Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2015, 03:31
#3301
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
...fakat ileride farklı motosiklet alacağımdan bu vites şekline alışırsam ileride sıkıntı çekerim gibi geliyor
Ben daha önce 1 aşağı 4 yukarı (5 vites) vitese alışmıştım. Almadan önce de çekiniyordum bu konuda. Ama ilk bindiğimin 5. dakikasında düşünmeden vites değiştirecek kadar alışmıştım. Özellikle ayak burnuyla basınca vites yükseltme, topukla düşürme çok pratik geldi. Ayakkabımın üstü de kirlenmiyor.
Zaten devir aralıkları geniş olduğu için çok fazla vites değiştirme ihtiyacı hissetmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------
Bir de Boxerden sonra düz vites motor da kullandım. Bana topukla vites kontrolü ile, ayak burnunu yukarı kaldırarak vites kontrolü; elden vitesli (sürücü ile yolcu koltuğu arasındaki vites) araba ile, göğüsten vitesli (direksiyonla araba göstergelerinin arasındaki vites) araba kadar farklı geldi... Birinden diğerine geçişte hiç zorlanmadım.
Yani büyütülecek bir mesele değilmiş. O yüzden endişe etmeyin...
Reklamlar
-
27 Haziran 2015, 14:30
#3302
-
27 Haziran 2015, 15:08
#3303
Resmen hasta oldum bayıldım çok guzel olmuş eline emeğine sağlık.
-
27 Haziran 2015, 15:43
#3304
-
27 Haziran 2015, 18:14
#3305
Biraz bahseder misiniz kaça mal oldu nasıl bir işlem sırası uyguladınız mat siyahı ve boyaları nasıl hallettiniz ozellikle depo rengi ve amblemi çok iyi olmuş bende boxer alırsam bu hale getirmeyi duşunuyorum fakat çok kesip biçmeden yapmak istiyorum bizi bilgilendirirseniz sevinirim]Bu arada o kilitten bende de var memnun musunuz ben biraz kısa olmasından dolayı değiştireyim dedim ama sağlam bişey galiba ki sizde de gordum 😃
-
27 Haziran 2015, 18:32
#3306
üzerindeki tubeless continental lastikleri alana kadar(460 tl sibop,lastik,balans) pek bir masrafım olmadı genelde herşeyi kendim yaptım. Boya plasti dip çıkartılabilen bir sprey boya 1 kutusu 45 tl 2 kutu fazlasıyla yetti.Ama jantlar sprey boya. Ahşap motif ise koçtaşta satılan folyolardan. üzerindeki amblemde googlede vintage skull vector gibi kelimelerle arama yaptığımda çıkan logolar yapışkanlı kağıda çıktı aldım. gidonda yol bisiklerinde kullanılan gidon sargısı vardı bakımı giserken söktüm oldukça gösterişli yapıyor tavsiye ederim. Birde motorun ilanını sahibindene koydum satıcam, yayınlanınca burda da paylaşacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
kilitte çok güven veren bişey değil ama en azından tekeri bağlıyorum iterek götürülmesin diye
-
27 Haziran 2015, 19:00
#3307
Teşekkurler bilgiler için gerçekten çok guzel ve dikkat çekici olmuş
-
27 Haziran 2015, 19:13
#3308
-
27 Haziran 2015, 19:30
#3309
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Beyler bu alet
fiyatına göre hiç fena değil bence.
Bazı antin kuntin detayları var ama çoğu halledilir gibiydi kendi adıma alıcı gözüyle tek olumsuzluğu en azından ön fren hikayesi :/
İstanbuldan başka biyerde veya en azından ilçelerde yaşıyor olsam onuda rahatlıkla kabullenirdim. ( insanlar 750cc de bile onlarca yıl kampana kullandı sonuçta )
Kafamdaki tek belirsizlik titreşim mevzusu, test etmek lazım. Birde 100/90 arka lastik bulmak nekadar kolaydır ona bakmak lazım
12 küsur Nm torku 4500 devirde veren kaç 150 lik sayılabilir ki zaten
Keçi gibi alet, parasının hakkını fazlasıyla verir gibime geliyor
bursa yldızmotosiklette 100 x 90 olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
klasik görünümlü sevenler için güzel bir seçenek.ön fren tambur oluşu da bunu destekliyor aslında.aslındaeski ir motosiklet. farın üstündekisperlik durumu biraz bozuyor. birde eskitmeboya yapılırsa tam bir vintıc olur. rakibi honda cb den daha iyi olduğunu düşünüyorum.distribütör yanlış ama yapacak bir şey yok..
-
28 Haziran 2015, 01:49
#3310
Mikuni; kapağı depodan ayırıp sonra temizliği neden yapmadın.Öncelikle Geçmiş olsun.Parça deponun içine fener ile baktığında görülebilcek yerdeyse sert cisme mıknatısı sabitleyip alabilirsin.Olmaz ise benzini boşaltıp depoyu sök ters çevir almaya çalış .Ama bu defada mıknatısı düşürme alamazsın sonra o na göre.Başka pahalı işçilik yaptırma gerekirse yeni kapak al 17Tl.falan yaklaşık onun düşen parçasını al eksiye montaj yap anahtar değişimi olmamış olur.son çözüm de bu selamlar.
-
29 Haziran 2015, 09:22
#3311
edwardhopper adlı üyeden alıntı
Gördüğüm en güzel boxer diyebilirim. Siyah severler için çok güzel olmuş. Şu anda neden sıfır boxer aldım diyorum kendi kendime, çok güzel modifiyeli motorlar yapılıyor.
-
29 Haziran 2015, 11:30
#3312
Tel jant işini çözen oldumu acaba ? Aklımdaki projeye bu motor tam uyuyor fakat tel jant olayı yüzünden vazgeçebilirim.
-
29 Haziran 2015, 19:12
#3313
tr_select adlı üyeden alıntı
Tel jant işini çözen oldumu acaba ? Aklımdaki projeye bu motor tam uyuyor fakat tel jant olayı yüzünden vazgeçebilirim.
Forumda bu topikte bir arkadaş özel yaptırmıştı, (sanırım Konya'daydı) çok da güzel duruyordu. Geçmiş sayfalarda resmi ve detayı olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------
edwardhopper adlı üyeden alıntı
Kaplama işi çok ilginç ve güzel olmuş. Ben olsam ön ve arka çamurluğu da maun kaplardım. Ancak bu konuda ciddi kaygılarım var. Bu şekilde kesinlikle vizeden geçmeyecektir. Yapacak arkadaşlar bunu da dikkate alsınlar. Ruhsatta renk değişimi belirtilirse sıkıntı olmaz tabi.
-
30 Haziran 2015, 06:26
#3314
Uzun bir süre iznim olacak. Bu izin süresinde motoru temin edip cafe projesi var aklımda. Bir yandan al 600rr geç diyorum, üşeniyorum... Bir yandan bulunsun, sola sağa giderken ekonomi yaparsın diyorum. Hayırlısı bakalım.
Eylül ayında başlarsam paylaşırım.
-
30 Haziran 2015, 12:14
#3315
Meraba arkadaşlar Bendede bajaj boxer 150 var marş bakımından benim bu ayak marşı hiç hoşuma gitmedi sanki motorun görüntüsünü bozuyo gibi geliyor bunu iptal etme gibi bi durumu varmı çünkü elle ateşleme yapılabiliyo niye ayak marşı koyuyosunki
-
30 Haziran 2015, 12:16
#3316
Bajajali adlı üyeden alıntı
Meraba arkadaşlar Bendede bajaj boxer 150 var marş bakımından benim bu ayak marşı hiç hoşuma gitmedi sanki motorun görüntüsünü bozuyo gibi geliyor bunu iptal etme gibi bi durumu varmı çünkü elle ateşleme yapılabiliyo niye ayak marşı koyuyosunki
Akü zayıflarsa veya marş motoru bozulursa motoru çalıştırabilmek için koyuyorlar. İptal edemezsin ama pedalını sökebilirsin bir adet cıvata sökerek.
-
30 Haziran 2015, 12:48
#3317
Beyler Motoru Üçerlerden daha 1 hafta önce aldım Ehliyet alalıda fazla olmadı daha yeni sayılırım bu Lastik işlerinden fazla anlamam 500 lira aralığında ön ve arka lastik önerirseniz çok makbule geçer
-
30 Haziran 2015, 13:21
#3318
Bajajali adlı üyeden alıntı
Beyler Motoru Üçerlerden daha 1 hafta önce aldım Ehliyet alalıda fazla olmadı daha yeni sayılırım bu Lastik işlerinden fazla anlamam 500 lira aralığında ön ve arka lastik önerirseniz çok makbule geçer
Üyeliğide aldığınız yer mi verdi?
-
30 Haziran 2015, 15:38
#3319
Motor işinden fazla anlamam öğrenci adamım üniversitede balatta şöyle uygun bişey alıyım kaskımı maskımı alıyım en azından otobüslerde sürünmeyim diye aldım.Burda motorun gayet iyi olduğunu filan söylediler kullanan abilerde memnun olunca bende az yakıyo bakımı kolay alıyım hoşuma giderse satmam eğer gitmezsede üniversite bitince elimden çıkarırım dedim fakat motorun lastikleri çok kayıyo gibi geldi karda kışta yağmurda çamurda gidicem ben bu motorla canımı tehlikeye atmak istemem
-
30 Haziran 2015, 19:42
#3320
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)