Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #14981

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Arkadaşlar herkese merhaba.Bu aralar kısmet olursa bir motor alacağım.Kafamda da 2 tane motor var.Bunlardan ilki ns200 diğeri de Benelli bn251. Benelli fabrika çıkışı Metaller lastik ile gelmesi,ön arka ABS oluşu,beygir ve tork sebebiyle kafama yatıyordu fakat evim İstanbul Anadolu yakasında ve forumdaki Benelli kullanıcısı arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla İstanbul Anadolu yakasında düzgün usta bulamıyorlar ve neredeyse herkes Avrupa yakası vale moto ya gidiyor. Bu durum biraz can sıkıcı çünkü git gel 65km mesafe ve köprü,İstanbul trafiğinde sıkıntılı bir durum.Bu yüzden ben bu motoru son ihtimal diye değerlendiriyorum.
    Pulsar ise yaygın servis ağı,ucuz yedek parça ve bn251 den az yakması ile önde.Çok satılan,tutulan bir model her zaman avantajdır diye düşündüm.Fakat korkutan yönleri de var.Bu konuda kullanıcılar olarak en doğru bilgiyi sizlerden alacağımı düşünüyorum.
    -Ns200 deki stop etme sorunu gördüğüm kadarıyla kronik ve hala çözülememiş.
    - Ekran resetlemesi de soğuk havalarda hâlâ devam ediyormuş.
    - Oksijen sensörü gibi pahalı parçalar da çabuk bozuluyor ve birçok kişinin başına geliyormuş.
    Başka konularda da arkadaşlara danıştım,bana git Honda al,Suzuki al,Yamaha al diyorlar.Yahu arkadaş adam 30.000 de Yamaha hondaya istiyor 22.000 TL nasıl alalım?O paraya sıfır motoru ben tercih ederim. Zaten okadar paraları rahat verebilen adam gider japon da alır BMW de alır, niye bajaj nasıl Benelli iyimi hero iş görür mü diye sorsun.
    Yani netice olarak Pulsar konusunda içimi rahatlatın da gidek alak binek
    Herkese saygılar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14982
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Lonewolf1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese merhaba.Bu aralar kısmet olursa bir motor alacağım.Kafamda da 2 tane motor var.Bunlardan ilki ns200 diğeri de Benelli bn251. Benelli fabrika çıkışı Metaller lastik ile gelmesi,ön arka ABS oluşu,beygir ve tork sebebiyle kafama yatıyordu fakat evim İstanbul Anadolu yakasında ve forumdaki Benelli kullanıcısı arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla İstanbul Anadolu yakasında düzgün usta bulamıyorlar ve neredeyse herkes Avrupa yakası vale moto ya gidiyor. Bu durum biraz can sıkıcı çünkü git gel 65km mesafe ve köprü,İstanbul trafiğinde sıkıntılı bir durum.Bu yüzden ben bu motoru son ihtimal diye değerlendiriyorum.
    Pulsar ise yaygın servis ağı,ucuz yedek parça ve bn251 den az yakması ile önde.Çok satılan,tutulan bir model her zaman avantajdır diye düşündüm.Fakat korkutan yönleri de var.Bu konuda kullanıcılar olarak en doğru bilgiyi sizlerden alacağımı düşünüyorum.
    -Ns200 deki stop etme sorunu gördüğüm kadarıyla kronik ve hala çözülememiş.
    - Ekran resetlemesi de soğuk havalarda hâlâ devam ediyormuş.
    - Oksijen sensörü gibi pahalı parçalar da çabuk bozuluyor ve birçok kişinin başına geliyormuş.
    Başka konularda da arkadaşlara danıştım,bana git Honda al,Suzuki al,Yamaha al diyorlar.Yahu arkadaş adam 30.000 de Yamaha hondaya istiyor 22.000 TL nasıl alalım?O paraya sıfır motoru ben tercih ederim. Zaten okadar paraları rahat verebilen adam gider japon da alır BMW de alır, niye bajaj nasıl Benelli iyimi hero iş görür mü diye sorsun.
    Yani netice olarak Pulsar konusunda içimi rahatlatın da gidek alak binek
    Herkese saygılar...
    Ucuz motormu?
    Ucuz yedek parçamı?
    Eskidendi o ..
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  3. #14983
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    euro 4 pulsar benim motor. ikinci el olarak 3200 km de iken aldım. bir defa ekran resetle ve bikaç defada düşük devirde, kavrama yapacakken sebepsiz stop etme yaşadım. 5000 km bakımında servise belirttim ve yazılım atıldı. yazılım sonrası motorun rölantisinin biraz yükseldiğini gördüm. önceden rölanti düşüktü ve kalkışta yeterince gaz vermediysen stop ediyodu, yazılımla daha iyi oldu. sonrasında ise bir iki defa motor arıza ışığı yaktı. oksijen sensör geçici arıza kaydı almıştı. enson 2-3 gün yanık kaldı. iş yoğunluğundan servise gidemedim. sonra kendiliğinden söndü. bidaha yanmadı. yanmasını bekliyorum, garanti kapsamında olduğum için pek dert etmiyorum.

    benelli için pek bişey diyemem. motoru sıfır km alacaksan ikiside garantide olacak fakat hangi marka arkasında duracak. iyi kötü bajaj arkasında kuralkan ile ülkede yer edinmiş bir marka. model olarakta pulsar oturmuş, gerektiğinde yan sanayi veya çıkma parça temin edebileceğin bi model. bu arada bajajın parça fiyatları çokta ucuz değil bence, hepi topu hint malı ama ithal olan her ürün gibi parça fiyatlarıda mecburen yükseliyor.

    iki modelide detaylı incele, otur üstüne boyuna ağırlığına falan bak. kendine hangisini daha yakıştırıyosun, hangisi senin ebatlarına uyuyo bak. illaki test sürüşü yap. ben yapmadan almıştım, keşke yapsaymışım diyorum. benell yi bilmem ama bajaj da test motoru ayırıyor bayiler.

    japon motor fiyatları yüksek ama bunlarında fiyatları hak etmedikleri oranda yükseldi. iyiye giden bir gidişat görünmediği için düzelecek gibide görünmüyor. ne kadar çabuk alırsan okadar iyidir.

  4. #14984
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Birkaç parçasının güncel fiyatlarını sıralayım..
    1 akü 600 tl
    2 arka amortisör 710 tl
    3 jant 995 tl
    4 sinyal tane 60 tl
    5 zincir dişli seti 425 tl
    6 ayna takımı 120 tl
    7 debriyaj seti komple 735 tl
    8 elektirik tesisati 1.645 - 1.965 tl
    9 enjeksiyon 1.460 - 2.185 tl
    10 far ampülü 65 tl
    11 far 660 tl
    12 km saati 1.020 tl
    13 hava filtresi 60 - 75 tl
    14 ön disk 410 tl
    15 radyatör 1.010 tl
    16 radyatör fanı 400 tl
    17 şanzuman set 1.095 tl
    18 benzin deposu yakıt pompası dahil 2.470 tl
    19 yakıt pompası 1.080 tl
    20 oksijen sensörü 760 tl
    Dahasıda varda sanırım bunlar yeterlidir birilerinin kuralkana listedeki 3-5 parça fiyatına motosiklet alındığını söylemeli sanki ducati mübarek..

  5. #14985

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Yok baba yok ben Benelli sayfasına kaçar. Bu fiyatlar ne böyle

  6. #14986
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    bugün pulsar ns 200 e domino elcik taktım. valla oem kemik gibi elciklerden sonra mükemmel oldu. eskisi eldivenden kayıyordu neredeyse bu çok iyi kavrıyor eldiveni. tavsiye ederim.

    kdiner bunu beğendi.

  7. #14987
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)

  8. #14988

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Arkadaşlar 20.000 bakımında neler değişiyor? Kaç liraya yaptırdınız?

  9. #14989

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, gerekirse zincir ve dişliler, subap ayarı, hava filtresi, bujiler. Kısacası motorun ağır bakımı 20000km bakımı ve biraz tuzlu tutacak...

  10. #14990

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Tuzlu olacağı kesin de 400 tutar mı? Yoksa daha mı fazla...

  11. #14991

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...I,PR-5183.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...I,PR-4951.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...i,PR-7683.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...L,PR-6508.html

    https://www.kalyoncumotor.com/BAJAJ-...l,PR-6268.html

    Üstüne yağ ve işçilik masrafın var. Debriyaj balatalarının sağlam olduğunu düşünüyorum. Belki zincir ve dişlinde sağlamdır. Görmeden birşey diyemeyeceğim. Subap ayarını yapacaklar üstüne.

    Aşağı yukarı 400tl'ye yakın tutar. Zincir ve dişli setin hariç...

  12. #14992

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Pulsar ns200 için olan gidon yükseltme aparatı almıştım, Gp kompozit markalı. Motorum ns160 ile uyumlu değilmiş, kullanamadım. O dönemdeki iş yoğunluğum nedeniyle iade edemedim. Geçen gün baktım hala duruyor kenarda.
    Isteyen olursa sembolik bir ücret karşılığında gönderebilirim. Hatay veya Osmaniye civarında elden verebilirim.
    Ilgilenen olursa özelden mesaj yazabilir, Telefon ile görüşürüz.
    Kıymetli arkadaşlar nerdeyse 1 Ay olmuş yukarıdaki mesajı bıraktığım zaman ama kimse talepte bulunmamış. Oysaki bu yükseltme aparatı yaygın kullanılıyor sanıyordum.
    Arayan olsaydı ücretsiz verecektim arkadaşlar, bilginiz olsun.
    bajajpulsar2 bunu beğendi.

  13. #14993

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıymetli arkadaşlar nerdeyse 1 Ay olmuş yukarıdaki mesajı bıraktığım zaman ama kimse talepte bulunmamış. Oysaki bu yükseltme aparatı yaygın kullanılıyor sanıyordum.
    Arayan olsaydı ücretsiz verecektim arkadaşlar, bilginiz olsun.
    bana özelden cep no gönderirseniz görüşelim. saygılar

  14. #14994

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı erman_koc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana özelden cep no gönderirseniz görüşelim. saygılar
    Mesajınızı yeni gördüm, dönüş yapacağım.

  15. #14995

    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR125
    Merhaba arkadaşlar,
    Pulsar NS200 lerdeki ekran ve saat resetleme sorununu çözen bir modül geliştirdik.

    Buradan satış ilanı ve detaylı bilgiye erişebilirsiniz.
    tommygun bunu beğendi.

  16. #14996

    Üyelik
    18 Ekim 2016
    2 yıl, 22 bin km'dir pulsar 200 ns kullanıyorum ancak hala çözemediğim bir sorun var. Önümüzdeki ay motorun garantisi dolacak, dolmadan önce garantiye verip tamir ettirmek istiyorum. Bu nedenle yardımcı olur musunuz?

    Sorunum şu, motoru yıkadıktan sonra (ne kadar dikkatli yıkarsam yıkayayım) çalışmıyor, ateşleme yapmıyor. 30-40 dakika kurumasını bekliyorum anca o zaman çalışıyor. Çalışsa bile motor rolantide çalışırken bir anda devir binin altına inip stop ediyor. Sadece yıkadıktan sonra ve özellikle kış aylarında bu sorun oluyor. Motoru yıkarken 3-4 metre mesafeden su tutuyorum, motor bloğuna yakın yerlere hiç tutmuyorum, hatta sadece lastik, sele, depo ve zincire tutuyorum...

  17. #14997
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı souverng adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 yıl, 22 bin km'dir pulsar 200 ns kullanıyorum ancak hala çözemediğim bir sorun var. Önümüzdeki ay motorun garantisi dolacak, dolmadan önce garantiye verip tamir ettirmek istiyorum. Bu nedenle yardımcı olur musunuz?

    Sorunum şu, motoru yıkadıktan sonra (ne kadar dikkatli yıkarsam yıkayayım) çalışmıyor, ateşleme yapmıyor. 30-40 dakika kurumasını bekliyorum anca o zaman çalışıyor. Çalışsa bile motor rolantide çalışırken bir anda devir binin altına inip stop ediyor. Sadece yıkadıktan sonra ve özellikle kış aylarında bu sorun oluyor. Motoru yıkarken 3-4 metre mesafeden su tutuyorum, motor bloğuna yakın yerlere hiç tutmuyorum, hatta sadece lastik, sele, depo ve zincire tutuyorum...
    1- bujı başları ıslanıyor olabilir.
    2- yan ayak sensör soketine su giriyor olabilir.
    3- soketlere su giriyor olabilir.
    4- rölanti sensörünü kontrol ettirin.

  18. #14998

    Üyelik
    24 Kasım 2018
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık bir buçuk ay önce Pulsar ns200 sahibi oldum. İlk motorum olduğu için başlarda bütçeme çok yüklenmeden yüksek km'li ama güvenilir bir motor almak istemiştim. Bu yüzden bakımlarına güvendiğim fakat 44 bin kmde 2014 model 2015 çıkışlı bajajı bir tanıdıktan almıştım. Şimdi karlar da başladığı için sürmemeye başladım fakat sizce bu sorunların kaynağı ne ve çözmek için ne kadar harcamam gerekecek?

    (Bu arada eski sahibi 45bin bakımını 44binde yaptığını söylemişti.)

    1) Gösterge paneli bazen çalışıyor bazen çalışmıyor, bazen motoru açınca çalışıyor fakat marşla birlikte tekrar gidiyor. Sanırım 2014 modelinde kronik bir sorunmuş ama gösterge paneli yaklaşık 15 bin km önce değiştirilmiş eski sahibi tarafından. Aküden şüpheleniyorum, yaklaşık 3 yıl önce değiştirilmiş.

    2) Her zaman ilk marşta çalışmıyor, bazen boşta çalıştırmam gerekiyor bazense sadece debriyaj sıkılı 1. viteste çalışıyor. En son boşta çalıştırıp biraz bekledim ısınsın diye, sonra denemek için kapatıp tekrar çalıştırmak istedim. Yaklaşık beş dakika marş almadı, aldığında da gazlayarak çalıştırabildim. Bir de evden yola çıkarken bir yokuş inmem gerekiyor, bu aralar yokuş aşağı giderken hep stop ediyor.

    3) Motoru aldığımdan beri iki kere çok düşük hızlarda (5-10 km/s) sola yatırdım. İlkinde debriyaj maneti, ikincisindeyse vites kolu yamuldu. İkisinden sonra da kavrama noktası biraz daha geriye geldi, bugünkü vites kolunun yamulmasıyla da boşta çalıştığında hemen stop etmeye başladı. Düşmeye bağlı olarak manet ve vites kolu haricinde nelere zarar vermiş olabilirim?

    4) İlk çalıştığında motorumun rölanti devri yukarılarda başlıyor ve sonra aniden düşüyor. Yola çıktığımda da birinci viteste gaz açmadan devir yükseliyor ya da gaz kapatmadan devir düşürüyor, ısınana kadar bu durum sürüyor ve motor sabit gaz açıklığında sabit devir ya da hızı yakalayamıyor. Sebebi ne olabilir?

    Şimdiden teşekkür ederim.

  19. #14999

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    1)Akünü şarj ettir, daha iyisi değiştir. Ama gösterge olayını bu soğuklarda yine yapacaktır. Olayın model yılı ile alakası yok, her modelinde özellikle akü kondisyonu iyi değilse soğuklarda yapıyor. Senin mesajının 3 üstündeki medajda adam bu olay için parça üretmiş satıyor.

    2)Debriyaj manetinin altında 2 vida ile tutturulmuş debriyaj müşürü var, söküp kontrol et,tenizle. Ufak beyaz bir plastik parçası var manete giren, kırılmış ya da zarzor işlev görüyor olabilir.
    Yokuş aşağı frenleyerek/yavaşlayarak iniyorsun, durmaya yakın yavaşladığında debriyajı çekince stop ediyordur,kronik sorun. Yazılım atılarak ile %60 oranında çözülüyor ama bu çözülenlerde aynı oranda "tek marşla gaz verMEden çalıştırma" olayı kaybediliyor, hafif gaz vermek durumunda kalıyorsun. %40 oranında da sadece ortaya çıkması azalıyor.

    3) 2. cevabın ilk bölümü ile aynı.
    Diğer sorun için ise; Kavrama noktasını sol manetin kablo girişindeki yerden ayarlayabilirsin.

    4)Birçok şeyden olabilir, sen her halukarda ilk önce aküyü yenile, akü zar zor yettiğinde motor açığı kapatmak için deviri yükseltmek isteyecektir . Sorun devam ederse rölanti sensörü, konjektör, statör, oksijen sensörü... vs gider kontrol edilecek şeyler.

    Bunların hepsi burada konuşuldu, zamanınız varsa forumu geriye doğru okuyun.

  20. #15000
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Heralde şans işi bu.3 tane ns200 geldi geçti hiçbirinde üzmedi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)