Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ekim 2014, 20:18
#1901
herkese iyi akşamlar..şimdiden kurban bayramınız mübarek olsun..motorun yağı için fikir olmak istiyorum ilk bakımda 10w40 kullandım sonra 15w40 bunları kullandım fakat bana sanki ince gibi geldi klavuzda tavsiye edilen yağ 20w50 onu bulamadım ve 20w40 aldım ama kılavuzda bu numarrayı göremeyince kararsız kaldım bi sıkıntı olurmu sizce ne yapmalıyım... teşekkürle..
http://shop.dadasmotor.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=332
Reklamlar
-
03 Ekim 2014, 21:49
#1902
benekli kurd adlı üyeden alıntı
aleyküm selam uçnkaplumbða teþekkürler saðlýk ve huzurlu bir hayat dilerim yaradandan hepimiz için.
---------- Mesajlar birleþtirildi - 06:59 ---------- bir önceki mesaj zamaný 06:45 ----------
MC 32 DÜÞÜNÜYORUM ARKADAÞLAR % 70 ARAZÝDEYÝM UYAR MI
100/80-17 ÖN
130/70-17 ARKA
Bu konuyu ben de merak etmekteyim. Çünkü ben de % 80 toprak yolda kullanıyorum. Acaba 130 luk arka lastik yanlara sürtme yapar mı? Veya 2 lastiği de 130 yapsak nasıl olur acaba?
-
04 Ekim 2014, 01:58
#1903
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Bu konuyu ben de merak etmekteyim. Çünkü ben de % 80 toprak yolda kullanıyorum. Acaba 130 luk arka lastik yanlara sürtme yapar mı? Veya 2 lastiği de 130 yapsak nasıl olur acaba?
SELAMLAR. ARKA LASTİK ZİNCİR MUHAFAZAYA SÜRTER. SAVA MC 25 BOCART, ARAZİ İÇİN EN İDEAL OLANI. MİTAS IN BAJAJ'JIN ÖLÇÜLERİNE YAKIN BİR LASTİĞİ VAR. ENDURO TARZINDA, AMA ÇOK PAHALI.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------
technomix adlı üyeden alıntı
herkese iyi akşamlar..şimdiden kurban bayramınız mübarek olsun..motorun yağı için fikir olmak istiyorum ilk bakımda 10w40 kullandım sonra 15w40 bunları kullandım fakat bana sanki ince gibi geldi klavuzda tavsiye edilen yağ 20w50 onu bulamadım ve 20w40 aldım ama kılavuzda bu numarrayı göremeyince kararsız kaldım bi sıkıntı olurmu sizce ne yapmalıyım... teşekkürle..
http://shop.dadasmotor.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=332
KIŞIN 15W50. YAZIN İSE 20W50. 5100 MOTUL ESTERLİ YAĞ KULLANMANI ÖNERİRİM, HARİKA SONUÇ VERİYOR. SONUÇTA 5000 KM BİR YAĞ DEĞİŞİMİ VAR. YÜKSEK DEVİRDE ÇALIŞTIĞI İÇİN YAĞ ÇOK ÖNEMLİ MOTOSİKLETLER DE.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
MC-25 Bogartlar geldi. 80/90 17 biraz ince geldi sanki ama bakalım. Diğeri 100/80 17. Yalnız bayram münsasebetiyle montajı haftaya kaldı büyük ihtimalle :( Taktırınca facebook gruptan fotoğraf paylaşırım.
YOL TUTUŞ VE MANEVRA KABİLİYETİN, YAĞMURLU VE TOPRAK YOLDA MC 18 E GÖRE ÇOK DAHA İYİ OLACAK, BUNA EMİN OLABİLİRSİN. BİRE BİR TECRÜBE SAHİBİNDEN. HAYIRLI OLSUN.
-
05 Ekim 2014, 19:47
#1904
ön çamurluğun altında çatalı birbirine bağlayan demir parçası sürtebilir söksen çamurluk oynama yapabilir mi. arkada zincir koruması sıkıntı amma lastikler hep sıkıntı hayırlısı,
-
06 Ekim 2014, 16:56
#1905
On ve arkaya ayni ölçülerde lastik takacaksaniz arka lastiği ters takmaniz gerekiyor.
Selamlar.
-
06 Ekim 2014, 21:20
#1906
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Debriajdaki müşür motor vitesteyken debriaja basmadan marşa basarsanız çalışmamasını sağlar.
Yan ayaklıktaki müşür de motor vitesteyken yan ayaklığı acarsaniz stop etmesini sağlar.
Selamlar.
İki muşurdan da haberim yoktu sayenizde öğrendim.Sabah bakacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------
Tüm arkadaşların mübarek kurban bayramını kutlar,sevdikleriniz ile daha nice bayramları sağlık ve huzur içinde yaşamanızı Rabbim nasip etsin.Kazasız , arızasız sürüşler sizlerin olsun.
-
07 Ekim 2014, 19:53
#1907
Arka pegler de çok acayip titresim var. Ben farkinda degildim ama hanım binince ayaklari uyustu. Nasil cözüm bulucaz bilmiyorum. Sinirlerim bozuldu. Umarım rodajdan sonra azalır
-
07 Ekim 2014, 20:00
#1908
Rodajdan sonra nispeten azalıyor hiç sıkıntı yapıp moralini bozma
-
08 Ekim 2014, 17:49
#1909
Bir sessizlik hakim sayfada. hAYrola
-
08 Ekim 2014, 22:38
#1910
yarın SAMSUN Yakakent Yassıdağ köyü yolculuğu var 90 km. mevlam sağlıkla gidip gelmeyi nasip eder inşallah. dönüş cumaa günü 180 km ben onu 200 tamamlar 400 yaparım inşaaallah. 200 km deyim 60' yukarı geçmek yasak. 4. vitesten sonra veya 3 ile 4 arası boş vites olsa çok daha pratik kullanım olurdu bence.rampada salması kolay olur. 91 model jawa lazerimde var hala canavar gibi çalışıyor benzin canavarı.
-
08 Ekim 2014, 23:10
#1911
ARKADAŞLAR, ARKADAŞIMIN BAJAJ BOXER'İ EV ALDIĞINDAN DOLAYI SATILIK. 2500 TL İSTİYOR. KAÇIRMAYIN DERİM.
-
09 Ekim 2014, 01:56
#1912
fakdaking adlı üyeden alıntı
Arka pegler de çok acayip titresim var. Ben farkinda degildim ama hanım binince ayaklari uyustu. Nasil cözüm bulucaz bilmiyorum. Sinirlerim bozuldu. Umarım rodajdan sonra azalır
Fena titriyor, kabul edilebilir tek silindir titreşiminin üzerinde kesinlikle. Ucuz diye göz yumuyoruz işte. Titreşimi normal diyenler ya fanboyluktan ya da bilgisizlikten yazıyorlar. Onlara bakıp motorunda sorun var sanma, hepsi böyle yani...
-
09 Ekim 2014, 02:02
#1913
inzell adlı üyeden alıntı
Fena titriyor, kabul edilebilir tek silindir titreşiminin üzerinde kesinlikle. Ucuz diye göz yumuyoruz işte. Titreşimi normal diyenler ya fanboyluktan ya da bilgisizlikten yazıyorlar. Onlara bakıp motorunda sorun var sanma, hepsi böyle yani...
İşin ilginci o arka peglerdeki titreşim ilk bakımdan sonra bende gitti bu sefer sol pegde ve ön grenajda arttı. Yalnız şu da var; E5'e çıkıyorum mesela. 65-75 arasında çok fena titriyor; 80'i görür görmez zerre titreşim kalmıyor sanki cbf gibi. 90'a gelince zırıltı başlıyor. Hiç yoktan titreşimden iyidir. Garip
Ekleme: yine de fiyatına göre hakikatne iyi bunu yazmadan geçemeyecem. ramzey denen markanın bir motoruyla yanyana geldim bugün tamircide. Malzeme kalitesi berbattan öte. Felaket. Bizim bajaj elcikler ve kumandalar haricinde hakikaten japon motorlarından zor ayırt edilir. Ve tamirci o motorun sahibiyle konuşurken nokta çiziksiz temiz bir tane var 2500'e satıyor sahibi dedi. 500 daha fazlasına boxer var burada
-
09 Ekim 2014, 03:36
#1914
Twona, fotoğraf-paylaşım vs. neler yaptın takip edemiyoruz artık
-
09 Ekim 2014, 11:17
#1915
Yedek parça siparişinde bulunan oldumu hıç. Sıkıntı var mı bu konudA ARKADASLAR.
-
09 Ekim 2014, 11:36
#1916
Ekrem Bey, ilk bakımda 60 liranın mantığı nedir?
20 liralık yağ, 2,5 liralık filtre var içinde sadece. İlk bakımda birçok marka ücret bile almazken buradaki servisler 15 dakika için 40 liraya yakın işçilik alıyorlar. Hani üzerine azıcık daha ekleyip koca CBF1000'e bakım yapabiliyorum ben normalde.
-
09 Ekim 2014, 13:42
#1917
yeni discover 150f ve s modeli ülkemize gelir mi acaba gelse çok iyi iş yapar gibi gözüküyo.adam videoda bajaj bu sefer yine devir saati unutmuş ama çok iyi motor yapmış diyor resmen
-
09 Ekim 2014, 18:27
#1918
fakdaking adlı üyeden alıntı
Arka pegler de çok acayip titresim var. Ben farkinda degildim ama hanım binince ayaklari uyustu. Nasil cözüm bulucaz bilmiyorum. Sinirlerim bozuldu. Umarım rodajdan sonra azalır
Rodajı düzgün bir şekilde yaptıktan ve yağ filtre değişiminden sonra titreşimden eser kalmıyor. 3000 den sonra ne arkada ne de önde bir şey kalmıyor. Yeter ki rodajı düzgün yapın.
-
09 Ekim 2014, 19:04
#1919
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Rodajı düzgün bir şekilde yaptıktan ve yağ filtre değişiminden sonra titreşimden eser kalmıyor. 3000 den sonra ne arkada ne de önde bir şey kalmıyor. Yeter ki rodajı düzgün yapın.
Sen rodaji nasıl yaptın
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
09 Ekim 2014, 21:48
#1920
OSİMAN adlı üyeden alıntı
Sen rodaji nasıl yaptın
Eyüp Sabrıyla...Herkese tavsiyemdir. Rodaj kuralları keyfi konulmaz. Irzına geçilmiş bir motordan hayır gelmez. Mümkün olduğunca kılavuzdakine yakın hızlarda sürmeye çalıştım. Düşük devir, yüksek vites (düşük hızda bile 4) zorlamadan, bağırtmadan 2000 km ye kadar böyle maksimum 30- 60 km civarı devam ettim. Şu an 4 bine yaklaşıyorum ve artık istediğim gibi basıyorum. Başlangıçta 80 de bile titreyen, zorlasam 95 e zor çıkan motor şu an son hız 110 da bile yağ gibi gidiyor. Denemek isteyene kapım açık buyrun Aydın'a gelin hem çay içer tanışır hem de motorları değişir test ederiz.
Benim tek sıkıntım makinanın özellikle önünün çok hafif olması ve üzerindeki dandik lastikler. Kuru yolda güzel, sıkıntı yok ama ıslak zeminde, hele bir de lastikler soğukken yol tutuş diye bir şey resmen kalmıyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)