Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Ekim 2015, 10:28
#3721
Lucas adlı üyeden alıntı
Moderatorler noktalama işaretlerini, imka kurallarını da takip etsin, peki. Sabah kalkmak için alarm kurmak istemeyenleri de uyandıralım mı?
Konumuza dönecek olursak; selede çapak olmadığı sürece sorun yok
İmla kurallarının tek tek takip edilmesi gerekmiyor tabi ama yukarıdaki tip yazılar zaten sırıtıyorlar. Bu arkadaşlara en azından bir mesajla dikkat etmeleri söylenebilir. Ben de yazabilirim ama "sana ne" şeklinde cevap alırım.
Reklamlar
-
08 Ekim 2015, 14:15
#3722
altugbo adlı üyeden alıntı
Kenarda yağ stoğum var motoru aldığımda 10 adet 1 lt ipone aldım yağı kendim değiştirmek için, normalde yine yağını ve yağ filtresini hava filtresini değiştirecek bilgiyede sahibim sadece ilk bakım için götürmek istiyorum. Burdada far ayarı olsun debriyaj olsun bunları kontrol ettirmek amaçlı.
Kendi bilgime ve planlamama göre 750 km de bir yağı değiştirmeyi düşünüyorum.
Ve bir sorum daha olacak kullanıcı arkadaşlara ben sık yağ değiştireceğim için bir müddet sonra ipone un yuku bana ağır gelicek tavsiye edebileceğiniz yerli yağ varmı? ve lukoil yağ hakkında bilgisi olan var mı ?
Sn.altugbo
Konu hakkında bizim bilmediğimiz bir bilgiye sahip iseniz lütfen paylaşınız. Neden 750KM'de bir yağ değişimine karar verdiğinizi merak ediyorum.
750KM'de bir yağ değişimi sadece yağı israf etmek olur. Zaten rodaj aralığında motor yüzeyleri yeteri kadar pürüzsüzleşir. Tercih meselesi olmasına rağmen yine de belirtmek istedim. Bahsettiğiniz yağ motoru sıkıştırmadığınız taktirde 5000KM rahatlıkla götürür hatta daha fazlasını bile bekleyebilirsiniz.
2012-13 Honda CBR 250R 0-5500 Km hep İstanbul > 2013-15 Mondial 100 Hyena 0-7000 Km hep İstanbul > 2015-.. Bajaj Boxer BM150 0-... hala İstabul...
>>> Sakin sür, tehlikeden uzak dur.
-
08 Ekim 2015, 14:28
#3723
ayazankara adlı üyeden alıntı
Sn.altugbo
Konu hakkında bizim bilmediğimiz bir bilgiye sahip iseniz lütfen paylaşınız. Neden 750KM'de bir yağ değişimine karar verdiğinizi merak ediyorum.
750KM'de bir yağ değişimi sadece yağı israf etmek olur. Zaten rodaj aralığında motor yüzeyleri yeteri kadar pürüzsüzleşir. Tercih meselesi olmasına rağmen yine de belirtmek istedim. Bahsettiğiniz yağ motoru sıkıştırmadığınız taktirde 5000KM rahatlıkla götürür hatta daha fazlasını bile bekleyebilirsiniz.
kesinlikle doğru elinde yağ stoğu var diye erken yağ değiştirmenin bi anlamı yok. 2500km de değiştirsen bile elindeki yağ sana düzenli kullanımda 2-3 yıl yeter.
yağ markası olarak elindeki yağ güzel 2-3 yıl sonra yine alırsın ;)
-
08 Ekim 2015, 15:25
#3724
ayazankara adlı üyeden alıntı
Sn.altugbo
Konu hakkında bizim bilmediğimiz bir bilgiye sahip iseniz lütfen paylaşınız. Neden 750KM'de bir yağ değişimine karar verdiğinizi merak ediyorum.
750KM'de bir yağ değişimi sadece yağı israf etmek olur. Zaten rodaj aralığında motor yüzeyleri yeteri kadar pürüzsüzleşir. Tercih meselesi olmasına rağmen yine de belirtmek istedim. Bahsettiğiniz yağ motoru sıkıştırmadığınız taktirde 5000KM rahatlıkla götürür hatta daha fazlasını bile bekleyebilirsiniz.
Tabi ki de bilmediğiniz bir bilgiye sahip değilim sadece bu motoru yıllarca muhafaza etmek istiyorum belki 30 yıl sonrada aynı halde kalması için. Önümüzde yaz motor büyütme planmım fakat yine bajaj boxer ım garajımda bekliyor olacak.
Kısa sürelerde yağ değiştirmemin sebebi ise yağın incelme oranından dolayı devamlı aynı performansı almak istemektir.
Bu yazdıklarımdan dolayı bilmişlik tasladığımı falan asla düşünmeyiniz.
Hatam oldu ise affola
-
09 Ekim 2015, 10:00
#3725
bişey olmaz merak etme... ;)
-
09 Ekim 2015, 16:52
#3726
altaki fotodaki gibi ön camurluk arıyorum buna yakın bir modele rastlayan oldumu , gören duyan olursa haber verebilirmi
-
10 Ekim 2015, 10:34
#3727
Moderatör
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
10 Ekim 2015, 12:11
#3728
o çamurluk senin motora olmaz ama re_death lastikler kalınlaşınca takacağın yer kalmaz.
senin farın altına bi çamurluk eki bulman gerek.
bu arada yağ tavsiyesi isteyen arkdaşa yazmayı unuttum Motul kullanablir
motul ün internet sitesinde hiçbir sitede sanırsam olmayan motosikletin marka model ve sıcaklık viskozitelerine göre size uygun yağ seçimini gösteren bir arama mevcut tavsiye ederim...
https://www.motul.com/tr/tr/products/recommendation
Kapasite : Yağlayıcı kapasitesi 1 litre Servis ikmali
: Yağlayıcı kapasitesi 1,1 litre Kuru ikmal
Kullanim Sartlari : Normal
Aralıklar : Değişim 5000 km
Ürünler : 7100 4T 20W-50 (ılıman iklim)
: 5100 4T 15W-50 (ılıman iklim)
Kullanim Sartlari : İlk bakım
Aralıklar : Değişim 750 km
Ürünler : 7100 4T 20W-50 (ılıman iklim)
: 5100 4T 15W-50 (ılıman iklim)
-
10 Ekim 2015, 13:01
#3729
marlox çamurluk vida bağlantı yerlerinde ayrı bir parça ile dışa eğim verilerek amortisör kovan ön ve arka taraflarından bağlantı yapılınca olur.
direk çamurluğun kendi bağlantıları ile olmaz tabiki
-
10 Ekim 2015, 13:48
#3730
-
11 Ekim 2015, 01:33
#3731
Atinco adlı üyeden alıntı
Hocam, bilmediğimden soruyorum; yol tutuş açısından kalın (geniş) lastik daha iyi olmaz mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Çapak rahatsız edici elbette. Fakat dışarıdaki çapak iç yüzeye referans olamaz. İçeride söylediğiniz gibi bir sıkıntı micron düzeyinde dahi olamaz. Endişe etmeyin.
geniş lastik geniş jant ile olduğu zaman güzel viraj yapar eğer ince bir janta kalın lastik takarsanız virajda sıkıntı olabilir fazla yatmamak lazım
-
11 Ekim 2015, 13:44
#3732
sagopa dd aynen bu tarz birşey yaptırıcamda istanbul anadolu yakasında yapabilcek bir yer arıyorum
-
11 Ekim 2015, 14:41
#3733
re_death baymoto kadıköyde bajaj servisinde yaptırabilirsiniz, bir kaç tane yaptıran ölmüştü hatta bir tane askeri yeşil mı diyorlar ne o tarz sahibi isteyip teslim ettiler, hatta şuan da bir tane yapım aşamasında var görebilirsiniz.
-
11 Ekim 2015, 19:46
#3734
kdiner baymotoda gördüm yeşili ve en son yapılan nikelaj çamurluğu denedik benim motorda bağlantı yerleri uymadı ve uzundu zaten , istediğim gibi değildi , baybars ayarlarız dedi zaten, ilk bakıma gittiğimde konuşucam istediğim gibi birşey yaptırtabilirse orda yaptırtırım büyük ihtimalle
-
11 Ekim 2015, 22:34
#3735
arkadaşlar merhaba ben bu motoru almayı düşünüyorum,fakat kışın pek binmeyi düşünmüyorum .Kapalı yerim var; Şimdiden almak mantıklımı zam vs. açısından.Görüşlerinizi almak istedim
-
11 Ekim 2015, 23:31
#3736
castinyo adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba ben bu motoru almayı düşünüyorum,fakat kışın pek binmeyi düşünmüyorum .Kapalı yerim var; Şimdiden almak mantıklımı zam vs. açısından.Görüşlerinizi almak istedim
bence almayın yazın 2016 modelini alırsınız fazla bir zamda gelmez hatta belki fiyatı düşübelir düşük bir ihtimal. işleyen demir pas tutmaz der atalarımız kullanmayacaksınız almanız mantıksız olur...
-
12 Ekim 2015, 08:05
#3737
alacaksan 2016 al kışın kapatmalık motor alınmaz.
-
12 Ekim 2015, 10:10
#3738
Arkadaşla Merhaba, boxer silindir kapağının ustunden yağ kaçırıyor başına gelen varmı nasıl bir çözüm söylersiniz daha 1000 km de
-
12 Ekim 2015, 23:23
#3739
Selamlar. Benim motorunda benzin gostergesi hic degismiyo arkadas. Aslinda mutlu olmam gerekiyo ama sadece gosterge degismiyo depoda benzin kalmamis hala full gorunuyo varmi boyle bir durumla karsilasan.
-
13 Ekim 2015, 01:20
#3740
borana adlı üyeden alıntı
Selamlar. Benim motorunda benzin gostergesi hic degismiyo arkadas. Aslinda mutlu olmam gerekiyo ama sadece gosterge degismiyo depoda benzin kalmamis hala full gorunuyo
varmi boyle bir durumla karsilasan.
Birininde ibre sapıtmıştı; yukarı aşağı titreyip duruyordu Yedek depo olduğu için çok önemli değil, bakım için gittiğinizde garantiden halledersiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)