Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Haziran 2014, 20:53
#501
haldun_86 adlı üyeden alıntı
ben soylemıstım cekıste dusus olacagını
acıkca arka dıs degısımınınde kısa vadede olumlu fakat uzun vadede bı ıse yaramayacagı kanaatındeyım
herkese saygılar
siz söylemeden önce ben zaten belirtmiştim bir miktar çekiş kaybı olcağını, komik olan ne onu anlamadım. çekişin düşeceğini bilmek için mucit olmaya gerek yok, sanki cocacola nın formülünü buldunuz. ben burda iyi kötü deneyimlerimi paylaşıyorum. oturduğum yeren kuru kuruya işkembeden sallamıyorum. yine söylüyorum, bu motora bu dişli oranları çok kısa. bunu bu motoru kullanan herkes anlar zaten. bende deneyimleyerek kullanım tarzıma ve motora en uygun vites oranlarını yakalamaya çalışıyorum. anlamadığım sizin ve bazı arkadaşların bu duruma neden böyle garip tepki verdiğinizdir? dişli değişimini ilk yapan yada icat eden ben değilim. bir çok motorcu arkadaş bu yöntemi bir çok kez kullanmıştır. kişiden kişiyede avantaj yada dezavantajı vardır ve tercih meselesidir...
herkese saygılar... (siz yazınca bende yazayım dedim)
Reklamlar
-
04 Haziran 2014, 21:27
#502
lafım sıze degıl dıslı degısımınde cok dusu olmaz dıyen arkadaslarımızaydı kardesım . kardesım dıyorum cunku sıze gercekten saygı duyuyorum yaptıgınızı kımse yapmaz. bu kadar sert tepkı vermenıze de sasırdım dogrusu sonucta kanlı bıcaklı degılız degılmı ama tekrar soyluyorum bu motor ancak sanzıman degısıyle ıstedıgınız gıbı rahatlar 1 numara dıslı degısımı de pek bısey ıfade etmez ınsallah yanılırım
twona kardesıme saygılar ( ılk mesajın bu bolumunden sıze olmadıgını anlayabılırdınız)
-
04 Haziran 2014, 22:28
#503
twona kardeş denemek te haklı bende çok deneme yanılma yaparım en iyi ye göre ayarlarımı bulana kadar
Haldun arkadaş zaten gerekenleri açıklamış takılmayın yüz yüze olmayınca duygusuz yazılarla duygu anlatılması ima edilmesi zordur
bende dişli değişiminde bulundum, bir yorumda da yazdım, şimdi discover da da yapıcam, bir süre daha geçsin, twona kardeş sizin motorlar 4 vites olduğu için, açıkçası dişli büyütme ya 1 diş büyük yada orijinal kalmalı derim, vites araları muhtemelen uzundur, 4 vites ten dolayı, büyük dişli rampada sorun çıkarır, kaldıki ybr de bile 5 vites motorda ,rampalarda 3 yerine 2 de gitmek zorunda kalıyordum,( motor ısındığı ve dik rampalarda normalde 3 le çıktığı yerleri örnekledim ) daha öncede yazmıştım ama düz yol da iyidir, motor rahatlar, normale göre 1.000 , 1.500 devir, daha az çevirir, genede araştırmaya devam ,zarar vermeden yapılan her ayar iyidir
-
04 Haziran 2014, 22:35
#504
bende bunu anlatmak ıstıyorum bunu yapan muhendıs yapsaydı 5 vıtes yapar yada dıslılerı daha farklı yapardı demekkı olmuyo oluncada boxerın adına yakısmayan surus karakterı cıkıyo bencede orjınal kalınmalı dıye dusunuyorum yoksa gerısı zaman ve para ısrafı ama su da bı gercek twona sayesınde cogu kısının bu motora kanı ısındı bende dahıl
-
04 Haziran 2014, 23:01
#505
twona adlı üyeden alıntı
siz söylemeden önce ben zaten belirtmiştim bir miktar çekiş kaybı olcağını, komik olan ne onu anlamadım. çekişin düşeceğini bilmek için mucit olmaya gerek yok, sanki cocacola nın formülünü buldunuz. ben burda iyi kötü deneyimlerimi paylaşıyorum. oturduğum yeren kuru kuruya işkembeden sallamıyorum. yine söylüyorum, bu motora bu dişli oranları çok kısa. bunu bu motoru kullanan herkes anlar zaten. bende deneyimleyerek kullanım tarzıma ve motora en uygun vites oranlarını yakalamaya çalışıyorum. anlamadığım sizin ve bazı arkadaşların bu duruma neden böyle garip tepki verdiğinizdir? dişli değişimini ilk yapan yada icat eden ben değilim. bir çok motorcu arkadaş bu yöntemi bir çok kez kullanmıştır. kişiden kişiyede avantaj yada dezavantajı vardır ve tercih meselesidir...
herkese saygılar... (siz yazınca bende yazayım dedim)
twona kardeşim sen tecrübelerni yaz biz ilgiyle ve ciddiyetle okuyoruz... Fabrika motor gücüne göre kullanıcı ortalamasına göre dişli koyuyor. Ovada kurulmuş bir şehirde yaşayan ve sürekli tek kişi binen için 15 de olur 16 da şimdi bu adamın tarzına göre bajaj 16 dişmi yapması lazım.Herkes kendi şartlarına göre kişiselleştirebilir motorunu
muhabbeti demleyelim...
-
04 Haziran 2014, 23:47
#506
haldun_86 adlı üyeden alıntı
lafım sıze degıl dıslı degısımınde cok dusu olmaz dıyen arkadaslarımızaydı kardesım . kardesım dıyorum cunku sıze gercekten saygı duyuyorum yaptıgınızı kımse yapmaz. bu kadar sert tepkı vermenıze de sasırdım dogrusu sonucta kanlı bıcaklı degılız degılmı ama tekrar soyluyorum bu motor ancak sanzıman degısıyle ıstedıgınız gıbı rahatlar 1 numara dıslı degısımı de pek bısey ıfade etmez ınsallah yanılırım
twona kardesıme saygılar ( ılk mesajın bu bolumunden sıze olmadıgını anlayabılırdınız)
kusura bakmayın, geçen yine başka bir arkadaş bu dişli mevzusunda beni baya gerdi yoksa bu kadar sert yanıt yazmazdım. kötü niyetli olmadığınızın farkındayım. sadece diğer arkadaşlarda faydalanır diye tecrübe ettiğim şeyleri paylaşıyorum. "altora" nikli arkadaşın dediği gibi düz bir şehirde yaşayan, 60 - 65 kilo olan biri için 16 dişli bile olur. ben 90 kiloyum, eşim 55. neredeyse 150 kilo binmek var, bide 60 kiloluk bir adamın binmesi var benimde söylemek istediğim bu. birde sadece çekiş olarak bakmamak lazım olaya. ben biraz daha az devir çeviren, daha uzun vites aralıklarıyla kullanmayı daha çok seviyorum, kişiden kişiye buda değişir.
-
05 Haziran 2014, 01:27
#507
Arkadaşlar Biz hepimiz bu motoru sevdik öyle anlaşılıyor ...Dişli tartışmasından ziyade motor devir göstergesi ve vites göstergesi takılabilir mi onu araştırsak daha iyi olur sanırım... Motor devir göstergesi takılır model ve çeşit çok o kolayda vites göstergesi takılabilir mi onu araştırsak daha iyi olur... Nasip olursa alırsam Türkiyeyi kariş karış gezerim ve gezeceğim İnşaallah...
-
05 Haziran 2014, 01:40
#508
Ön kafa grenajı acaba YBR 2006 yuvarlak far modeline uyar mı ? Eğer uyarsa bir tane kafa grenajı siparişi vermeyi düşünüyorum ellerinde varsa bayilerin.
-
05 Haziran 2014, 02:28
#509
Samet Özkan adlı üyeden alıntı
Ön kafa
grenajı acaba YBR 2006 yuvarlak far modeline uyar mı
? Eğer uyarsa
bir tane kafa grenajı siparişi vermeyi düşünüyorum ellerinde varsa
bayilerin.
valla far ybrnınken oldukca buyuk fotoda kucuk gozukuyo ama ben olmaz dıye tahmın edıyorum ama yınede bı gıt kendın gor bak
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------
altora adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Biz
hepimiz bu motoru sevdik öyle anlaşılıyor ...Dişli tartışmasından ziyade
motor devir göstergesi ve vites göstergesi takılabilir mi onu
araştırsak daha iyi olur sanırım... Motor devir göstergesi takılır model
ve çeşit çok o kolayda vites göstergesi takılabilir mi onu araştırsak
daha iyi olur... Nasip olursa alırsam Türkiyeyi kariş karış gezerim ve
gezeceğim İnşaallah...
sonradan takılır takılmasına da cok da verımlı olmadıgını bılıyorum yanı orjınal olmadıgı ıcın tam net gostermıyo dıye bılıyorum
-
05 Haziran 2014, 10:25
#510
ben orjinal cam yerine bu ön camı takmayı düşünüyorum eğer monte edebilirsem. camı canlı olarakta gördüm çok şık duruyordu. daha uzun olduğu için rüzgarıda kesecektir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gt-250-gt250-comet-gt-650-comet-on-cam-siperlik-cami-156911329/detay/
-
05 Haziran 2014, 13:29
#511
Şu tanıtım gezisindeki Boxerlardan birinde tur camı vardı sordum cbf için olan tur camıymış. Biraz işçilikle bizim Boxera uyuyor. ( kendi siperliğinin üstüne) 25 liraya falan satılıyor.
-
05 Haziran 2014, 17:17
#512
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Şu tanıtım
gezisindeki Boxerlardan birinde tur camı vardı sordum cbf için olan tur
camıymış. Biraz işçilikle bizim Boxera uyuyor. ( kendi siperliğinin
üstüne) 25 liraya falan satılıyor.
O da cok emanet duruyodu be abi. reklamcılarda seffaf plastıkten tabakalar var reklam ıcın acaba onlardan kestırsek olrmu ? cok mu kalın gelır?
-
05 Haziran 2014, 18:21
#513
Bu arada henüz almayanlar veya hala kararsız kalanlar çok şey kaybediyor. Zira biz Boxer sahipleri süper ekonomik bir şekilde vızır vızır geziyor, yazın tadını çıkarıyoruz. Aldığım ilk günden beri her yıkayıp parlatışımda sıfır gibi ışıl ışıl yanıyor, iyi ki almışım diyorum.
Ekonomiyse ekonomi, yolsa yol hepsinin hakından geliyor, hepsinin hakkını veriyor. Bu motoru bize kazandırdığı için başta Ekrem Bey olmak üzere tüm emeği geçen Kuralkan ailesine Teşekkürü bir borç bilirim. Zira yıllarca belli markaların tekelinde fahiş servis ve parça ücretleri ile soyulduk soğana çevrildik. Yeter gari dedik ve çok şükür yetişti Hızır gibi Ekrem Bey.
Artık ne parça derdim var ne çalınır diye korkum. Ne dakikası bilmem kaç yüz euroluk servis ücreti var ne de zırt pırt sanayiye düşen yolum.
Sıkıntıya düşmeden, fıtı fıtı gezin, püfür püfür hissedin rüzgarı.
Bence artık baharın yazın ve en önemlisi Boxer'ın tadını çıkarın...
-
05 Haziran 2014, 18:22
#514
-
05 Haziran 2014, 19:02
#515
HeruNolweo adlı üyeden alıntı
Bugün gittim baktım artık meraklarıma yenildim Boxer'a
Sadece üstüne oturma şansım oldu sele burada anlatıldığı gibi baya büyük ve rahat o açıdan ve görünüş olarak aklıma yattı.
Bir de deneme sürüşü yapabilirsem tam fikir sahibi olabileceğim.
Motosikletim satılırsa alternatiflerim iyice azaldı.
Salcano Wolf - Bajaj Boxer - Bajaj Discover - SYM Fiddle
Bunların arasında Fiddle nereden çıktı derseniz eski aşkım bana çok keyif veren bir motosikletti. Discover ve Fiddle bütçeyi bana tam kullandıracak. Boxer alırsam biraz daha rahat olucam.
Bakalım gelecek günler ne gösterecek aranıza kullanıcı olarak katılacak mıyım
bande de fiddle var yanına bir de boxer alsammı diye ara sıra kaşıntı tutuyor.
zaten yılda 1.000 km. anca biniyorum, boxere de hasta oldum bakalım ne olacak
-
05 Haziran 2014, 20:37
#516
Boxer için yaz sonu planladığım scrambler projemi sizinle paylaşmak istiyorum arkadaşlar.
1- renk beyaz-kırmızı yada beyaz-lacivert olacak,
2- jantlar ve gidon gold sarı boyanacak (bulabilirsem tel jant takacağım)
3- ön maşa ve çamurluklar mat siyaha boyanacak,
4- koltuk kısalacak, alçalıp düz hale getirelecek ve kahverengi tonlarında çift dikiş olarak katlanacak,
5- ön lastik 100/80-17 arka lastik 130/70-17 sava mc 32 takılacak
6- ön kafa grenajı sökülüp yerine kappa ka 750 kafa grenajı takılacak,
7- arka çanta demiri kısaltılıp isteğe göre topcase takılabilecek,
8- ön fara sarı renk ampul takılacak yada far camı sarı film ile kaplanacak,
9- orjinal gidon çıkarılıp yerine enduro yada cross tarzı daha geniş gold gidon takılacak (umarım fren ve debriyaj teli kısa gelmez)
10- ön arka sinyaller daha küçük şeffaf sinyallerle değişecek,
11- elcikler değişecek,
12- ön amortisörlere körük takılacak,
12- aynalar daha kaliteli aynalarla değişecek (marka ve model konusunda kararsızım)
13- arka stop daha küçük stopla değişecek,
14- plaka app olacak ve motorun sol yanına takılacak,
15- orjinal egzos yerine modofiye egzos uygulanacak
eklediğim resim tam olarak tasarladığım motorun aynısı olmasada tarz açısından buna benzer olacağını söyleyebilirim. aslında bu tarz bir custom motorda tam bir tarif yok, önemli olan kişinin kendi zevkine göre motorunu kişiselleştirmesi. mesela scrambler bir motorda kafa grenajı olmaz ama ben kafa grenajı olan bu tarz motorları daha çok beğendiğim için kafa grenajıda kullanacağım. fikir vermek isteyen herkesi seve seve dinlerim...
kafa grenajı
lastikler
koltuk örneği
http://www.motorcycleseatsdirect.com/1979-1980-Kawasaki-kz650-cafe-racer-motorcycle-seat-cover-foam/
-
05 Haziran 2014, 20:51
#517
@twona inşallah istediğin gibi yapabilirsin. Çok güzel olacağına eminim.
Bende cafe cacer yapmak için aldım motoru. İlk iş tekerlekleri değiştirmek istedim ama elimde patladı Daha önce attığın mesajlarda da görmüştüm bu lastiği. Bizim motorlar için ölçüleri biraz kalın sanki. Sıkıntı çıkarmayacağına emin misin?
Lastikleri sonraya bırakıp boyamaya karar verdim motoru. Plasti dip diye bir madde var. Sprey boya gibi sıkarak boyuyorsun, sıkıldığın zamanda çıkartabiliyorsun. İnternette kullanan herkes çok memnun kaldığını söylüyor. Aklında olsun.2 kutu aldım bende. En yakın zamanda servise gidip demirleri çıkarttırıp başlıyorum bende işlemlere.
Yapılacak çok şey olsa da ilk etapta şu motorlara benzese yeter.Koltuk ve boya yani (:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.671592859532803.1073741830.668268006531955& type=3
-
05 Haziran 2014, 21:00
#518
twona hocam fıkrın mukemmel ama ben olsam kafa granajını takmazdım cunku resımdekı motor harıka ozellıkle on camurluga bayıldım bıde amortısor ıcın koruk bulabılırsen bana da haber verır mısın?
bıde sıze bır sorum olacak lastık olculerını jant la beraber degıstırsek olmazmı mesela komple cg jant lastık taksak ?
-
05 Haziran 2014, 21:04
#519
suor adlı üyeden alıntı
@twona inşallah istediğin gibi yapabilirsin. Çok güzel olacağına eminim.
Bende cafe cacer yapmak için aldım motoru. İlk iş tekerlekleri değiştirmek istedim ama elimde patladı
Daha önce attığın mesajlarda da görmüştüm bu lastiği. Bizim motorlar için ölçüleri biraz kalın sanki. Sıkıntı çıkarmayacağına emin misin?
Lastikleri sonraya bırakıp boyamaya karar verdim motoru. Plasti dip diye bir madde var. Sprey boya gibi sıkarak boyuyorsun, sıkıldığın zamanda çıkartabiliyorsun. İnternette kullanan herkes çok memnun kaldığını söylüyor. Aklında olsun.2 kutu aldım bende. En yakın zamanda servise gidip demirleri çıkarttırıp başlıyorum bende işlemlere.
Yapılacak çok şey olsa da ilk etapta şu motorlara benzese yeter.Koltuk ve boya yani (:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.671592859532803.1073741830.668268006531955& type=3
plastidip hakkında bilgim var fakat ben boyamayı tercih ederim. lastikler evet kalın ama sıkıntı olacağını sanmıyorum hatta jant yanaklarından biraz taşması dahada hoşuma gider. bu söylediklerim hemen olacak şeyler değil zaten yaklaşık 2 ayı bulacak bir çalışma. yaz sonuna ertelememin sebebide sezon bittiğinde motor yatyarken bunları daha kolay yapabilecek olmam. umarım sende istediğin gibi kişiselleştirirsin motorunu. bu arada bajajın cafe racer modelindeki tel jantlar ve gidon çok güzel. keşke bizde bu parçaları getirtebilsek hindistandan.
-
05 Haziran 2014, 21:06
#520
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Bu arada henüz almayanlar veya hala kararsız kalanlar çok şey kaybediyor. Zira biz Boxer sahipleri süper ekonomik bir şekilde vızır vızır geziyor, yazın tadını çıkarıyoruz. Aldığım ilk günden beri her yıkayıp parlatışımda sıfır gibi ışıl ışıl yanıyor, iyi ki almışım diyorum.
Ekonomiyse ekonomi, yolsa yol hepsinin hakından geliyor, hepsinin hakkını veriyor. Bu motoru bize kazandırdığı için başta Ekrem Bey olmak üzere tüm emeği geçen Kuralkan ailesine Teşekkürü bir borç bilirim. Zira yıllarca belli markaların tekelinde fahiş servis ve parça ücretleri ile soyulduk soğana çevrildik. Yeter gari dedik ve çok şükür yetişti Hızır gibi Ekrem Bey.
Artık ne parça derdim var ne çalınır diye korkum. Ne dakikası bilmem kaç yüz euroluk servis ücreti var ne de zırt pırt sanayiye düşen yolum.
Sıkıntıya düşmeden, fıtı fıtı gezin, püfür püfür hissedin rüzgarı.
Bence artık baharın yazın ve en önemlisi Boxer'ın tadını çıkarın...
İlk bakımda neler yapıldı ve ne kadar ödediniz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)