bu gün bir kardeşim ( Semih ) sağolsun bajaj boxer ı ile üşenmedi geldi ve motoru test etme olanağım oldu bence 3000 tl lik bi fiyata göre ( tabiki eksikleri olacak ) gayet güzel ancak stop etme sorunu gerçekten fena bindim sürdüm yaklaşım 500 m içinde 2 defa stop etti motorun sahibi kardeşim motorun soğuk olmasından dolayı dese de bence sıkıntı taglis in de dediği gibi karbüratör ayarı yada sıkıntı sı diyelim oradan yada pulsarlarda olan ayaklık müşürü sorunundan olduğunu düşünüyorum.
başka konularına değinmek gerekirse
amartisörler gayet güzel ve çukurları absorbe ediyor
titreşim tek silindir motora göre olması gerektiği gibi
tork u gayet güzel dişli değişse hızı artsa tork düşse bilmiyorum ne kadar verimli olur.
gidon çok rahat bir konumda yani motosiklete her türlü hakim olunabiliyor ergonomik açıdan güzel
lastikler kötü ve kuru havada bile böyleyse ıslak zemini test etmek istemem.
arka fren gayet iyi ön fren kampana olunca limon sıkma işi zorlaşıyor.
viteslerin konumuna alışmak zor olacak şu anda bile kendi motoruma binsem vitesleri karıştırırım. ancak öğrenince alışır insan
malzeme kalitesi gayet güzel
daha öncede söylediğim gibi cafe racer projem için bakıyordum bu motora ve incelediğimde bu fiyatlara biçilmiş kaftan olduğunu anladım
sıkıntılardan biri de benzininiz her an çalınabilir olması yani yedek depo valfinin hemen ordaki hortumu kötü niyetli biri açabilir ve hiç zahmetsizce benzininizi çalabilir.
şase bağlantı noktalarına baktım kaynak yerinde kırılması çok zor nasıl olmuş nasıl becermişler bilemiyorum
motorun dış çapakları denilern boyasınada baktım adamlar boyamış geçmişler anlaşılan çok özenilmemiş.
alındığında değiştirilecek parçaları mevcut
mesela zincir bildiğiniz sanayide satılan kesme zincirlerden güzel bir zincir ister
aynalar çok kalitesiz değiştirmelisiniz
koskocaman benzin göstergesi yerine daha uygun verimli göstergeler olabilirdi
sinyaler çok kaba duruyor isteğe bağlı değiştirilebilir
lastikler değişim ister sıfır alanlar rodajdan sonra değiştirmelidir
aküsünü değiştirilebilir
koltuğu sert süngerden yapıldığı için evet uzun ömürlü kolay yıpranmayacaktır ama uzun sürüşlerde ( hava soğutmalı motosikletin gidebileceği uzunluklarda ) totoyu ağrıtabilir daha yumuşak bir sünger ile çok daha ergonomik olacaktır
kısacası motosiklet 3 bin küsürlük fiyatına göre bence olması gerektiği gibi
sonuçta adamlar benim yazdığım değişimlerin hepsini yapsalardı bu motorun fiyatı daha fazla olacaktı
yani size 3 bin küsür fiyata şase yi motoru ve minumum ihtiyacı veriyorlar
gerisi siz kullanıcıya kalıyor
sayglarımla.