varmı?
şunuda ekliyeyim bajaj boxer a 20w-50 yağ koyuluyor. ve 5000km değişim periyodu var. 20-50 piyasadaki en uygun fiyata bulunabilen bir yağ.
debriyajıda cup motorlardaki gibi 3 balata 2 saç lı.
parça fiyatlarına baktım, çok çok uygun.
sattıracak bana benim motoru bu boxer
zayıf demiyelim de cup motorlardaki gibi 3 balata 2 saç lı debriyaj kullanılmış.
commuter motorlar genelde 5 balata 4 saç kullanıyor. hem ömür hem performans açısından balata sayısı önemli.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Değerli Biloyboy; tel jant olmayacak. Çelik jant olarak kullanacağız. selamlar...
Mgyi yazin satip bunu alabilirim 1.93 boyum var sizce motor nasıl durur altimda mg 100 prince var suanda bana ufak geldiginden dolayı zor anlar yaşatıyor kullanırken.
arkadaşlar çok ilginç bir ayrıntı.
boxer ın bakım kitapçığında her 20.000km de bir karburatör ün ve yakıt borularının değiştirilmesi gerektiği yazmış.
yani 20.000km de bir extra bir 150tl masrafı var boxer ın.
20000 az bir km değil...değişmesede iyi bir muayene etmek ister tabiki...
bu motordan ok güzel caferacer olur ama işte cesaret edemiyorum. sanayide ustalara iş yaptırmak dünyanın en zor işi. koltuk yapmak bi dolu iş. jantlar ön maşa kumlanacak elektro statik boyayla mat siyaha boyanacak, motorun rengi değişecek, lastik ebatları değişecek, çamurluklar kesilecek yada yeniden tasarlanacak, egsoz kısalıp sarılacak, gidon değişecek, sinyaller, stoplar değişecek varmı bu işe cesaret edecek birileri :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)