Arkadaşlar yağcolarak ıpone 10w40 koydum vites geçişleri daha sakin oldu hatta 1. Vites den sonra debriyaj sız quikshıfter olarak vites yukseltiyorum oldukca eğlenceli Ninja ya binmez oldum
Arkadaşlar yağcolarak ıpone 10w40 koydum vites geçişleri daha sakin oldu hatta 1. Vites den sonra debriyaj sız quikshıfter olarak vites yukseltiyorum oldukca eğlenceli Ninja ya binmez oldum
Terleme varmı sağında solunda
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------
Beni anlayan çıkmış. TEŞEKKÜRLER. Dahada fazla uzamasın benim hakkımda yazmak isteyen varsa burda show yapmaya gerek yok özelden mesaj atın konuşalım kardeşçe.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Hayır hiçbir şekilde maşallah diyim tıkır tıkır çalışıyor. Ben gayet memnunum sadece sabah çalışırken biraz zorluyor onuda karbüratör lu olmasına bağlıyorum
Bak mesela sabah ta benim çalıştırmamda sıkıntı olmuyor yani bunlar motordan motora farklılık gösterebiliyor galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------
sizin km fazlaydı subap ayarı yapıldı mı hiç
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Kardeş frenler orta seviye cokta güvenme amortisörler güzel titreşimde biraz var ama rahatsız edici degil yakıt konusu söylendigi kadar az degil 2lt ile 80 km ancak yapiyor ...1 lt ile 50 -60 km ler cok zor rampa aşagi belki..
Hayır subap ayarı yaptırmadım 10 binde yaptırıcam buyuk ihtimalle
Yakıt konusunda da kişiden kişiye değişir benim beklentilerimi karşılıyor daha önceki motorum 100 km de 6 7 lt yaktıgı için boxer bana göre kokluyor hali hazırdaki diğer motorumda 5 lt yakın bi yakıtı var o yüzden benden geçerli not alıyor boxer
Subap sesi şuanda yok başladığı zaman yaptırıcam ki ustam kolay kolay subap ayarına geewk yok bu motorlarda dediği için fazla kasmıyorum açıkçası
10 bin biraz geç değilmi subap sesi var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------
iyimiş subap ayarı istememesi
yakıt bende şu şekil 70 i geçmeden sakin kullanım 10-12 kuruş civarı km 1300 lerde rodajda yani
ama bence 90 lı hızlarda hiç affetmiyecek çünkü 4 ileri yüksek devir çeviriyor
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Bende stabil 100 ile gidiyorum yakıtı hiç hesaplamadım 100 u geçmez isem titreşim rahatsız etmiyor am biraz daha bastıgın zaman işte ozaman altına bile işetir bu boxer adamı ) tabi 100 den sonrasına gerekte yok gerçi.
Merhaba,
Motosikletin ön dişlisini 15 yaptım.
Motor rahatladı. 80 ile giderken eskiden bağırıyordu şimdi rahatsız etmeden gidiyor.
Onun haricinde yokuş aşağı 130 gördüm.
Düz yolda da 105-110 sabit gidiyor.
Yakıt değişti mi bilmiyorum.
Kalkışlarda seriliğinde duşuş oldumu ?
Şöyle söyleyeyim kalkışlarda falan sürekli tekere geliyordu. Ben seri kullanıyorum genelde bir de havalar soğuyunca, yerler kaygan olunca ben endişe etmeye başlamıştım. Motosiklet kendine geldi diyebilirim bu şekilde.
İki kişi de bindim kesinlikle bir bayılma vesaire olmadı.
İki kişi sabit 100 km hızla gittim.
110 gördüğüm de oldu fakat yol eğimliydi biraz.
En sevdiğim tarafı da dişliyi değiştirdikten sonra 3. vitesin aralığı arttı, benim açımdan sürüş keyfimi artırdı bu durum.
Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...
Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.
Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...
Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.
100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan. Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.
www.motorumla.net
2 defa sordum henüz yanıt alamadım
bu arada 2 buji var discover 100 de
fotolarda öyle görülüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:02 ----------
örneğin discover 100 yurtdisi motor sitesi /dergisi test etmiş uzun yolda 1 litreyle 102 km gidiyor yazmış. iddialar dikkatimizi çekiyor
ama sonucta motorda piston var silindir segman yag var ayni parcalar ayni fizik kurallari geçerli 1 buji daha takınca 1 litreyle 45 km gidecek motor 90 100 km nasıl gidiyor?
kaldi ki enjeksiyonlu da degil
bir arkadaşım satis politikasi deyip ihtimal vermemisti o rakamlara defalarca sordugum halde
pulsara 40 km si sehirici
kalani sehirdisi toplam 128 km yolda
100 km de 2.5 litre yakit tukettigini söyleyen arkadasim da var
2 kisi tapagaz rampa vb 3.3 /100 km yakti diyen de var
rodaj bitince yakitin dusmesi de bekleniyor
arada derede kaldim ben de
discover 100 de arka freni de disk yapsam mi diye düşünüyordum boxer da on fren bile kampana
düşünsene ALLAH KORUSUN tel koparsa durdurmak zor
aklına motor freni gelen vites düşürür belki kurtarır
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------
honda cd70 modelinin 1 litreyle 70 km gittigi iddiaları var
Pulsar lastikleri ön 100 arka 130 sanırım uymaz bu motora
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------
Bence en düşük yakıt enjiyoksunlu motorda olur hiç öyle modelleri incelediniz mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------
Vites olayinda şanzımani zorladiginizi düşünüyor musunuz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------
Hiç CBF ile kapışan oldu mu aranızda.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
senin yazılarını takip ediyorum ama bu sefer adeta olmamış diyorum.herşeyi geçtim amortisör konusundaki abartını aklım almıyor.her şeye laf et ama boxer ın süspansiyonuna etme lütfen.şurdan bir kişi daha çıksın ben boxer ın süspansiyonundan rahatsızım(sert) desin o zaman tamam kabul ama sanmıyorum
20-30 bin liralık motosikletlere binip boxer'ın süspansiyonu sert diyebilirsiniz ama
bence de öyle bir sertlik yok.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)