Sökmene gerek yok hiçbirşeyi, gidon bağlantılarını gevşetip dikeyde döndüreceksin, aynaları çok az eğmen kurtarır
Arkadaşlar merhaba, disk kilidine ek olarak onguard 8016 kilit aldım. Ancak bunu yanımda nasıl taşıycam hiçbir fikrim yok. Topcase veya yan çanta takmak istemiyorum. Bu konuda önerisi olan var mı?
Taşıyamazsın hocam. Ben de 1,5 yıldır 8016L kullanıyorum (uzun model). Şimdiye kadar her hangi bir yere götürmüş değilim. 10 kiloluk bir kilidi çantaya bile koyup kolay kolay taşıyamazsın. Kapladığı hacim de çok büyük. Ben Abus 8077 disk kilidi ile kullanıyorum ve ev dışında güven veriyor. Eğer ev dışında günlerde kalacak olsam disk kilidi + daha hafif ama hafifliğine oranla sağlam bir zincir arayışına girerdim.
Ben başka bir zincir kilit kullanmadım. Bu zinciri kullandıktan sonra zaten hangisini görsem iki dk'da kırılacak izlenimi veriyor.
Açıkçası uzun vadede bir disk kilidi daha almayı planlıyorum. Yurtdışından indirim olursa yine 8077 ya da OnGuard'ın 120 db 14 mm pimli kilidinden alabilirim. Motorunuz yanına panelvanı yanaştırıp 5 sn'de kaldırılıp götürülecek birşey değil ise böyle bir motora kimsenin bulaşabileceğini sanmıyorum. Benimki de 235 kg. olduğundan içim bu açıdan rahat.
Bahsettiğim ürün Onguard 8251. Pimi 8077'den yarım mm. kalın.
Bu arada aynı takımı önceki motorum Pulsar 200NS'de de kullanıyordum. Çok şükür bulaşan olmadı.
Yanlış anlamadım herhal, aynanın gidonla bağlanan yerdeki m10 somunu gevşetip sonra çevirerek çıkarmı diyorsunuz? Eğer öyle ise maalesef ayna dönmüyor uzun tur camına çarpıyor. Aynanın açısını değiştirdim ve esnettim ama tur camından kurtulmuyor maalesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
Maalesef ben yapamadım Yani çarptı her türlü tur camına. Bende çözümü bu şekilde buldum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
Merhabalar,
Bu videomda motosikletimin güvenliği için aldığım alarm sisteminin montajını nasıl yapabileceğimizi tüm detaylarıyla göstermekteyim.
Kullandığım ürüne ait link: http://s.aliexpress.com/FRrAvyUr
Uygulamaya Ait Video: https://www.youtube.com/watch?v=YS28cQ5LGNg
Bu alarm sistemini seçmemin sebepleri ise,
*Elektrik tesisatına müdahale etmeden, enerjisini doğrudan aküden alıp çalıştırılabilir olması tercih sebebimdir (Motosikletimin garantisi devam ettiği için elektrik tesisatına müdahale etmek istemedim)
*Alarm bütünleşik tek yapı içinde olduğundan motosiklet üzerinde fazla yer tutmadığı gibi montajı basitleştiriyor.
*Darbe sensörünün ayarı kumanda üzerinden basit ve hızlı bir şekilde ayarlanabildiği için sonradan şiddet seviyesini değiştirmek için bizzat alarma müdahale etmek gerekmiyor.
*Alarmın çalıştığını gösteren aktif LED’in olmaması veya alarmın ötmesi sırasında sinyallerin yanıp sönmesini sağlayacak özelliğinin olmaması bir eksiklik olarak görülebilir ama benim gibi motorunu aktif kullanmayanlar için aküyü zayıflatmaması için bu önemlidir.
Videomda bahsetmeyi unutmuşum. Alarm şiddetini hangi seviyeye ayarlarsanız ayarlayın, alarmın ön ikaz uyarısı hassas seviyede çalışmaktadır. Sonrasında ayarladığınız şiddet seviyesine göre devamlı alarm sirenini çalıştırmaktadır.
Saygılarımla, iyi seyirler.
Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?lis...Feer8wv3WJRxOg
Bajaj Pulsar 200NS ABS (2018 - ...)
Mondial 150ZAT (2009 - 2017)
Aynayı taktığın motor üzerinde gidona sabit parça yokmu o parçanın vidasını gevşetiyorsun basit bir şekilde ayna kolunu çevirip çıkartıyorsun yenisini takıyorsun. Resim atarım birazdan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
sağ tarafta 8 iki adet vida sol tarafta 10 vida var gevşetip öne doğru çekin aynayı çıkarın yenisini takın tekrar ayarlayıp eski haline getirin.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Bir büyüğüm bana zamanında " nasıl yapabileceğini görmektir önemli olan" demisti. Yani bir işi yapmanın birçok yolu vardır ama en kısa yolla yapmayı ilk etapta bulabiliyorsan tamamdır
Benim durumda buna benzedi
Ben ilk etapta sökecekken ayna tur camına takılınca, tek noktaya odaklanıp çözümü tur camında aramışım.
Halbuki buralarida görmüştüm ve bakan kör olarak neden böyle aklıma gelmemiş diye kendime şaşırıyorum şuan.
Bilgiler için teşekkürler.
Kazasız belasız sürüsler.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Selam arkadaşlar motordan düşersem bacağım motor altında kalmasından korktuğum için koruma demiri almak istiyorum motorun uzerınde olan demir sadece motoru koruyacak kadar dışa doğru uzun
bana ne tavsiye edersiniz ?
bu tarz takozlar işe yarar mı ? https://urun.gittigidiyor.com/otomob...-145818-2357-0
yada klasik pulsar demiri mi lazım http://www.bajajyedekparcalari.com/b...kozlu-tip.html
tavsiyelere ve uyarılara açığım arkadaşlar şimdiden sağolun
Selam arkadaşlar geçenlerde hafif rüzgarlı bir günde açık bir yol bulunca biraz gaz açayım dedim 120, 130 derken bir baktım rüzgar sağlı sollu motoru tokatlıyor, sanki arkamda arkamda oturan biri var sallıyor motoru, tırstım gaz kestim hemen 80-90 larda bir problem yok hafif motor ondan mı acaba? Hava öyle çok da rüzgarlı da değildi, hani önden yesem rüzgarı tamam naked motor o kadar olur o hızlarda derim ama böle sanki sağdan soldan gelince anlayamadım bilgisi olan var mı acaba?[COLOR="Silver"]
Daha ağır olan Dominar'da sallanıyor. Gayet normal bir durum. Rüzgar'a tamamıyla açık ve daha geniş alan olarak yiyorsun. Önden gelse etki edeceği yer daha az ve motor ileri giden vektörel ivmesi sayesinde daha mukavemetli davranıyorsun rüzgara...
Beyler sizlere ufak ve önemli bir bilgi vereyim. Hafta başında KURALKAN Bajaj yedek parça fiyatlarına %10 zam yapacakmış. Tabi kuralkan yeri geliyor bazı parçalar %10'dan çok daha fazla zam yapabiliyor. O yüzden fiyatlar artmadan bence eksiklerini çıkarın tedarik edin bayilereden yada http://www.bajajyedekparcalari.com yedek parça satış sitesinden.
Yani bir fren balatasının 40 Tl olduğunu düşünürsek %10'dan 5 tl falan artacaktır. 5 lira 5 liradır.
Arkadaşlar bende ns200 alarak aranıza katıldım. Ancak ilk sürüşümde dk 1 gol 1 bir problem yaşadım( umarım nazarlıktır ); ilk sürüşe çıktığımda herşey gayet normaldi. Biyerde durdum motoru kapattım, 5 dk sonra tekrar motoru çalıştırdığımda arka fren sanki boşalmış gibi çok altta tutmaya başladı ve çok hafifleşti. Hatta zor tutuyo da diyebilirim. Bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir?
Merhaba,25000km sonrası benzin pompası yakmam dolasıyla, benzin pompası orijinal ile değiştirdim. Stop etme sorunu başladı önceki sayfalarda buna ne neden oluyor diye sormuştum cevaplayan olmadı ilerde birinin başına gelir diye buraya yazıyorum.
25000 km geçen motorlarda kurum nedeni ile gaz kelebeği rolanti motoru sapıtıyor bunun çözümü kurum temizleme.
Arkadaşlar merhaba , euro4 'lerin yakıtı nasıl? Litre/100km bazında bilgi verebilirseniz çok makbule geçer , cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Kullanıma göre 3-4 Lt arasında şehir içi agresif kullanımda 4,5 lt lere kadar çıkar, şehirler arası 5-6 bin devirlerde sakin kullanımlarda ise 3 lt ye kadar iner dahada inmez mi? Ben indiremedim o kadar sakin bi adam değilim
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)