Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Mart 2015, 23:05
#2801
Discover 100 modeli(94,38 cc) ile ilgili Ekrem Bey ile facebook üzerinden yazıştım. Euro standartları sebebiyle getiremiyoruz diyor. Ama motor Euro 3 benim bildiğim. İnşallah sorun giderilir ve Türkiye'ye gelir. Gelirse satış rekoru kırar. çinliler piyasadan silinir. Bence Hero o tipsiz 100lükleri getirmeden Bajaj , Discoveri getirtmeli. Gelirse çoğu genç bu motoru başlangıç motoru olarak alacaktır. Ben bile heves ediyorum. Tam şehiriçi motosiklet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Allah'ım şu Boxerdan bana da nasip eder inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------
[IMG][/IMG]
bu da dizel boxer, 423cc 13hp ,yağ banyolu hava filtreli .bu ara dizel endüstriyel motorlardan seri üretim motosiklet projesi için hesaplamalarla uğraşıyorum. motoru seçtim. en optimumu bu. yakıtı az yakıyor, ayçiçek yağıyla bile çalışıyor, ,150cc benzinli gücünde ve 250-650 cc arasında olsun dedim ki mtv'den düşük olsun. bunu seçtim subarunun da var.
en önemlisi şase idi.en yakışıklı uygun şase boxerın şasesinin biraz bi 100 cm uzunu. öylesine boxera copy paste yaptım. olay bu. vitesi cvt.
Reklamlar
-
13 Mart 2015, 00:48
#2802
Bu öyle bir titrerki kırılmadık taş,dökmedik kum, yırtmadığı kornea, çıkarmadığı basur kalmaz adamda.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
13 Mart 2015, 17:01
#2803
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Pulsar ve Discovery'lerde %100'ünde olan silindir conta'larından yağ kaçırma/akıtma ve/veya terleme Boxer'larda YOK sanırım..
Bajaj neden bu iki modelde sıkıntı yaşattı anlamıyorum. Adam 2014 model pulsarı satışa koymuş, harbi harbi de yazmış ne sıkıntısı varsa. 1 senede değişmedik yeri kalmamış. Aslında fiyat performans ve şekil açısından tercih edilebilir bir motor bence.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1332393/detay/
-
13 Mart 2015, 18:04
#2804
-
13 Mart 2015, 18:55
#2805
Değerli arkadaşlar;
Bu modelimiz ile alakalı verebileceğim en kesin veri fiyat-fayda ilişkisi göz önüne alındığında sınıfının en iyileri arasında olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. Özellikle 2015 yılı başından itibaren BOXER 150 ürünümüze ciddi bir teveccüh olduğunu açıklıkla ifade edebilirim. İlave sipariş planlaması yapmak zorunda kaldık. Ürünümüze gösterilen teveccüh için teşekkür ediyorum.
İlave olarak gerek DİSCOVER 125 ST ve gerekse PULSAR 200 NS modelimizin de kronik sorun olarak sayılabilecek hiç bir detayının olmadığını, özellikle servis ve satış konusunda tüm markaları yakından tanıyan bir yetkili olarak Bajaj servislerinin ve satış sonrası hizmet desteğinin bugün itibari ile en iyilerin arasında olduğunu net olarak ifade ediyorum. Binlerce bajaj ürünü güvenle bugün yollarda. İnşallah daha da güzel olacak.
Bajaj Auto ürünleri her sene ihtiyaçlara yönelik olarak sektörde artarak devam edecek.
Selam ve saygılarımı sunarım...
-
13 Mart 2015, 19:35
#2806
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
O 100 lük Dtsi motorlu Discover, Boxer gibi uygun fiyatla buraya getirilse satış rekorları kırardı... Bence Bajaj küçük hacimli ve ekonomik modelleri geliştirip piyasaya sunmalı. Şu an piyasada ciddi anlamda bir 100 cc ve altı motor sıkıntısı var. Var olanların çoğu da çin malı.[COLOR="Silver"]
Yurdukoru abi, bu sene maalesef discover 100 gelemiyormuş. Ekrem abi çok uğraşmış ama olmamış. sebebi galiba euro standartları ile ilgili. buna benzer bir yorum okumuştum bi yerden.
ekrem abinin cevabı:
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
tahsins adlı üyeden alıntı
Bu öyle bir titrerki kırılmadık taş,dökmedik kum, yırtmadığı kornea, çıkarmadığı basur kalmaz adamda.
tahsins abi. yapan var hem de dizel v motor. vites sistemi de sonsuz kademeli diye geçen cvt sistemi.
-
13 Mart 2015, 20:15
#2807
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Bu modelimiz ile alakalı verebileceğim en kesin veri fiyat-fayda ilişkisi göz önüne alındığında sınıfının en iyileri arasında olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. Özellikle 2015 yılı başından itibaren BOXER 150 ürünümüze ciddi bir teveccüh olduğunu açıklıkla ifade edebilirim. İlave sipariş planlaması yapmak zorunda kaldık. Ürünümüze gösterilen teveccüh için teşekkür ediyorum.
İlave olarak gerek DİSCOVER 125 ST ve gerekse PULSAR 200 NS modelimizin de kronik sorun olarak sayılabilecek hiç bir detayının olmadığını, özellikle servis ve satış konusunda tüm markaları yakından tanıyan bir yetkili olarak Bajaj servislerinin ve satış sonrası hizmet desteğinin bugün itibari ile en iyilerin arasında olduğunu net olarak ifade ediyorum. Binlerce bajaj ürünü güvenle bugün yollarda. İnşallah daha da güzel olacak.
Bajaj Auto ürünleri her sene ihtiyaçlara yönelik olarak sektörde artarak devam edecek.
Selam ve saygılarımı sunarım...
ekrem abı kayserı merkezde bayiilik ve servıs planınnız varmı bunu gercekten merak edıyorum buyuksehır statusundekı bır ılde neden yok ılcesınde var onada ayrıca sasırdım. servıs ıcın 120 km gıdıyorum . yanıtlarsanız memnun kalırım
Arabalar bedenimi,motosiklet ruhumu taşır.
-
13 Mart 2015, 20:18
#2808
Değerli omur.38 rumuzlu arkadaşım;
Dün Kayseri'de idik. Görüşmelerimizi yaptık. Bu sene mutlaka olacağız Allah'ın izni ile. Önümüzdeki hafta müjde verebiliriz. Nasip...
-
14 Mart 2015, 00:26
#2809
Ekrem bey;sizden bir istirhamım var.Bayiler motorları satış sonrası servise göderdiklerinde akü şarj yapılmadan su konup en az 2-3 saat dinlenmeden hareket ettirilerek servisten alınıyor.bu da akü gitti demektir.Lütfen bayi ve servisleri uyarın.motorun tüm işi bitmeden niçin teslim ediliyor.bu milli servet demektir.Bizler o aküleri bir sene fazla kullansak kar değilmidir?Neymiş müşteri acele istemiş.Sen müşterine bunu izah edersen müşteri aksine memnun olur ve motoru 4saat sonra teslim alır...Birde bizim boxerlara adam gibi uygun tubelles dişli bir lastik ürettirsenizde bizde değişik lastik alıp sağı solu ellemeden takacak lastik edinsek diyorum.çok değil iki çeşit bir asfalt için birde çamur,dağ tepe yani kros tipi.inannın bu motorlar tadından o zaman yenmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------
100km.de normal kullanımda 3 lt.detaya gerek yok.1250km.de yim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
yerileyekssan Ç.kaleye geldinmi beklerim boxerları yan yana koyalım çayımızı yudumlayalım.Selamlar
-
14 Mart 2015, 00:43
#2810
Aküden ben de şikayetçiyim malesef, az evvel söktüm aküyü ayak marşıyla 2-3 kerede çalışıyor biraz rölantiyi de yükselttim gayet iyi oldu, 3 sabahtır çalıştırana kadar ter içinde kaldım hatta işe geç kaldım , 2. gün vurdurup çalıştırdım. Ayak marşı bir yandan aküyü şarj etmeye çalışıp bir yandan da motoru ateşlemeye çalıştığından olsa gerek zayıf akü destek olacagına köstek oluyor, ben de söktüm şarja koydum aküyü şimdi, yarın da aküden sorun yaşarsam akü değişimi talep edicem artık.
-
14 Mart 2015, 04:55
#2811
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
@Alireis: Valla bir tek sorunsuz benmiyim diyordum demek ki yanlız değilmişim. Ben de sizin gibi yazılanları hayretler içinde okuyorum. Zira aldığımdan beri hunharca gaddarca kullanmama rağmen yağ değişimi haricinde servise uğramadım. Demek ki gerçekten bazılarının montajı sorunlu yapıldı. Allah kimseye dert bela vermesin. Artık havalar iyicene soğuduğu için yeri geliyor 2 haftada bir kullanıyorum. Maşallah buna rağmen tek marşta çalışıyor. Ne akü zayıflıyor ne de soğuk çalışmam demiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
Ben kış lastiği sava mc 32 taktırdım ve çok memnunum. Bir kaç sayfa geride resimli paylaşımlarım var.
motorlar
Biz balık yollarında motorları iyi açtık galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
Arka amortisör körüklerini nereden kaça aldınız. çok hoş olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
yerileyeksan adlı üyeden alıntı
Bu motorun zinciri Ön- arka dişlide uygun durmuyor.resimler beni yanıltmış olabilir ama bence hata var ve bu takım çabuk bozulur..!
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------
yerileyeksan adlı üyeden alıntı
Bu motorun zinciri Ön- arka dişlide uygun durmuyor.resimler beni yanıltmış olabilir ama bence hata var ve bu takım çabuk bozulur..!
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:49 ----------
fufuktas denge kesin bozulur.ben kappa 35lt.aldım çok etkiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------
slyman_b adlı üyeden alıntı
Benim demek istediğim ve merak ettiğim yıllık vergi iki taksit olarak ödeniyorsa daha ilk taksiti ödemem gerekirken neden tamamı 112 tl görünüyor e devlette ?
Yani benim ilk taksit olan 56 tl ödemem gerekmiyor mu? Ikinci taksiti de 56 tl yi temmuzda ödemem gerekmiyor mu?
Bu 112 tl sistemde yıllık olarak görünüyor da ben istersem hepsini öderim veya sadece ilk taksiti öderim Mİ yoksa ?
aynen:2015 1. ve 2.taksit sen 2015 ocak vegini 56tl öde.temmuzdada56 ödersin olur biter
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------
Aquarist adlı üyeden alıntı
Hocam rodaj için 2000km. diyor kitapçıkta, bu nedenle hala tangur tungur gidiyorum. Sıkılmadım değil ama ilerde başımı ağrıtır diye mümkün mertebe kılavuza uymaya çalışıyorum.
http://i.hizliresim.com/GvWrL2.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------
Normal rolantideki patpat sesi hiçbir şeye değişmem. Ben de ilk bakıma kadar biraz yüksek yaptırmıştım deviri ama ilk bakımdan sonra normal yaptık. Şimdi rolanti de patpatpat
bırakın rodajı ya normal kullan motorunu hiç bir şey olmaz.1250 tık yok hızmı 115km.gördü bas ya çömlek değil motor aldık motor.
-
14 Mart 2015, 14:49
#2812
@Alireis Abi aynen, biz galiba balık yoluna gire çıka bağışıklık kazandırdık bu motora. Maşallahı var. Ne aküde ne motorda tık yok. Sürekli deniz ve yağmur suyuna maruz kaldı. Bir denizin içine düşmediği kaldı. Başka motor olsa bu kadar tuzlu suya dayanamayıp çoktan yelkenleri suya indirmişti.
Akü konusunda arkadaşlar haklı. Baştan düzgün şarj olmayan akü bir daha sittin sene iflah olmuyor. O yüzden yeni alacak olan arkadaşlar akünün tamamen şarj edildiğinden emin olsunlar, gerekirse bir gün geç alsınlar.
Ayrıca Boxer'ın üzerindeki akü 5 amper, bence bu, 150 cc lik bir motor için çok ama çok düşük bir güç. Örneğin minnacık, bit kadar 80 cc lik vitello scooterda bile 7 amperlik akü var!
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------
Avadanlık boşluğu iptal edip oraya daha yüksek amperli bir akü monte edebilirler. (Zaten altı üstü bir tornavida ile 14 lük anahtar ve onun sapı olduğunu tahmin ettigim yassı bir şey çıkıyor o torbanın içinden. Gevşemiş aynayı sıkacak bir anahtar bile yok!)
Arkaya yük aldıkça ön taraf iyice hafifliyor. Bu yüzden en ağırından bir çift denge topuzu takmak lazım elciklere. Hem vibrasyonu da baya emer. Yurt dışındaki forumlarda içine kum doldurduklarını bile okudum.
-
14 Mart 2015, 15:22
#2813
Ali reis 17 kardeşime naçizane sorularım olacak.
Boxer ile 115 kilometre/saati gördüğünüzü yazmaktasınız.
Bu hıza eriştiğinde yolun eğim durumu nasıldı (düz mü, aşağı doğru ne derecede eğimli vesaire).
Ayrıca bu hıza ulaştığında motosikletin orjinal lastikleri mi vardı üzerinde?
Motorun verdiği his nasıldı? (kimisi çok hafifledi, kontrolden çıkmış gibiydi, altımdan uçacak gibiydi.. tarzında
motorun verdiği duyguları yansıtmakta. Bu yüzden soruyorum.)
Bahsettiğiniz hızda giderken güven veriyor muydu acaba?
Şimdiden teşekkür ediyorum...
-
14 Mart 2015, 15:56
#2814
Motorun ön lastiği bir türlü ısınmıyor ani hareketlerde dikkat
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
Ayrıca bana avadanlık verilmedi yedek parça kataloğuna vaktım şimdi
-
14 Mart 2015, 17:13
#2815
Ygz adlı üyeden alıntı
Motorun ön lastiği bir türlü ısınmıyor ani hareketlerde dikkat
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
Ayrıca bana avadanlık verilmedi yedek parça kataloğuna vaktım şimdi
Akünün oraya baktınız mı? Yandan anahtarla açılan yerde akünün hemen altında sıkıştırılmış küçük siyah bir poşet göreceksiniz. Avadanlık o.
-
15 Mart 2015, 01:51
#2816
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli omur.38 rumuzlu arkadaşım;
Dün Kayseri'de idik. Görüşmelerimizi yaptık. Bu sene mutlaka olacağız Allah'ın izni ile. Önümüzdeki hafta müjde verebiliriz. Nasip...
tesekur ederım abı cevabın ıcın. hadı hayırlısı dort gozle beklıyorum hayırlı haberlerını. buna cok sevındım
Arabalar bedenimi,motosiklet ruhumu taşır.
-
15 Mart 2015, 17:07
#2817
bu zamana kadar paylaştığınız fotoların %90ını(face dahil) indirdim.yetmedi yabancı sitelerde ne bulduysam indirdim. youtube vs bütün videoları indirdim. albüm yaptım boxer'ı o kadar sevdim. ama herkes profilden çekiyor. ne olur sanki sağını solunu çekseniz.
bir de arkadaşlar, aranızda zincir muhafazasını boyatanınız oldu mu. benim merak ettiğim siyah boxerın muhafazasını mat siyaha boyarsak nasıl görünür.malum sırıtıyor sürekli. böyle bi çalışması olan varsa lütfen paylaşsın bizimle
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
bol bol boxer 150, foto ve video bekliyoruz. ama lütfen profilden olmasın.
ne biliyim. arka lastik ayar somununu çekin, civata yerlerini çekin. gidonun sağını ayrı solunu ayrı çekin. amortisör üstünde hoplayın videosunu çekin. böyle detayları çekin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------
5 dakikanızı almaz internete atmanız. hadi abiler. bizi kırmayın
-
16 Mart 2015, 00:08
#2818
Merhaba arkadaşlar;
forumda paylaşılan birçok detayı arşivlemiştim fakat bilgisayarın azizliğine uğradım, yaza doğru scrambler projesine yoğunlaşmak niyetindeyim. Sizden
ricam tel jant, lastik, sele ve farlar konusunda ne tür bir yol izlemem gerektiği. Bir arkadaş jantları özel yaptırdığını söylemişti, özellikle sele konusunda ciddi çekincelerim var, dikim ve deri seçimi oldukça önemli görünüyor. Eskişehir'de yaşıyorum tavsiye edebileceğiniz bir usta var mı?
-
16 Mart 2015, 00:35
#2819
atigenze adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar;
forumda paylaşılan birçok detayı arşivlemiştim fakat bilgisayarın azizliğine uğradım, yaza doğru scrambler projesine yoğunlaşmak niyetindeyim. Sizden
ricam tel jant, lastik, sele ve farlar konusunda ne tür bir yol izlemem gerektiği. Bir arkadaş jantları özel yaptırdığını söylemişti, özellikle sele konusunda ciddi çekincelerim var, dikim ve deri seçimi oldukça önemli görünüyor. Eskişehir'de yaşıyorum tavsiye edebileceğiniz bir usta var mı?
Bende bişey yapıcam ama hala başlayamadım 😄
Jant konusunda çin malı cross jantlar olabilir
Veya süprizim olsun arkadaşlar
Tam ölçülerde aroranın cafe racer modeli var lastik ölçülerinde 100 taban yazıypr
Sıkıntı olan durum jant göbeği uyacak mı
Far konusunda scrambler için ufak far olacağını düşünerek önceki sayfalarda konuşulduğundan fiyatları yüksek diye biliyorum
Sele konusunda bişey diyemem
-
17 Mart 2015, 22:50
#2820
Arka teker bir boy büyük olsaymış mesela 18", çamurluğa daha iyi oturacakmış. Hem de çok kolay jant bulunurdu. 17" jant böyle sanki biraz küçük duruyor gibi o çamurlukta. Zaten herkes 18" yaparken Boxer neden 17" onu da anlamadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)