Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Aralık 2014, 14:55
#2341
Şu sıralar yağmur sağlam yağıyor. İstemeyerek de olsa sağanak yağışta kullanmak zorunda kaldım. MC32 ler parasının hakkını verdi.
Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.
İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.
Reklamlar
-
07 Aralık 2014, 15:21
#2342
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Şu sıralar yağmur sağlam yağıyor. İstemeyerek de olsa sağanak yağışta kullanmak zorunda kaldım. MC32 ler parasının hakkını verdi.
Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.
İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.
değerli yurdukoru, mc32 lerin ön tekerleği de arka tekerlek standartında almak istiyorum,, bir sorun çıkar mı,
ön çamurlukta fazla sıkışma yapabilir mi, benim ön çamurluk çamurdan ya da takozsuzluktan kırıldı, ben de orijinal almadım daha, çünkü çamurlu yollarda sıkışıyor, sobacılarda 1 cm lik sacla idare ettim, çamurlu patika yollarda çamurluksuz mecbur kullanıyorum..
motor, patika yollarda mükemmel ama şu çamurluk dizaynı çamur sıkıştırıp kilitlendiğinden sorun oluşuyor..
savaları arka tip olarak almak isterim ama acaba ön çamurlukta çok sıkışma yapar mı..
-
07 Aralık 2014, 16:14
#2343
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Şu sıralar yağmur sağlam yağıyor. İstemeyerek de olsa sağanak yağışta kullanmak zorunda kaldım. MC32 ler parasının hakkını verdi.
Boxer kış motoru oldu artık. Şehrimizin olmayan alt yapısı son yağmurlarla iyice altüst oldu; krater gibi dev lakalar, çukurlar,dağdan sürüklenip gelmiş mıcır yığıntıları, (üstüne bir de bitmeyen yol çalışmaları da eklenince tam şenlik oldu.)Asfalt diye bir şey belirli yerler hariç yok desem yalan olmaz. Boxer kesinlikle berbat yollar için yapılmış.
İyi ki Boxer ve iyi ki MC32 almışım diyorum.
Selam Abi.
Mc32 yi yaz kis kullansak bir sorun cikar mi?
Bir de bu lastiklerle viraja yatilir mi?
Malum dişli bir yapisi var virajda yol tutusunu ne yönde eetkiler?
-
07 Aralık 2014, 16:17
#2344
seyyit adlı üyeden alıntı
değerli yurdukoru, mc32 lerin ön tekerleği de arka tekerlek standartında almak istiyorum,, bir sorun çıkar mı,
ön çamurlukta fazla sıkışma yapabilir mi, benim ön çamurluk çamurdan ya da takozsuzluktan kırıldı, ben de orijinal almadım daha, çünkü çamurlu yollarda sıkışıyor, sobacılarda 1 cm lik sacla idare ettim, çamurlu patika yollarda çamurluksuz mecbur kullanıyorum..
motor, patika yollarda mükemmel ama şu çamurluk dizaynı çamur sıkıştırıp kilitlendiğinden sorun oluşuyor..
savaları arka tip olarak almak isterim ama acaba ön çamurlukta çok sıkışma yapar mı..
Seyit kardeşim selamlar.
Bu aslında benim de düşündüğüm bir şeydi yani öne de 130 luk takmak. Ancak çamurluğu iptal edip bir cross çamurluğunu doğrudan çatalın bittiği yere monte etmek lazım. (Ön farın bittiği yerin hemen altı) Zaten orada 2 tane deliği hazır. Piyasada bol miktarda universal yani her markaya uyan kros ön çamurluklar var. Yani uzun lafın kısası kros çamurluğu şart yoksa çamuru sıkıştırır.
-
07 Aralık 2014, 20:07
#2345
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Seyit kardeşim selamlar.
Bu aslında benim de düşündüğüm bir şeydi yani öne de 130 luk takmak. Ancak çamurluğu iptal edip bir cross çamurluğunu doğrudan çatalın bittiği yere monte etmek lazım. (Ön farın bittiği yerin hemen altı) Zaten orada 2 tane deliği hazır. Piyasada bol miktarda universal yani her markaya uyan kros ön çamurluklar var. Yani uzun lafın kısası kros çamurluğu şart yoksa çamuru sıkıştırır.
sevgili yurdukoru, valla süpersin,, kros çamurluk monte yerinden hiç haberimiz yoktu, servis dahi habersiz..
gittim baktım, gördüm..dediğin gibidir, süper valla.. bu motor artık kros motor da olabilir şimdi.. artık 130 luğu takabiliriz..
lastikleri çivileme hakkında lastikçiler bilir sanırım..
selam ile..
-
07 Aralık 2014, 22:39
#2346
seyyit adlı üyeden alıntı
sevgili yurdukoru, valla süpersin,, kros çamurluk monte yerinden hiç haberimiz yoktu, servis dahi habersiz..
gittim baktım, gördüm..dediğin gibidir, süper valla.. bu motor artık kros motor da olabilir şimdi.. artık 130 luğu takabiliriz..
lastikleri çivileme hakkında lastikçiler bilir sanırım..
selam ile..
Rica ederim ne demek, yardımcı olabildiysem ne mutlu. Peruda meksikada satılan modellerde resimdeki gibi. Resmi büyütüp dikkatlice bakarsan tam o dediğim yere 2 civatayla bağlandığını görebilirsin. Çamurluk olarak herhangi bir çinli kros çamurluğunu 15-20 liraya alabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Selam Abi.
Mc32 yi yaz kis kullansak bir sorun cikar mi?
Bir de bu lastiklerle viraja yatilir mi?
Malum dişli bir yapisi var virajda yol tutusunu ne yönde eetkiler?
A.S. kardeşim.
Biliyorsun ben geçen haftaya kadar hep kuru havada kullandım gayet te güzeldi.
Virajlarda ne kadar gerekiyorsa yatırdım, tersine önceki lastiklerine göre daha güvenli yatıyor, önceki gibi kayacak hissi vermiyor. (Yatmaktan kastım virajlarda hafifçe eğiliyoruz, Valentino Rossi değiliz )
Dişli lastikler de virajda yatıyor. Daha onceki transalpimdeki enduro lastikler gayet güzel yatiyordu. Ancak yine de unutmamak gerekir ki altımızdaki 2700 liralık hint malı bir Boxer Fazla aksiyona gerek yok, yarına kalabilmek için
-
08 Aralık 2014, 14:33
#2347
-
08 Aralık 2014, 16:45
#2348
Aquarist adlı üyeden alıntı
Haftasonu hava çok güzeldi. Biz de fırsat bu fırsat soluğu köyde aldık.
http://i.hizliresim.com/k1YRam.jpg
http://i.hizliresim.com/bg4R0d.jpg
http://i.hizliresim.com/Gp1XJ6.jpg
Motorun çekişi yokuşlarda çok çok güzel. Hızı motora göre değil yola göre ayarlıyorum. Çıkmam demiyor.
Lastiklerin kaydığını söylemişlerdi arkadaşlar ama neredeyse 70-80 derece meyilli toprak yokuşlarda ne inerken ne çıkarken hiç kaymadı. Hele bir yokuş vardı araba zor çıkıyor, orada sıkıntı yaşar mıyım acaba diyordum, bana mısın demedi.
Ancak canımı sıkan bir şey oldu. Motoru alırken lastik hava ayarını yapılmış olarak almıştım. En azından sorunca böyle cevap almıştım. Ben de öyle 100km. yol yapmışım. İki kişi de bindim. Ancak dün hava ayarını bir de ben kontrol edeyim dedim, baktım ne ön ne de arka lastiğin ayarı tamdı. Hatta arka lastiğe hava basınca 14 den yukarı çıkmaya başladı basınç. Acaba lastiklere herhangi bir zararı olmuş mudur?
Motorunuzu aldıktan sonra ne kadar zaman geçti? Benim bildiğim haftada bir falan lastik hava basıncı kontrol edilmelidir, havası iner.
-
09 Aralık 2014, 02:20
#2349
Merhabalar
Şu an ehliyet alma sürecindeyim 27 aralıkta sınava girip ocak sonunda ehliyetimi alıyorum.
İlk motor arayışımda sürekli karşıma bu motor geliyor sebebi de malum fiyat indirimi 2736 lira olması ve 150 cc olması.
93 kilo 1.84 boy biraz iriceyim yani , bu motorun boyutları nelerdir bu cüssede kullansam komik gözüküyor mü motordan bu cüsse ile nasıl bir performans alınır ?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için
-
09 Aralık 2014, 04:26
#2350
Dodin adlı üyeden alıntı
Merhabalar
Şu an ehliyet alma sürecindeyim 27 aralıkta sınava girip ocak sonunda ehliyetimi alıyorum.
İlk motor arayışımda sürekli karşıma bu motor geliyor sebebi de malum fiyat indirimi 2736 lira olması ve 150 cc olması.
93 kilo 1.84 boy biraz iriceyim yani , bu motorun boyutları nelerdir bu cüssede kullansam komik gözüküyor mü motordan bu cüsse ile nasıl bir performans alınır ?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için
Performans konusunda kesinlikle sıkıntı olmaz. Ben de 1,83 boy ve 92 kilo şu anda Profil fotoğrafımdan bakabilirsin. Ve bu halimle bile motor bana azıcık yüksek geldi.
-
09 Aralık 2014, 12:01
#2351
Boxer muadillerine göre baya yüksek. 2 kişi+tam yükle binsek bile hiç bir hız kasisinde altı sürtmüyor. Ancak şunu da belirtmeliyim; gidonu tam tur çevirince dizime değiyor. (Boyum 1.76) Bu yüzden bir ara gidonu yükseltmeyi düşündüm ama zamanla alıştım. Keşke gidon daha yüksek ve jantlar 17" değil de 18" olsaymış. Öte yandan diğer Cg tipi motorlarla yan yana gelince bizimki dev gibi kalıyor.
-
09 Aralık 2014, 12:28
#2352
Ben mondial prince ten sonra bunu kullanıyorum boyum 1.93 kilo 97 bana uyuyor tamam bi tık ufak ama bu boyla 7000 km cg kullandim bu yüzden size bu motor boydan sıkıntı yaratmaz.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
09 Aralık 2014, 17:31
#2353
Facebook grubunda bir arkadaş lastiklerini dişli lastik ile değiştirmiş.
-
09 Aralık 2014, 17:52
#2354
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Harika olmuş.
Acaba zincir korumayı çikarmadan o arka lastiği nasıl takabildi? Gerçi arka lastik orjinal ebatlarında duruyor. Çok beğendim.
-
09 Aralık 2014, 17:57
#2355
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Harika olmuş.
Acaba zincir korumayı çikarmadan o arka lastiği nasıl takabildi? Lastik genişliği 130 değil mi?
4.60.17 imiş ölçüsü.
-
09 Aralık 2014, 20:23
#2356
slyman_b adlı üyeden alıntı
Motorunuzu aldıktan sonra ne kadar zaman geçti? Benim bildiğim haftada bir falan lastik hava basıncı kontrol edilmelidir, havası iner.
1 hafta falan olmuştu. Bence haftalık lastik basınç kontrolü çok fazla. Arabada 3-5 ay hiç baktırmadığım halde havanın stabil durduğu oluyor. Motor lastiğinde bu durum neden farklı olsun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Lastikler hoş da o kütükler neyin nesi acaba. Yeni bir trend mi yoksa
-
10 Aralık 2014, 12:24
#2357
Merhaba,
Bizim gidonların ölçüsünü bilen yada ölçen var mı? 1 inch yada 7/8 inch hangisidir?
-
11 Aralık 2014, 00:49
#2358
Merhabalar,
Ocak ayında bir motosiklet alacağım.
2500-3000 tl arasında bütçem var ve alacağım motora en az 3-4 yıl bineceğim. Boy 1.98 kilo 95.
Sıfır boxer, 2.el keeway superlight 150 veya yine çin malı 150-250cc arası cruiser motosikletler var bütçeme uygun.
Ne tavsiye edersiniz?
-
11 Aralık 2014, 07:47
#2359
Merhabalar
boxer önerdiler bana da 2736 liraya indiği için başlangıç motoru olarak
1.84 boy , 92 kilo bir cüsse ile nasıl gözükürüm üstünde , benzer ebatlarda bir arkadaş var mı ? Rüzgar alması olsun görünüş olsun nasıl durur ? Tabi ki satın almadan önce deneyeceğim ama fikirlerinize ihtiyacım var.
-
11 Aralık 2014, 10:46
#2360
arkadaşlar ben yeni katıldım uzun zamandır cgl kullanıyorum bu motorun sele yüksekliği çok mu fazla yakın biryerde satan ve kullanan görmedim boy 1.61
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)