Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1121

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Açıkça görünüyor ki bu jant eğriliği sadece ben ve Twona da değil, çoğumuzda var gibi. Benim Ekrem Bey dolayısıyla Kuralkana itimadım sağlam. Kimse endişe etmesin. Motor 10 numara bir ürün. Hiç bir kronik sorunu yok. Belli ki bir seride jantların göbeği komple hatalı çıktı. Ekrem Bey el atacaktır duruma. Boxer'ın keyfini çıkarın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

    Alıntı seyyit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili twona, bugün ön ve arka jantı suyla değil de elle döndürerek cantta kontrol yaptım.. benim gördüğüm, ön ve arkada 3 ya da 4 millimlik kadar yükselme ve yan sapma vardı.. yani jant tam sıfır ayarında dönmüyor..
    tabi bu da benim anladığım kadarıyla motorda ya da gidonda titremeye bir sebep olur ama ne kadar şiddette etki ettiğini bilmiyorum..
    motoru geçenlerde biraz denedim, ama 50 nin üzerine hız yapmadığım için bir şey hissetmedim.. daha da denemedim.. yakın zamanda bakacağım..
    mil ayarına gelince eğer bir sorun varsa bu büyük bir sorun değil.. mil sorununda gidonu bıraktığında sağa ya da sola doğru sürüklenme olur.. sizin dediğiniz sorun titreme ve tepinme şeklinde ise cant sorunu vardır demektir.. ben de deneyip bakacağım ama tam şu motora dönemedim bi türlü

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

    bir de söylemeyi unuttum, motorun selesi 20 dakika civarı üzerinde kaldım beni uyuşturmuştu.. sertlikten midir, sünger yoğunluğunun azlığından mıdır bilmem, normalde sele form ve tasarımı aslında hoşuma gider diğer motorlara nispeten, hele depoyla apış arasını sıkıştıran sele dizaynları hoşuma gitmedi ama boxerin sele tasarımı güzel.. ama uyuşturma yapmasını anlayamadım, bana sert gibi geldi.. acaba sertlikten midir.. sevgili yurdukoru sanırım bu konuyu biliyorsun.. şu seleyi düzeltsek çok güzel olur bence..
    ......
    sele yüksekliği ile ilgili bir arkadaşın sorusu vardı,
    cevap olarak benim bildiğim 1,70 boy için hafif yuksek olabilir...
    ben 1.75 boy olark sele bana iyi gelse de 2- 3 cm daha kısa olsaydı daha iyi olurdu derim..
    1, 70 için fazla bir sorun olmaz sanırım ama yine gittip dnemekte fayda var..
    Sele fazla yumuşak, daha doğrusu dansitesi (yoğunluğu) az, bu yüzden kısa sürüşlerde rahat gelse de uzun yolda rahatsızlık verir. Daha sert ve daha ağır bir sünger ( tercihen 32 ve üzeri dansite) olmalı.

    170 boyla da kullanırsınız, zaten mevcut amortisör en yüksekte, onu biraz düşürürsünüz.
    twona, windy125 ve seyyit bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1122
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    benim yeni yaptırdığım koltuktaki sünger 60 dansite. onun izerinde araçaların tavanına kaplanan tavan süngeri (bastırınca parmak izi bırakmayan) bir kat daha sünger kaplandı. sert ama insanı yormayan bir sünger.
    seyyit bunu beğendi.

  3. #1123

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Konu hakkında gerekli araştırma yapıldı. Bajaj Mühendisi de fabrikamızda idi. Depo jantlarını kendisine test ettirdik. Açıklaması şu şekildedir;

    “0,7 mm ye kadar salgı normaldir. Ölçümlerde 0,5 mm ve altında rakamlar gözlenmiştir. Ölçümlerin ön jant göbeğinin dış yüzeyinden yapıldığı görülüyor. Bu alan işlenmemiş alan olduğu için sonucu yanıltabilir. Doğru ölçülmesi gereken nokta alt resimde mavi ok ile işaretlediğim bölgedir. Aynı üründen milyonlarca satılmış ve hiçbir kronik şikâyet alınmamıştır. Hareket halinde iken salgı varsa lastiğin jant takılması noktasında yerine dengeli oturtulmamış olmasından olabilir. Kontrol ettirilebilir.”

    Bu açıklamaya göre değerli Twona arkadaşımız tekrar değerlendirme yaparsa memnun oluruz. Kesinlikle karşı bir savunma gibi anlaşılmadan sadece bir değerlendirmenin sonucunu paylaşıyorum. Bu ölçüler dışında hatalı bir jant da olabilir ama gerçek durum budur. Arkadaşlarım rahat olsunlar.

    Tüm arkadaşlara selam ve saygılarımı sunuyorum.



    ahmetunuver ve technomix bunu beğendiler.

  4. #1124
    cgrdgryl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Merhaba arkadaşlar yazdıklarınızı okudum.Maalesef benim motorumda da bu yalpalama olayı mevcut.BEn ilk başlarda arka amortisörlerin yükleme ayarından kaynaklandığını düşünüyordum ama şuan sizin yazılarınızı okuduktan sonra ön jantta bir hata olduğu kanaatine vardım.şu an 2300 km de motor 2500 km de yağ değişimi için götüreceğim motoru servise o zaman bildireceğim bende gelişmeleri iyi günler herkese.

  5. #1125

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Şu halde sorun başka birşeyden kaynaklanıyor. En azından bendeki öyle. Zira lastiği hızlı da döndürünce herhangi bir salınım görülmüyor. Şu halde lastiklerin aynı hizada olmamasından şüpheleniyorum. Ön ve arka iç lastiklerin havasından ya da düzgün takılmamasından olabilir ki Ekrem Bey de bundan bahsetti. Daha önce kullanmış olduğum Transalp şayet havası fazla veya eksikse bunu çok sık yapardı. Balansçıda bir kontrol ettirip deneyeceğim.

  6. #1126
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    ben 3 tane video çektim az sonra yayınlarım. ekrem bey yada diğer arkadaşlar yanlış anlamasın ama ben hala jantın hatalı olduğunda israrcıyım.37 yaşımdayım 20 senedir motor kullanıyorum. şu ana kadar gerek büyük hacimli gerek küçük hacimli 20 den fazla kendime ait motorum oldu. boxerıda maddi durumumun kötülüğünden değil merak ve scramble projem için aldım. yakın zamndada büyük hacimli bir motor alacağım zaten. neyse, bunları söylememin sebebi az çok motor kullanmışlığım ve yeterince deneyimim var arkadaşlar. lastik havasıyla, mille, ön arka lastiğin aynı hizzada olmamasıyla bunun alaksı yok. jant bozuk, en azından benim hem ilk jantım hemde garantiden gelen 2. jantım bozuk hemde fena derecede. yamuk yumuk jantlı mobiletler kullandık ta bu derecede sallama yapmadı direksiyonda. az sonra video yu koyunca kendinizde görürsünüz zaten, yazmakla kimse ikna olmayacak anlaşılan.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    evet arkadaşlar, videolar yüklendi. lütfen 720p izleyiniz ve yorumlayınız. dediğim gibi daha önce böyle bir yalpalama gördünüzmü çok merak ediyorum. 3. videoda lastik üzerindeki desen çizgilerine bakarsanız lastiğin nasıl yalpaladığını daha net görürsünüz. lastik videosunu hem tazyikli bir elimle tazyikli su tuttuğum diğre elimlede çekim yaptığım için kısa tuttum zira tazyikli suyu tutmak çok zor tek elle... 3. videodaki yalpa videoda çok belli olmuyor. çıplak gözle görmek daha belirleyici olur. ön lastiği döndürdüğümde sarsıntıdan motor olduğun yerde sallanıyor o derece yani.







    windy125, ademx ve bikr bunu beğendiler.

  7. #1127

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    PEUGEOT 105 , VOSKHOD , WİNDY125, BAJAJ BOXER
    YARIN EVE DÖNERKEN BENDE DENEYECEĞİM BU YALPALAMAYI.. BAKALIM SONUÇLAR NE OLACAK..
    twona bunu beğendi.

  8. #1128
    zeronero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    crf 250l
    mrb arkadaşlar, 5 gündür bende boxer sahibiyim, twona gibi bende hemen motordan soğumak istemiyorum ama yeni bir motorda olmaması gereken sorunlar var. benimde ön tarafta sorun var, zıplama gibi daha çok, ayrıca sabit hızda ve hızlanma anında motor silkeleme hareketi yapıyor. servise söyledim abi bişey yok , takma kafana bunları tarzında şeyler söyledi, bu motorla işimiz var galiba...
    dyavol-77 bunu beğendi.

  9. #1129

    Üyelik
    12 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul . Beylerbeyi
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 3 tane video çektim az sonra yayınlarım. ekrem bey yada diğer arkadaşlar yanlış anlamasın ama ben hala jantın hatalı olduğunda israrcıyım.37 yaşımdayım 20 senedir motor kullanıyorum. şu ana kadar gerek büyük hacimli gerek küçük hacimli 20 den fazla kendime ait motorum oldu. boxerıda maddi durumumun kötülüğünden değil merak ve scramble projem için aldım. yakın zamndada büyük hacimli bir motor alacağım zaten. neyse, bunları söylememin sebebi az çok motor kullanmışlığım ve yeterince deneyimim var arkadaşlar. lastik havasıyla, mille, ön arka lastiğin aynı hizzada olmamasıyla bunun alaksı yok. jant bozuk, en azından benim hem ilk jantım hemde garantiden gelen 2. jantım bozuk hemde fena derecede. yamuk yumuk jantlı mobiletler kullandık ta bu derecede sallama yapmadı direksiyonda. az sonra video yu koyunca kendinizde görürsünüz zaten, yazmakla kimse ikna olmayacak anlaşılan.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    evet arkadaşlar, videolar yüklendi. lütfen 720p izleyiniz ve yorumlayınız. dediğim gibi daha önce böyle bir yalpalama gördünüzmü çok merak ediyorum. 3. videoda lastik üzerindeki desen çizgilerine bakarsanız lastiğin nasıl yalpaladığını daha net görürsünüz. lastik videosunu hem tazyikli bir elimle tazyikli su tuttuğum diğre elimlede çekim yaptığım için kısa tuttum zira tazyikli suyu tutmak çok zor tek elle... 3. videodaki yalpa videoda çok belli olmuyor. çıplak gözle görmek daha belirleyici olur. ön lastiği döndürdüğümde sarsıntıdan motor olduğun yerde sallanıyor o derece yani.

    http://www.youtube.com/watch?v=OgRtj5NlmtE


    http://www.youtube.com/watch?v=foum7kY89gI


    http://www.youtube.com/watch?v=92dJFvv776g
    Allah korusun bu yalpalama baya fena imiş . İyi bir kullanıcı değilseniz maazallah kazaya sebep verebilir..
    Bu durumun acilen çözülmesi gerekiyor bu kadar yalpalama olacağını düşünmüyordum görmemiş olsam bende inanmazdım küçük ufak bir dert der geçerdik..
    Acaba belli bir seridemi var. Benim geçenlerde bahsettiğim de buydu servis montaj hatası, buda başka bir dert jant bozuksa tabi oda firmanın hatası ????
    twona bunu beğendi.

  10. #1130

    Üyelik
    16 Aralık 2009
    Arkadaşlar ben bir boxer kullanıcısı değilim ama bu direksiyon sallama olayı benim farklı motorlarımda da başıma geldi. bunun jant eğikliğiyle pek alakası yok. daha çok arkaya takılan çantadan oluyor. çanta takan arkadaşlar çantayı çıkarıp tekrar denesinler. başka bir sebep te ön çatal açısının fazla dik olmasıdır. bu ise tamamen imalatla ilgili bir konudur.
    Mikuni bunu beğendi.

  11. #1131
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı farukgulluce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben bir boxer kullanıcısı değilim ama bu direksiyon sallama olayı benim farklı motorlarımda da başıma geldi. bunun jant eğikliğiyle pek alakası yok. daha çok arkaya takılan çantadan oluyor. çanta takan arkadaşlar çantayı çıkarıp tekrar denesinler. başka bir sebep te ön çatal açısının fazla dik olmasıdır. bu ise tamamen imalatla ilgili bir konudur.
    bu vido çekilirken arkada çanta yoktu hocam. ayrıca motoru ilk aldığım günden beri bu yalpalama var. jantın videosunuda çektim. ayrıca arka çantanın sallamsı yüksek hızlarda aerodinamiğin bozulmasında oluşur. örneğn 160 dan sonra rüzgarında etkisiyle çanta sallama yapabilir ama benim hız 60 ile 40 arası.

    ayrıca az önce ön freni sonuna kadar sıktığımda da yani panik frende ön maşanın öne arkaya oynadığını fark etttim. sanırım maşayı tutan göbek yada vida gevşemiş öne arkaya sallanıyor ön çatal
    dyavol-77 ve bikr bunu beğendiler.

  12. #1132

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu vido çekilirken arkada çanta yoktu hocam. ayrıca motoru ilk aldığım günden beri bu yalpalama var. jantın videosunuda çektim. ayrıca arka çantanın sallamsı yüksek hızlarda aerodinamiğin bozulmasında oluşur. örneğn 160 dan sonra rüzgarında etkisiyle çanta sallama yapabilir ama benim hız 60 ile 40 arası.

    ayrıca az önce ön freni sonuna kadar sıktığımda da yani panik frende ön çatalın öne arkaya oynadığını fark etttim. sanırım çatalı tutan göbek yada vida gevşemiş öne arkaya sallanıyor ön çatal
    Twona; dostum sert ön fren yaptığında gidonun ileri-geri hareket etmesi, mesnet bilyaların bozuk olmasına işaret yada daha kötüsü -mesntteki furç yataklarındaki BOŞLUK....Sıfır alınna bir motosiklette böyle sorunların yaşanması çok üzücü...Geçmiş olsun...Bajaj'ın 3 modelinde de sorunlar var...Maalesef ki, halbuki Honda,Yamaha'nın commuter modelleriyle kıyaslamıştık...dedidik bunlar İYİ çıksın da Honda-Yamaha'nın burnu yere sürter diye,fakat görünen o ki, bu köklü firmalara(ÇİN'de üretilen YBR,CBF) Rakip olamayacak kadar kalitesizler...
    twona bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  13. #1133
    centaur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bajaj boxer 150cc
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 3 tane video çektim az sonra yayınlarım. ekrem bey yada diğer arkadaşlar yanlış anlamasın ama ben hala jantın hatalı olduğunda israrcıyım.37 yaşımdayım 20 senedir motor kullanıyorum. şu ana kadar gerek büyük hacimli gerek küçük hacimli 20 den fazla kendime ait motorum oldu. boxerıda maddi durumumun kötülüğünden değil merak ve scramble projem için aldım. yakın zamndada büyük hacimli bir motor alacağım zaten. neyse, bunları söylememin sebebi az çok motor kullanmışlığım ve yeterince deneyimim var arkadaşlar. lastik havasıyla, mille, ön arka lastiğin aynı hizzada olmamasıyla bunun alaksı yok. jant bozuk, en azından benim hem ilk jantım hemde garantiden gelen 2. jantım bozuk hemde fena derecede. yamuk yumuk jantlı mobiletler kullandık ta bu derecede sallama yapmadı direksiyonda. az sonra video yu koyunca kendinizde görürsünüz zaten, yazmakla kimse ikna olmayacak anlaşılan.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    evet arkadaşlar, videolar yüklendi. lütfen 720p izleyiniz ve yorumlayınız. dediğim gibi daha önce böyle bir yalpalama gördünüzmü çok merak ediyorum. 3. videoda lastik üzerindeki desen çizgilerine bakarsanız lastiğin nasıl yalpaladığını daha net görürsünüz. lastik videosunu hem tazyikli bir elimle tazyikli su tuttuğum diğre elimlede çekim yaptığım için kısa tuttum zira tazyikli suyu tutmak çok zor tek elle... 3. videodaki yalpa videoda çok belli olmuyor. çıplak gözle görmek daha belirleyici olur. ön lastiği döndürdüğümde sarsıntıdan motor olduğun yerde sallanıyor o derece yani.

    http://www.youtube.com/watch?v=OgRtj5NlmtE


    http://www.youtube.com/watch?v=foum7kY89gI


    http://www.youtube.com/watch?v=92dJFvv776g

    @twona

    Videolarını seyredince motordan soğuttun beni eve gelmiş olmama rağmen garajdan çıkarıp çıktım teste tabi sizin kadar motor geçmişim yok hatta eller salık sürerken ak sakallık bi dede karşıdan gel gel diyodu neyse şaka bi yana sizinki çok felaket bi olay acayipmiş görmesem inanmazdım bende çektim bi video çok kötü çekim oldu gidonu tam ekrana sığdırmaya çalıştım falan ama en azından belli oluyor çekim. hız düşmelerinde direksiyonu tutmadığımı tam belli edemesemde o sıralarda eller salık halde kullandığım anlar.video çekemediğim daha yüksek hızlarda (90dan geriye düşerken)bile hiç gidonda yalpalama yada başka bişey olmadı bende. bu sizin motora yada belli bir seriye özgü olabilir.

    http://www.youtube.com/watch?v=cxjB0NxPIqs

    twona, bikr ve jackonbir bunu beğendiler.

  14. #1134

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Boxer bildiğim kadariyla yıllardır satmış kendini kanıtlamış bir model, kobay değil. Kalitesiz olması için tümünde kronik sorunların olması lazım. Ön gidonun maşası somunları sıkılınca oturur. Sonuçta burda monte. Salınım olayına gelince bendeki bu kadar kötü değil. Belli belirsiz bir sallama. O da balans ayarıyla yapılır, hallolmayacak bir sorun değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

    Keşke tel jant gelse. Bu vesileyle belki tel janta çevrilir. Twona kardeşim videonu izledim gerçekten bahsettiğin kadar korkunç... Bahsettiğim gibi bu hata sizdeki kadar olmasa da bende de var. Inşallah sorun çözülür. Bir jant yüzünden insanlar böyle güzel bir motordan soğumasın.
    twona ve bikr bunu beğendiler.

  15. #1135

    Üyelik
    12 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul . Beylerbeyi
    Alıntı Yurdukoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boxer bildiğim kadariyla yıllardır satmış kendini kanıtlamış bir model, kobay değil. Kalitesiz olması için tümünde kronik sorunların olması lazım. Ön gidonun maşası somunları sıkılınca oturur. Sonuçta burda monte. Salınım olayına gelince bendeki bu kadar kötü değil. Belli belirsiz bir sallama. O da balans ayarıyla yapılır, hallolmayacak bir sorun değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

    Keşke tel jant gelse. Bu vesileyle belki tel janta çevrilir. Twona kardeşim videonu izledim gerçekten bahsettiğin kadar korkunç... Bahsettiğim gibi bu hata sizdeki kadar olmasa da bende de var. Inşallah sorun çözülür. Bir jant yüzünden insanlar böyle güzel bir motordan soğumasın.
    Soğuma demeyelimde biraz düşündürüyor beni ve alacak olan herkesi ...Bu sorun her motorda yoksa sorun yok bir motorda çıktı dersin amaaa diğer motorlarda da aynı arızayı verirse fabrikanın bir el atması lazım ki buda Ekrem bey in dikkatine ????
    Şurda az bi zamanım kaldı..Motoru Yamaha servisinde bir arkadaşıma test ettiricem yoksa ben kendim alırsam çok sorunda ben yaşarım gibi????Eğer onay verirse Ramazan bitişi elimde ama yok olmaz der ise geçmiş olsun:::
    İnşallah kuralkan ekibi bize bu arıza yada her ne ise çözüme ulaştırır ve bizi rahatlatır????

    SAYGILAR....
    twona ve bikr bunu beğendiler.

  16. #1136

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    twona'nın videolarında gözüken hiç normal değil.
    ben gibi bir acemi bile bukadarını anlar.
    twona, bikr ve Yurdukoru bunu beğendiler.

  17. #1137
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    arkadaşlar ben motordan soğumuş falan değilim fakat 3500 km de bu sorunların olması canımı sıkmadı değil. boludan benim servise gidip gelmem 100 km nin üzerinde yani ha deyince servise gidemiyorum. motorun artısını ve eksisini burada en çok paylaşan, paylaşımlar yapan kullanıcı belkide bendim. hatta benim yazılarımı, görsellerimi takip eden arkadaşlardan bu motoru beğenip alan oldu. ama aldığımdan beri önce benzin musluğu problemi, sonra jant, sonra yeni gelen jant ve son olarakta ön maşadaki boşluk yada sallanma diyelimbeni üzdü ve 3500 km de 4 kere problem yaşadım. bu motorun nasıl artı yönlerini burada paylaştıysam sorunlarıda paylaşacağım. bajaj babamın malı değil. motorun özelliklerini iyisiyle kötüsüyle paylaşmalıyız ki insanlar yanılmasın. boxer benim ne ilk motorum, nede son olacak. bugün bajaj, yarın honda, daha sonra belki sym, yamaha, kawasaki vesaire... marka fanatikliğini bırakıp bilinçli kullanıcı olmamız lazım. iyiyse iyi, kötüyse kötü demeliyiz...
    Mikuni, bikr, dyavol-77 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #1138

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    PEUGEOT 105 , VOSKHOD , WİNDY125, BAJAJ BOXER
    Aynen kardeşim inşallah sorunlar bir an önce çözülür.
    twona bunu beğendi.

  19. #1139
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    beat-cbf150-apache-cbf150-NC700-XMAX-DJANGO-ACTIVA
    direksiyonu sağa ya da sola tam tur çevirin ve çevirdiğiniz tarafa doğru bastırarak tutun ve tekeri hızla çevirirken jantın çemberine kurşun kalem tutun kalem bir değip bir değmiyorsa jant çöptür. sadece sallama yapıyorsa ufak bir kurşun ağırlığıyla problem çözülür.
    twona bunu beğendi.

  20. #1140
    bikr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR NS200
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben motordan soğumuş falan değilim fakat 3500 km de bu sorunların olması canımı sıkmadı değil. boludan benim servise gidip gelmem 100 km nin üzerinde yani ha deyince servise gidemiyorum. motorun artısını ve eksisini burada en çok paylaşan, paylaşımlar yapan kullanıcı belkide bendim. hatta benim yazılarımı, görsellerimi takip eden arkadaşlardan bu motoru beğenip alan oldu. ama aldığımdan beri önce benzin musluğu problemi, sonra jant, sonra yeni gelen jant ve son olarakta ön maşadaki boşluk yada sallanma diyelimbeni üzdü ve 3500 km de 4 kere problem yaşadım. bu motorun nasıl artı yönlerini burada paylaştıysam sorunlarıda paylaşacağım. bajaj babamın malı değil. motorun özelliklerini iyisiyle kötüsüyle paylaşmalıyız ki insanlar yanılmasın. boxer benim ne ilk motorum, nede son olacak. bugün bajaj, yarın honda, daha sonra belki sym, yamaha, kawasaki vesaire... marka fanatikliğini bırakıp bilinçli kullanıcı olmamız lazım. iyiyse iyi, kötüyse kötü demeliyiz...
    Twona kardeşim Bu sorunlar hakikaten ciddi, ben kontrol ettim bende yok bu yalpalama.
    Gazın ve debriyajın hassasiyeti çok keskin geliyor bana. Sizde nasıl...
    Sele bittiyse foto koyarsan bize de fikir verebilir...
    twona bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)