Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3161
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Tapagaz 3-4 saat sürünce belli olur titriyo mu titremiyo mu. Benim 150'lik çinli Pulsar 200'den az titriyo.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3162
    degisik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kundial 150RF
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tapagaz 3-4 saat sürünce belli olur titriyo mu titremiyo mu. Benim 150'lik çinli Pulsar 200'den az titriyo.
    Mondial Xtreme Max mi,Boxer mı almalı Mengu16 abey?

  3. #3163
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı degisik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial Xtreme Max mi,Boxer mı almalı Mengu16 abey?
    Boyun uzunsa Max iyi gelir, üzerindeki lastikler ne asfalta ne araziye çok uygun değil diyorlar ama. Kullanım amacınıza göre lastik almanız iyi olur.

  4. #3164
    degisik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kundial 150RF
    [/COLOR]
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyun uzunsa Max iyi gelir, üzerindeki lastikler ne asfalta ne araziye çok uygun değil diyorlar ama. Kullanım amacınıza göre lastik almanız iyi olur.
    Boy 1.76 motor altımda küçük kalmadıktan sonra büyük olsada sıkıntı yok gibi,ancak boxerdaki sorunsuzluktan vazgeçip onu alırsam pişman eder mi? daha çok yolda kullanmak istiyorum ama arada kafama eserse uzun yolda dere tepe taşa vurabilirm. uzun yolda dere tepe taşa vurabilirm.[COLOR="Silver"]

  5. #3165

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKİ BURGMAN UH 200
    Alıntı degisik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]

    Boy 1.76 motor altımda küçük kalmadıktan sonra büyük olsada sıkıntı yok gibi,ancak boxerdaki sorunsuzluktan vazgeçip onu alırsam pişman eder mi? daha çok yolda kullanmak istiyorum ama arada kafama eserse uzun yolda dere tepe taşa vurabilirm. uzun yolda dere tepe taşa vurabilirm.[COLOR="Silver"]
    Dağ taş gezeceksen boxer ın dakar video sunu izlemelisiniz
    Tercihiniz noktasında karar sizin fakat bu boxerda hem cros hem yol her türden birazcık var gibi clasik gorunumude ap ayrı durum.sağlamlık başka bir durum tork desen oda var benim tercihim bu yönde olacak.
    Ali reis 17 bunu beğendi.

  6. #3166
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Boxer'da neden 4 vites olduğunun sebebini buldum, motora eşeğe biner gibi binen hintliler şanzımanı kırmasın diye. Sonuçta şanzıman genişliği hep aynı 4 vites olursa 5 vitesliden daha kalın ve dolayısıyla sağlam olacak dişliler. Bizim 5 vites Cg'lere uygun 6 vites şanzıman da var ama dişliler ince diye pek tercih edilmiyor. Bajaj Discover'ın şanzımanı Boxer'a uyacaktır 4 vitesten sıkılan değiştirebilir.

  7. #3167

    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Arkadaşlar bugun ofise geldim değişik bir problemle karşılaştım.
    Motor vitesteyken debriyajı bırakınca stop etmiyor.
    Yani şu şekilde sanki hep kavrama noktasında gibi kalıyor.Debriyajın bir ayarı vs var mıdır acaba ??

  8. #3168
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    Sayın Ekrem Ata bey;Boxer ın arka zincir göbeği bozuldu veya ilk günden bozuktu.(Çünkü zinciri kontrol etmek için korumayı söktük arka dişli yalpalayarak dönüyordu)servisim parçayı istedi.Dün taktırmaya gittim saplamalar gönderilmemiş ve eskileri çıkartmak için servis çok uğraştı ama çıkaramadı somunları saplamaların başına kaynatarak çıkarttı ve yeni göbeği taktı ama bu iş hoş olmadı sıfır motorda kaynaklı somun.sizden ricam Çanakkale adalı motora 4 saplama ve somununu adıma göndermenizi istirham ediyorum.Selamlar, hayırlı günler dilerim.Ali Maleri.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Fren durumu soran arkadaşlar;Motorunuzu sıkışık trafiğe çıkmadan önce iyi tanırsanız , haddinizi bilerek kullandığınızda sıkıntı yaşamazsınız.Hiç bir motor araba gibi durmaz.Freniniz ön - arka disk olsa siz aniden durma mesafesinden fazla bir hızda durmaya kalkarsanız ; freniniz sert sıkarsanız kayarak düşersiniz.Unutmayın ki iki teker üstündesiniz.40 senedir motor üstündeyim ilk 10 sene de kampanalı motor kullanmıştım.Boxer da kampana.Bunları çok dert etmeyin.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  9. #3169
    gurblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Manisa/Soma
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Bajaj ile mondial kıyas götürmeyecek iki markadır biri işin mutfağında diğeri sadece vitrinde bu adamlar KTM ye motor üreten adamlar zaten kendilerini ispatlamışlar motosiklet kullanımında son sıralarda olan ülkemize bu markayı getirdiği için ilgililere minnet duymalı ve daha ileriye nasıl taşırız kısmını tartışıyor olmalıyız.
    Gelelim boxer a,
    Benim boyum 1,87 ve 125/150cc sınıfında kullanmadığım motor kalmadı Boxer kadar rahat sığabildiğim bir model olmadı.
    Ayrıca arkadaş boxer da 5. vitesi aramak scooter la motogp ye katılmaya çalışmak gibi yersiz. Zaten üreticisinin böyle bir iddia sı yok ki.. Ne vaat ediyorlar.
    *Güç
    *Sağlamlık
    *Tork
    *Konfor (konfor derken sadece seleyi düşünmeyin)
    *Düşük Yakıt tüketimi
    Bu motor bunların hepsini sunuyor. Yani arkadaş boxer in neden 4 vites olduğunun sebebini buldum demiş ama bulduğunu sanmış.

    Beklentileriniz bu yöndeyse gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

    Son olarak tapagaz 3-4 saat gidecekseniz eğer ne alırsanız alın "gitmeyin"
    Yurdukoru bunu beğendi.

  10. #3170
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    Burada da yeni arkadaşlarımız olmuş hoş geldiniz arkadaşlar

  11. #3171
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Islak yolda yokuş inerken durmak gerekince durabilecekmisiniz peki ? Ön kampana frenin gücü yetersiz arka da yüksüz kalacağından kızaklayacaktır. 30 km hızla giderken bile durduramazsınız.

  12. #3172
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    Arkadaşlar Boxer fiyatında;ve kalitesinde bir motor daha bulamazsınız.Servise cg lerden az gideceksiniz,zamanınız boşa gitmez , işleriniz aksamaz.
    Servis demek;zaman kaybı demek.Parçayı günlerce beklemek ise cabasıdır.Ç.Kaleye parça istedik iki günde geldi.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  13. #3173

    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Benim debriyaj problemi ile ilgili bir fikriniz var mıdır acaba ??

  14. #3174
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Islak yolda yokuş inerken durmak gerekince durabilecekmisiniz peki ? Ön kampana frenin gücü yetersiz arka da yüksüz kalacağından kızaklayacaktır. 30 km hızla giderken bile durduramazsınız.
    Bilader sen bu motoru kullanmamışsın gibi geldi bana yanılıyorsam düzelt.Motorda komprosör denen bişey var.Geçen gün ben frenim böyle bir yerde koparsa ne yaparım düşüncesi ile akıl almaz dik 100M. lik inişi vites ile hiç fren kullanmadan indim.Gel sende aynı inişi frensiz in bakalım cesaretin varsa.Motorda tork var tork.Haa dahası 55kg.eşim o da arkamda idi. Ben 90kg.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  15. #3175
    gurblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Manisa/Soma
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Motosiklette frenleme yapmayı bilirseniz ıslak yoldaki sürüş şartlarını da bilir ve gayet de motoru durdurabilirsiniz. 30km/h ile giderken bile.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  16. #3176
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    Peki motor hareket ediyor mu?

  17. #3177

    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Gayet güzel gidiyor. Anlamadım nedir??

  18. #3178
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Ali reis 17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilader sen bu motoru kullanmamışsın gibi geldi bana yanılıyorsam düzelt.Motorda komprosör denen bişey var.Geçen gün ben frenim böyle bir yerde koparsa ne yaparım düşüncesi ile akıl almaz dik 100M. lik inişi vites ile hiç fren kullanmadan indim.Gel sende aynı inişi frensiz in bakalım cesaretin varsa.Motorda tork var tork.Haa dahası 55kg.eşim o da arkamda idi. Ben 90kg.
    150'lik hangi motorda tork yok Ali reis. Ben fren yaparken arkamı kolluyorum arabalar üstüme çıkmasın diye. Kaç kere aha şimdi yapıştım derken motor yüzümü kara çıkarmadı. Kampanada böyle bi emniyet payı var mı yok. Motor dediğinin sürüşü rahat olmalı hatayı telafi etmeli.

  19. #3179
    gurblood - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Manisa/Soma
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150'lik hangi motorda tork yok Ali reis. Ben fren yaparken arkamı kolluyorum arabalar üstüme çıkmasın diye. Kaç kere aha şimdi yapıştım derken motor yüzümü kara çıkarmadı. Kampanada böyle bi emniyet payı var mı yok. Motor dediğinin sürüşü rahat olmalı hatayı telafi etmeli.
    Torku, Sürüşü ve frenlemesi gayet rahat ki boxer forumuna gelip atıp tutuyorsun. Aslında iyi pazarlamacı olabilirsin değerlendir. Burada disk daha iyi kampana daha iyi tartışması yapmıyoruz bizler diyoruz ki ne yaptığını biraz bilen limitlerini bilen bir adama bu frenler gayet yeterli. Benim önüme araçların arasından bebek arabası fırladı içinde de bebek vardı ve
    panik fren yapmam gerekti disk olsaydı yere yapışmıştım kaçacak yerim de yoktu ama sağ salim durdurabildim motoru. Bunun örnekleri saymakla bitmez bu durum kampanayı disk frenden daha iyi yapmaz yada tersi. Asıl konu bu frenler bu motoru durdurmaya yetiyor.

    Bu arada "motor" hatayı telafi etmez! Telafiyi iyi bir lastiğin varsa lastik eder, iyi bir amortisörün varsa amortisör eder. Bir de senden farklı olarak nerede ne yaptığını biliyorsan (gaz açıp/kapayarak, doğru frenleme yaparak) sürücü eder.
    Yurdukoru ve Ali reis 17 bunu beğendiler.

  20. #3180
    Aquarist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Giresun
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı Chapelle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet güzel gidiyor. Anlamadım nedir??
    Hocam git bir ustaya, anlaşılan debriyaj kavrama noktası ayarının yapılması lazım. Bence bu şekilde sürmeyin çünkü debriyajı bitirebilirsiniz. Aslında siz de yapabilirsiniz motorun sağ tarafında debriyaja basınca telin birleştiği yerden yapılıyor ayar. Ama nasıl yapılacağını ben de bilmiyorum. Benim de kavrama noktası bir miktar yukarı çıktı. Ben de ilk servise gittiğimde ayarlattıracağım.

    Fren olayına gelince, Mengu16 kardeş, zannedersem başka bir markanın pazarlamacısısın veya satıcısı. Başka markaların forum konularına yorumlar yapıp duruyorsun. İstersen insanları bırakalım da kullanıcıların gerçek yorumlarıyla değerlendirip karar versinler. Biz burada zaten artısını eksisini anlatıyoruz. Kullanıcı değilsen sen de takip edebilirsin ama tahminle yorum yapıyorsun, insanlar tecrübelerden etkilenir unutma.

    Bu arada dün yaşadığım bir olayı anlatayım frenle ilgili. 70-80 km hızla ilerlerken ilerdeki kırmızı ışık yeşile dönünce hızımı kesmedim. Hata bendeydi ışıklar kalabalık diye otobüsü sağdan geçmeye karar verdim. Tabi hızı düşürmeyince yol biraz daraldı, baktım geçemiyorum önce ön-arka frene bastım. O kadar da sert bastığımı düşünmüyorum ama arka teker resmen kızakladı, çok şükür dengem bozulmadı, sanırım o arada otobüs şoförü de beni sağ aynadan gördü hızını düşürdü, ya da vites geçişi yaptı hızı düştü. Ben o esnada bastım gaza devam ettim.
    Bu olay benim için büyük bir tecrübe oldu. Hızlı giderken zaten ön frene içgüdüsel ve pratik olarak dibine kadar asılamıyorsun. Ama motorun mevcut lastikleriyle takip mesafesinin uzun tutulması gerektiğini yaşayarak öğrenmiş oldum. Eğer bu motoru almayı düşünen ya da alıp kullanacak arkadaşlar varsa lastik olayına girmelerini tavsiye ederim. Bu benim ilk vitesli motorum bu nedenle geçiş amaçlı aldım. Bu yüzden eksta masraf etmek istemiyorum ama uzun süre kullanmayı düşünenler lastiği değiştirmeyi düşünsünler ya da trafikte frenleme olayına daha dikkat etsinler.

    Motor bana çok şükür hiçbir ciddi sorun çıkarmadı. Şu an 3200km. de. Aynalar gevşeyip rüzgar hızıyla oynayabiliyor, bunu yıldız tornavidayla sıkabilirler. O zaman düzeliyor. Gidonu kendim biraz yukarı kaldırdım, sürüş keyfi daha iyi oldu. Boyun ağrım nispeten daha azaldı. 750km. bakımından sonra kullanma kitapçığına uygun olarak 5000km. de bakıma gideceğim. 2000km. de gidecektim ama kısmet olmadı.
    gurblood, Yurdukoru ve Ali reis 17 bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)