Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mart 2020, 10:30
#15381
ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı
abs ışığı 5 6 km hıza ulaştıktan sonra sönüyorsa problem yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
hocam arıza ışığı sanırım o müşürden dolayı giderken stop ettiğinden yanmıştır. Bir iki kere kısa bastığım için marşa çalışamadığında yakmıştı bende de. 20 30 km kadar kullanınca sönüyorsa sorun değil diyebiliyorum. Bende öyle oldu.
Kontrol edeceğim, durduğum sırada gözüme ilişti. Eğer hareket halindeyken yanıyorsa bir servise giderim. Peki abs ışığı motor arızayı da yakar mı?
Reklamlar
-
11 Mart 2020, 11:04
#15382
ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı
abs ışığı 5 6 km hıza ulaştıktan sonra sönüyorsa problem yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
hocam arıza ışığı sanırım o müşürden dolayı giderken stop ettiğinden yanmıştır. Bir iki kere kısa bastığım için marşa çalışamadığında yakmıştı bende de. 20 30 km kadar kullanınca sönüyorsa sorun değil diyebiliyorum. Bende öyle oldu.
Sağolun bi bakayım denerim o zaman
-
11 Mart 2020, 11:05
#15383
RazorBack adlı üyeden alıntı
Sabah giderken 2. Viteste motor stop etti, sonra ekran gelene kadar bekledim soğuktu hava, biraz bekleyip geldikten sonra yan ayak açık gösteriyordu, kapalı olduğu halde böyle yapıyordu ordan gelen kabloyu bırkaladım biraz sonra gitti, ama gerçekten çok tehlikeli bir durum özellikle yüksek hızda sollamada böyle birşey olsa hayatım kararır. Velhasıl bu saçma sapan yan ayak müşürünü iptal edebilir miyiz? Bence vitesli motorda alakasız ve gereksiz bi özellik,ben paketçilik yapsam scooterla anlarımda, bunda gerek yok. Ayrıca aynı anda ekranda motor arıza lambası olduğunu düşündüğüm en sol alttaki sarı lamba yandı sonra yanıp söndü falan, motoru çalıştırıp 2 3 km sonra okula geldim, gelene kadar devamlı ekranda yanık vaziyetteydi. Yeni lastik siparişi verdim onları taktırırken baktırcam ama önemli bir durum var mıdır sizce? Çalışması normal çünkü hiç bir aksaklık hissetmedim.
Yeni lastik olarak ne sipariş verdiniz? Eski kullandığınız neydi?
-
11 Mart 2020, 12:19
#15384
sezarim adlı üyeden alıntı
Kontrol edeceğim, durduğum sırada gözüme ilişti. Eğer hareket halindeyken yanıyorsa bir servise giderim. Peki abs ışığı motor arızayı da yakar mı?
Bende şöyle oluyor durum. Çalıştırıyorum, abs ışığı yanıyor. yürümeye başlayınca mesela 3 4 km ya da 5 6 km hıza çıkınca sönüyor. Eğer giderken sönmüyorsa bir sorun olabilir. O sebeple de arıza ışığı yakar mı yakmaz mı bilmiyorum açıkçası. Abs ışığı yanarken deneme şansınız var mı çalışıp çalışmadığını. Düşük süratte.
-
11 Mart 2020, 12:26
#15385
ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı
Bende şöyle oluyor durum. Çalıştırıyorum, abs ışığı yanıyor. yürümeye başlayınca mesela 3 4 km ya da 5 6 km hıza çıkınca sönüyor. Eğer giderken sönmüyorsa bir sorun olabilir. O sebeple de arıza ışığı yakar mı yakmaz mı bilmiyorum açıkçası. Abs ışığı yanarken deneme şansınız var mı çalışıp çalışmadığını. Düşük süratte.
Hocam siz öyle deyince bir inip motoru test ettim. Hızlanınca söndü abs ışığı motor arıza yanıyor. O da yan ayak yüzünden yanmış olabilir. Sabah işe gelirken kimlik göstermek için durdum ve o sıra yan ayağı açınca stop etti. 1. viteste çalıştırdım, o sıra yan ayak açıktı, stop etti. Kapatıp tekrar 1. viteste çalıştırdım bu sefer çalıştı. biraz süreyim arıza ışığı sönmezse servise giderim.
Bu arada başka bir şey sorsam hazır cevaplayan birini bulmuşken. Motor çalışıyorken 1,2,3 ve diğer vitesler arası geçiş çok rahat ama boşa almak tam bir eziyet ya 1 ya 2 ye atıyor genelde. Ama çalışmazken boşa hemen geçiyor. Sizin motorda öyle mi?
-
11 Mart 2020, 12:44
#15386
sezarim adlı üyeden alıntı
Hocam siz öyle deyince bir inip motoru test ettim. Hızlanınca söndü abs ışığı motor arıza yanıyor. O da yan ayak yüzünden yanmış olabilir. Sabah işe gelirken kimlik göstermek için durdum ve o sıra yan ayağı açınca stop etti. 1. viteste çalıştırdım, o sıra yan ayak açıktı, stop etti. Kapatıp tekrar 1. viteste çalıştırdım bu sefer çalıştı. biraz süreyim arıza ışığı sönmezse servise giderim.
Bu arada başka bir şey sorsam hazır cevaplayan birini bulmuşken. Motor çalışıyorken 1,2,3 ve diğer vitesler arası geçiş çok rahat ama boşa almak tam bir eziyet ya 1 ya 2 ye atıyor genelde. Ama çalışmazken boşa hemen geçiyor. Sizin motorda öyle mi?
Normal hocam. Hareket halinde 2 den 1 atıp seri bi sollama/makasa girerken boşa düşmesi çok kötü olurdu. O yüzden normal bence. Bu arıza ışığının kaç kere yanıp söndüğüne göre ne arızası olduğu facebook grubunda yazıyor. Eğer arıza lambası sabit yanıyorsa motorda bir şey olmuştur ama düzelmiştir. Bekleyin, kafanın altındaki kablolar tamamen kurusun geçiyor. Motor stopm etmiyorsa başka bir şeyi ile uğraşmaya gerek yok bence.
-
11 Mart 2020, 12:52
#15387
ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı
abs ışığı 5 6 km hıza ulaştıktan sonra sönüyorsa problem yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
hocam arıza ışığı sanırım o müşürden dolayı giderken stop ettiğinden yanmıştır. Bir iki kere kısa bastığım için marşa çalışamadığında yakmıştı bende de. 20 30 km kadar kullanınca sönüyorsa sorun değil diyebiliyorum. Bende öyle oldu.
sezarim adlı üyeden alıntı
Yeni lastik olarak ne sipariş verdiniz? Eski kullandığınız neydi?
Michelin pilot street siparişi verdim hocam, önceki lastikler stock lastikleriydi ve artık her tarafı açılmış eskimişti 25.000 km olunca tabi haliyle normal, motoru yeni aldım ilk işim onları değiştirmek oluyor diyebilirim.
-
11 Mart 2020, 13:45
#15388
fb__ömer adlı üyeden alıntı
Normal hocam. Hareket halinde 2 den 1 atıp seri bi sollama/makasa girerken boşa düşmesi çok kötü olurdu. O yüzden normal bence. Bu arıza ışığının kaç kere yanıp söndüğüne göre ne arızası olduğu facebook grubunda yazıyor. Eğer arıza lambası sabit yanıyorsa motorda bir şey olmuştur ama düzelmiştir. Bekleyin, kafanın altındaki kablolar tamamen kurusun geçiyor. Motor stopm etmiyorsa başka bir şeyi ile uğraşmaya gerek yok bence.
Arıza ışığı sabit yanıyor. O yüzden bekleyeceğim bakalım. Çalışmada hiç sorun yok maşallah. Kırmızı ışıkta falan beklerken (Eskişehirin uzun kırmızı ışıkları meşhurdur) boşa almak istiyorum sorun olunca vazgeçiyorum. Ondan sordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
RazorBack adlı üyeden alıntı
Michelin pilot street siparişi verdim hocam, önceki lastikler stock lastikleriydi ve artık her tarafı açılmış eskimişti 25.000 km olunca tabi haliyle normal, motoru yeni aldım ilk işim onları değiştirmek oluyor diyebilirim.
Hocam bende lastik arayışındayım o yüzden sordum. Arada kaldım pilot sport mu tournee mi diye. Aslında diablo rosso çift hamurlu virajda yol tutuşu daha iyi olur ama onun 2017 sonrası üretimi satışta yok. Taktırınca yorumlarını paylaşırsan sevinirim.
-
11 Mart 2020, 14:09
#15389
sezarim adlı üyeden alıntı
Arıza ışığı sabit yanıyor. O yüzden bekleyeceğim bakalım. Çalışmada hiç sorun yok maşallah. Kırmızı ışıkta falan beklerken (Eskişehirin uzun kırmızı ışıkları meşhurdur) boşa almak istiyorum sorun olunca vazgeçiyorum. Ondan sordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
Hocam bende lastik arayışındayım o yüzden sordum. Arada kaldım pilot sport mu tournee mi diye. Aslında diablo rosso çift hamurlu virajda yol tutuşu daha iyi olur ama onun 2017 sonrası üretimi satışta yok. Taktırınca yorumlarını paylaşırsan sevinirim.
Ben de anlaş tournee düşündüm ama sonra ucuz etin yahnisi hesabı tereddütte kaldım, sonuçta kendimizi iki tekere emanet ediyoruz bari üç kuruş fazla olsun iyisi olsun. Umarım iyidir bu arada, kullandıktan sonra yorum yapıcam
-
11 Mart 2020, 14:23
#15390
RazorBack adlı üyeden alıntı
Ben de anlaş tournee düşündüm ama sonra ucuz etin yahnisi hesabı tereddütte kaldım, sonuçta kendimizi iki tekere emanet ediyoruz bari üç kuruş fazla olsun iyisi olsun. Umarım iyidir bu arada, kullandıktan sonra yorum yapıcam
Evet lastik çok önemli o yüzden zaten en iyisini bulmaya çalışıyoruz. Genellikle pilot street öneriliyor. Bir de mitas mc 50 var ama onla ilgili pek yorum bulamadım ns200 kullanıcılarından.
-
11 Mart 2020, 14:34
#15391
Su lastik ve yağ konusunu zaten çözemedim.
yarı sentetik 5100 10w40 diyenler var sentetik 7100 10w40 diyenler var, arkadaş bir motor hem yarı sentetiğe hem sentetiğe nasıl uyumlu oluyor anlamadım.
benim ön lastik mitas, mc50 mi bilmiyorum ancak gayet tutuşu güzel. arka leş oldugu için pek zorlayamadım. bütçeyi zorlamak istemiyorum Tournee yorumu da yok mecbur pilot street gibi gozukuyor
-
11 Mart 2020, 15:44
#15392
sezarim adlı üyeden alıntı
Hocam siz öyle deyince bir inip motoru test ettim. Hızlanınca söndü abs ışığı motor arıza yanıyor. O da yan ayak yüzünden yanmış olabilir. Sabah işe gelirken kimlik göstermek için durdum ve o sıra yan ayağı açınca stop etti. 1. viteste çalıştırdım, o sıra yan ayak açıktı, stop etti. Kapatıp tekrar 1. viteste çalıştırdım bu sefer çalıştı. biraz süreyim arıza ışığı sönmezse servise giderim.
Bu arada başka bir şey sorsam hazır cevaplayan birini bulmuşken. Motor çalışıyorken 1,2,3 ve diğer vitesler arası geçiş çok rahat ama boşa almak tam bir eziyet ya 1 ya 2 ye atıyor genelde. Ama çalışmazken boşa hemen geçiyor. Sizin motorda öyle mi?
ilk baş öyleydi ama ayağım alıştı galiba. Yağın kalitesi ve kullanım süresi de etkiliyor viteslerin konforunu. 1 ile 2 arasında gelgit başlar boşa geçiremezseniz bir türlü, motoru 1 2 cm yürütün yarım debriyajla. Benim motor da bazen yazın sıkışık trafikte 1 e geçmemek için inatlaşabiliyor. Hafif bir hareketle gönlü oluyor.
Bence sizin arıza ışığınız 25 30 km kullanımdan sonra sönecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
RazorBack adlı üyeden alıntı
Ben de anlaş tournee düşündüm ama sonra ucuz etin yahnisi hesabı tereddütte kaldım, sonuçta kendimizi iki tekere emanet ediyoruz bari üç kuruş fazla olsun iyisi olsun. Umarım iyidir bu arada, kullandıktan sonra yorum yapıcam
Anlas kullanıyorum. Islaktaki hareketlerini sevmiyorum. Tutunma kabiliyeti ciddi anlamda düşüyor.
-
11 Mart 2020, 17:34
#15393
Nisanda bitecek olan zorunlu trafik sigortamı güncellemek için fiyat aldım, 2017 pulsar 200ns, 3. sigortası olacak, çok şükür kaza bela yok, Anadolu sigortadan 366 ve 396 olarak 2 seçenek verdi. Sizlere ne çıkıyor? paylaşan olursa sevinirim.
31 yaşındayım yaşıtım bir arkadaşın pulsar 2. motor olarak var ona 270tl çıkmış, diğer motoru mt 07. 2. motor yüzünden düşük çıkma ihtimali var mı? yoksa bizimi seviyorlar
-
11 Mart 2020, 18:02
#15394
sezarim adlı üyeden alıntı
.....
Bu arada başka bir şey sorsam hazır cevaplayan birini bulmuşken. Motor çalışıyorken 1,2,3 ve diğer vitesler arası geçiş çok rahat ama boşa almak tam bir eziyet ya 1 ya 2 ye atıyor genelde. Ama çalışmazken boşa hemen geçiyor. Sizin motorda öyle mi?
Debriyaj manetinin dibinden ayar yapın, düzelecektir. Ben pulsarım olduğu zamanın birinde boşa alamadığım için neredeyse ayağımızla bastığınız vites kolunu kıracaktım sinirden, kendimi zor tuttum. Sonraki haftasında manetten ayar yapınca(yapmayı öğrenince) boş vitese çok rahat geçmeye başlamıştı. Çözümü bu kadar basitken 3-4 ay motoru boş vitese atmamaya çalışarak kullandığıma yanmıştım.
Siz de bir deneyin derim, belki çare olur.
-
11 Mart 2020, 19:10
#15395
skucukyazici adlı üyeden alıntı
Nisanda bitecek olan zorunlu trafik sigortamı güncellemek için fiyat aldım, 2017 pulsar 200ns, 3. sigortası olacak, çok şükür kaza bela yok, Anadolu sigortadan 366 ve 396 olarak 2 seçenek verdi. Sizlere ne çıkıyor? paylaşan olursa sevinirim.
31 yaşındayım yaşıtım bir arkadaşın pulsar 2. motor olarak var ona 270tl çıkmış, diğer motoru mt 07. 2. motor yüzünden düşük çıkma ihtimali var mı? yoksa bizimi seviyorlar
Benim ilk motorum Aksigorta 550 Liradan yaptı. Üstüme araçta var ve çok şükür uzun zamandır bir kaza vs yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
maktama adlı üyeden alıntı
Debriyaj manetinin dibinden ayar yapın, düzelecektir. Ben pulsarım olduğu zamanın birinde boşa alamadığım için neredeyse ayağımızla bastığınız vites kolunu kıracaktım sinirden, kendimi zor tuttum. Sonraki haftasında manetten ayar yapınca(yapmayı öğrenince) boş vitese çok rahat geçmeye başlamıştı. Çözümü bu kadar basitken 3-4 ay motoru boş vitese atmamaya çalışarak kullandığıma yanmıştım.
Siz de bir deneyin derim, belki çare olur.
Hocam bir deneyeceğim. Manetin dibini sağ ya da sola çevirip geçio geçmediğine bakıcam sanırım.
-
11 Mart 2020, 22:12
#15396
skucukyazici adlı üyeden alıntı
Nisanda bitecek olan zorunlu trafik sigortamı güncellemek için fiyat aldım, 2017 pulsar 200ns, 3. sigortası olacak, çok şükür kaza bela yok, Anadolu sigortadan 366 ve 396 olarak 2 seçenek verdi. Sizlere ne çıkıyor? paylaşan olursa sevinirim.
31 yaşındayım yaşıtım bir arkadaşın pulsar 2. motor olarak var ona 270tl çıkmış, diğer motoru mt 07. 2. motor yüzünden düşük çıkma ihtimali var mı? yoksa bizimi seviyorlar
Hocam o fiyatlandırma olayı çok bilinmeyenli denklem. Sizin yaşınız, basamağınız ve poliçeyi yapacak olan şirket kayıtlarındaki motorun kaza istatistiğine göre değişiyor.
Diyelim şirkette 10 tane pulsar sigortası var. 8 i kazaya karıştı ise poliçe rakamı yükselir. Tam tersi de olabiliyor. Fakat en büyük etken kullanıcı yaşı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
o kazaların benimle ne ilgisi var diyeceksiniz belki ama kayıtlarda kullandığınız motor riskli gruba giriyor. Kabaca bu şekilde işliyor sistem.
-
12 Mart 2020, 01:31
#15397
ıyı geceler ns 200 mu d400 ug mi
-
12 Mart 2020, 14:05
#15398
sinan08 adlı üyeden alıntı
ıyı geceler ns 200 mu d400 ug mi
Soru mu bu şimdi, imkan ve tecrübe varsa tabi ki D400UG.
D400 bile olabilir hatta ama UG olursa dadından yenmez tabii :D
-
12 Mart 2020, 16:30
#15399
Arkadaşlar ns 200 için gidon sipariş vericezde sağ sol durumu var şimdi sol sipariş edicem bana sağ göndermediklerini nasıl anlıcam gidonun sağını solunu öğrenebildiğimiz bir bölümü var mı ?
-
12 Mart 2020, 16:41
#15400
Kalyoncu veya e kuralkandan alacaksanız doğru gönderirler. Ben 2 ay önce taktım eğer borudan bahsediyorsanız gri olan. Sanırım bi kısmı yani genişleyen kısmı içe boruyu tutucu kısma girecek. Yani o kısmı içe doğru tuttuğunuzda ince kısım elcik stopa denk gelecek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)