Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Mayıs 2015, 01:44
#3121
Arkadaşlar;Sıcak havalarda depoda benzin biraz azalınca depo içinde genleşme arttığından motorumun stop ettiğini depo kapağını stop etmeye yakın yedek anahtarla açıp hava aldırıp böyle yola devam ettiğimi yazmıştım face..de veya burada sağ olsun Çanakkalede servisim aynı zamanda öğrencim olan Adalı Motordan Murat İskamya Hocam senin depo kapanı söküp kapağın içinde bulunan gres yağını temizleyeyim dedi.Temizledi sağ olsun benzinim yedeğe düşmek üzere ama o günden beri motorumda giderken stop etme sorunu çözülmüş oldu.Şikayeti olanlar fabrikada depo kapağına sıkılan gres yağını kapağı söktürüp ,kapağın göbeğini açtırıp güzelce temizletirlerse depo kapağındaki hava deliği açılmış olduğundan stop etme sorunu bitiyor. Teşekkürler Murat.
Reklamlar
-
14 Mayıs 2015, 09:21
#3122
Arkadaslar Boxer da yan canta kullanan var mi acaba?
Arka canta pek dusunmuyorum. Asagida ki cantayi buldum almayi dusunuyorum.
Bu veya benzer canta kullanan var ise fotograf ekleyebilir mi lutfen ?
Ayrica gunes vizorlu 150 TL kadar kask onerisi olan var mi?
Link
Tesekkurler
-
15 Mayıs 2015, 23:24
#3123
Chapelle adlı üyeden alıntı
Arkadaslar Boxer da yan canta kullanan var mi acaba?
Arka canta pek dusunmuyorum. Asagida ki cantayi buldum almayi dusunuyorum.
Bu veya benzer canta kullanan var ise fotograf ekleyebilir mi lutfen ?
Ayrica gunes vizorlu 150 TL kadar kask onerisi olan var mi?
Link
Tesekkurler
150 tlye kask almayın bence;
250 tl verin MT Revenge alın
Fiberglass derseniz 350 tl verin Nitro Aikido alın
-
16 Mayıs 2015, 01:41
#3124
-
16 Mayıs 2015, 13:09
#3125
ellerine sağlık çok güzel görünüyor birde koltuğun arkasına doğru yanlara bir demir takılabilir sym sb 300 de var tutamak,stoplarıda orjinal bir şekilde söyle istanbulda topkapıda kaportacılarda saç bastırılabilir (çizimini yapıp) hatta ön çamurluğuda o şekilde yapılabilir.boya işi arka çamurluğa stop ve sinyallar takılırsa çokda güzel bir görünüm kazanabilir.
-
16 Mayıs 2015, 19:35
#3126
egzosla oynamadım orjinal haliyle duruyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------
instagram hesabımdan da paylaşıyorum, baris_telecaster52 benim :D
-
16 Mayıs 2015, 22:40
#3127
Rookie-94 adlı üyeden alıntı
Debriyaj kolu niye eğik ? motoru düşürdünüz mü
-
16 Mayıs 2015, 22:42
#3128
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Debriyaj kolu niye eğik ? motoru düşürdünüz mü
Kendi egmis
-
16 Mayıs 2015, 23:10
#3129
3 gündür kullanıyorum 50 km yol yaptım 3-5 kmlik kullanımlar yaptım 60 km hıza kadar çıktım 20 tl yakıt aldım yarısını kullandım ibreye göre yakıt ekonomik gibi duruyor
sevmediklerim orta sehpaya alırken artçının ayaklığına denk gelen kısmı beni uyuz ediyor artçı ayaklığı ile orta sehpa ayaklığna basmak için ayak ucunu araya sokmak gerekiyor yada artçı ayaklığını kapatmak - debriyaja alışmakta sıkıntılıyın kolu yavaş yavaşta bıraksam bazen ani kavrama yapıyor - viteslerde biraz sıkıntılı çalışmadığı zaman boşa almak imkansız - devir yükseldikçe motordan çıkan sesler beni korkutuyor düzenli çalışma sesi değişiyor biraz garip sesler çıkmaya başlıyor
sevdiğim yanlarını yazmaya gerek yok çünkü geri kalan her şeyini sevdim biraz alışırsam iyi olacak galiba (daha önce cbf 150-mr 150- cb 125 kullanmıştım)
-
17 Mayıs 2015, 20:25
#3130
sevdiğim yanlarını yazmaya gerek yok çünkü geri kalan her şeyini sevdim biraz alışırsam iyi olacak galiba (daha önce cbf 150-mr 150- cb 125 kullanmıştım)
peki o motorlara göre kıyaslarsanız nasıl peki kullanımı benzermi iyimi vites durumunu kastetmiyorum genel sürüş durumu
-
18 Mayıs 2015, 00:23
#3131
Durduğum yerde kopek saldırdı ve beni yere yıktı , debriyaj manetim o zaman eğildi motoru kaldırdım ve yola devam ettim
-
18 Mayıs 2015, 13:30
#3132
-
18 Mayıs 2015, 13:37
#3133
Ben bu motorun sürüş videosunu izledim sesini dinledim yaklaşık bir devir tahmininde bulunabiliyorum bence 150'lik motora göre normal devirlerde gidiyor 100km hız üzerinde. Ancak 4 vitesli olduğu için 4. vitesin çekmediği yokuşta 3. vitese attığınızda 5 vites motorun 4. vitesine göre motor çok fazla bağıracaktır vites aralarının uzun olması nedeniyle. Bu durumda diğer 150'liklerin 80-85 çıktığı yerde 65-70km hızla çıkmanız gerekebilir motora zarar vermemek için. Uzun yolda yokuşlarda 4 vites yüzünden üzer doğrusu.
-
18 Mayıs 2015, 13:45
#3134
Sizi 125MX sayfasında takip ediyordum,önceki mesajlarınızı da gördüm ,tabi siz de haklısınız çinlilerde 5/6 vites olayıyla daha fazla hız yapılabiliyor hatta 125mx te bile daha fazla sürate çıkılabiliyor anladığım kadarıyla ancak boxer'ı tercih etme sebebim sıfırının uygun fiyatlı olması çin olmaması(Tamam her çin kötü değilde f/p ve şekil olarak boxer'ı tercih etmek istiyorum,125 mx bunun yanında daha heybetsiz ve biraz daha apaçi motoru kalıyor. Benim de sorum arka dişliyi büyütürsek ne kadar performans etkilenir?
-
18 Mayıs 2015, 13:56
#3135
degisik adlı üyeden alıntı
Sizi 125MX sayfasında takip ediyordum,önceki mesajlarınızı da gördüm
,tabi siz de haklısınız çinlilerde 5/6 vites olayıyla daha fazla hız yapılabiliyor hatta 125mx te bile daha fazla sürate çıkılabiliyor anladığım kadarıyla ancak boxer'ı tercih etme sebebim sıfırının uygun fiyatlı olması çin olmaması(Tamam her çin kötü değilde f/p ve şekil olarak boxer'ı tercih etmek istiyorum,125 mx bunun yanında daha heybetsiz ve biraz daha apaçi motoru kalıyor. Benim de sorum arka dişliyi büyütürsek ne kadar performans etkilenir?
Arka dişliyi büyütürsen son hız düşer, küçültürsen de bence 4. vites yokuşlarda çok işlevsiz olur şu an orta diklikte yokuşları anca kaldırabilecek durumda gibi görünüyo. 125MX'de CBF150 şasesi var(arka maşa farklı sadece) heybetsiz değil Boxer ile yanyana görmemişsiniz. Lastikleri standart commuter ölçülerinde olduğundan kaliteli ve uygun fiyatlı lastikler bulunabiliyor. 150'lik silindir taktım hem yokuşlarda çekişi arttı hem de titreşimi azalttı. Balansörü 150'lik pistona göre imal etmişler. 16 bin km olmasına rağmen 1000km'de Pulsar 200'den daha az titriyo. Boxer ile ne kadar titreşim farkı vardır hiç hesaplamayalım bile
-
18 Mayıs 2015, 14:46
#3136
degisik adlı üyeden alıntı
Sizi 125MX sayfasında takip ediyordum,önceki mesajlarınızı da gördüm
,tabi siz de haklısınız çinlilerde 5/6 vites olayıyla daha fazla hız yapılabiliyor hatta 125mx te bile daha fazla sürate çıkılabiliyor anladığım kadarıyla ancak boxer'ı tercih etme sebebim sıfırının uygun fiyatlı olması çin olmaması(Tamam her çin kötü değilde f/p ve şekil olarak boxer'ı tercih etmek istiyorum,125 mx bunun yanında daha heybetsiz ve biraz daha apaçi motoru kalıyor. Benim de sorum arka dişliyi büyütürsek ne kadar performans etkilenir?
Haklısınz fakat sağlamlık ve parça kalitesi konjsunda çinliyle hintliyi bir tutamayız onun dışında ikiside bana hitap eden motorlar değil ancak boxer ın cafe racer a elverişli olması cezbediyor.
Bir başka durumda çinde bizim neredeyse bir günde harcadığımız paraya insanların bir yıl boyunca köle misali çalıştırılmasına destek olmak istemiyorum.
-
18 Mayıs 2015, 14:59
#3137
degisik adlı üyeden alıntı
Haklısınz fakat sağlamlık ve parça kalitesi konjsunda çinliyle hintliyi bir tutamayız onun dışında ikiside bana hitap eden motorlar değil ancak boxer ın cafe racer a elverişli olması cezbediyor.
Bir başka durumda çinde bizim neredeyse bir günde harcadığımız paraya insanların bir yıl boyunca köle misali çalıştırılmasına destek olmak istemiyorum.
Benim Mondial'i kullandığım gibi Pulsar 200'ü kullansam sürekli redline 9500-10000 devir, 15000km bile dayanmayacağına eminim. O yüzden zorlamıyorum.
-
18 Mayıs 2015, 16:35
#3138
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim Mondial'i kullandığım gibi Pulsar 200'ü kullansam sürekli redline 9500-10000 devir, 15000km bile dayanmayacağına eminim. O yüzden zorlamıyorum.
Doğrudur her motorun karakteri farklıdır, yukarıda da dediğim gibi zaten başlangıç motoru olarak düzgün bir şekile geitirip kullanmayı istiyorum boxerla 125mx arasında boxer daha cazip duruyor şekil parça kalitesi olarak
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------
Edit:CBF kadrosu olması bir artı özellik gelmiyor kadroyu kıracak kadar süremiyorum motoru
-
18 Mayıs 2015, 19:08
#3139
Ben Boxer'a bi kere bayide baktım fren koluna elimi attım bisiklet freni gibi laçka bişey sonra gülümseyerek uzaklaştım alakasız sorular sorarak Ön disk olsa 5 vites olsa 500 lira da pahalı olsa düşünülebilirdi ama.
-
18 Mayıs 2015, 19:34
#3140
Bayide bakmışssınız hissiyatında ötesinde frenlerde duruş önemlidir sanırım,tabi hissiyatta gerekli.
Peki daha ucuz disk frenli ve daha fazla vitesli Arora'nın 180 lik Avantgarde 'ı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)