Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15801

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı MRT-35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az önce işten eve döndüm. Otoparka girerken yavaşladım ve sürtünme sesi duydum. Durup bakınca arka tekerin çok ama çok zor döndüğünü fark ettim. Diskte çok sıcaktı. Arka balataları 2019 Aralıkta değiştirmiştim. Balata biterse olabilir mi yada hidrolik bitmişse yapar mı ?
    Balatanızın ne kadar kaldığını gözünüzle kontrol edebilirsiniz .
    Hidrolik bitmez, biterse zaten freniniz tutmaz. Bitmesi ancak bişekilde bir yerden kaçak olup boşalması ile olur. Sizin durumunuzda kontrol edeceğiniz kaliperdeki fren pistonlarının takılı kalıp kalmadığı. Kaliper temizliği yapcaksınız/yaptıracaksınız yani.
    Sorun bu değil ise arka tekerin rulmanlarını kontrol edin/ettirin; kaliper takılı değil iken lastiği döndürün, fren olmadan halen dönmekte zorlanıyorsa rulmanlardan olma ihtimali yüksektir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15802

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    disk ısındığına göre kaliperde arayın sıkıntıyı.

  3. #15803
    The Trouble - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2010
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    '21 Dominar 400
    Geçen sene Mart ayında aldığım 2020 model henüz 4800 km'de olan motosikletimi 25 bin TL'ye ilana koydum. Pulsarı almadan önce de hep ikinci el MT-25'lere bakıyordum ama o sıralar bütçem ABS li ikinci el MT-25'lere yetmediği için sıfır km Pulsar almıştım. Tereddüt ederek almış olsam da Pulsar'dan çok memnun kaldım. Motor satılırsa aklımda 2 seçenek var biri Dominar 400, diğeri MT-25. Daha önce forumda bu konu çok tartışılmış. Yamaha bayiinde MT-25'i denedim, boyum 1.88, depo geniş olduğu dizlerim sıkışıyor, frenlemede ve vites değiştirirken sorun yaşatacak eminim. Öte yandan Dominar oturuş olarak daha konforlu gibi, torku yüksek,110-120 km hızlarda daha az bağırarak yol alacak gibi görünüyor. Dominar 400'ü satarken sorun yaşarmıyım, ne kadar Pulsar ile Bajaj'dan memnun kalsam da aklımda hep soru işaretleri var. Görüntü olarak Dominar beni MT-25 kadar tatmin etmiyor. Dominar 400 alırsam tamamen isteklerim doğrultusunda değil mantığımla bir tercih yapmış olacağım. Bir yandan da Duke 390 ve 390 ADV var fakat fiyatları çok yüksek.Çok kararsızım.

  4. #15804

    Üyelik
    23 Temmuz 2016
    Alıntı The Trouble adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene Mart ayında aldığım 2020 model henüz 4800 km'de olan motosikletimi 25 bin TL'ye ilana koydum. Pulsarı almadan önce de hep ikinci el MT-25'lere bakıyordum ama o sıralar bütçem ABS li ikinci el MT-25'lere yetmediği için sıfır km Pulsar almıştım. Tereddüt ederek almış olsam da Pulsar'dan çok memnun kaldım. Motor satılırsa aklımda 2 seçenek var biri Dominar 400, diğeri MT-25. Daha önce forumda bu konu çok tartışılmış. Yamaha bayiinde MT-25'i denedim, boyum 1.88, depo geniş olduğu dizlerim sıkışıyor, frenlemede ve vites değiştirirken sorun yaşatacak eminim. Öte yandan Dominar oturuş olarak daha konforlu gibi, torku yüksek,110-120 km hızlarda daha az bağırarak yol alacak gibi görünüyor. Dominar 400'ü satarken sorun yaşarmıyım, ne kadar Pulsar ile Bajaj'dan memnun kalsam da aklımda hep soru işaretleri var. Görüntü olarak Dominar beni MT-25 kadar tatmin etmiyor. Dominar 400 alırsam tamamen isteklerim doğrultusunda değil mantığımla bir tercih yapmış olacağım. Bir yandan da Duke 390 ve 390 ADV var fakat fiyatları çok yüksek.Çok kararsızım.
    Selamlar, ben de aynı düşünceyle sıfır ns200 almıştım mart ayında Mt-25'e bindikten sonra önceki motoruma bakışım çok değişti açıkçası. Frenleme ve viteste ne şekilde sizi rahatsız eder bilemiyorum.
    Birkaç gün önce de yeni kasa dominarla beraber gazlama fırsatım oldu. Bajaja ısınamayan ben, yani aslında güzel duruyormuş dedim. Ben tercihimi yamahadan yana kullandım. İkisi de güzel motor bence. Öte yandan duke 390 a bütçe yetiyorsa ve tek silindir sesi hoşunuza gidiyorsa düşünmeye bile gerek yok Mt'yle alakalı sorunuz olursa bana ulaşabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.
    The Trouble bunu beğendi.

  5. #15805

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Şehir
    İNEGÖL/BURSA
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Merhaba, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdım. Servisten aldığımda arıza ışığı yandı bi süre sonrada yağ lambası yandı fakat stop edip tekrar çalıştırdığımda sadece arıza lambası yanık kaldı. Bu durumla karşılaşan var mı?

  6. #15806
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı isoozdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdım. Servisten aldığımda arıza ışığı yandı bi süre sonrada yağ lambası yandı fakat stop edip tekrar çalıştırdığımda sadece arıza lambası yanık kaldı. Bu durumla karşılaşan var mı?
    Motor arıza ışığı sabit yanıyor ise sıkıntı yok kullanmaya devam edebilirsiniz, kısa uzun şeklinde yanma yapıyorsa o zaman servise götürüp baktırın.

  7. #15807

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    sabahları leş gibi yakıt kokusu eşliğinde zor çalışma,
    ara devirlerde yığılma

    gibi arızaların çözümü map sensürüdür. emme manifoldunun üzerinde tek vida ile sabitlenmiş bir sensör. önce balata spreyi ile temizlemeyi deneyin düzelmez ise kuralkan 500 tl'ye satıyor. parça koduna kadar aynı sensör 1.4 fiat benzinli motorları ile aynıdır. sanayiden 100 tl civarına alırsınız. sorunununz çözülür.

    pulsarlarda ateşleme sistemi ile ilgili pek sorun çıkmaz. 1 adet ön ateşleme, 2 adet ana ateşleme bujisi kolay kolay bozulmaz. arıza varsa bujide aramayın.


    MAP Sensörü:

    levend84 ve msn_ci bunu beğendiler.

  8. #15808
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    İyi akşamlar arkadaşlar. 2020 model 1300 kmde pulsarım var. Bu benim 3. Pulsar. Daha önce 2018 ve 2014 vardı. Yalnız bu motorda dikkatimi çeken önceki motorlarıma kıyasla gaz tepkimesi çok iyi değil ve yakıt fazla. Yazılımla falan düzelme oluyormu yaptıran arkadaşlar varmı acaba

  9. #15809
    zazenya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2020
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı coskun913 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar arkadaşlar. 2020 model 1300 kmde pulsarım var. Bu benim 3. Pulsar. Daha önce 2018 ve 2014 vardı. Yalnız bu motorda dikkatimi çeken önceki motorlarıma kıyasla gaz tepkimesi çok iyi değil ve yakıt fazla. Yazılımla falan düzelme oluyormu yaptıran arkadaşlar varmı acaba
    2000km'de rodaj işleri bitmiş oluyor. Belki ondan kaynaklıdır.

  10. #15810
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Arkadaslar 2016 Model 36500 Km de gayet temiz ve bakımlı Pulsar 200 motorum satılıktır. Rize dedir. Yakın sehirlerde olanlar ilgilenebilir.
    Zincir yeni, Yağ ve filtreler yeni, balatalar yeni, debriyaj yeni, lastikler iyi durumda. Hicbir masrafi yoktur.
    Fiyat :17800

  11. #15811
    mehmetGHOST - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2017
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Mondial 150MG
    selamün aleyküm gençler 2020 model bajaj pulsar ns200 ile aranıza katıldım sıfır aldım.Son seri Bs6 ufak tefek aksesuar taktım.Bir kaç tane sorum olacak birinicisi kafada ufak bi zırıltı var vızıltı diyebilirim ince bi ses devir yükselince daha çok belli oluyor ikinci sorum ABS olayını anlamadım.Daha evvel mt25 abs modeli kullandım ondan ani frende abs devreye girdiğini anlıyordum böyle tık tık ses geliyodu tekrarden bunnda öyle bi durum yok sanki normal frenleme gibi bu normalmi yoksa sıkıntı mı var birde stop ediyor arada çözümü nedir yardımcı olursaniz makbule geçer 😅

  12. #15812
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı mehmetGHOST adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamün aleyküm gençler 2020 model bajaj pulsar ns200 ile aranıza katıldım sıfır aldım.Son seri Bs6 ufak tefek aksesuar taktım.Bir kaç tane sorum olacak birinicisi kafada ufak bi zırıltı var vızıltı diyebilirim ince bi ses devir yükselince daha çok belli oluyor ikinci sorum ABS olayını anlamadım.Daha evvel mt25 abs modeli kullandım ondan ani frende abs devreye girdiğini anlıyordum böyle tık tık ses geliyodu tekrarden bunnda öyle bi durum yok sanki normal frenleme gibi bu normalmi yoksa sıkıntı mı var birde stop ediyor arada çözümü nedir yardımcı olursaniz makbule geçer 😅

    ABS kısmını bilmiyorum arada stok olayı kronik bir durum. Alışırsın. Ama cok değil günde belki 1 kez yapar.

    Zırıltı da kronik birşey, çözümü cok basit.

    Gösterge panelinin üstüne dayalı plastiği yanlardan alyan ile cıkar zaten 30 sanıye suruyor, sonra cıkardıgın plastiğin göstergeye temas ettiği yere sünger bant ile 1 şert boydan boya çek. Sonra geri kapa. Titreşimde plastik göstergeye vurmadıgı için sıfır zıngırtı





  13. #15813
    mehmetGHOST - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2017
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Mondial 150MG
    teşekkürler 👍 😅 iyi oldu hemen halledeyim abs olayını pek çözemedim hiç hissetmiyorum sanki normal frenleme gibi geliyor ilk bakımda anlatırım artık durumu stop günde 1 defa yapıyor zararı yok ama can sıkıyor bazen birde gösterge sıfırlama olayı varmış inşallah olmaz bende 😅

  14. #15814
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı mehmetGHOST adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler �� �� iyi oldu hemen halledeyim abs olayını pek çözemedim hiç hissetmiyorum sanki normal frenleme gibi geliyor ilk bakımda anlatırım artık durumu stop günde 1 defa yapıyor zararı yok ama can sıkıyor bazen birde gösterge sıfırlama olayı varmış inşallah olmaz bende ��
    gösterge sıfırlama olayını yeni modellerle çözdüler - çözecekler diye biliyordum hala becerememişler mi

    Motorun garantisi bittiğinde onun için aparat satılıyor, sanırım 50 60 lira birşey. aparatı bağlıyorsun gösterge sıfırlama olayı da halloluyor :D

    ama stop etme olayı nasıl cozulur bılmıyorum, benım motor sogukken oluyor sadece.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  15. #15815

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Boş vakitten Hindistan forumlarını okuyorum.

    Yağa su karışma mevzuları sık olmaya başlamış. 20-30k km civarı. Bajaj ve ktm ise su pompasındaki iki tane keçe yerine bir adet çift dudaklı keçe ile revize etmiş. bu sorunu yaşayan var mı?

    bir de birkaç kişide supap ayarı yapılmasına rağmen dikiş makinesi sesi geldiğinden bahsediyorlar. yaptıkları incelemelerde egzantrik milinin aşındığını tespit etmişler. ilginç olan ise bazı motorlarda bu sorun 15-20k km civarı çıkmış, bazı motorlarda ömrü boyunca hiç olmamış. böyle bir sorun yaşayan var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

    biraz daha okuduğumda sürekli karbüratör sorunlarından bahsediyorlar. 7000-8000 deviri geçmemeceler, 90km geçmemeceler gibi sorunlardan bahsediyorlar. enjeksiyonlu versiyonda bu sorunlar yok.
    ekran resetleme stop etme gibi bir sorunları yok adamların. hindistan'da bajaj dts yağını total dolduruyormuş.
    tahrandan birkaç kişi yazmış enjeksiyonlu modelde ekran resetleme sorunu yaşıyormuşlar.

  16. #15816
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş vakitten Hindistan forumlarını okuyorum.

    Yağa su karışma mevzuları sık olmaya başlamış. 20-30k km civarı. Bajaj ve ktm ise su pompasındaki iki tane keçe yerine bir adet çift dudaklı keçe ile revize etmiş. bu sorunu yaşayan var mı?

    bir de birkaç kişide supap ayarı yapılmasına rağmen dikiş makinesi sesi geldiğinden bahsediyorlar. yaptıkları incelemelerde egzantrik milinin aşındığını tespit etmişler. ilginç olan ise bazı motorlarda bu sorun 15-20k km civarı çıkmış, bazı motorlarda ömrü boyunca hiç olmamış. böyle bir sorun yaşayan var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

    biraz daha okuduğumda sürekli karbüratör sorunlarından bahsediyorlar. 7000-8000 deviri geçmemeceler, 90km geçmemeceler gibi sorunlardan bahsediyorlar. enjeksiyonlu versiyonda bu sorunlar yok.
    ekran resetleme stop etme gibi bir sorunları yok adamların. hindistan'da bajaj dts yağını total dolduruyormuş.
    tahrandan birkaç kişi yazmış enjeksiyonlu modelde ekran resetleme sorunu yaşıyormuşlar.
    Bende bi kaç kez youtube'da ; yağ pompası arızası nedeniyle, motoru elinde patlayanların yorumlarına denk geldim.

    Daha 30bin km bile olmamış motorların yağ pompası arızalanıyor, motor yağsız kalıyor, bir ton masraf.

  17. #15817

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R
    Çok Sevdiğim ve Beğenerek kullandığım bir Motosiklet..

    https://www.youtube.com/watch?v=xS2apBqHWPI&t=1073s" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

    Çok Sevdiğim ve Beğenerek kullandığım Bir Motosiklet...

    Atına Atla Yüreğinin Götürdüğü Yere Git... Hadi Go!!!!!!!

  18. #15818

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Font boyutunu kocaman yapınca etkisi daha mı çok oluyor acaba diye düşünmeden edemedim..
    Rica etsem şu mesajlarınızı gözümüze sokacak kadar yazmayı bırakır mısınız.
    Tabi bu bir rica sadece.

  19. #15819

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Kim nederse desin Bajaj Pulsar serisi piyasadaki çok büyük cbf150 ve ybr açığını kapadı onların pazarını aldı onların yerine geçti.. ve daha iyi daha modern çizgilerle..

    Burda hacim merkezli değil piyasa alıcı kesimi merkezli söylüyorum cbf ve ybr ci tayfa çoğu pulsara geçti bunun dışında şahsi kullanım içinde çok geçen oldu.. zaten pulsarı cbf ybr den ayıran en büyük faktör şahsi kişisel kullanımada olanak vermesi. Genelde cbf ci kesim paket kurye işleri için alırdı cbf yi çoğunun kişisel kullanımına ikinci motoru olurdu. Pulsarda hem kurye paket hemde yakışıklı motor kişisel kullanımada geliyor cbf ybr den en büyük farkı o bence..

    Türkiye pazarında cbf ve ybr den oluşan çok büyük bir boşluğu doldurdu..

  20. #15820
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kim nederse desin Bajaj Pulsar serisi piyasadaki çok büyük cbf150 ve ybr açığını kapadı onların pazarını aldı onların yerine geçti.. ve daha iyi daha modern çizgilerle..

    Burda hacim merkezli değil piyasa alıcı kesimi merkezli söylüyorum cbf ve ybr ci tayfa çoğu pulsara geçti bunun dışında şahsi kullanım içinde çok geçen oldu.. zaten pulsarı cbf ybr den ayıran en büyük faktör şahsi kişisel kullanımada olanak vermesi. Genelde cbf ci kesim paket kurye işleri için alırdı cbf yi çoğunun kişisel kullanımına ikinci motoru olurdu. Pulsarda hem kurye paket hemde yakışıklı motor kişisel kullanımada geliyor cbf ybr den en büyük farkı o bence..

    Türkiye pazarında cbf ve ybr den oluşan çok büyük bir boşluğu doldurdu..
    Buna ek olarak tvs kullanıcısını da kendisine çekti, benim arkadaşlarımın çoğunda apaçhi vardı ve hepsi Pulsar aldı 2014 2015 yılında ve bu sonraki yıllarda da yine Pulsar a geçenler oldu, servis yedek parça olarak piyasada oturunca insan düşünüyor servisi parçası distribütör yok ise diğer marka alacağına piyasada oturmuş bajaj alıyorlar bunda da insanlar haklı malum herkes az çok görüyor yaşıyor biliyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)