Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Temmuz 2014, 18:22
#1261
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın
Twona deponun rengi böyle de hoş olmuş ruhsat dert olmasa böyle bırakılır
Reklamlar
-
17 Temmuz 2014, 18:27
#1262
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Az önce kayalar motordan çıktım. 2000 karta taksit 1000 de nakit olmak üzere siyah boxer'ı kaptım
Nakliye konusuna da yardımcı olacaklar sağolsunlar (levent sanayiden küçükçekmeceye getirecez c.tesi günü). Oranın karmakarış trafiğinde güvenemedim kendime çünkü bayadır vitesli kullanmıyordum, iyi oldu.
Bugün sigorta falan halledeyim.
hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
-
17 Temmuz 2014, 18:47
#1263
Amin, teşekkür ederim. Sigortam.net i aradım bakalım fiyatlar gelecek. Birde sigorta cinine yakınım ona da uğrarım. Randevu alabilirsek yarın ruhsat işlerini hallederiz. Şu yeni motor alınırken va konularına bakayım ama sanırım tek eksiğim ek1 belgesi
-
17 Temmuz 2014, 19:30
#1264
Ben sigortayı Esem sigortadan yaptırmıştım burada bir arkadaş vermişti telefonunu
Ergo sigorta diğerlerine göre çok uygun fiyat veriyor.
Esem Sigorta telefonu 216 505 1 444
-
17 Temmuz 2014, 19:56
#1265
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Az önce kayalar motordan çıktım. 2000 karta taksit 1000 de nakit olmak üzere siyah boxer'ı kaptım
Nakliye konusuna da yardımcı olacaklar sağolsunlar (levent sanayiden küçükçekmeceye getirecez c.tesi günü). Oranın karmakarış trafiğinde güvenemedim kendime çünkü bayadır vitesli kullanmıyordum, iyi oldu.
Bugün sigorta falan halledeyim.
Hayırlı olsun kazasız belasız insallah ..
-
17 Temmuz 2014, 20:05
#1266
twona adlı üyeden alıntı
kardeş bir şey sormak istiyorum, belki biraz konu dışı olabilir ama
motorunda kullandığın ön arka dişli durumu nedir?
ben windy 150 me önde bulunan 15 dişliyi söküp 17 taktım
şuan çok iyi özellikle yüksek devirlerde zırıldama bağırma yok
ama kalkışla öldü özellikle artçılı kalkışlar..
iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum
-
17 Temmuz 2014, 20:27
#1267
yoldas002 adlı üyeden alıntı
kardeş bir şey sormak istiyorum, belki biraz konu dışı olabilir ama
motorunda kullandığın ön arka dişli durumu nedir?
ben windy 150 me önde bulunan 15 dişliyi söküp 17 taktım
şuan çok iyi özellikle yüksek devirlerde zırıldama bağırma yok
ama kalkışla öldü özellikle artçılı kalkışlar..
iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum
Ön dişli orjinal 14, arka dişliyi bir diş küçültüp 41 yaptım.
-
17 Temmuz 2014, 20:36
#1268
twona adlı üyeden alıntı
Ön dişli orjinal 14, arka dişliyi bir diş küçültüp 41 yaptım.
zannedersem daha önce farklı ön dişliler denemiştin
neden orijinale döndün? sebep ne oldu merak ettim.
-
17 Temmuz 2014, 21:19
#1269
yoldas002 adlı üyeden alıntı
zannedersem daha önce farklı ön dişliler denemiştin
neden orijinale döndün? sebep ne oldu merak ettim.
ön dişli orjinal fakat arka dişliyi 42 den 41 yaptım yani orjinal değil. şu aki kullanım tarzıma göre en uygun olanın 41 olduğuna karar verdim. ben 90 kilo, eşim 55 olduğu için 41 dişli tam istediğim aralık şu an...
-
17 Temmuz 2014, 22:32
#1270
Merhaba,
Bugün servise gittim. Yalpalama sorunum çözüldü.
Gidonu tutan furçun gevşeklik sıkılık ayarı bozulmuş. Usta anahtarla önce gevşetti somunu sonra aralığı ayarladı tekrar sıktı. 30 saniye sürmedi.
Motoru orta sehpaya aldıktan sonra öne geçip elinizle amortisörleri tutup kendinize doğru ileri geri yaparsanız boşluk var mı yok mu anlarsınız.
Selamlar.
-
18 Temmuz 2014, 00:07
#1271
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Bugün servise gittim. Yalpalama sorunum çözüldü.
Gidonu tutan furçun gevşeklik sıkılık ayarı bozulmuş. Usta anahtarla önce gevşetti somunu sonra aralığı ayarladı tekrar sıktı. 30 saniye sürmedi.
Motoru orta sehpaya aldıktan sonra öne geçip elinizle amortisörleri tutup kendinize doğru ileri geri yaparsanız boşluk var mı yok mu anlarsınız.
Selamlar.
Sevindim. Bendekinin tamamen aynısı. Engebeli arazide cross gibi kullandığım için baya bir boşluk oluşmuş. Bir tur döndürdük.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Motosikletim 800 km de.
Bugün yaklaşık bir on dakika kadar 60/70/80 km hızda kullandım.
Zararı olur mu?
Selamlar.
Rodajınız zaten bitmiş sayılır yavaş yavaş alıştırmaya başlayabilirsiniz. Zararı olmaz bence.
-
18 Temmuz 2014, 01:02
#1272
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Sevindim. Bendekinin tamamen aynısı. Engebeli arazide cross gibi kullandığım için baya bir boşluk oluşmuş. Bir tur döndürdük.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
Rodajınız zaten bitmiş sayılır yavaş yavaş alıştırmaya başlayabilirsiniz. Zararı olmaz bence.
Merhaba,
Cevabınız için teşekkür ederim. Motosikletimi 30 km kadar toprak yolda kullandım. Asfalt yola göre çok daha zevkli. 70 km hıza kadar çıktım. Yol tutuşu şahane. Ön lastiğin enduro lastiği ile değişmesi gerekiyor yalnız, yapısı itibariyle asfalt lastiği olduğu için bazen toprak yolda gezinme yapabiliyor.
Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
Bu arada motosikletim 950 km oldu. Yakında 1000 olacak inşallah.
-
18 Temmuz 2014, 01:06
#1273
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Cevabınız için teşekkür ederim. Motosikletimi 30 km kadar toprak yolda kullandım. Asfalt yola göre çok daha zevkli. 70 km hıza kadar çıktım. Yol tutuşu şahane. Ön lastiğin enduro lastiği ile değişmesi gerekiyor yalnız, yapısı itibariyle asfalt lastiği olduğu için bazen toprak yolda gezinme yapabiliyor.
Selamlar.
Çok doğru tespit. Boxer'ın kullanımi bozuk, hatta berbat yollarda daha keyifli
Daha düşük yanaklı, tercihen 80 ya da 90 enduro lastiği olsaydı ne toprakta gezme kalırdı ne de asfaltta yalpalama. Lastik yanakları 100 ve bence bu çok yüksek bir değer. Bozuk yolda konforu artırıyor evet ama düz asfaltta, hız arttıkça esneme gezinme yapıyor.
Ben ağırlıklı olarak toprak, şose, lakalı çukurlu yollarda kullandığım için şimdilik memnunum. Zaten Boxer'ı da alış amacım da buydu.
-
18 Temmuz 2014, 02:10
#1274
@Yurdukoru, paylaşımlarımı pek beğenmedin sanırım. Koltuk, jant, depo birdolu fotoğraf paylaştım ama ne bir yorum yapıyosun nede beğeniyosun. Sebep nedir?
-
18 Temmuz 2014, 08:43
#1275
twona adlı üyeden alıntı
@Yurdukoru, paylaşımlarımı pek beğenmedin sanırım. Koltuk, jant, depo birdolu fotoğraf paylaştım ama ne bir yorum yapıyosun nede beğeniyosun. Sebep nedir?
Twona çünkü beğenmedim. Ben motorun orjinalliğiyle çok fazla oynanmasına karşıyım. Şöyle ki taklit parça kullanmasınlar diye olsa gerek ki çoğu parçası diğer motorlarla uyumsuz. Örneğin jant ve lastik bile yok başka marka. Daha önce değiştirip uyumsuz olan tekrar orjinaline döndüğün gidon olayını da okudum. (Sanırım ondan sonra kendin söyledin orjinalliğine dokunmamak lazım diye)Keşke sadece lastik ve çamurlukları değiştirip depoyu ellemeseydin. Vuracağın boya ruhsatta sıkıntı çıkarabilir, ilerde solabilir. Korkarım eski haline getirmen de imkansız olacak. Inşallah içine siner.
Koltuk konusuna gelince açıkçası kahverengi ya da bej yapmanı bekliyordum. (Ben olsaydım farklı renk yapardım.) Bir de cafe racer koltuğu genelde böyle içi hafif çukur arkası da hafif destekli olmaz mı? Eminim çok rahattır ama dikiş yerleri hariç eski koltuğa çok benzemiş. Açıkçası o tarz bir koltuk yapmanı beklerdim.
Bitirdiğinde güzel olacaktır muhakkak ama şu anda bir şey belli olmuyor pek.
-
18 Temmuz 2014, 09:47
#1276
Sayın twona ben çalışmanızı heyecanla bekliyorum. Hatta sabah uyanınca bile telden bakıyorum hemen varmı gelişme diye. Depoyu krom siyah yaparmısınız diye ayrı bir heyecanda var seleniz zaten güzeldi baya. geriye büyük değişiklik olarak sadece daha dişli lastik umuyorum galiba
-
18 Temmuz 2014, 10:13
#1277
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Twona çünkü beğenmedim. Ben motorun orjinalliğiyle çok fazla oynanmasına karşıyım. Şöyle ki taklit parça kullanmasınlar diye olsa gerek ki çoğu parçası diğer motorlarla uyumsuz. Örneğin jant ve lastik bile yok başka marka. Daha önce değiştirip uyumsuz olan tekrar orjinaline döndüğün gidon olayını da okudum. (Sanırım ondan sonra kendin söyledin orjinalliğine dokunmamak lazım diye)Keşke sadece lastik ve çamurlukları değiştirip depoyu ellemeseydin. Vuracağın boya ruhsatta sıkıntı çıkarabilir, ilerde solabilir. Korkarım eski haline getirmen de imkansız olacak. Inşallah içine siner.
Koltuk konusuna gelince açıkçası kahverengi ya da bej yapmanı bekliyordum. (Ben olsaydım farklı renk yapardım.) Bir de cafe racer koltuğu genelde böyle içi hafif çukur arkası da hafif destekli olmaz mı? Eminim çok rahattır ama dikiş yerleri hariç eski koltuğa çok benzemiş. Açıkçası o tarz bir koltuk yapmanı beklerdim.
Bitirdiğinde güzel olacaktır muhakkak ama şu anda bir şey belli olmuyor pek.
Yazınızı okuyunca aklıma geldi en çok km yapanlar siz ve twona heralde şimdilik (forumda bulunan). biz geriden geliyoruz ve sizler lastik değişimine bizden önce gireceksiniz bize değişiminiz örnek olacaktır. birincisi tabi kullanımada bağlı ama bizim lastikler kaç km gider ve değişimde ne yapacağız yine aynısınımı yoksa daha iyi bi emsal bulabilecekmiyiz. eğer bulabilirsem tubeless almak niyetim ama bakalım artık.
-
18 Temmuz 2014, 11:36
#1278
centaur adlı üyeden alıntı
Yazınızı okuyunca aklıma geldi en çok km yapanlar siz ve twona heralde şimdilik (forumda bulunan). biz geriden geliyoruz ve sizler lastik değişimine bizden önce gireceksiniz bize değişiminiz örnek olacaktır. birincisi tabi kullanımada bağlı ama bizim lastikler kaç km gider ve değişimde ne yapacağız yine aynısınımı yoksa daha iyi bi emsal bulabilecekmiyiz. eğer bulabilirsem tubeless almak niyetim ama bakalım artık.
Lastiklerden şimdilik çok memnunum henüz yağmur görmediği için ıslak performansı nasıldır bilemem. Zaten kışa kadar ömrünü tamamlar herhalde. Uydurabilirsem alçak yanak enduro lastiği takacağım. Wemoto dan getirtirim gerekirse. Perudaki cross lastikleri çamurlukları buraya bir gelse bir sürü orjinal opsiyon olur. Biz de uğraşmadan direkt orjinal alırız.
-
18 Temmuz 2014, 11:46
#1279
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Twona çünkü beğenmedim. Ben motorun orjinalliğiyle çok fazla oynanmasına karşıyım. Şöyle ki taklit parça kullanmasınlar diye olsa gerek ki çoğu parçası diğer motorlarla uyumsuz. Örneğin jant ve lastik bile yok başka marka. Daha önce değiştirip uyumsuz olan tekrar orjinaline döndüğün gidon olayını da okudum. (Sanırım ondan sonra kendin söyledin orjinalliğine dokunmamak lazım diye)Keşke sadece lastik ve çamurlukları değiştirip depoyu ellemeseydin. Vuracağın boya ruhsatta sıkıntı çıkarabilir, ilerde solabilir. Korkarım eski haline getirmen de imkansız olacak. Inşallah içine siner.
Koltuk konusuna gelince açıkçası kahverengi ya da bej yapmanı bekliyordum. (Ben olsaydım farklı renk yapardım.) Bir de cafe racer koltuğu genelde böyle içi hafif çukur arkası da hafif destekli olmaz mı? Eminim çok rahattır ama dikiş yerleri hariç eski koltuğa çok benzemiş. Açıkçası o tarz bir koltuk yapmanı beklerdim.
Bitirdiğinde güzel olacaktır muhakkak ama şu anda bir şey belli olmuyor pek.
Peki teşekkürler...
-
18 Temmuz 2014, 15:54
#1280
motor arazide daha iyi...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)