merhabalar kurye motoru olurmu bu ve 50bin km devirir mi??
Motor 34.300 km de km kablosu koptu benzin göstergesi şamandıra iptal oldu geçen bir kaç gün önce doğu batı karadeniz gezisi yaptım hey gidi boxerim yavaş yavaş dökülmeye devam ediyor kurye için ybr cbf alacan hocam boxer benim gibi tepe tepe kullanmak için alacan uzun yola gidemicem için artık motorun dökülmesini izlemekle yetiniyorum debriyaj ötmeye başladı fiyatıyla göz dolduran ama bir yıl bile dayanamayan bir motor ha alırsın garaja koyarsın kullanmazsın o zaman başka bir şey ama benim gibi enduro niyetiyle kullanırsan olay başka tabi ki
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
aslında iyi motorda bajaj servisinde bulunan dangallaklar motoru iyi bağlayammışlar toplama ya motor biyerden bişiler kopuyor buna gayet alışmanız lazım düşünün motosikletin km teli koparmı şamandırası bozulur mu aynı anda km teli koptu şamandıra bozuldu bu motoru ikinci elde 3000 alan akıllı ne diyeyim 2000 fazla verde cbf al hiç yoktan honda kalitesinde
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------
ekrem ata bey malınız dökülüyor km telide koptu siz anca mal satma derdinde olun şu servis elemanlarını adam gibi eğitsenize servise gidince milletin anasını bellemeyi biliyonuz yağ değişimine 60 lira almayıda biliyonuz o zaman madem pahallı iş yapıyonuz o zaman adam gibi motorları montaj ettirin km teli koptu ön körüğe bağlayıp yola devam ettim şamandıra iptal oldu zaten motor yağ kaçırıyor 1500 km bir yağ değişmesek oda yolda kalacak adam gibi servisçilik yaptırın servislerinize milleti soyulacak enayi gören bayiler almış ele anca şu kadar motor sattık diye çıkıyorsunuz 11 aylık motorun dökülmeyen kısmı kalmadı servisle bakımla yapılan motor oldu halde burada alan arkadaşlar garaj motoru olarak kullanıyor anlaşılan kimse km paylaşmıyor göstergelerin ikidir ampül kesiyor yine ışık yok yine yok ön direksiyon zangır zangır titriyor tek eli bırakıp burnumu kaşısam düşecek gibi oluyom almayın arkadaşlar bu motoru motor cacık bu motor nasıl afrikada bir numara olmuş hayret çinlilere dökülüyor deniyor buda dökülüyor 5 dakikada ayak üstü servis elemanı motor kurarsa olacağı bu aslında tüketici mahkemesine gidecen ama kim uğraşacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------
tamam ben uzun yolda kullanıyorum küre dağına çıktım geçende ama sonuçta bu motor afrika için hindistan için üretilmiş geçen gezim bir kaç gün oluyor şunu farkettim motoru uzun saatlerce kullanıca ataklaşıyor rakım etkisi var ayı deresinden geçerken ayı gördüm
Eksilerini sayayım.
Km saatinin fazla göstermesi.
Sıkıştırmasan bile motorda terlemeler olması. Sıkıştırılan motorlarda yağ kaçağına dönüyor bu terleme.
Benzin şamandırasının pek çok motorda bozulması.
Akü sorunu.
Oturuş pozisyonu uzun ve iri biri iseniz yorucu. Ayak pegleri yüksek. Sele alçak. Rahatsız edici.
Km 80 gösterdikten sonra korkunçlaşan titreşim.
Ama Ben bunları bilerek motorumu aldım. Çok çok da memnunum.
6000kmdeyim. Henüz zinciri germedim. Uzamadı. Üstelik 160kg yüklü motor. Ben eski motorumda 6000kmde uzamaktan zincir kopartırdım.
Yakıt çok düşük. Gidişi çok iyi. Parçası çok ucuz. Motorun kendide çok ucuz. Tam maliyet odaklı bir motor.
Ekrem bey motor iyi de; Servis çok kötü. Sertifika var adamlarda ama doğru düzgün bakım yapamıyorlar.İlk bakıma götürdüm lastik basıncını 44'e 34 yapmış.Kitapçıkta 29'a 25 diyor. Zinciri temizlemeden sadece bir kısmını yağlayıp bıraktı. Gerginliğine bakmadı.Yağladıktan sonra köpüklü su ile yıkadı. Yağıda yıkadı :D
Ondan sonra sorun çıkınca sizden kaynaklı demesinler.
900 km oldu. Motoru 4 gün çalıştırmadım bu sabah elektrik gelmedi motora ayak marşıyla çalıştırdım. Akü bitti mi şimdi yoksa motoru çalıştırıp şarj edebilir miyim.
Motorumu 60 ile 80 km arası kullanıyorum tek kişi biniyorum 75 kiloyum hiç terleme yapmadı.
Km teli sağlam duruyor, şamandıra da sağlam, akü hiç teklemedi.
Şuan 7000 de ne zincir gerdirdim nede herhangi bir cıvatasını sıktırdım.
Motorumu servise götürmedim hiç, daha düzgün insanlar yapıyor bakımlarını.
Lastik ve fren ıslak zeminde berbat canını seven binmesin ıslak havalarda.
Geriye ne kalıyorsa artık onlardan memnunum.
Aylık 200 lira yol ücreti alıyorum 100 bana kalıyor böyle giderse amorti edeceğim motoru..
Keyif için al bin ama arkadaşların dediği gibi dökülür motorun.
Ben sürekli asfalt da kullanıyorum sorun yok.
Yada sorunlar henüz bende başlamadı.
Servise götürme en azından kazıklanmış psikolojisine girmezsin.
Adamların hepsi artist hepsi kıro, İş bilen yok yani..
Neyse yeter bu kadar..
Saygılar, selamlar...
Bende motora ilk başladığımda servise bakıma gitmiştim. Herşey bitince ustaya "zinciri temizlemeyecek misin?" diye sorduğumda bana "istersen leğen getirip ayaklarınıda yıkayayım..." demişti. Hiç unutmam.
Herkese selamlar
Arkadaslar istanbul avrupa yakasında lastiklerimi tublesse cevirebileceğim bir yer arıyorum. Arka lastiğim surekli inmeye başladı. Bugun ic lastik alıp değiştireceğim ama kısa zamanda tublesse cevirmek istiyorum.
Bana onerebileceğiniz lastikler nelerdir? Nereden almalıyım?
Simdiden tesekkurler...
Benim arka sağlam. Ön teker sürekli iniyor. virajda gıcırtı yaparsa şişiriyorum artık sıkıldım petrole gitmekten. serviste ayarladım dedi ama sadece hava bastı.
Motor hakimiyetim arttıkça öz güvenim de arttı ve işe giderken motoru ve lastikleri zorlamaya çalıştım.(Bunu yapmayın tavsiye etmem.)Yolun yarısı şehir içi, trafik seyrek ve yarısı şehir yolu, geniş ve düz.Düzlükte dip gaz gidiyorum virajlarda hızlı dönüyorum, araçları solluyorum aralardan geçiyorum falan. Heyecan seviyesi yüksek bir şekilde kullanıyorum. Arka teker zaten hafif oynuyor bazen. Derken virajın birinde 60 km. ile ön teker birden dışa doğru saldı ve tutundu. İçim hopladı, soğuk duş gibiydi.
Lastikleri değiştirmek lazım. Yoksa tadı çıkmaz motorun. Sakin kullanınca sorun yok ama genciz sonuçta.
motorun reklamlarına aldanarak almıştım 2 sene önce, 3. ayında sattım, şişirilmiş balon demiştim, balon patladı.
Ortada balon filan yok yanılıyor ve yanıltıyorsun. servisler kötü evet, ama makina bence İyi sağlam.
Fiyata göre verdikleri ise tartışılmaz.
Aylık bana 100 lira amorti bırakıyor. Bir yıldır işe gidip geliyorum motoru 3000'e almıştım neredeyse yarısı çıktı ödediğim paranın yağ yakmıyor cbf gibi bakımı da az masraf. Daha ne ister motorcu.
130 km'de 4.60 litre yakıt yaktı. Çok anormal bir tüketim oldu uzun yolda.(2000 km yaptım uzun yolda ilk defa bu kadar anormal oldu)
Sübap ayar bozukluğu buna sebep olur mu ?
Arkadaşlar merhaba tekrardan
Bizim selenin yerine cg selesi uyar mj acaba bağlantı kısımları uyuyor gibi ama ölçülerini bi türlü bulamadım
Nedeni ise selesini kestirmek yerine cg seleleri 50 tl onu alıp kestirmek daha mantıkşı geliyor deneyen veya deneyebilen varsa çok sevinirim açılçası herkese iyi forumlar
Uzun zamandır girmiyordum arkadaşlar iyi günler
Selam
Balmumcu da ATV Binasının hemen yanında shell benzinliği vardır o ara sokakta ACR Motor var Michelin emektar dostudur daha iyisini bulamazsın
Selamün Aleyküm arkadaşlar. Fiddle2 motorumu satıp kalan parayla eksik ekipmanları tamamalayıp sıfır boxer 150 almayı düşünüyorum.
Sizlere bu konuyla ilgili birkaç sorum olacak.
1.Motorun kronik bir rahatsızlığı var mı?
2.Fabrika çıkış lastiklerinin kötü olduğunu okudum şehir içi kullanım için hangi lastiği almalıyım?
3.Bakımları kaç bin km de olması gerekiyor?
4. 5bin km ye kadar hangi bakımları yapmam lazım mesela zincir yağlama kaç km bir olması gerekiyor bunun gibi benim yapabileceğim hangi bakımlar var?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)