Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #14781

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Levent-Maslak-Mahmutbey-Büyükçekmece-Silivri-Marmara Ereğlisi güzergahında kullandım. Hiç mola vermeden gittim. 110-120km/sa gibi hızlarda redline yapmıyor ve gayet stabil ve sıkışmadan gidiyor. Kafayı da bastıkça eğmenize gerek yok. Bence oturuş pozisyonunuza dikkat edip gene yola çıkın. Motosiklet tutkudur. İle gidip gelmek için bu güzel tutkunuzu heba etmeyin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14782
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Emin ol heba etmiyorum. ;)
    Elimden geldiğince gezmeye çalışıyorum.
    5500 km nin en fazla 2500 km'si işe gidip gelmeyle olmuştur.
    Geri kalanı gezip tozduklarım hep.

    Ama malum evli çocuklu falan olunca bir yere kadar gezebiliyorsun.
    Yani ben en azından onlar evdeyken çok ta içime sinmiyor gezip tozmak.
    Çocuğa da kask dizlik falan aldım geçen sene. Yazın çocukla geziyoruz daha çok.
    Sucuğumuzu ekmeğimizi alıp çıkıyoruz evden.

    Karaburun, Kısırkaya, Garipçe, Bahçeköy, Kemerburgaz, Kilyos güzergahlarında gezmeyi seviyorum en çok.

    Oturuş pozisyonumun doğru olduğunu düşünüyorum. Ne bileyim gidon yükseltme bile var motorda.
    Yine de bayağı yordu beni Şile gidiş geliş. Daha uzun yola çıkmam için selede yada kıçıma giydiklerimde oynama falan yapmam lazım sanırım.
    Karaburun'a iki sefer gittim. 60 gidiş 60 geliş yaptım. Ama orada bayağı oturup dinlendiğim için etkilememişti sanırım.

    Önümüzdeki günlerde Ağva'ya doğru gitmeyi düşünüyorum bakalım.
    Angrypower bunu beğendi.

  3. #14783

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Istanbul Ataşehir-Levent
    Motosikleti
    Honda PCX150 >>> PULSAR NS200
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önümüzdeki ay bir sene olacak 2017 modelini alalı.
    ilk aldığımda rodaj bakımına kadar bol bol ekran resetleme yapıyordu.
    Rodaj bakımında akü şarja bağlandı ve ekran resetleme %95 oranında azaldı.
    Kışın bir kaç sefer yaptı sadece. Aktif bir şekilde kullandım kışın. Gerçi doğru düzgün kış görmedik orası ayrı.

    Seyir halinde stop etme olayını ise bir sene boyunca ya 3 yada 4 sefer yaşadım.
    Öyle ahım şahım motora binen birisi değilim. Daha çok işe gidip gelmek için kullanıyorum. O yüzdendir ki henüz 5500 km oldu motor.

    Üzerinde gelen orjinal lastikleriyle kullanıyorum. Lastikler güvenilir değil malum.
    Orjinal lastiklerden oldukça memnunum ben. Sebebi ise tamamen benim kullanımımla alakalı.
    Kağıthane maslak arası kullanıyorum motoru. Büyükdere caddesine çıkıp 5000-6000 devir aralığında seyrediyorum.
    Viraj yapmaktan falan zaten anlamam. Uygun hıza düşüp uslu uslu dönüyorum virajları.
    Lastik tabanının yarısına yakını asfalta değmemiştir henüz.
    Yani lastikleri beni zor duruma düşürecek bir pozisyona sokmadım hiç.
    O yüzden değiştirme olayına girişmedim şimdiye kadar.

    Bunların dışında motordan yeterince memnunum.
    İstanbul gibi bir şehirde kullanılabilecek fiyat/performans motorlarından birisi bence.

    İstanbul/Ankara gidip gelmeyi düşünüyordum.
    Geçenlerde bir deneme yapayım dedim uzun yolda nasıl olur diye.
    Şile'ye gidip geldim. 70 gidiş, 70 geliş 140 km yol yaptım.
    Giderken hiç durmadım. Şile'de 15 dakika durdum bir sigara içip dönüşe geçtim.

    Hiç memnun kalmadım motordan.

    Eve geldiğimde her tarafım dayak yemiş gibi ağrıyordu resmen.
    Sırf bu yüzden Ankara işini iptal ettim.

    Bu motorla 500 km gidersem bildiğin perte çıkarım ben.
    Sürüş tarzımız ve motoru kullandığımız süre çok yakın. Motorumu Mayıs 2017'de aldım. Yaz boyunca ekran ve stop etme sorunu yaşamadım. Kışın çok az kullandım ve ara ara resetleme sorunu yaşadım. Ama bence bu kadar önemsenmeye değen bir problem değil.

    Ben geçen sene CB 500F'li kuzenime eşlik ederek 1000 Km'lik İstanbul - Yunanistan turu yaptım Mayıs 2017'de aldığım Pulsar'la. Cuma gecesi çıktık ve Pazar günü döndük. En ufak bir rahatsızlık hissetmedim. Motorumda tur camı ile birlikte gidon yükseltme aparatı da var. Her ikisini de bayiden alırken taktırdım. Bence çok güzel tur yapılacak bir motor. Benim o turda ki tek sıkıntım iki motor arasında ki CC farkıydı. Bu nedenle ben kuzenime uymak yerine, belli noktalarda buluşma yerleri belirliyorduk ve herkes kendi ritmine göre kullanıyordu motoru. Ama kuzenimin söylediğine göre bekleme süresi 10-15 dk yı hiç geçmemişti.

    Bu arada Yunanistan'ın bol şeritli ve aşırı sakin yollarında 146-147'lere kadar çok rahat çıkıyordum redline ışığı yanar yanmaz gazı kesiyordum. Sadece biraz fazla yakmıştı ama bence gayet güzel ve eğlenceli bir tur oldu.

    Neyse yazımı özetleyecek olursam; belki gidon yükseltme aparatı da kullanırsanız konforunuz artabilir

    Ayrıca son bir not; orjinal lastikleri Mitas MC50 ile daha geçen hafta değiştirdim. Bir yıl boyunca lastikten kaynaklı hiçbir sıkıntı yaşamadım ama yağmurda kullandığım süre toplasam 2 saat falandır koca bir yılda. Yine de kauçuk bir lastik kullanmak inanılmaz güven ve denge sağlıyor diye düşünüyorum

  4. #14784
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emin ol heba etmiyorum. ;)
    Elimden geldiğince gezmeye çalışıyorum.
    5500 km nin en fazla 2500 km'si işe gidip gelmeyle olmuştur.
    Geri kalanı gezip tozduklarım hep.

    Ama malum evli çocuklu falan olunca bir yere kadar gezebiliyorsun.
    Yani ben en azından onlar evdeyken çok ta içime sinmiyor gezip tozmak.
    Çocuğa da kask dizlik falan aldım geçen sene. Yazın çocukla geziyoruz daha çok.
    Sucuğumuzu ekmeğimizi alıp çıkıyoruz evden.

    Karaburun, Kısırkaya, Garipçe, Bahçeköy, Kemerburgaz, Kilyos güzergahlarında gezmeyi seviyorum en çok.

    Oturuş pozisyonumun doğru olduğunu düşünüyorum. Ne bileyim gidon yükseltme bile var motorda.
    Yine de bayağı yordu beni Şile gidiş geliş. Daha uzun yola çıkmam için selede yada kıçıma giydiklerimde oynama falan yapmam lazım sanırım.
    Karaburun'a iki sefer gittim. 60 gidiş 60 geliş yaptım. Ama orada bayağı oturup dinlendiğim için etkilememişti sanırım.

    Önümüzdeki günlerde Ağva'ya doğru gitmeyi düşünüyorum bakalım.
    Pulsarın selesi ve amortisörleri serttir, gidon yükseltme taktırın birde seleye işlem yaptırın daha iyi olur, ben İstanbul Trabzon yaptım giderken sorun olmadı ama dönüşte sele baya sıkıntı yaptı sırf yol bir an önce bitsin diye Sakarya İstanbul arasında mola vermeden geldim inince oh dedim yol bitti, git gel 250 250km sorun değil ama git gel 500 500km olunca biraz sorun, 4 5 defa Çanakkale, 1 defa Antalya, 4 5 defa Bursa ve İstanbul'a yakın illere kampa gittim çok fazla rahatsız olmadım.

  5. #14785

    Üyelik
    22 Mart 2018
    Ön amortisörün sağ borusu yamulmuş, sağa çekiyor. Yakınlardaki bir ustaya götürdüm 180 liraya tamir ederiz dedi. Daha önce yaptıranlar varsa fiyatı uygun mudur? Yakınlarda yetkili servis yok buraya yaptırsam garanti dışı kalır mı? Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.

  6. #14786
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Ozbörü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisörün sağ borusu yamulmuş, sağa çekiyor. Yakınlardaki bir ustaya götürdüm 180 liraya tamir ederiz dedi. Daha önce yaptıranlar varsa fiyatı uygun mudur? Yakınlarda yetkili servis yok buraya yaptırsam garanti dışı kalır mı? Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
    180tl ye yeni boru al için rahat olsun, müdahale garanti dışı olmaz ama sıfırı varken o parayı vermem ha yenisini takarken zaten bir da işçilik ücreti ödeyeceğim dersen 250 300 TL belki bulabilir ne gerek var diyebilirsiniz, düzelttirip kullanırım da diyebilirsiniz.
    Ozbörü bunu beğendi.

  7. #14787

    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Ben kendi motorumla yaşadığım tecrübeleri yazdım! Ben memnun değilim sen memnunsun olamaz mı? Motor stop ediyor, kışın ateşlemiyor, koydukları saat tüm kış boyunca resetliyor ve daha ne olsun?! Servisleri bile sıkıntılı bir model olduğunu kabul ediyor. Bırak da herkes senin gibi düşünmesin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

    Ben hergün boğaz köprüsünü geçiyorum. Her seferinde motordan indiğimde bayağı bir yorgun hissediyorum. 100 km nin üzerine çıkınca pek konforlu değil.

  8. #14788

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Bana hitaben yazdıyorsak eğer ben sana sıkıntılarına çare bulacak önerilerde bulundum. Memnun değilim die saydırmaya devam edeceksen ve huzursuzsan 5000₺ nakit verelim? Yok buna da sinirleneceğim ve ters cevap vereceğim diyorsan da kusura bakma ama senin psikolojin bozulmuş derim.

    Ben motorundan zevk al die önerilerde bulunuyorum sen ise bana çemkiriyorsun...

  9. #14789
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Ozbörü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisörün sağ borusu yamulmuş, sağa çekiyor. Yakınlardaki bir ustaya götürdüm 180 liraya tamir ederiz dedi. Daha önce yaptıranlar varsa fiyatı uygun mudur? Yakınlarda yetkili servis yok buraya yaptırsam garanti dışı kalır mı? Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
    Geçenlerde sanırım 20-25 km hızla toprak zeminde giderken önüme hiç farketmediğim bir tabela direği çıktı.
    Direği gördüğümde 5 metre bile yoktu sanırım aramızda.
    Zemin toprak olduğu için sağa sola ani manevra yapmadım çünkü anında kayıp yatardı motor yere.
    Frenlere asıldım ve direği ortalayıp yavaşça çarpayım bari dedim.
    Ön freni sıktım iyice, abs takırtısı eşliğinde bodoslama girdim direğe.
    Yavaş bir çarpma oldu frenlerin sayesinde.
    Ama ön boruları çok hafif bir şekilde bükmüşüm.
    Sonra yola çıktım. Frenleri kontrol ettim. Yavaş yavaş hızlanarak titreme çekme var mı diye kontrol ettim.
    145 km hıza kadar çıktım en ufak bir titreşim yada çekme yok motorda.
    Muhtemelen iki boruyuda eşit bir şekilde büktüğümden olsa gerek.

    Sadede gelecek olursam yolumun üstündeki bir servise gösterdim.
    200 liraya doğrulturum dedi. Değişim dersen eğer 500 lirayı bulabilir dedi.

    Ben çok umursamadım açıkçası. Motorun sürüşünü etkileyen olumsuz bir durum olmadığı için.
    En fazla motorun boyu 1 cm falan kısalmıştır.
    İlerleyen zamanlarda yaz sonunda falan iki boruyuda değiştiririm diye düşünüyorum.
    Şuan bu işleme ayıracak bütçem yok malesef.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  10. #14790

    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Sen o 5000 lirayı al, bir insan ilişkileri kursuna git. Modern toplumlarda nasıl iletişim kurulur bunları öğren! Kendine biraz seviye edinirsin.

  11. #14791
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba @Angrypower.

    Evet motor türkiye turu rahatlıkla yapabilir. Fazlasını bile yapabilir buna lafım yok.

    Ama ben rahat edemedim üzerinde önemli olan bu sanırım.

    Motor gaza basınca 150 km hıza ulaşabiliyor evet. Ama 10.000 devirde ulaşıyor bu hıza.
    Redline'a girmesi gerekiyor.
    100 km üzerinde giderken gırtlağını sıkmış gibi bağırarak gidiyor.

    E 200cc motor ne bekliyorsun diyebilirsin.

    Bişey beklediğim yok.

    Benim şahsi düşüncelerime göre uzun yol yapılacaksa bu motorla uslu uslu 80-90 km hızlarda seyredilmeli.
    100 km üzerine çıkmak hem aşırı yakıt tüketimi, hem gereksiz gürültü, hemde motora eziyetten başka bişey değil bana göre.

    Dediğim gibi bana göre şehir içi oldukça makul bir motor. Fazlasıyla da memnun olduğumu söyledim zaten.
    Ama uzun yol için bana uygun bir motor değil.

    Sebepleri ise;
    Birincisi, uzun yolda 100/120 km aralığında akan trafiğe ayak uydurmak için motoru bağırtarak kullanmak zorunda kalmak.
    Bağırmadan gideyim dediğin zaman 70/90 km hızlarda seyretmen gerekiyor. Bu da 100/120 km hızla akan trafikte seni sıkıntıya sokabilir.

    Lastik konusuna gelecek olursam eğer, dediğim gibi kullanım şekliyle, beklentiyle alakalı bir durum.
    Üzerindeki orjinal lastikler benim kullanım şeklime yeterince uygun lastikler. Bu yüzden değiştirme ihtiyacı hissetmiyorum.
    Sözlerinize tamamiyle katılıyorum, severek ve memnuniyetle kullandığım pulsar 200 ns'i maalesef 200 km nin üzerinde tur ve gezilerim için tercih etmiyorum, sebebi ise 120km nin üzerinde akan trafiğe uzun süre ayak uyduramıyorum, benim beklentim ise eğer motosiklet ile uzun yol yapıyorsam en azından gezi boyunca trafiğin doğal seyrinin biraz üzerinde olabilmektir. Dediğiniz gibi bu tamamiyle beklentiyle alakalı.
    Ha motor bastığınız zaman gidiyormu gidiyor lafım yok. Ama benim uzun yolda konforlu hissettiğim seyir hızı 90-100km dir. Motor devri içinde böyle gitmenin daha stabil olduğunu düşünüyorum.

    Şehir içinde ise en ufak şikayetim yok, estetik olarak birçok muadilinin önünde, performans olarak bu fiyata zaten böyle motor yok, kusurları varmı var fakat artık 741 sayfadır yazmışız arkadaş artık bunu sürpriz miş gibi algılamayın hala, bu motoru alıyorsanız bu kusurları bilerek param buna yetiyor diyerek alın, gülü seven dikenine katlanır, bunu da diyemiyorsanız almayın zaten.

  12. #14792

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Yorumları okuyorum da hayret ediyorum. Tur camı varken o motoru 130km/sa altında tutamıyordum. Heleki 120km/sa ile Levent-Marmara Ereğlisi yaptım hiçte sıkıntı yaşamadım. Herhalde benim 2016 model olan motorum şansıma rahat mesele ile çıkmış.

  13. #14793
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumları okuyorum da hayret ediyorum. Tur camı varken o motoru 130km/sa altında tutamıyordum. Heleki 120km/sa ile Levent-Marmara Ereğlisi yaptım hiçte sıkıntı yaşamadım. Herhalde benim 2016 model olan motorum şansıma rahat mesele ile çıkmış.
    Hocam tur camı takmadım, gidon yükseltme takmadım, sevmiyorum görüntülerini tur camı ile mutlaka fark olacaktır. Birde mutlaka kullanıcıdan kullanıcıya da fark oluyordur. Ya da senin motorda var bişeyler bilemedim

  14. #14794
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumları okuyorum da hayret ediyorum. Tur camı varken o motoru 130km/sa altında tutamıyordum. Heleki 120km/sa ile Levent-Marmara Ereğlisi yaptım hiçte sıkıntı yaşamadım. Herhalde benim 2016 model olan motorum şansıma rahat mesele ile çıkmış.
    Seninle uzlaşamadık biz.

    Senin söylediklerine sonuna kadar katılıyorum.
    Bu motor 120-130 km hızlarda rahatlıkla uzun mesafelere gidebilir.
    Lakin bu hızlarda giderken biraz fazla bağırdığı için beni ve cebimi rahatsız ettiğini anlatmak istedim.
    Bu tamamıyla benim kendi rahatsızlığım. Motorun bir problemi falan değil.

    Sen kendi deneyimlerinle kıyaslama yapıyorsun.
    Motorun 7-8k devir üzeri beni rahatsız ediyor mesela.
    En fazla 5 dakika dayanabiliyorum gürültüye.
    Sonra gazı kapatıyorum yavaş yavaş.
    Bu durum seni rahatsız etmeyebilir gayet normal bir durum.
    Sen 130km ile bir saat yorulmadan gidersin.
    Ben en fazla 10 dakika dayanabilirim mesela.

    Bende bu motorla 80-90 km hızlarda rahatsız olmadan uzun süre gidebilirim.

    Hal böyle oluncada otobana girdiğimizi düşün.
    Trafik 120km ile akarken sen 130 ile motorun bağırmasından raharsız olmadan rahat rahat gidebilirsin.
    Ama ben aynı otobanda gürültüden rahatsız olmayım motor bağırmasın diye 80-90 ile gidersem en sağda kamyonlarla falan takılarak giderim ancak.

    Anlatmak istediğim buydu benim.
    Bu motorun şehirler arası yollarda trafiğe ayak uydurmak için biraz bağırması gerekiyor.
    Bağırma meseleside tamamen kullanıcıdan kullanıcıya göre farklılık gösteren bir durum.
    Benim rahatsız olduğum ses sana normal gelebilir.
    Bana normal gelen ses de bir başkasına fazla gelebilir.
    erta73 bunu beğendi.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  15. #14795
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı nat675 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seninle uzlaşamadık biz.

    Senin söylediklerine sonuna kadar katılıyorum.
    Bu motor 120-130 km hızlarda rahatlıkla uzun mesafelere gidebilir.
    Lakin bu hızlarda giderken biraz fazla bağırdığı için beni ve cebimi rahatsız ettiğini anlatmak istedim.
    Bu tamamıyla benim kendi rahatsızlığım. Motorun bir problemi falan değil.

    Sen kendi deneyimlerinle kıyaslama yapıyorsun.
    Motorun 7-8k devir üzeri beni rahatsız ediyor mesela.
    En fazla 5 dakika dayanabiliyorum gürültüye.
    Sonra gazı kapatıyorum yavaş yavaş.
    Bu durum seni rahatsız etmeyebilir gayet normal bir durum.
    Sen 130km ile bir saat yorulmadan gidersin.
    Ben en fazla 10 dakika dayanabilirim mesela.

    Bende bu motorla 80-90 km hızlarda rahatsız olmadan uzun süre gidebilirim.

    Hal böyle oluncada otobana girdiğimizi düşün.
    Trafik 120km ile akarken sen 130 ile motorun bağırmasından raharsız olmadan rahat rahat gidebilirsin.
    Ama ben aynı otobanda gürültüden rahatsız olmayım motor bağırmasın diye 80-90 ile gidersem en sağda kamyonlarla falan takılarak giderim ancak.

    Anlatmak istediğim buydu benim.
    Bu motorun şehirler arası yollarda trafiğe ayak uydurmak için biraz bağırması gerekiyor.
    Bağırma meseleside tamamen kullanıcıdan kullanıcıya göre farklılık gösteren bir durum.
    Benim rahatsız olduğum ses sana normal gelebilir.
    Bana normal gelen ses de bir başkasına fazla gelebilir.
    Anladığım kadarı ile sizin çözümünüz arka dişliyi küçültmek olacak 6 vitesde güç kaybı dışında daha düşük devirde daha yüksek hız yapacak motorunuz örneğin 5 vites 8 bin devirde 120 yapıyorsa siz bu hıza 4 bin devirde falan ulaşacaksınız tabiki verdiğim değerler örnek temsil etmesi açısından dişli küçülten arkadaşlar daha kapsamlı yorum yapabilirler bu durumda motor yüksek devir çevirmediğinden hem bağırtısından kurtulmuş olacaksınız hemde cebiniz çok yorulmayacak titreşimde biraz daha az olacağından daha konforlu kullanımız olacaktır dediğim gibi 6 vites her zaman her yolde çekmeyek motorun seriliği biraz düşecek ama geri kalanında tam istediğiniz gibi olacak 37 t dişli takanlar var bilginiz olsun
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  16. #14796
    nat675 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladığım kadarı ile sizin çözümünüz arka dişliyi küçültmek olacak 6 vitesde güç kaybı dışında daha düşük devirde daha yüksek hız yapacak motorunuz örneğin 5 vites 8 bin devirde 120 yapıyorsa siz bu hıza 4 bin devirde falan ulaşacaksınız tabiki verdiğim değerler örnek temsil etmesi açısından dişli küçülten arkadaşlar daha kapsamlı yorum yapabilirler bu durumda motor yüksek devir çevirmediğinden hem bağırtısından kurtulmuş olacaksınız hemde cebiniz çok yorulmayacak titreşimde biraz daha az olacağından daha konforlu kullanımız olacaktır dediğim gibi 6 vites her zaman her yolde çekmeyek motorun seriliği biraz düşecek ama geri kalanında tam istediğiniz gibi olacak 37 t dişli takanlar var bilginiz olsun
    Merhaba @ayzek
    Dişli değiştirme işini pek bilmiyordum.
    Yorumunu okuduktan sonra bir kaç video izledim.
    Nereden baksan orjinal dişliye kıyasla 1000 devir gibi bir düşüş var aynı hız için.
    Gayet mantıklı gibi görünüyor.
    6. viteste dezavantajı varmış sanırım. O da uzun yolda çok bir problem yaratmaz herhalde.

    Ben bu konuyu etraflıca bir araştırayım bakalım. Artıları eksileri nedir tam olarak.
    ayzek bunu beğendi.
    Huzur içinde yat AEA...
    Unutulmayacaksın...

  17. #14797

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Böyle daha açıklayıcı şekilde geldiğin için 2 öneri verebilirim. 1.si tur camı, 2.si ses için ya bir kulak tıkacı yada kaska intercom kurup müzik açmak. Benim agv k3-ev kaskımın içinde de fırtınalar kopuyor. O rüzgar sesi insanı deli eder bilirim. 3gün uğuldadığını bilirim kulaklarımın. Dişli işine girmemeni öneririm, zaten 6.viteste ayılıp bayılıyor motor. Dişli küçülürse tam sıkıntı. Benim 100-110 ile gitme sebebim motor daha düşük hızda titriyor. 8-9k rpm arasında nispeten daha düşük titreşim oluyor.

  18. #14798
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Merhaba arkadaşlar, tur camı ile ilgili benimde söyleyeceklerim var.

    Ben motoru aldığımda üzerinde biadil marka tur camı vardı, yaklaşık 2000 km kadar tur camını kullandım, daha sonra fark ettim ki yüksek hızlarda giderken tüm rüzgarı bir araya toplayıp kaskıma vuruyor. Camı söktükten sonra da 2000 km kadar yol yaptım daha rahat ettim açıkçası cam olmadan.

    Cam olmadığı zaman rüzgara karşı biraz fazla mücadele etmem gerekiyor ama kaskın içi daha sessiz olduğu için daha az yoruluyorum.
    mavellen bunu beğendi.

  19. #14799

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Maalesef öyle ama tur camı son hıza bile etki ediyor. Heleki yağmurlu havalarda falan göğsünüzün kuru kalmasını sağlıyor.
    mavellen bunu beğendi.

  20. #14800
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    nakedda tur camı bi işe yaramıyor, bi tek yüksek hızda altına yatarsınız o kadar. O şekilde aynayı göremezsiniz tehlikeli olur racing gibi değil.Ben yinede takıyorum psikolojik etkisi var heralde 😊
    mavellen bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)