Arkada zincir korumayı sökmen, öndede ya çamurluğu eğeleyeceksin yada değişiceksin. Böyle
Arkada zincir korumayı sökmen, öndede ya çamurluğu eğeleyeceksin yada değişiceksin. Böyle
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Zincir koruma iptal zaten ön için bişiler uydururum peki sürüşte bi problem yaratır mı ?
Hadi ya bilgilendirdiğin için saol mc18 takan arkadaş vardı yorumları alabilir miyiz ıslak performansı nasıl acaba
Yoo alakası yok bu ebatlara bulamaıyom lastik genelde biyük ebatlarda lastikler için güzel lastikler var bende herkesin tavsiyesiyle onlara bakıyom bu ölçülerde takanları duyduğum ve henüz pek birşey bilmediğim için soruyom
arkaya 120/90/17 yerine 120/80/17 takabilirmiyim?
extra soru olarak sinirlari fazla zorlamadan on arka kalin lastik ebatlarini soylebilirmisiniz ? (virajlari sevmemden dolayi kalin lastik merakim var )
Ben 4 gün önce mc18 taktım ön 90/80 17 arka 110/80 17 1 cm alçaldı problem olmuyor. Kuru yol performansında frenleme orjinale göre hissedilir şekilde artış gösterdi. Islak performansını tam değerlendiremiyorum çünkü bir kere kısa mesafe sürüş yaptım tam idrak edemesemde güven vericiydi. Bunun dışında yazlık lastik kapsamında bir model ve rodaj süreci bitince daha iyi anlaşılır.
Mondial 150 rs, ramzey qm125t, mondial 150 zat, asya 150t1, mondial 150rf, kymco gran dink 250
Aldığım lastikler dubleks, orjinalleri ise iç lastikli idi. Bu yüzden özel bir işlem yapılmıyor.
260 lira lastikler, Lastikçi 20 lira tamirci 50 lira aldı toplamda 330 lira tuttu. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Virajlarda başarılı henüz rodajda olmasına karşın kalitesini belli ediyor.
Vay be.. Ön arka lastiği söküp takmaya 50 tl aldı ha tamirci... Sadece söküp takmaya..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Hayırlı sabahlar...
Ekrem Bey, biz bu akülerle biraz zor gideriz bayburt'a. Sabahları garajdan çıkaramıyoruz motoru. Her gün ayak marşıyla tepinmekten -3 derece havada ter içinde kalıyorum. Hemen hemen herkeste aynı sorun var. Şu akülere bi el atsanız artık.
Valla ben de yazmayacaktım ama sn. draconian tepkisini görünce yazmaya karar verdim. Daha önce de yazmıştım aküyle ilgili sorunum olduğunu. Şarj ettim dikiş tutmadı. En son bir hafta önce pazara giderken yine çalışmadı. YETKİLİ SERVİSe götürdüm, ölçtü baktı.
-"Hocam bu bozuk" dedi.
-"1 senelik motor, garantide, işlem yapalım aküyü garantiden değiştirelim." dedim.
-"Ohoo, çok işi var, değiştiremeyiz garantiden." dedi.
Ben de bu cevap üzerine sinirlendim. Motoru aldığım, akü satışı da yapan SATIŞ NOKTASIna gittim, derdimi anlattım.
-"Servis akü arızalı dedi, yenisini ücretsiz vermezseniz de fiyatta yardımcı olun, daha alalı 1 sene oldu." dedim.
Motoru satarken her türlü garantiyi veren güler yüzlü patron asık bir surat ifadesiyle (öyle ki aynı adam mı, neredeyse ben de tanıyamayacaktım)
- "Biz motosiklet aküsü satmıyoruz, zaten çok pahalı bir şey de değil. Müşteri hizmetlerini filan arayın." dedi.
Ben, dükkandan rengim mor bir şekilde ve pişmanlıkla ayrıldım. Gittim 50 TL'ye akümü aldım. Pişmanlığımın sebebi Boxer almış olmak değil, 50 TL'lik akü için gidip iki saat laf anlatmış olmak.
Söylemek istediğim şey şu, firma istese bu kadar ayyuka çıkmış meseleyi 1 günde çözer. Ben son kullanıcı olarak aküyü 50 TL'ye alıyorsam firma bunu 30 TL'ye halleder. Hatta servis "yeni akünün 30 lirasını firma 20 lirasını müşteri karşılayacak" dese yine gönlümüzü hoş tutmuş olur. Benim bildiğim müşteri memnuniyeti bu tür çabalarla gerçekleştirilir, sadık müşteri kitlesi böyle oluşturulur. Biraz uzun oldu arkadaşlar hakkınızı helal edin.
Öne MC25 100-80-17 taktırdım. Anlamadığım bir sebepten dolayı lastik sol yanı çamurluk demirine hafif sürtme yaptı biraz çekiçle vurmak gerekti.
Arkaya ise MC50 110-80-17 taktırdım. Herhangi bir sorun yaşamadım.
İki lastiğe toplam 340 lira ödedim. Sökme, takma, iç lastik iptali ve balans ayarı dahil.
Yeni sibopların geçmesi için janttaki delikler matkapla biraz genişletildi. 340 ın 20 si siboplar ve işçilik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------
Ben aküm problemli diye gittiğimde garantiden yeni akü istendi ve değiştirildi. Hiç sorun yaşamadım. Motoru alalı birkaç ay olmuştu daha yeni sayılırdı fakat bence bundan ziyade servis ile alakalı sizin yaşadığınız problem. İstanbuldaysanız servis önerisinde bulunabilirim.
2012-13 Honda CBR 250R 0-5500 Km hep İstanbul > 2013-15 Mondial 100 Hyena 0-7000 Km hep İstanbul > 2015-.. Bajaj Boxer BM150 0-... hala İstabul...
>>> Sakin sür, tehlikeden uzak dur.
kardeşim aynı durum bende de vardı.servise gittiğimde akünün suyu yarıya kadar boşalmıştı (motor daha 100 km de) adamlar 5 saat şarj etti ve şu an bi sorun yok.bu aküler kronik sorunlu galiba yine aynısı olursa gibisinden laf söyledim.adamlar iyi niyetle gel gerekirse değiştiririz dediler.ki bir daha aküden dolayı sorun yaşarsam direk değişim talebinde bulunucam.mırın kırın ediceklerini sanmıyorum.daha önce değişim yapan arkadaşlar olmuştu forumda.bizim akülerimiz 5 amper sulu akü bunu 7 amper kuru aküyle değiştiriyolarmış.burda bi tezatlık var zaten.neden aynısıyla değil de 7 amper kuru akü? demek ki fabrikasyondan sorunlu bu 5 amper sulu akülerimiz.e o zaman koskoca bajaj bunu biliyor ve 2016 modellerde hala kullanmaya devam ediyor.bajaj markasına sağlam bi firma olarak bakmaya başlamışken bu küçücük sorunu bile halletmemeleri düşünüdürücü.
Akü için servisle görüştüm. Garantiden yenisini talep edebileceklerini söyledi. Boşu boşuna git gel yapacağım bu soğukta.
Muhtemelen sulu akü yerine kuru akü getirtecekler.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)