Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Teknik Özellikleri
Silindir Hacmi : 199,5 cc
Motor : Enjeksiyonlu Tek Silindir 4 valf 4 Zamanlı
Maksimum Net Güç : 23,52 ps 9500 dev/dk
Maksimum Net Tork : 18,3 Nm 8000 dev/dk
Soğutma Sistemi : Su Soğutmalı
Aktarma : Zincir
Şanzıman : 6 Vites
Ateşleme : 3 buji ile Digital CDI
Çalıştırma : Elektrik / Pedal
Aks Arası : 1363 mm
Yüksüz Ağırlık : 145 kg
Yakıt Tankı (yedek dahil) : 14,3 litre
Ön Süspansiyon : Sürtünmeyi önleyici burç ilaveli
teleskopik amortisörler
Arka Süspansiyon : Nitrox gazlı tekli amortisör
Ön Fren tip/boyut : Disk / 280 mm
Arka Fren tip/boyut : Disk/ 230 mm
Ön Lastik : 100/80 - 17 52P Tubeless
Arka Lastik : 130/70 - 17 61P Tubeless
Kullanım Kılavuzu
Reklamlar
-
diğer istediğim motosiklet maddi etkenlerden benim olmayacak gibi.bunu gözüme kestirdim.bakalım ne olacak.
-
makınanın fıyatı bellı oldumu ?
-
6900 TL gibi bir fiyat olacak.
-
makinenin sayfasıda tamam geri sayım başladı
-
-
bi kullanan yokmu şu pulsar'ı bize anlatsın
mesela neden 3 buijili ne işe yarıyor fazladan 2 buji?
-
Fiyat 7300 olmuş, kuralkan ayıp etti.
-
Cemin açtığı fuar konusuna resim eklendi arkadaşlar gidon turu vs ile ilgili. Onca atıp tuttunuz motor hakkında. O atıp tutanlar fuara gittiyse pulsarı inceledimi hiç ? Veya hintlilerin pulsar ile neler yaptıklarını görebildiler mi ? . .
-
adamlar yapmış. 7000tl gayet makul. en azından 5000tl ye satılıp 80le giden kamyonu sollamaktan aciz ve yağ israfçısı motorlardan kat be kat yüksek özellikli bir motora benziyor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
6900 dediler, 6999 yaptılar, aynı gün 7371 yaptılar. Len tamam alın parayı sipariş vermiş olalım dedik:
Olmaaaazzzz.... Parayı alırız mayısta kaçtan gelirse o fiyattan (tahmini 7900 dedi yetkili arkadaş) iteleriz pardon satarız dediler. Bekleyen arkadaşlara Allah(cc) kolaylık versin. Size diyorum ama ben bekleyemedim. Kısmet 400 lüğüne artık
-
-
merhaba arkadaşlar bursa bajaj yetkili bayisi ve servisiyim . nisan 15'den sonra pulsar 200'ler mağzamda olacaktır . ayrıca test aracımda olacaktır ilginen arkadaşlar var ise bana burdan veya 5449100086 veya 2242116489 nolu telefonlardan ulaşabilrimisiniz teknik acıdanda yardımcı olabilirim . ayrıca şuan sipariş vermek isteyen arkadaşlar olur ise liste fiyatı 7371 tl siparişini alıyoruz herhangi bir zam gelse dai yansıtmıyoruz eger indirim olur ise ürün geldiğinde fark ödüyoruz bu konuda kesinlikle şüpeniz olmasın.
-
geçtiğimiz hafta sonu kuralkan fabrikasına bajaj modellerini test etmek için gittik . bajaj ın getirdiği 3 modelide test etme şansı buldum. aslında pek test sayılmaz ama yinede bir fikir sahibi olduk. fabrika içinde 40km üzeri süratlere çıkamadığımız için ben kendi adıma pek test saymıyorum.
pulsar 200ns:
bi kere makina kaba değil yani şase itibari ile minyon ve kibar bir motosiklet. 1.72cm ve 80kg olan ben motorun üzerinde pek sırıtmadım yani bana ne büyük ne küçük geldi.
malzeme kalitesi çinli ile kıyaslanmayacak kadar iyi, bir kore taiwan malı ayarında belki onlardan aha kalitelidir bilemeyiz, görüntü yanıltabilir bunu zamanla kullanıldıkça anlayabiliriz.
genel tasarım ktm duke serisini çağrıştırıyor ve benziyor
göstergede tek eksik vites konumu
titreşim kesinlikle rahatsız edici değil olması gerektiği gibi yok değil var ama aklınıza gelen titreşim değil gayet makul.
frenler başarılı ama nedense bajaların hepsinde özellikle arka fren daha iyiydi.
lastikler kendine has hangi marka olduğuna bakmadım ama öyle çinli lastiği gibi değil oldukça yumuşak oldukları çok belli.
süspansiyonları yavaş sürüş ve çukurlar için değerlendirirsem bence gayet iyi (üç modelinde) ama yüksek süratlerde ne cevaplar verir bilmem.
depo üzerindeki kabartma pulsar yazısını pek beğenmedim, yıpranmaya müsait bir yapısı var.
farlar, sinyaller ve stoplar oldukça şık fakat gece far görüşü nasıldır bilemem.
pulsar asla bir artçı motosikleti değil, tamamen genç yapıya uygun ve her hangi fazladan bir yük ve topcase düşünmeyin, belki depo üstü çanta olabilir veya minik yan çantalar.
motoruna gelirsek motor kendine has bir yapıda belli, devirli ama sıkıştırma oranı fazla olmadığı ve üstten tek egzantirik milli olduğu için sarsıntılı çalışmıyor, hemen marş almasından bunu kolaylıkla anlayabiliyoruz. hintliler daha farklı bir yapı ile performans almak istemişler. genelde performanslı motorlarda gördüğümüz DOHC sistem kullanılmamış. alışıla gelenin aksine çift egzantirik yerine kısa strok, yüksek devir, farklı yakıt besleme ve üç bujili sistem artı olarak SOHC 4 valf tercih edilmiş.
5000rpm den sonra vtech açmış gibi kopuyor makina, gerçekten üst devirlerinin başarılı olduğunu düşünüyorum.
kağıt üzerinde tork yerlerde ama sürüşte o izlenimi vermiyor, söylenene göre, kendine has mühendisliği ile geliştirilmiş bir sistem ile 3. vistesde bile düşük hızlarda gitmem demiyor.
şunu belirtmeliyim ki agresif yapısı itibari ile max 60kg olacak sürücüleri sevecek bir motosiklet, ağır kanlı ve hantal biriyseniz uzak durun çünkü insanı çok yoruyor. kısa sürüş sonrası bile bileklerim ağrıdı.
vistes geçişler güzel gayet kemiksiz fakat boşa geçirmek için biraz maharet gerektiriyor.
debriyaj pulsarda biraz yorucu çok enteresandır boxer modelinde debriyaj maneti pamuk gibiydi, ben bunu birazda pulsarın spor ve kısa manetlerine bağlıyorum.
motorda egzostu boşa aramayın çünkü yok. sakal altındaki egzost sistemi minik bir boru ile son buluyor, ben bunu alırım egzost takarımcılara gelmez ama egzost klasik yandan olsaydı dahada güzel olurdu gibi.
kendi adıma trafiğe çıkıp denemek isterdim, fabrika içi kısa sürüşler ile bu kadar tanıyabildik bajaj pulsarı. evet zaman en iyi ilaçtır, kullanıcılar zamanla bajaj hakkında sizlere daha iyi cevaplar yazacaktır. pulsar yapı itibari ile hitap ettiği kesime göre riskli bir model. taibiri caizse "gazcı motoru" ileride ne olur ne olmaz bilemeyiz. satış sonrası hizmetlerin markanın geleceği için rolü elbette büyük olacaktır. kendine kabul ettiren bir model ve marka olursa neden olmasın diyorum. bence bunda en iyi etken sağlamlık faktörü ve hintli üreticiler bunda çok iddalılar. teste gelen bazı profesyonel arkadaşlar pulsarın ve diğer modellerin dayanıklılığını kendilerinde baya test ettiler bende yeterince şahit oldum. aslında bu testin benim için diğer anlamı. kendi kullanmış olduğum scooterin kıymetini bir kez daha anlamama sebeb oldu. bildiğin mercedesin iki teker vesiyonuna biniyormuşum da haberim yokmuş
neyse bu kadar latifeden sonra unutmadan bize bu fırsatı tanıyan kuralkandan sefa kardeşime teşekkür ederiz.
-
-
Bajaj tr sitesinde enjeksiyonlu olduğu yazıyor, youtubede ise karbüratörlü olduğu yazıyor, hangisi doğru bilen varmı arkadaşlar.
-
Gidiyor da 150 mis hızı benim cbr da 150 yapıyor ozaman bundandami sikilcaz almayalimmi yanii
-
İnşallah nisan ayı içinde gelir beklemek çok zor geliyor.
-
merhaba arkadaşım,
pulsar 200 daha yollara çıkmadı, ne ara test edip yorum yaptın anlayamadım?
-
Arkadaş eksik kopyalamış
PULSAR 200 NS POZİTİF YÖNLER
• Dik oturma poziyonu uzun mesafelerde konforlu bir sürüş sağlıyor.
• Sele geniş ve yumuşak ve sürücü ile artçı arasında yeterli mesafe var.
• Yumuşak kalkışlı bir motoru var.Otobanda uzun süre hızlanarak sürme isteği uyandırıyor.
• 200 NS’in egsoz sesinin çift karakteri var.5000 devir altında sessiz bir motor gibi çalışırken 7000-8000km üstünde spor bir motorun gırtlaktan gelen sesini alabiliyorsunuz.
• Araç virajlarda çok iyi ve size bir pist yarışmacısı hissi veriyor.
• Frenler çok iyi ve harika iş görüyor.Yalpalama olmaksızın motoru anında durduruyor.
• Akla takılan diğer bir soruda egsozun altta olması.Acaba yağmurlu veya sel sularının olduğu yerlerde ne olur? Bu konuda da terredüt etmenize gerek yok.Dizinize kadar suyun içine girip çıkmış olsanız bile,motoru biraz durdurup tekrar çalıştırdığımızda kısa sure içiresinde normal çalışma performansına geri dönüyor.
PULSAR 200 NS NEGATİF YÖNLER
• Üzerinde CBR ve Apache üzerindeki dövülmüş debriyaj olmadığı için vitesi 1’den 2’ye atarken boş vitese geçebiliyor veya vitesi düşürme sorunu yaşayabiliyorsunuz. Ama bu çözülemeyecek bir sorun değil.
• 200NS üzerinde çok zayıf bir korna var.Şehir içinde yetersiz kalıyor ve otobanda duyulması neredeyse imkansız.İlave bir korna ile yada mevcut kornayı değiştirerek sorunu çözmek zorunda kalıyorsunuz.
• Lastikler üzerine konuşmak gerekirse,sert kauçuktan üretilmiş bu lastikler yola iyi tutunmuyor.Ama kullanım süresi yumuşak lastiklere göre daha uzun.
• Araç üzerinde sadece yan sehpa ile geliyor.Alt sehpayı istiyorsanız ayrıca tedarik etmelisiniz.
• Direksiyon kilidi sadece sola çevrildiğinde devreye giriyor.Sağa çevirdiğinde direksiyon kitlemiyor.
• Son olarak,soğuk havalarda çalışması nasıl diye merak edenler var.Rölantisi iyi ayarlandığı sürece hiçbir sorun yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)