seleyi nasıl kaldırıyoruz?
vida sökmekmi gerek yoksa yukarı kaldırsam gelirmi?
seleyi nasıl kaldırıyoruz?
vida sökmekmi gerek yoksa yukarı kaldırsam gelirmi?
drift 3500 salcano wolf 3200. kanuni puma nın fiyatı bayaa bi yüksekmiş o fiyata bence alınmaz.ybr ye cbf ye yaklaşmış.4700 lira.
bu arada 2010 piyasa çıkışlı salcano wolfun kullanıcı yorumları 744 sayfa,yine 2010 da çıkmış olan driftin de 630 sayfa olmuş.okumak çok zor olacak gibi
Bajaj Boxer'a amortisör körüğü nasıl takılır?
Elimde sadece lokma takımı olduğundan, çamurluğu sökebilmek için önce lastiği yerinden çıkardım.
Açık ağız anahtarımız olmadığından sökemediğimiz ön çamurluğumuzu böylece daha kolay sökebildik.
Sonra amortisörleri tutan şu arkadaşları gevşetiyoruz.
Gidon somunlarını söktükten sonra, amortisöri tutan üstteki vidaları söküyoruz. (Deponun üzerine kalınca bir bez havlu vb. koyarak çizilmesini önlemeniz tavsiye edilir)
Amortisörü aşağıya doğru çekip çıkarıyoruz ve amacımızı gerçekleştirmek için amortisör körüğünü takıyoruz (Motosiklet orta sehpada iken dikkat edin, öne doğru yüklenip motorun dengesini bozup devirebilirsiniz. Biz iki kişi yaptığımızdan alta destek vb. herhangi birşey koymaya gerek görmedik)
Ve amortisörümüzü yerine takıyoruz.
Bir başka montaj/demontaj da görüşmek üzere
Not : Motosikletin rodajı henüz tamamlanmadığından, rodajın ardından, farklı motosiklet kullanıcı profilleriyle test sürüşü gerçekleştirip, onlarında görüşlerini alarak ortak bir değerlendirme yazısı yayınlayacağız.
İyi forumlar.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
Yedek parçalarının fiyatlarına hiç baktınız mı ? Yedek parçaları çok pahalı motor çinlilerle aynı fiyata satılıyor olabilir ama yedek parçada 3 kat fiyat farkı var Debriyaj komple 166 lira ?? Çinlide 166 liraya piston silindir üst kapak alırsın. 6 balatalı performans debriyajlar 50-60 lira.
http://www.kalyoncumotor.com/cg-perf...&category_id=0
Cg200 baskı balata + dişlili tas 40 lira hem de 6 balatalı, Bajaj 150F'in debriyajı 166, Boxer'ın 141 lira. Arada korkunç fark var, sonuçta sarf malzemesi bu aşınıp eskiyecek.
Motor 2.300km. de, debriyaj artık daha yukarıda kavramaya başladı. Neredeyse debrijayı tam bırakınca motor hareket ediyor, Eskiden ortalarda kavrama yapıyordu. Bunun nedeni ve çözümü ne olabilir?
Bir de motorun özellikle sıcak havalarda hareket ettikten bir süre sonra boğulup stop etme sorununa başka bir çözüm önerisi bulan arkadaş var mı? Bu sorunu bir tek ben mi yaşıyorum.
amortisör körüklerini nerden aldınız acaba bende arıyorum ama bulamıyorum birde hangi markanın o?
Debriyaj genelde kendiliğinden bollaşır ama seninki sıkılmış Kendin ayarlayabilirsin motorun sağ tarafında debriyajı sıktığında hareket eden yerde iki tane civata var onları elinle gevşetip sıkarak dene istediğin gibi ayarla.
Stop etme benim benzin az iken ilk çalıştırmadan sonra motoru ısıttığım halde ilk ışıklarda durduğumda yapıyor. Depoyu fulledim şimdi yapmıyor. Bir arkadaş hava ayarından da olabilir dedi.
Arkadaslar herkese selamlar.
Cok uzun zamandir forumu takip ediyorum.
2005 yilindan beri scooter kullaniyorum ve alicisi cikti. Bundan dolayi elden cikartip yeni bir motor almak istiyorum.
Kullanim amacim genel olarak ise gidip gelmek. Toplam gidis gelis 18 km kadar bir yol.
Gosteris ve hiz meraklisi falan degilim.
Bugun Motoran CBS 150 Balancer aliyordum noterden geri dondum. Borcu cikti vs alamadim.
Takip ettigim ilk goz agrim Boxer var ve yarin artik bu isi sonlandirmak istiyorum.
Esim bile ne pinpiriklisin 3 ayda bitiremedin mi incelemeni al artik birsey diyor.
Kisa ve oz almali miyim??
Diyeceksiniz 150 sayfa yazi var oku. Hepsini okudum.
Ama icimi rahatlatmam gerekiyor.
Herkese cok tesekkur ederim.
Saygi ve sevgilerle
Sn. Chapelle,
Bence sorunuzun cevabı boxer'dan neler beklediğinize bağlı:
Eğer çok üst düzey bir beklentiniz yoksa, memnun kalırsınız diye düşünüyorum. Sonuçta 3000 tl'lik bir motor, fiyat performans oranı fena değil. Ama bir YBR ya da CBF performansı/kalitesi beklerseniz üzülebilirsiniz. Ben 3 yıl 50'lik scooter kullandıktan sonra, artık vitesliye geçeyim diye düşündüm. Yaşadığım yerde sıfır olarak alabileceğim en uygun fiyatlı boxer vardı (çin malları hariç). Ondan tercih ettim. Belki zorlasam daha pahalı bir şey de alırdım ama 850 TL'lik ilk motorumdan sonra motora 5000 TL vermek de hiç işime gelmedi. Sonuçta ailemin rızkından kesip alıyorum, ben öyle düşündüm. Biraz uzadı, kusura bakmayın. Ne alırsanız alın, Allah kaza bela vermesin inşallah.
sa. arkadaşlar biliyorsunuz boxer dahil üç motor inceliyordum.bugün mucize eseri ayağıma öyle bi fırsat geldi ki anlatamam.
bulunduğum ilçe de bi tane ybr si olan birinin motoru sattığını duydum gidip bi bakayım dedim.alma niyetimde yoktu ikinci eli pahalı diye.birisinde 3000 lira istemiş o da almamış.bende dedim 2500 çekerim satarsa temizse alırım dedim.2010 model ybr esd 14 bin km de.ilk sahibinden.motoru sürdüm denedim gayet güzel.adam araba alacağı için acele satması gerekiyormuş ve piyasadan da pek haberi yok.
hele hülasa 2350 liraya kadar indirttim pazarlıkla.bu fiyata ybr yi almassam beni döverler diye düşündüm.internette 2010 modeller 3 bin 500 den aşağı değil.birde km leri 40-50 binde çoğunun.hemen adama 350 kapora verdim.motoru getirdim evin önüne çektim.pazartesi de devrini yapacağız.hayırlısıyla.ruhsatı falan bende zaten sima olarak tanıdığım birisi ufak yer olduğu için.
boxer sayfasıda benim severek ve ilgiyle takip etmeye devam ettiğim bi sayfa olduğu için sizle paylaşmak istedim.
herkese kazasız sürüşler dilerim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)