Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Haziran 2015, 16:57
#3281
Aquarist adlı üyeden alıntı
Hocam bu soruyu ustaya sormuş olsaydım büyük ihtimalle cevabı "uygun bir tane taktık" olurdu diye düşünüyorum. Çünkü senin dediğini yapmıyor buradakiler, çok da soru sormak sıkıntı. Sanki yan tarafa motor servisi açacaksın. Ancak bir dahaki servise gittiğimde soracağım.
Ama yukarıda arkadaşın dediği gibi ayrı bir motora binmiş ya da 4. vites 5. vites olmuş gibi oldu. 80 de bağıran motor şimdi 100 üzerine çıkınca bağırıyor. Tam benim istediğim uzun yol motoru oldu. Ben bu motoru seviyorum ya. Sesine gurban fıtı fıtı
Çok teşekkürler, gayet net ve bilgilendirici oldu. Madem ki o kadar etkili, en kısa zamanda ben de dişli küçültecegim. Daha sonra ben de izlenimlerimi paylaşırım.
Reklamlar
-
23 Haziran 2015, 17:01
#3282
Mengu16 adlı üyeden alıntı
5999 liraya bari bi disk fren taksalardı, bu nasıl bir fiyattır ya
hocam bu motor harbi hoşuma gitti.ama 3000 liralık motoru 6000 liraya satıyorlar.depoyu plastikleri filan boyamışlar.ön çamurluk takmışlar.seleyi değiştirmişler.lastikler değişmiş gördüğüm kadarıyla.bunu sanayide 500 e filan yaptırabilirim mi aynısını?
-
23 Haziran 2015, 17:23
#3283
furko2424 adlı üyeden alıntı
hocam bu motor harbi hoşuma gitti.ama 3000 liralık motoru 6000 liraya satıyorlar.depoyu plastikleri filan boyamışlar.ön çamurluk takmışlar.seleyi değiştirmişler.lastikler değişmiş gördüğüm kadarıyla.bunu sanayide 500 e filan yaptırabilirim mi aynısını?
Yaparsın tabi ama ben olsam masraf yapmadan bineceğim bişeyler alırdım. Motoru kesip biçince çok sorun çıkartıyo.
-
23 Haziran 2015, 17:37
#3284
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yaparsın tabi ama ben olsam masraf yapmadan bineceğim bişeyler alırdım. Motoru kesip biçince çok sorun çıkartıyo.
kesip biçme yok aslında.boyama yapılıyor.sele değişiyor ve kafa grenajı çıkarılıyor.
-
23 Haziran 2015, 17:39
#3285
furko2424 adlı üyeden alıntı
kesip biçme yok aslında.boyama yapılıyor.sele değişiyor ve kafa grenajı çıkarılıyor.
Hocam önceki mesajlarda kırmızı bir scrambler projesi var, alın onu gitsin. Sanayiyle aynı fiyata gelmiş oluyor bir nevi. Çok isterseniz 1-2 ufak değişiklik yaparsınız tamamdır.
-
23 Haziran 2015, 18:52
#3286
-
23 Haziran 2015, 20:23
#3287
furko2424 adlı üyeden alıntı
bajaj boxer almayı düşünüyorum ama tipi hoşuma gitmiyor.3000 tl ye alıp sanayiye götürsem bundan istiyorum desem
yapabilirler mi? yaparlarsa kaça yaparlar?
Kardeş bence twona nın çalışması da çok güzel, hem fiyatı yapılanlara karşılık çok uygun.
-
23 Haziran 2015, 20:49
#3288
fufuktas adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun, lastikleriniz resmen KONUŞUYOR!
Metzeller harika bir lastik. Daha önce Scarabeo'da kullandım. Virajları mükemmel alır. Yumuşak hamurludur, arnavut taşlı yolda bile dümdüz gider. Görüntüsü bile kaliteliyim diyor. Bütçesi olan Metzeller ya da Michelin alsın bence.
-
23 Haziran 2015, 22:46
#3289
Benim aslında senin savalarda gözüm vardı abi Fakat bulamadım, yarından itibaren bol bol gezmeyi, yolculuk yapmayı planlıyorum. O yüzden daha fazla bekleyemeyip metzelleri aldım. Orjinal lastikten sonra tubeless ve kaliteli kauçuk lastik resmen yola yapışıyor. Başka bir motor kullanıyormuş hissi veriyor. Ayrıyetten lastik seçme konusunda, bana bulunduğun yardımlardan dolayıda sana bir kez daha teşekkür ederim.
-
24 Haziran 2015, 01:55
#3290
ebleksin adlı üyeden alıntı
Kardeş bence twona nın çalışması da çok güzel, hem fiyatı yapılanlara karşılık çok uygun.
Twona nin motoru gercekten guzel ama 0 km alabilecek butcem var.herseyini kendim yaptirmak istiyorum
-
24 Haziran 2015, 19:26
#3291
Ali reis 17 adlı üyeden alıntı
Stop olayını çözdüm ve tüm formlarda Face. de paylaştım.Bu sorun çok arkadaşta vardı.ÇÖZÜM:Servise gidiyorsun benim depo kapağını söküp,göbeği çıkarıp tüm gres yağlarını temizliyorsunuz diye istekte bulunuyorsun.kapak temizlenince havalandırma deliği görev yaptığından stop olayından kurtuluyorsunuz.
2-Tubelles lastik alırsan jantlara uyuyor.
Kapağı söktüm temizleyim derken kapağı kilitleyen dil deponun içine düştü. Şimdi ne olacak?
-
24 Haziran 2015, 22:38
#3292
Mikuni adlı üyeden alıntı
Kapağı söktüm temizleyim derken kapağı kilitleyen dil deponun içine düştü. Şimdi ne olacak?
Bir mıknatısı iple bağla deponun içine salla. Belki o zaman düşen parçayı çıkarabilirsin. Benim aklıma gelen çözüm bu.
-
24 Haziran 2015, 23:46
#3293
fufuktas adlı üyeden alıntı
Benim aslında senin savalarda gözüm vardı abi
Fakat bulamadım, yarından itibaren bol bol gezmeyi, yolculuk yapmayı planlıyorum. O yüzden daha fazla bekleyemeyip metzelleri aldım. Orjinal lastikten sonra tubeless ve kaliteli kauçuk lastik resmen yola yapışıyor. Başka bir motor kullanıyormuş hissi veriyor. Ayrıyetten lastik seçme konusunda, bana bulunduğun yardımlardan dolayıda sana bir kez daha teşekkür ederim.
Lastikler nekadar tuttu dostum?
likya1 adlı üyeden alıntı
Bir mıknatısı iple bağla deponun içine salla. Belki o zaman düşen parçayı çıkarabilirsin. Benim aklıma gelen çözüm bu.
Depoda metal dostum. :-)
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
25 Haziran 2015, 07:57
#3294
selamunaleyküm hayırlı ramazanlar...
arkadaşlar epeydir boxer inceliyorum fiyat konusunda aklıma takılan bişe var....
discovery nin fiyatı 200 lira çektiler 4400 oldu sizce de boxer da indirim olur mu??
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:51 ----------
öncelikle 3bin liralık motordan 1000lik 200 küsür kilo enduro keyfi bekleyenlere gıcık olan biri olarak bişe merak ediyorum
şu titreşim olayı gerçekden nasıl yani? 80-90km hızla mesela 1 saat yol alsak elde veya ayakda uyuşma oluyo mu??
birde çekiş ybr 125 e göre nasıl özellikle ybr kullanmış insanlara soruyorum çünkü bendede vardı ve yokuşlarda beni kanser ediyodu
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
-
25 Haziran 2015, 13:19
#3295
altan3544 adlı üyeden alıntı
selamunaleyküm hayırlı ramazanlar...
arkadaşlar epeydir boxer inceliyorum fiyat konusunda aklıma takılan bişe var....
discovery nin fiyatı 200 lira çektiler 4400 oldu sizce de boxer da indirim olur mu??
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:51 ----------
öncelikle 3bin liralık motordan 1000lik 200 küsür kilo enduro keyfi bekleyenlere gıcık olan biri olarak bişe merak ediyorum
şu titreşim olayı gerçekden nasıl yani? 80-90km hızla mesela 1 saat yol alsak elde veya ayakda uyuşma oluyo mu??
birde çekiş ybr 125 e göre nasıl özellikle ybr kullanmış insanlara soruyorum çünkü bendede vardı ve yokuşlarda beni kanser ediyodu
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
İndirim olacağını sanmıyorum çünkü boxer a talep fazla
Titreşim 1500-3000 km arasında bariz azalıyor. Örneğin; ilk zamanlarda aynalar titreşimden bulanık oluyordu ancak şimdi kesinlikle 90km hıza kadar aynalar net gösteriyor. Ancak yine de hafif bir titreşim var. Ben en fazla yarım saat aralıksız sürdüm 90km hız ile elim ayağım uyuşmadı.
Çekiş için kıyaslama yapamayacağım ama çok dik olmayan yokuşlarda bayılmıyor, zaten boxer ı süren her arkadaşım (honda cbf, mondial mcx, salcano wolf kullanıcıları) torklu olduğunu söyledi.
-
25 Haziran 2015, 19:17
#3296
cevap için teşekkürler slyman_b
-
26 Haziran 2015, 15:03
#3297
merhaba benim 2 sorum var motosiklette devir ve vites göstergisi yok yeni başlayan için sorun olurmu? ve motosikletin vites sıralaması değişik bir sorun yaratırmı yeni başlayan için?
-
26 Haziran 2015, 16:09
#3298
Yeni başlıyorsanız, eskisinin nasıl olduğunu bilmediğiniz için sorun yaratmayacaktır.
Motor kullanmayı bilen adam zaten devir, vites gibi göstergelere bakmaz sürekli, önüne bakar sağına bakar soluna bakar aktif tarama yapar, onlara bakacağına.
Alışmayın göstergeye bakmaya...
-
26 Haziran 2015, 16:34
#3299
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
merhaba benim 2 sorum var motosiklette devir ve vites göstergisi yok yeni başlayan için sorun olurmu? ve motosikletin vites sıralaması değişik bir sorun yaratırmı yeni başlayan için?
cevapladığınız için teşekkürler fakat ileride farklı motosiklet alacağımdan bu vites şekline alışırsam ileride sıkıntı çekerim gibi geliyor
-
26 Haziran 2015, 23:14
#3300
aliberkgngr her motorda 1 altta diğerleri üsttedir bunu herkes bilir ama boxerda vites çubugunun 2 ucuda açık yani akılda kalmak için şöyle düşün...çubugun önüne basarsan vites yükselir arkasına basarsan düşürür...bu kadar basit bence
hatta cup tarzı motorlarda aynı vites var zaten tek farkı debriyaj yok onları kullan alışırsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)