Kardeşim bak ben şu aşağıdakinden takmıştım ns200 içindi ama kendim ns150'ye taktım birebir uydu, sadece gaz teli biraz kasma yapmıştı onu da servis bulunduğu yerden dışarıya alınca hallolmuştu. Benim bildiğim kasaları birebir aynı idi ve sadece teknik özellikleri farklı o iki aletin.
link şu ama pahalandırmışlar sanırım:
http://www.motosikletparcalari.net/b...s-200-pmu19971
böyle küçük işler için üzülüp keşke ns200 alsaydım deme, ns160 hertürlü işini görür ve emin ol ns200den daha az titrer o alet benim ns150 net daha az titreşimli idi 200'den çünkü güç ve tork daha az. Şu an dominarlayım ama ns150'mi arıyorum yalan yok. çünkü domi büyük güç büyük titreşim modunda.
ister elindeki aparatı satıp bundan al, ister başka yol tut ama bu gibi basit şeyler için keşke deme bence. Ns160 teknik verileri açısından çok güzel alet. benim ns150 çift disk ve abs'li olsaydı en az 3 yıl daha kullanırdım sana daha önce de yazmıştım sanırım.
Şu an benim domi için taktığım gp kompozit gidon aparatı da tam sola gidonu kırınca ara sıra gazda kasma yapıyo, onu da ara bakımda servise bi soracağım kendim biraz ileri aldım aparatı ama ara sıra tam sola kırınca yine yapıyo, sanırım pulsar gibi yerini az buçuk değişip rahatlatmak gerekecek telin. Sıkışıyor çünkü. Ama bunlar küçük işler kafaya takıp keşke şunu alsaydım denecek işler değil, üzme kendini, keyfini sür motorunun.