Tahmin edildiği gibi titreşim var ama rahatsız edici seviyede degil
Biliyorum hep 2 lt hakıyorsunuz ama hangi hızda ne yakıyorsunuz ayrıntılı hesaplayan varmı gercekte bu kadar azmı yakıyor ,
Tahmin edildiği gibi titreşim var ama rahatsız edici seviyede degil
Biliyorum hep 2 lt hakıyorsunuz ama hangi hızda ne yakıyorsunuz ayrıntılı hesaplayan varmı gercekte bu kadar azmı yakıyor ,
Merhaba "twona" , ilk bakımın ücretsiz olduğunu yazmışsınız, benimde ilk bakım zamanım geldi ancak bajaj ı aradığımda bakımların tamamının ücretli olduğunu söylediler. Acaba sadece sizin servisiniz mi böyle bir kampanya yaptı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Ekrem bey test sürüş raporunu nerede yayınladınız okumak isterim. Ayrıca "twona" rumuzlu arkadaşımız ilk bakımın ücretsiz olduğunu yazmıştı. Bu türkiye geneli servisler için geçerlimidir ? teşekkür ederim.
Arkadaşlar herkese kazasız sürüşler dilerim.yeni üye olarak Bajaj boxer için sorum olacak 4 vites yeterli oluyor mu?yani son gaz giderken motor çok bağırıyor 5.vites istiyor mu?
4 vites yeter kesinlikle (eskiden 5 vitesmi vardı)zaten ortalama 100 km yapan bir motorun 5 vites olması sürekli vites değiştirmek anlamında geliyor. ben ö dişliyi 15 yaptım şu an tam ayarında. hatta motor o kadar torklu ve kuvvetliki sanırım yakın zamanda 16 yapacağım ön dişliyi. o yüzden kesinlikle şüphen olmasın dostum.
Benim için yeterli oluyor. Çünkü ideal sürüş hızı maximum 80~85 bence. 85 den sonra bağırmaya başlıyor. Zaten henüz rodajda olduğum için fazla zorlamıyorum.Bununla birlikte düz yolda 105 e kadar çıktım ve evet o zaman bağırıyor, zaten daha fazla da gitmez, gitmiyor, en azından şimdilik
Bu arada bu zincir koruma ne harika bir şeymiş arkadaş, hiç bir pantolon lekelenmeden motor kullanmak.
2. Depoyu dün ağzına kadar doldurdum 100 km yaptım, depo kapağını açıp baktım, benzin olduğu gibi duruyor. Gerçi ben rodaj diye pek zorlamıyorum.( 4. Viteste düşük hızda da kullanabiliyorsunuz, zırt pırt vites değişimi istemiyor.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
Dostum bu dişli değişiminden sonra gözlemlerini biraz aktarabilirmisin? Yakıtta bir artış ya da düşük devirlerde zorlanma oldu mu?
Twona kardeş bu dişli nerden bulunur kaça malolur nasıl bir malzemeden yapılır bilgi lütfen saygılar
herhangi bir tamirciye gidip ön dişliyi söktürün. orada diğer motorların ön dişleri mevcuttur. orjinal 14 olan dişliyi 15 ile değiştirmek istediğinizi söyleyin. ben çin malı cub motorlarda bulunan dişliyi taktırdım. dişli biraz kalın geldi bu yüzden tornada 2mm kadar inceltip orjinal dişli ile aynı ölçüye getirtip usatma taktırttım. bana maliyeti 30 tl. hepsi bu kadar...
Bence dişli değiştirmeyin, orjinali neyse onu kullanın, aynı dişli muhabbeti tvs apachede de var normali 13 tü , birçoğu 14 iyi dediler bende değiştirdim ama him memnun kalmadım, motor zorlanmaya başlamıştı.
twona arkadaşım teşekkür ederim bilgi için ben orjinalden yanayım eğer 14 olarak kalırsa ön dişli çok sorun olur mu ortalama 90 - 95 gidersen
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
şu an sizde boxer mi var
Bu motoru alsam frenleri disk'e cevirebilirmiyim ? Uyumlu disk jant bulabilirmiyim ?
Herkese Merhabalar Arkadaşlar,
Uzun zaman oldu yahu şöyle forum sayfalarını derin derin koklayıp bir içime çektim =) yaklaşık 10 yıl önce "Ramzey" ile başlayan motosiklet sevdam son 2 yıl ara vermiş olsam da baktım ki olacak gibi değil çünkü bu heves değil bizler için yaşam biçimi demek daha doğru..Neyse uzatmadan sahalara geri dönmek üzereyim büyük CC almayı düşünmüyorum şimdilik. YBR ve CBF lerden de yeterince hevesimizi aldık ne olup ne olmadıklarını biliyoruz. Dolayısıyla hemen foruma daldım 2 aydır birçok markanın neredeyse tüm modellerinin yorumlarını gece gündür okuyorum.
RKS diye markanın (keeway malı olduğu görünüyor) yükselişte olduğunu gözlemledim.
KUBA nında fena modelleri yok değil. Mesela Strike150 almaya yakındım.
Mondial ve Kanuni den çok ciddi olmasada 2014 için hamleler gözlemledim.
RKS Titanic 150 ile test sürüşü yaptım atakları güzel düşük devirde titreşim hissetmedim. Vs.Vs..
Birde arkadaş şunu anlamıyorum. Neden dijital ibre koyup olmayacak bir havatopuna çıkıyorsunuz. Çine karşı değilim ama haddimizi de bilmeliyiz. O dijitaller illaki saçmalayacak abi ki birçok kullanıcıdan canlı yorum alıyorum evet tanımadığım adamları falan durdurup usta nasıl memnun musun var mı bir problem soruyorum. Bayağı bir dijital gösterge olumsuz geribildirimi aldım.
Neyse bir yandan da yahu bu kanuni neden dişe dokunur bir atak yapmadı acaba derken kuralkan ın bajaj la çalışmaya başladığını gördüm. Tr ye gelen modellere baktım 3-5 sene önce olsa discover derdim ama bizler klasikçiyiz abi motosiklet sürmekten keyif alan insanlarız
"150CC nin ne demek olduğunu bilen" orasını sökeyim burasını takayım da 140-160 km/s yapsın derdimiz yok..
Biz 20-30-40-50 gidelim uzun yolda 80/90 sabitleyelim hem rüzgarın tadını çıkaralım hemde ne motorumuzu ne kendimizi üzmeyelim deriz..
Kuralkan İnşallah işi sıkı tutar da Bajaj ülkemize hoşgelir diye düşünürken yine foruma daldığım bir an bir de baktım ki
saygıdeğer "Ekrem Ata" Bey erinmemiş eminim yoğundur ancak o yoğunluğunda/yorgunluğunda dalmış foruma elinden geldiğince cevap yazıyor.
Bence bu harika birşey arkadaşlar.. Daha düne kadar sesimizi duyuracaz diye takla atıyorduk. Burası sonuçta Türkiye nin bu platformda en büyük forum sitelerinden bir tanesi. Belkide En büyüğü.. Burada her kesimden kullanıcı dolayısıyla her kesimden yorumlar var.
Ve tavrına tarzına bakınca bajajı bize honda-yamaha-suzuki vs.. diye yutturmaya çalışmıyor. Diyor ki biz Bajaj getiriyoruz buyrun test edin yedek parça sıkıntısı da yaşatmayacağız sonuçta beğenirseniz alın diyor. Yoğurdum ekşi veya tatlı demiyor.. Alan arkadaşlar "olumlu/olumsuz" geribildirimlerini yapsın bizde ona göre pozisyon alalım bundan sonrası için yani hatasız kul olmaz diyor. Tutumuna hayran kaldım.
Kendisini tanımam etmem.
Kesinlikle alacağım model boxer 150 olacak..
Bu arada Manisa Bölgesinde Bayi görünmüyor ama yakın zamanda bir tane buluruz inşallah..
Yurdukoru Bey, in yorumları da gayet hoş birkaç defa okudum. Henüz binmemiş olsam da Boxer modelinin "dayanıklı" olduğu ve "yakıt tüketimi" en iddia lı olduğu noktalar. Onun haricinde "amortisör sistemi" başarılı olmuş. Bu noktada bu sonucu çıkarmak için motora binmeye gerek yok.
Titreşim konusu tabi ki kullanıcılara göre değişiyor ancak bence durum şöyle alet illaki titreyecek abi poponun altında bi makine çalışıyor sonuçta sıfır titreşim istiyorsan yürü ;) garantili yöntem.. önemli olan sen o titreşim seni bozuyor mu? Yorumlardan anlaşıldığı kadarı ile bozmuyor adam gibi bin sokaklarda hörhör gezen ergenuslar gibi sürekli 5-6bin devirde gezdirme motoru, uzun yolda da 105-110 yapacam diye kasma abi 90 yap dolayısıyla bu motorda benim için en son düşünülecek şey titreşim arkadaşlar.. uzun zamandır yazmıyor olmanın verdiği heves ile uzun bir giriş oldu ancak kusura bakmayın.. Herkese tekrar selamlar. Tekerleriniz düz bassın.. motorla ilgili daha çok yorum fotograf gelecektir önümüz yaz yakında bende alacağım bir tane selametle..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------
karachali Arkadaşım merakımı mazur gör motoru henüz almamış olduğunu görüyorum. Henüz almamış olduğun frenine basıp/sıkıp durma sorunu yaşadın mı ki disk frene dönme ihtiyacın oluştu ? Sakın yanlış anlama söylediğine karşı çıkmıyorum ancak tüm sayfaları tekrar okudum hiç kimse yaw güçlü iyi gidiyor ama durmuyor yazmamış bilemedim ..hani bi alalım binelim şöyle bi rodajı bitirelim 1000km yi devirelim sonra güvenli bir ortamda fren testi yapalım ani frenler arka kaydırmalar havalarda uçuşsun (tabii ki güvenli bir ortamda) diye düşünüyorum ...
Ya benim cub'tan sonra yeni motor alma niyetim var, mh drift ve boxer arasinda kaldim. Aldigimda bu yaz Haziran gibi ege akdeniz gezme niyetim var Cub yeterli olur mu bilmiyorum. 2-3000 km yol yapicam gibi gorunuyor. Siz ne diyorsunuz?
Boxer ım olmak üzere ancak drift e bir hayli bindim .. zaten bulunduğum yerde sokaklar drift kaynıyo üzerinde kasksız liseli çocuklar =) egzoz larını da değiştirdiler mi ohhh bak sen işe =) ben boxer i tavsiye ederken olaya drift & boxer olarak değil de mondial vs. bajaj olarak baktım dolayısıyla en azından çin üretim olmadığı için, klasik tarz olduğu için, harika yakıt tüketimi için, (ki 2300km lik test i okumuşsunuz) herhangi bir mondialden daha iyi amortisörler için, vs. vs. boxer dedim.. 4 vitesin sorun olacağını sanmıyorum dünyanın en büyük üreticilerinden biri bu konuda optimumun bu olduğunu öngörmüşse yanlış demek yanlış olur..yaw bana böyle uzayan motor lazim dersen bir iki dişli oynamasıyla o da halledilir.. ki önceki sayfalarda 15 dişli öneren arkadaşım vardı ..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)