Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2014, 02:34
#1181
Mikuni adlı üyeden alıntı
Yarin bu motora bakmaya gidecem. Orjinal lastikler tubeless uyumlumu? Kronik arızası nedir bilen varmı?
hocam ön lastik 3.00-17 yani 90/90-17 ye denk gelir. arka lastik 100/90-17. bu ölçüde dublex lastikler bulabilirsiniz. arka lastik aynı ölçüde zor ama onuda 110/80-17 olarak bulabilirsiniz. ön lasiğe örnek olarak
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...61269395/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
JafJaf adlı üyeden alıntı
motosikletin üzerinde de görebilir miyiz seleyi
yakın zamnda fotoğraf ekleyeceğim hocam...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
Bazooka adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selam
Şu gidon problemleriyle alakalı yazılanları okudum.Umarım sorun yaşayan arkadaşlar tez zamanda sorunlarından kurtulur. Bende henüz böyle bir problem yok menset civatası zamanla gevşerse sıkılabilir çok büyük bir problem olacağını düşünmüyorum.
Motor 350 km ye dayandı hafta başı aldım bu hafta izinli olmam sebebiyle evrak işlemleri, gezme tozma, motora alışma derken baya olmuş yahu
Bişey dikkatimi çekti sıkıştırmadan kullandığım halde malum radaj aşaması 40km kadar gezdim bugün. garaja geldim stop ettim oda nesi egzozun üzerinde bi miktar yag eğildim baktım sağına soluna iyice biyerlerden sızmış egzoz üzerine kadar hafif fazla değil akmış sizce bu normal bi durummu sizlerdede ufak yağ sızıntıları mevcutmu acaba
(egzoz derken yanlış anlaşılmasın en altta susturucu gibi olan parçanın üzerine)
zinciriniz çok yağlıysa o bölümden daha doğrusu ön dişliden aşşağıya doğru yağ akabilir bende de oldu. zinciri güzelce benzine yatırıp temizleyin. sonra zincir spreyi ile güzelce yağlayın...
@windy125
rolanti ve hava ayarı motorun sol kızmında silindirin sağ üst köşesinde 2 adet vida var. sağda olan rolanti, az aşşağısında solda olan ise hava ayar vidası. bence hava ayarınıda kendiniz yapın. hava vidasını tamamen sıkıp sonra 2.5 ile 3 tur arası gevşetin. rolanti zaten kolay istediğiniz gibi ayarlayın. rolanti çok düşük olursa stop edebilir. motorlarda 1200-1300 gibi devirler rolanti için uygun devirlerdir yani arabalar gibi 800-900 devirler olmaz. o yüzden araç rolantileri gibi değilde biraz daha yüksek ayarlayın. bu arada rolanti ve hava ayarını motor tamamen ısındıktan sonra yapın.
Reklamlar
-
12 Temmuz 2014, 02:38
#1182
Mikuni adlı üyeden alıntı
Yarin bu motora bakmaya gidecem. Orjinal lastikler tubeless uyumlumu? Kronik arızası nedir bilen varmı?
Şahsi düşüncem, kurye motoru olarak kullanacaksan memnun kalacağını sanmam. 4 vites olduğundan seni yorabilir. Dişli değişikliği yapsan bu seferde performanstan memnun kalmazsın. Test sürüşü yapabileceğin bir motor bulabilirsen önce test et ondan sonra kararını ver bence.
Lastikler tubeless değil. Şimdilik bilinen kronik bir arızası yok.
-
12 Temmuz 2014, 02:53
#1183
Peki discovery model kuryelik icin ideal mi?
-
12 Temmuz 2014, 03:07
#1184
twona kardeşim pm atıyorum ama sanırım sana ulaşmıyor, mailine mi mesaj atayım. Seleden istiyorum çünkü...
Modern dünyanın asıl yoksulluğu kıymet bilir insanların azlığıdır...
-
12 Temmuz 2014, 03:25
#1185
Mikuni adlı üyeden alıntı
Peki discovery model kuryelik icin ideal mi?
kuryelik için ybr ve cbf 150 den şaşmayın derim. yedek parça ve servis avantajınız olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
bikr adlı üyeden alıntı
twona kardeşim pm atıyorum ama sanırım sana ulaşmıyor, mailine mi mesaj atayım. Seleden istiyorum çünkü...
pm yanıtlandı...
-
12 Temmuz 2014, 03:49
#1186
Mikuni adlı üyeden alıntı
Peki discovery model kuryelik icin ideal mi?
Discovery bence kuryelik için boxer'dan daha uygun. Bayilerde test sürüşü imkanı da var. Discovery başlığını takip edebilirsin. Hatta İstanbul'da discovery ile kuryelik yapanların telefonları bile vardı yanılmıyorsam, onların da fikrini alabilirsin.
-
12 Temmuz 2014, 16:13
#1187
twona adlı üyeden alıntı
zinciriniz çok yağlıysa o bölümden daha doğrusu ön dişliden aşşağıya doğru yağ akabilir bende de oldu. zinciri güzelce benzine yatırıp temizleyin. sonra zincir spreyi ile güzelce yağlayın...
evet twona dediğin gibi sabah ön dişlinin bulunduğu kapağı açtım zincirin fazla yağı sağa sola sıçratmasından dolağı aşşağı süzülen yaglarmış içim ahatladı vallahi 350km de motor len dedim ne oluyoruz yüreğime su serpildi
-
12 Temmuz 2014, 19:28
#1188
-
12 Temmuz 2014, 22:07
#1189
Burdurlu hayırlı olsun. Parçalar alışıncaya kadar bu germe sıkma işlemine devam. Sonuçta motor yeni ve zor yollarda dağda bayırda hoplaya zıplaya biniyoruz somunların gergilerin gevşemesi normal. Bende alttaki pul neredeyse tam tur gevşemişti. Üstten de yarım tur ters istikamet çevrildi. Gidon tepkimesi çok hassaslaştı. Şimdi gidonu milim oynatınca tepki veriyor. Tam anlamıyla jilet.
Arkadaşlar aynı zamanda uzun süredir Kolombiya Peru ve forumlarını da düzenli olarak takip ediyorum. (ispanyolca rehber ve aynı zamanda yeminli tercümanım.) O ülkelerde Boxer uzun süredir var ve şu an oradaki arkadaşlardan 100 bin kilometreleri devirenler var. Aşağı yukarı aynı şeyler konuşuluyor. Ara ara yazılanları özet olarak buraya koyarım. Genel olarak özellikle Kolombiya da bu motor sağlamlığıyla ün yapmış. Onlarda 100 lük versiyonu da var. Ayrıca bol miktarda cross aksesuarı.
-
13 Temmuz 2014, 01:41
#1190
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Burdurlu hayırlı olsun. Parçalar alışıncaya kadar bu germe sıkma işlemine devam. Sonuçta motor yeni ve zor yollarda dağda bayırda hoplaya zıplaya biniyoruz somunların gergilerin gevşemesi normal. Bende alttaki pul neredeyse tam tur gevşemişti. Üstten de yarım tur ters istikamet çevrildi. Gidon tepkimesi çok hassaslaştı. Şimdi gidonu milim oynatınca tepki veriyor. Tam anlamıyla jilet.
Arkadaşlar aynı zamanda uzun süredir Kolombiya Peru ve forumlarını da düzenli olarak takip ediyorum. (ispanyolca rehber ve aynı zamanda yeminli tercümanım.) O ülkelerde Boxer uzun süredir var ve şu an oradaki arkadaşlardan 100 bin kilometreleri devirenler var. Aşağı yukarı aynı şeyler konuşuluyor. Ara ara yazılanları özet olarak buraya koyarım. Genel olarak özellikle Kolombiya da bu motor sağlamlığıyla ün yapmış. Onlarda 100 lük versiyonu da var. Ayrıca bol miktarda cross aksesuarı.
şu 100 lük versiyonlar, mesela boxer ct 100 lük hakkında yorumlar nasıldır, 100 bin km yi buluyor mu motoru..
ayrıca ispanyolca bilmen güzel oldu.. arasıra oralarda bilgi vermen güzel olur değerli yurdukoru..
100 lükleri seviyorum,, hafif motor.. sağlam ve biraz güçlü oldu mu almayı düşünüyorum,, ama burada daha yok..
-
13 Temmuz 2014, 05:57
#1191
aranızda artık burdurlu1985 olduğuna göre her sıkıntıda size yardım edebilir.
Ön teker titremesi için basit fakat gözden kaçma ihtimali var, lastik havasını biraz indirmeyi denediniz mi? VEya arkanızda artçı yada topcase yükünüz olmadan deneyin. Kuralkan'ın ne cacık olduğunu biliyoruz ama bu sıkıntılar firmadan kaynaklı değil gibi.
Ön teker ileri geri yaparken yaptığı tıkırdama ve boşluk için; çok fazla yük varken ani fren yaptıysanız kaplin lastiği zedelenmiş olabilir, şayet disk varsa diski tekere bağlayan 4 vida gevşemiş olabilir.
Gidon furşlarını sıktırın.
twona'nın tazyikli su olayını gördükten sonra zor ama bir ihtimal daha var, lastikte üretim hatası var. ORjinalden radyası kaymış bir şekilde dökümü yapılmış lastik olabilir veya depolama esnasında hasar görmüş olabilir.
Personel müdürünü konudan haberdar edin, sizi bir servise yönlendirsin.
-
13 Temmuz 2014, 13:53
#1192
boxer kullanan arkadaşlar, nerede pazar gezileri, fotoğraflar, videolar? hep benmi paylaşıcam, sıra sizde
-
13 Temmuz 2014, 14:32
#1193
boxer100 1galon benzinle 300km den fazla yol yapabiliyor.
pistte.
-
13 Temmuz 2014, 14:33
#1194
Herkese selam ve sevgiler arkadaşlar..
Birazdan iftar vaktine kadar, Kilyos tarafına doğru gezmeye gideceğim; şöyle güzel Karadeniz havası almak için. Bol bol resim çekip siteye yüklerim.
Allah kaza beladan korusun, tekeriniz her daim düz bassın.
-
13 Temmuz 2014, 16:50
#1195
-
13 Temmuz 2014, 17:24
#1196
-
13 Temmuz 2014, 19:44
#1197
cgrdgryl, motorun bu hali daha güzel, ama çanta işini heybe ya da depo üstü çanta ile halletmen gerekecek. Bu şekilde yani arka demir ve bağlantılarını sökünce yüksek devirlerde oluşan titreşimde bir azalma hissettin mi? Bir de arka bağlantı olmadan şase zayıflamış olmuyor mu?
Modern dünyanın asıl yoksulluğu kıymet bilir insanların azlığıdır...
-
13 Temmuz 2014, 19:50
#1198
Bikr , motorum 2600 kö de en son yağını değiştirdim ve üstündeki fazlalıkları attım yağmdeüişiminfrn sonramı üstündekileri söktükten sonra mı anlamadım şu an hiç titreşim hissetmiyorum.Şasenin zayıflayacağını düşünmüyorum çünkü söktüğüm parçaların hepsi motora sonradan eklenmiş parçalar.Birçok motorda bu parçaları sonradan eklettiriyolar kurye arkadaşlar cbf 150 de olduğu gibi mesela.Çanta işini de şimdilik sırt çantasıyla çözdüm
-
13 Temmuz 2014, 22:04
#1199
-
14 Temmuz 2014, 00:50
#1200
kemik adlı üyeden alıntı
Yan çantalar çok yakışmış marka ve fiyat paylaşabilir misiniz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)