Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Kasım 2015, 12:00
#3861
Valla benim ustam da yılların ustası, subap ayarı vs çok kolay bir şekilde yapar herşeyinden anlar motorun. Sizin söylediğiniz drift vs motorlardan daha çok beğeniyor boxer ı. En beğendiği yanları da amortisör, tork, elektrik tesisatı, kabloları vs çin mallarından daha iyi olması.
Reklamlar
-
21 Kasım 2015, 23:33
#3862
Moderatör
bayramguneri adlı üyeden alıntı
bende zaten cbf yada ybr ile kıyaslamadım 3 binlira aralığındaki modellerden örnek verdim inanki bir çok çinli 3 bin tl lik hintliden kötü değil kalite olarak aramızdaki fark benim hepsini test etmiş olmam. motor konusunda tebrübli arkadaşlar deneyip test ederse zaten aralarındaki farkı hemen anlarlar. bence pişman olmamak adına başka modellerde test edin mondial kuba ve kanuni nin modellerini şimdi tutupta tebrübesiz halinle boxer alırsan ilerde tecrübe sahibi bieisi olduğunda sana kalacak olan tek şey pişmanlık üzgünüm ama gerçek bu. boxer bana toros taksiyi anımsatıyor her şeyiyle keşke iyi olsaydı zaten bende alacaktım
Görüşlerinize saygı duymakla beraber,
Şu ana kadar kullandığım motorların hiç birisi şöyle mükemmel böyle süper ötesi diye övgü dolu sözlerle marka fanatikliği yapmadım.
150 cc ile 1000 cc arasında Chopper Naked Enduro Racing her türlü motora Allah'a şükür eski de olsa ikinci el de olsa sahip olup kullandım.
Ve şu ana kadar hiç bir motosiklet modelinin kullanıcı sayfasına girip, bu motor şöyle kötü böyle adi diye yorum da yazmadım. Yazanları da anlamıyorum. Bir motora birileri çok iyi, süper vb. yakıştırmalar yapıyorsa benim gözümde kullanıcı değil marka fanatiğidir. Ve bir motora birileri çok kötü, berbat yorumları yapıyorsa başka bir markanın fanatiği ama aynı zamanda diğer markaların düşmanıdır.
Bir motorun sadece çok kaliteli olması almak için yeterli bir kriter değildir, insanın içine sinmeli, gördüğü zaman şekli şemali hoşuna gitmeli.
Belki de sizin bahsettiğiniz markanın bilmem ne modeli daha iyidir, ama tipi benim hoşuma gitmedi? Yada Boxer'in tipi hoşuma gitmedi ama diğer markalara göre daha kaliteli? Eee ne yapmak lazım bu durumda?
Tamam tipini şeklini şemalini geçelim. Servis denilen, garanti denilen bir olgu daha var. Belki sizin bahsettiğiniz marka çok çok süper ultra hiper bir motosiklet üretiyor, ama ben servisine güvenmiyorsam ?
Kısacası, insanlar sizin yada benzer kullanıcıların yazdıklarını artık pek kafasına takmıyor, hatta umursamıyor, fikirleri sayenizde değişmiyor.
Belki gerçekten yardımcı olmak için çalışıyorsunuz ama, itici oluyorsunuz farkında değilsiniz.
Ben de sizin kullandığınız motosiklet hakkında berbat, beş para etmez diye forumda gezinsem, beni ne kadar severdiniz?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
22 Kasım 2015, 00:08
#3863
Selamlar boxer kullanıcıları, discovery modelini düşünürken boxer alacağım sanırım. Boyum 1.90 olduğu için endişeleniyorum, çok küçük kalırmı endişesi var. Bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi ?
-
22 Kasım 2015, 04:39
#3864
Hicte kucuk kalmaz motor cokta alcak degil cok heybetli olmasada sana kucuk kalmaz. Ama Yinede bayide dener icine sinerse alirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:32 ----------
Neye gore kiyas yapiyorsun anlamadim. Benim boxer 8. Moturum ve gayette hos ve beklentimi karsilayan bir motor. Mobylet. Mondial MC. Drift. Cbf 150. Sym 125. Son olarakta boxer. Su an 4000 kmde ve 500 kmde yag ve filtre degisimi disinda bisey yapmadim cok sukur.Bence boxer saglam ve parasini hakeden bir motor. Camur atmaya gerek yok.
-
22 Kasım 2015, 04:44
#3865
Cevap için teşekkürler. En iyisi dediğini yapmak olacak.
-
22 Kasım 2015, 06:04
#3866
Motorla ilgili neye gore kiyas yapiyorsunuz anlamadim. Benim boxer 10. Moturum gayette hos ve beklentimi karsilayan bir motor. Mobylette 1 sayarsak tabi... Mondial MC. MR Vulture. Mondial 150 UT(2 taneydiki bir tanesi ilk vitesli motorumdur. Yerinden kaldirmak icin 1 saatten fazla ugrasmistim. Saolsun satan arkadas boyle vites degistiriceksin deyip gitmisti.)(ikincisinide kayisdagi ormaninda hoplar ziplarim diye almistim. Ciktigim tepeden yuvarlanarak inince sattim) Mondial Drift. Cbf 150. Sym 125. Mondial xtrem Max. Zonghsen gy 200. Son olarakta boxer. Su an 4000 kmde ve 500 kmde yag ve filtre degisimi disinda bisey yapmadim cok sukur.Bence boxer saglam ve parasini hakeden bir motor. Camur atmaya gerek yok. (Bu arada bende amma cok motor degistirmisim ya sayinca farkettim 😛 )
-
23 Kasım 2015, 16:19
#3867
İstanbuldan 38 dişli kullanıpta son lodos ta rüzgarla boğuşarak yol yapan boxer kullanıcıları tecrübelerini çekişle ilgili olsun, sürüşle ilgili olsun, yazabilirmisiniz? 42 orjinal dişlilerlede kullananlar da yazsın lütfen,geçen perşembe 38 dişli taktırdım,son hız ve 1. vites 2.vites araları uzadı ama şiddetli rüzgarda motoru çok savuruyor,gazı açsam hızlanıyor kıssam oda olmuyor gücün azlığını hissediyorum,42 dişli ile son hız nazlı idi ama ilk hızlanma kalkış 4 .viteste bile torku hissediyordun,,,ne yapsam geri 42 dişliye dönsem diyorum,veya 42 dişlide bu rüzgarda çok farketmezmi dersiniz?
-
23 Kasım 2015, 16:40
#3868
spil adlı üyeden alıntı
İstanbuldan 38 dişli kullanıpta son lodos ta rüzgarla boğuşarak yol yapan boxer kullanıcıları tecrübelerini çekişle ilgili olsun, sürüşle ilgili olsun, yazabilirmisiniz? 42 orjinal dişlilerlede kullananlar da yazsın lütfen,geçen perşembe 38 dişli taktırdım,son hız ve 1. vites 2.vites araları uzadı ama şiddetli rüzgarda motoru çok savuruyor,gazı açsam hızlanıyor kıssam oda olmuyor gücün azlığını hissediyorum,42 dişli ile son hız nazlı idi ama ilk hızlanma kalkış 4 .viteste bile torku hissediyordun,,,ne yapsam geri 42 dişliye dönsem diyorum,veya 42 dişlide bu rüzgarda çok farketmezmi dersiniz?
Rüzgarda 3. vitese takıp gazı kökle, orjinal dişlilere göre 3 buçuk viteste olursun işini görür.
-
23 Kasım 2015, 19:35
#3869
bu akşam iş dönüşü deneyeyim bakalım,teşekkürler,
-
23 Kasım 2015, 22:15
#3870
Merhaba.
Neredeyse tüm sayfaları okudum ve nihayet bugün ben de bir boxer aldım.
Hafta içi plaka ruhsat işlerini halledip hafta sonuna doğru teslim almayı planlıyorum. Devir saati olmadığı için rodaj işi biraz sıkıntılı zannedersem. nasıl yapmamı önerirsiniz? Püf noktaları vs. var mıdır?
-
23 Kasım 2015, 23:58
#3871
spil adlı üyeden alıntı
İstanbuldan 38 dişli kullanıpta son lodos ta rüzgarla boğuşarak yol yapan boxer kullanıcıları tecrübelerini çekişle ilgili olsun, sürüşle ilgili olsun, yazabilirmisiniz? 42 orjinal dişlilerlede kullananlar da yazsın lütfen,geçen perşembe 38 dişli taktırdım,son hız ve 1. vites 2.vites araları uzadı ama şiddetli rüzgarda motoru çok savuruyor,gazı açsam hızlanıyor kıssam oda olmuyor gücün azlığını hissediyorum,42 dişli ile son hız nazlı idi ama ilk hızlanma kalkış 4 .viteste bile torku hissediyordun,,,ne yapsam geri 42 dişliye dönsem diyorum,veya 42 dişlide bu rüzgarda çok farketmezmi dersiniz?
Front Rear Ratio Torque Speed
14T 36T 2.57 -16.7% +16.7%
14T 37T 2.64 -13.5% +13.5%
14T 38T 2.71 -10.5% +10.5%
14T 39T 2.79 -7.7% +7.7%
14T 40T 2.86 -5.0% +5.0%
14T 41T 2.93 -2.4% +2.4%
14T 42T 3.00
14T 43T 3.07 +2.3% -2.3%
14T 44T 3.14 +4.5% -4.5%
Değişim sadece %10,5. Devir bakımından göz ardı edilemez fakat güç bakımından dediğiniz kadar bariz bir fark hissettireceğini sanmıyorum. Ben orijinal dişli kullanıyorum fakat genelde tek kullandığımdan 38 dişli ile değiştirmeyi düşünüyorum. Geçen gün Bayrampaşa - Mecidiyeköy arası git-gel yaptım. Haliç çıkışında her iki yön içinde 80Km hızı koruyabildi. 38 ile de yapabileceği kanaatindeyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sorunsuz sürmeniz temennisiyle...
2012-13 Honda CBR 250R 0-5500 Km hep İstanbul > 2013-15 Mondial 100 Hyena 0-7000 Km hep İstanbul > 2015-.. Bajaj Boxer BM150 0-... hala İstabul...
>>> Sakin sür, tehlikeden uzak dur.
-
24 Kasım 2015, 00:15
#3872
Proje yapanlar nelerdesiniz bi proje motorları görelim yav
-
24 Kasım 2015, 00:30
#3873
Selamlar, Ön lastikte 120/90 17- arka lastikte 130/80 17 ölçülerine uygun lastik kullanan var fakat nereden aldıklarına dair bilgiyi özel mesaj ile atabilirler mi ?
-
24 Kasım 2015, 00:57
#3874
Asper adlı üyeden alıntı
Selamlar, Ön lastikte 120/90 17- arka lastikte 130/80 17 ölçülerine uygun lastik kullanan var fakat nereden aldıklarına dair bilgiyi özel mesaj ile atabilirler mi ?
Sava mc24dü galiba sava olduğu kesin ama bakın yinede sitesine
Ön 100 arka 130 olanlar mc32
-
24 Kasım 2015, 01:27
#3875
Asper adlı üyeden alıntı
Selamlar, Ön lastikte 120/90 17- arka lastikte 130/80 17 ölçülerine uygun lastik kullanan var fakat nereden aldıklarına dair bilgiyi özel mesaj ile atabilirler mi ?
sava MC-24 ön 120/90 , arka 130/80 kullanıyorum geçmiş sayfalarda fotoyu koymuştum , lastikleri savanın kendi sitesinden iletişe geçip aldım
-
24 Kasım 2015, 19:15
#3876
Biri proje mi dedi İlk cafe racer projem,normalde adım adım anlatıp fotolayarak foruma yazıyordum ama grubumuz sağolsun biraz ölü olduğu için pek ses soluk yoktu,o yüzden bende yapım aşamasını anlatmayı bıraktım.Face grubu daha canlı valla
-
24 Kasım 2015, 19:36
#3877
EmrE_09 adlı üyeden alıntı
Biri proje mi dedi
İlk cafe racer projem,normalde adım adım anlatıp fotolayarak foruma yazıyordum ama grubumuz sağolsun biraz ölü olduğu için pek ses soluk yoktu,o yüzden bende yapım aşamasını anlatmayı bıraktım.Face grubu daha canlı valla
http://i.hizliresim.com/p8Yzno.jpg
Güzel olmuş beğendim
Ne kadar maliyeti oldu acaba
Birde şu m gidonla çok mu rahatsız edici
-
24 Kasım 2015, 19:57
#3878
Maliyet 450 tl civarı oldu. M gidonda sıkıntı yok,ama ben arka süspansiyonları değiştirdim,biraz daha kısa süspansiyonlar taktım.Arka alçalınca daha rahat oldu,normal haliyle baya rahatsız ediciydi.
-
24 Kasım 2015, 20:13
#3879
Jantları nasıl yaptınız boyadınız mı boyattınız mı acaba
-
24 Kasım 2015, 20:16
#3880
Diğer tüm parçalarla boyattım hocam,kendim yapmadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)