Bir kaç resim ve bir kaç gözlem daha ekliyorum. Umarım almak isteyen arkadaşlara fikir verir.
Motorumu 60 km gibi bir mesafeden kapıma kadar bir kuruş ücret almadan getirdiler. Başka firmalar olsa en az 300-400 lira nakliyat ücreti alırlardı.
Toplamda 3.060 TL idi. Ancak tek çekim kredi kartı ödediğim için bonus kart 70 lira bonus verdi. Yani motor 2.090 TL ye maloldu. Küçük de olsa bir Topcase de hediyesi oldu. Ayrıyeten koruma demirleri, topcase demirleri ön siperlik hepsi standartta var olduğu için cepten bir kuruş çıkmadı. Daha ne isteyebilirim ki...
Aynaların görüşü çok güzel, optik yani açılı gösteriyor, ev aynası gibi değil. Daha önce İngiltere'den sipariş ettiğim ve çok beğendiğim optik transalp aynaları gibi. Ancak gerek benim omuzlarımın geniş olması gerek te biraz piknik tip oluşumdan ötürü aynalar biraz küçük kaldı ve omuzlarım kısmen görüşü bloke ediyor, sanırım ileride değiştirebilirim.
Üzerindeki lastikler şaşırtıcı derecede iyi asfalt tutuyor. Arka lastik biraz daha enduromsu birşey. Toprak yolda hatta bol mıcırlı yolda bile şaşırttı. Bununla birlikte henüz yağmurlu havada deneme fırsatım olmadı.
Frenler daha önce kullanmış olduğum kampanalara kıyasla daha iyi. Zaten motor genel anlamda hafif ve kullanımı kolay.
Maalesef disk kilidi takma imkanı yok çünkü disk yok Onun yerine klasik kilide devam.
Kocaman, vumetreye benzeyen bir benzin göstergesi sanırım benim gibi bu işten çok çekmiş insanlar için yapılmış. Daha önceki enduro motorlarımda bu yoktu.
Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi bu ters vitese alışmak zaman alacak, zira arasıra komik hatta tehlikeli durumlara düşüyor insan, zira vites artırayım derken küçültüp öne doğru yığılıyor insan.
Vites geçişleri yağ gibi kemiksiz. Öyle 'çötönkkk' diye bir ses gelmiyor endurolarda olduğu gibi.
Genel olarak sürüş bisiklet kadar kolay ve keyifli. Daha ilk günden heryerde soru yağmuru oldu. Sanırım zamanla alışırlar ya da ben alışırım...
Debriyaj da fren manetleri de gayet yumuşak. Selesi çizilmeye çok müsait. Mahalledeki 'Şerafettinlerden' korumak lazım...
Bayiide henüz almamışken CBF in yanında duruyordu. Mukayese için de iyi bir fırsat oldu...
[IMG][/IMG]
Bu da arkadan görünüşü. Sele daha uzun ve daha rahat.
[IMG][/IMG]
SNS amortisörün yakından görünüşü. Daha önce de bahsettiğim gibi iç içe iki amortisör yayı var fark olarak. İnanılmaz rahat, sürünce anlarsınız.
[IMG][/IMG]
Bu da motorumuzun önden görünümü.
[IMG][/IMG]
Bu da Boxer'ı almamdaki en önemli sebeplerden biri. Klasik görünüm ve sadelik...
[IMG][/IMG]
Ve son olarak bayiden eşantiyon olarak verilen topcase ile birlikte resmi.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]