Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2015, 00:04
#2961
slyman_b adlı üyeden alıntı
Benim demek istediğim ve merak ettiğim yıllık vergi iki taksit olarak ödeniyorsa daha ilk taksiti ödemem gerekirken neden tamamı 112 tl görünüyor e devlette ?
Yani benim ilk taksit olan 56 tl ödemem gerekmiyor mu? Ikinci taksiti de 56 tl yi temmuzda ödemem gerekmiyor mu?
Bu 112 tl sistemde yıllık olarak görünüyor da ben istersem hepsini öderim veya sadece ilk taksiti öderim Mİ yoksa ?
2015 yılı için toplam ödeyeceğin vergi görünüyor.2015 Ocak taksiti.tescilden itibaren 30 gün içinde ödemezsen faiz başlar .
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
twona adlı üyeden alıntı
gidon değiştiren arkadaşlara bir sorum olacak. yeni gidonu taktıktan sonra gidon üzerindeki kumanda panellerini takıp sıkmama rağmen gevşek kalıp dönüyor. bu olaya bir çözüm bulamadım. durum sizde de aynımıdır?
Saç veya alüminyum sarıp sıkınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
Uzun zamandır buralara girme fırsatım olmadı,yeni arkadaşlarla sayımız hayli artmış.Allah hepinize kazasız ,belasız ve problemsiz sürüşler nasip etsin.Boxer ı kullandıkça seveceksiniz.Bir kere motorda kronik problem yok,ufak tefek aksaklıklar,serviste beş dakikalık işlemler karşınıza çıkar o kadar.Binmeyi özledim vallahi havalar düzelsede keyfini çıkarsak.
Reklamlar
-
20 Nisan 2015, 09:17
#2962
Arkadaşlar bu boxsterle günlük ortalama 50 km avrupa yakasından ümraniyeye çogunluğu 80 90 km hızda gitmem gereken bir yolum olacak 80 ile saatte 100 km seyirde ses titreşim nasıl oluyor
-
20 Nisan 2015, 12:56
#2963
Alıntı justlook78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Motordan cok memnunum rodaja uygunda gidiyorum su an 190 kmdeyim motoru ilk aldığımdan beri toplam 40 liralık benzin aldım tahminlerime göre 165 civarı kmlerdeyken (o zaman a kadar 30 tllik almıştım sadece) sabah okula gittim giderken hiç sıkıntı çıkmadı derse girdik motor 2 saat falan güneşin altında bekledi çıktık dönecez tek marsta çalıştı kampüsün içinde aşağı inerken pat stop etti bende daha tam durmadan debriyaji bırakıp vurdurdum 100 metre git!eden gazı kestim biraz yine stop etti bu defa çektim sağa benzinden galiba dedim yedek depoyu acayim derken depoyu komple kapaltmışım motor yine çalıştı kampüsten çıktım bayır çıkıyorum çevre yoluna bağlanacakken motor yine gitti bu defa depoyu kapattigim aklıma geldi derken ordan geçen bi Pulsar li arkadas sağolsun ilgilendi. Öyle benzinlige gittim benim burda merak ettiğim konu ilk baştaki stop etme benzindenmi kaynaklı yoksa sıcak altında kalmasından direk çalıştırıp gitmemden olabilirmi. Çünkü pulsarci gidince ben motoru biraz boşta çalıştırıp yedekten normale aldım ve yola öyle devam ettim.
Aquarist adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Bu sorunu ben de yaşamıştım, bakınız;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-136.html
Güneşli havalarda gaz sıkışma yapıyor ve hava oluşuyor. Bu nedenle motor bir müddet gittikten sonra stop ediyor. Ben önce motoru yıkatınca depo kapağından su almıştır diye düşünüyordum ancak daha sonra yıkatmadan da aynı problemi yaşayınca uçankaplumbağa arkadaşın tavsiyesi olan "motor kapağını aç kapa" yöntemini kullanıyorum. Bu şekilde depoda oluşan havayı almış oluyoruz. O tarihten sonra pek motorumu süremedim güneşli havalarda ancak bir kere denediğimde sorun yaşanmamıştı.
Merhabalar,
Geçtiğimiz gün saat 08:30 sularında motorumu stop ettim. Hava çok güneşli ve sıcaktı. 12:00 gibi motoru ciklesiz olarak çalıştırdım. ÇAlıştırmadan önce depo kapağını açıp kapatmama rağmen 100metre ilerde motor yine boğuldu ve stop etti. Anladım ki bu olay depoda sıcaktan genleşip sıkışan havadan değil, motoru ciklesiz olarak çalıştırmamaktan. Sonra cikleyi açmak durumunda kaldım. 30sn. ciklede çalışınca cikleyi kapatıp devam ettim.
Sonuç; motoru sıcak havalarda bile 3-4 saat çalıştırmadıysanız cikleyle çalıştırmak gerekiyor.
-
20 Nisan 2015, 16:44
#2964
spil adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu boxsterle günlük ortalama 50 km avrupa yakasından ümraniyeye çogunluğu 80 90 km hızda gitmem gereken bir yolum olacak 80 ile saatte 100 km seyirde ses titreşim nasıl oluyor
Benim satınalma sebebim de bu, amaç Istanbul trafiğinde yakın mesafelerde kullanmak. Ev Acıbadem, iş Gebze, diğer iş Beşiktaş'ta. Geçen hafta bunu aldım, 3 kez akşam trafiğinde Acıbadem-Beşiktaş arası gidiş geliş yaptım, bir kez de E5 den Gebze'ye gittim geldim herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Motor pek zorlanmadan 105'i buluyor, fazla rahatsızlık da vermiyor, 80-90 ile çok rahat gidiyor zaten, ayrıca tecrübeli arkadaşlar rodaj bittikten sonra daha da akıcı olacağını söylemişler. Eğer biraz tecrübeli bir sürücü isen hızlı akan trafikte muhakeme ve konumlanma sıkıntın yoksa hiç dert etme. Bende ayrıca 2011 model R1200GS var, Pazar günü çıkarıp şöyle bir Şile-Ağva gidip geleyim dedim motor bana acayip büyük geldi. Yıllardır motosiklet kullanırım bir çok değişik modele bindim son 7 yıldır BMW ciyim iki tane 1200GS kullandım, geçen hafta bu boxeri aldım acayip hoşuma gitti, gençlik günlerime döndüm doğrusu. Büyük motorun brandasını çektim en az 300-500km lik rotalar haricinde çıkarmam artık. Bazı arkadaşlarım bunu alınca yadırgadı, niye daha bilindik birşey, hatta scooter almadın diye ama, düzgün bir scooter almaya kalksan 8-9 binden başlıyor ayrıca scooter kullanmayı da sevmiyorum. CBF-YBR alsan 3 aşağı 5 yukarı aynı motora iki katı para vermek lazım, bunun görüntüsü hepsinden güzel ayrıca.
Şu tel jantı da buldukmuydu hayin procelerim var.
-
20 Nisan 2015, 21:06
#2965
İlk motorunu kymco ck 125 acıbademden 2.el rostemiz rodaj yapılmış usta bir motorcudan almistim 1750 km 'deydi kymcoya göre son hız 100 110 titresimsiz fıtı fıtı gidiyordum bundada 100 110 gitse sıkınti olmaz sanırım.4 yildir motor yok.bu motor sade güçlü ekonomik clasik görünümü çok hoşuma gitti hayırlısı bakalı
-
20 Nisan 2015, 23:02
#2966
Kafa grenajini soktum. Grenaji tutan kulakciklar kaynaklanmis. Grenaji cikarttiktan sonra kestirmek lazim yoksa cirkin durur.
-
21 Nisan 2015, 13:51
#2967
Bu motora yağmurda binmeyi düşünmüyorum ama olur da kuruda yola çıkıp yağmura yakalanırsak diye, ayrıca belediyelerimizin şuursuzca yaptığı yeşil alan sulamalarının mağduru olmamak için lastik değiştirmek istiyorum. Istanbul'da bu Sava mc32 leri gidip yakından görüp de alabileceğimiz Sava satan bir adres bilen var mıdır. Anadolu yakası tercih edilir. Şimdiden teşekkürler
-
21 Nisan 2015, 14:28
#2968
konig adlı üyeden alıntı
Bu motora yağmurda binmeyi düşünmüyorum ama olur da kuruda yola çıkıp yağmura yakalanırsak diye, ayrıca belediyelerimizin şuursuzca yaptığı yeşil alan sulamalarının mağduru olmamak için lastik değiştirmek istiyorum. Istanbul'da bu Sava mc32 leri gidip yakından görüp de alabileceğimiz Sava satan bir adres bilen var mıdır. Anadolu yakası tercih edilir. Şimdiden teşekkürler
http://www.savaturkiye.com/Bayiler.aspx?IL=istanbul
Ümraniye Kartal ve Pendik'te var adresleri linkte*
Ancak yaz aylarında kış lastiği kullanmak tavsiye edilmiyor;
https://www.youtube.com/watch?v=0Xz8ihlT5tE
Savanın bazı yol lastiklerinin ıslak zeminde performansından bahsedilmişti eski sayfalarda, bayi yetkilisi yardımcı olacaktır.
Kazasız belasız sürüşler.
-
21 Nisan 2015, 14:59
#2969
konig adlı üyeden alıntı
Bu motora yağmurda binmeyi düşünmüyorum ama olur da kuruda yola çıkıp yağmura yakalanırsak diye, ayrıca belediyelerimizin şuursuzca yaptığı yeşil alan sulamalarının mağduru olmamak için lastik değiştirmek istiyorum. Istanbul'da bu Sava mc32 leri gidip yakından görüp de alabileceğimiz Sava satan bir adres bilen var mıdır. Anadolu yakası tercih edilir. Şimdiden teşekkürler
Ben konustum ana bayi ile Sava 32 tercih edilebilir. Su kanallari derin ve fazla, dolayisi ile su transferi yuksek. Ayrica kaucuk orani da yuksekmis. 70/30 cadde-off road performansi. Scrambler/ Street tracker tarzi deseni de var. Fiyat ciftine 310tl aldim. Daha ne olsun.
-
21 Nisan 2015, 15:45
#2970
Lastiği yakından görmek istiyorum, Ümraniye'deki bayiye gidip bakacağım bir ara. Kış lastiği yazın kullanılmaz mevzusu ise daha çok otomobil vs gibi binek araçlar için. O lastiklerde hamur soğuk hava şartlarına göre ayarlanıyor ve 10C üstü sıcaklıklarda sertleşip karda, buzda tutunması zorlaşıyor. Motosiklet lastiğinde bu anlamda kış lastiği diye birşey yok aslında derin kanallı oluyor bir de hamurla biraz oynuyorlar.
-
22 Nisan 2015, 00:28
#2971
konig adlı üyeden alıntı
Lastiği yakından görmek istiyorum, Ümraniye'deki bayiye gidip bakacağım bir ara. Kış lastiği yazın kullanılmaz mevzusu ise daha çok otomobil vs gibi binek araçlar için. O lastiklerde hamur soğuk hava şartlarına göre ayarlanıyor ve 10C üstü sıcaklıklarda sertleşip karda, buzda tutunması zorlaşıyor. Motosiklet lastiğinde bu anlamda kış lastiği diye birşey yok aslında derin kanallı oluyor bir de hamurla biraz oynuyorlar.
MC 32 bir kis lastigi degil yalniz. MC 32 w diye bir model var. MC 32 ile dis yapisi ayni ama uzerinde kar lastigi gibi cizikler mevcut ve civi takilabiliyor. Ikisini karistiriyor olmayasiniz.
-
22 Nisan 2015, 07:37
#2972
İkaz için teşekkürler, düz 32 bakacağım.
-
22 Nisan 2015, 08:48
#2973
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar.18.04.2014 tarihi itibari ile boxerimla aranıza katıldım.Motorumu 2750 tl + plaka ruhsat sigorta 350 tl karşılığında düzceden aldım. Ara ara 60 km nin üstüne çıkmak zorunda kaldım rodaj için çok uygun olmasada şuan üniversiteye gidip gelirken kullanılıyorum izmit umuttepenin bayırlarını keçi gibi çıkıyor maşallah.20 tl ile 140 km ilk benzim ikinci 20 tl ile suan 150 km ve tahminimce 10 kmlik daha benzinim var.Motor rolantinde çalışırken sesi çok düzenli gelmiyor.Rodajdan dolayı böyle olduğunu düşünüyorum.birde motor cok ısınmadan vites geçişleri sert olabiliyor tak sesi duyuyorum sizce de rodajdan dolayı mıdır.Reklam gibu olucak kusuruma bakmayın ama Düzce bayraktar ticarete çok teşekkür ederim çok ilgilendiler.Herkese kazasız belasız sürüşler .
-
22 Nisan 2015, 08:57
#2974
mokalt adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar.18.04.2014 tarihi itibari ile boxerimla aranıza katıldım.Motorumu 2750 tl + plaka ruhsat sigorta 350 tl karşılığında düzceden aldım. Ara ara 60 km nin üstüne çıkmak zorunda kaldım rodaj için çok uygun olmasada şuan üniversiteye gidip gelirken kullanılıyorum izmit umuttepenin bayırlarını keçi gibi çıkıyor maşallah.20 tl ile 140 km ilk benzim ikinci 20 tl ile suan 150 km ve tahminimce 10 kmlik daha benzinim var.Motor rolantinde çalışırken sesi çok düzenli gelmiyor.Rodajdan dolayı böyle olduğunu düşünüyorum.birde motor cok ısınmadan vites geçişleri sert olabiliyor tak sesi duyuyorum sizce de rodajdan dolayı mıdır.Reklam gibu olucak kusuruma bakmayın ama Düzce bayraktar ticarete çok teşekkür ederim çok ilgilendiler.Herkese kazasız belasız sürüşler .
Ben rodajin ilk 750km icindeki 43km sinirini, 50km surekli 60km anlik olarak revize ettim. Anadolu'da daha sakin bir sehirde olsa idim, kitap degerlerine uymaya calisirdim ancak Istanbul akan trafiginde 40km/h tehlikeli olabiliyor.
-
22 Nisan 2015, 11:25
#2975
Saol ustam bende artik geçmiyorum Düzceden izmite geldim motor ile o yüzden aştım o hızı ustam tepe gaz gitmedikce sıkıntı yaşamazsın dedi ama genede dedigin gibi 40 ı geçmemekte fayda var.
-
22 Nisan 2015, 15:37
#2976
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bugün Ankara ümitköyde kızılay yönünde sağ şeritten 80'i geçemeden giden Boxer'ın sahibi burda mı :D 150'lik Mondial'imle fena uzadım gittim o ne yavaş motor öyle. Eminim benim 110'daki titreşimim onun 80'le giderkenki titreşimimden azdır bide
Benim şimdi ne olacak?
-
22 Nisan 2015, 19:05
#2977
-
22 Nisan 2015, 19:22
#2978
Süper olmuş twona tebrik ederim, özgün bir motor olmuş.
-
22 Nisan 2015, 20:56
#2979
Twona hocam tebrik ederim muhteşem bir çalışma...
Yok mu şu tel jant işini çözen?
-
23 Nisan 2015, 00:36
#2980
twona resimler de makine de süper. ama deponun sol tarafında çökme var gibi. noldu hayırdır. devrildi mi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)