İstanbul-Yalova-Çınarcık-Armutlu-Gemlik-İznik gölü üzerinden Sakarya-İstanbul rotasında 550 km yaptım , ortalama 90 kmh 100 kmh hızlarda . 100 km h de 1,96 litre yakıt yaktım orjinal egzoz olmamasına rağmen , 550 km boyunca en ufak bir sorun yaşamadım çok güzel bir gündü bir kaç resim paylaşacağım
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
90-100 km hizla nasil rahat bir gezi yaptin. Benimki 70 in ustune ciktimi rahatsiz etmeye basliyor bir defa 105 i gordum baya bi bagiriyordu. bendemi bisey var yoksa motordami anlamadim. Km 2500 de.
Arkadaşlar selam
1-2 gün önce motora bindim motorda bir tuhaflık olduğunu fark ettim daha sonra normal sola döndüm ardından sağa kontra bastım ki (motorda sorun olup olmadığını anlamak için yaklaşık 3 km hep kontra yaptım ) herneyse sağa dönerken motor benim verdiğim kuvvetteb fazla gitti ve kaçınılmaz son düştüm o gün denerken motor sola daha zor sağa ise daha kolay yatıyordu böyle bir sorun yaşayan var nı
Bu arada 15 gündür motoru kullanmadım ama öncesinde böyle birşey yoktu
Cevap veren arkadaşlara selam
Yakıt ölçümünde bir sıkıntı var. 90-100 km/h gidip 1,96 lt yakmak imkansız. 2,96 lt olabilir mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------
Sende de motorda da anormal bir durum yok, km arttıkça titreşim biraz daha düşecek ama fazla beklentin olmasın. Bu motorun konforlu max. sürati 70km/h.
Bugün itibari ile kargo geldi. (hava filtresi, yağ filtresi,...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
Yakıt durumu ile ilgili benim tesbitim. (Arka dişli 38)
Depoyu fulledim, 400 km sonra bir daha fulledim: 10 lt (kullanım şehir içi 70-120 arası)
5 numara alyan lazım seleyi sökmek için.
bu arada bayram tatilinde 1060 km yol yaptım gidiş dönüş, 550 si hiç mola vermeden. motor rampa aşşağı rampa yukarı uçmak dere virajları çanakkale istanbul otobanı izmir çanakkale otobanı edremit- çan arasında kaz dağları orman yolları acayip gezdim yolun el verdiğince çok geniş bir hız skalasında maks 120 olmak üzere çok keyifliydi, lastikler tam o kalitesiz asfalt yollar için , frenler kusursuz, takribi 100 tl yakıtla harika bir deneyim kazandım. , çok sert rüzgarda motorun üstüne yattım :D ki ege bölgesi uçuruyor kanat taksam motora kesin havalanırdı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
9 buçuk- 10 saatte burhaniye-edremitten, çanakkale üzeri istanbula geldim, kıçım seleye mıhlandı arı sokmuş gibi ağrı oldu ama yılmadım inince seleden kısa sürede ağrı geçti. vakti olan herkese tavsiye ederim uzun yol yapın ama boxer la :D
410 tl ödediğim continental conti go tubeless lastiği(80/90 17 5014- 100/80 17 0215, 800 km kullanıldı) ve motorun üzerinde gelen lastiği, iç lastiğini(4200 km kullanıldı) satıyorum. İki çift lastiğin toplam fiyatı ve içlastikte dahil 300tldir. İzmir içi satıyorum alacak kişide görsün içine sinsin öyle alsın. Satma nedenim ıslak zeminde iki çiftinde iyi performans sağlamamasıdır.Lastiklerde patlama yada aşınma yoktur.
herkese merhaba.
motoru alalı 15 gün filan oldu şuan 1100 km de. motor alışınca çok iyi kaçıyor ama 100 km ile giderken motor çok titriyor ve sende fena titriyosun.
iyi gidiyor iyi kaçıyor ama yüksek hızda gitmiyor. yakıt ideal yakmıyor. iyi kalkıyor çabuk hızlanıyor ama titriyor. güzel motor
70 km gecmessen yakit iyi bence
Michelin pilot street cok memnunum. Suda henuz test etmedim ama frenlemede on teker kaymiyor kotu asfaltta bile. Ciftini 400 tlye aldim takma balans dahil 80/90 17 100/80 17
Pilot street lerin motor üzerindeki resimlerini yükleyebilir misin? Zahmet olmazsa tabi
Michelinın fotoğrafları. Bikaç hafta önce iki arkadaş özelden mesaj atmış yeni gördüm ama ben cevap yazamıyorun 2-3 kere denedim gitmiyor burdan cevap vereyim. Plasti dip ve folyo hakkında aldığım yerleri burada yazmıştım ona bakabilirsiniz folyoyu depoya yapıştırırken ortasından enlemesine ikiye keserseniz daha kolay yapışıyor hava kabarcığı yapmıyor ragle gibi özel bir araç gerece gerek yok. Diğer arkadaşın sorusu koruma demirlerinde gidon sargısı yok çünkü gidon sargısı pahalı bir malzeme(9euro) onun yerine demirlerde metrekaresi 8tl olan siyah güderiden(izmir intaşlar kemeraltı) kesilmiş şeritler var. Rengi çabuk soldu gidon sargısı kadarda enli değil yine fena durmuyor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Ama malesef ybr ölçüleri boxere uygun değil. Bu yüzden aynı lastik 400tl arada çok büyük malzeme sarfıyatı olmadığı halde az talep edilen ürün pahalı. Ön lastik 130 tl iken arka lastik 270 tl
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)