sevgili twona, bugün ön ve arka jantı suyla değil de elle döndürerek cantta kontrol yaptım.. benim gördüğüm, ön ve arkada 3 ya da 4 millimlik kadar yükselme ve yan sapma vardı.. yani jant tam sıfır ayarında dönmüyor..
tabi bu da benim anladığım kadarıyla motorda ya da gidonda titremeye bir sebep olur ama ne kadar şiddette etki ettiğini bilmiyorum..
motoru geçenlerde biraz denedim, ama 50 nin üzerine hız yapmadığım için bir şey hissetmedim.. daha da denemedim.. yakın zamanda bakacağım..
mil ayarına gelince eğer bir sorun varsa bu büyük bir sorun değil.. mil sorununda gidonu bıraktığında sağa ya da sola doğru sürüklenme olur.. sizin dediğiniz sorun titreme ve tepinme şeklinde ise cant sorunu vardır demektir.. ben de deneyip bakacağım ama tam şu motora dönemedim bi türlü
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------
bir de söylemeyi unuttum, motorun selesi 20 dakika civarı üzerinde kaldım beni uyuşturmuştu.. sertlikten midir, sünger yoğunluğunun azlığından mıdır bilmem, normalde sele form ve tasarımı aslında hoşuma gider diğer motorlara nispeten, hele depoyla apış arasını sıkıştıran sele dizaynları hoşuma gitmedi ama boxerin sele tasarımı güzel.. ama uyuşturma yapmasını anlayamadım, bana sert gibi geldi.. acaba sertlikten midir.. sevgili yurdukoru sanırım bu konuyu biliyorsun.. şu seleyi düzeltsek çok güzel olur bence..
......
sele yüksekliği ile ilgili bir arkadaşın sorusu vardı,
cevap olarak benim bildiğim 1,70 boy için hafif yuksek olabilir...
ben 1.75 boy olark sele bana iyi gelse de 2- 3 cm daha kısa olsaydı daha iyi olurdu derim..
1, 70 için fazla bir sorun olmaz sanırım ama yine gittip dnemekte fayda var..