Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Eylül 2017, 09:52
#14401
fatihgenc adlı üyeden alıntı
Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------
Benim boy 1.90, 90 100 gibi hızlara çıktığım zaman ciddi bir rüzgar direnci oluyor ve motoru kontrolüm azalıyor. Eski motorumda hiç böyle hissetmemiştim. Görüntü artık umrumda değil ama daha uzun bir tur camı da sanırım yok.
Servislerin çoğu yaptıkları iş ile aldıkları ücreti makul bir fiyata çekemiyor. bir sübap ayarı 80 TL insafsızlıktan başka birşey değil. bu nedenle insanlar çözümleri başka şekilde arıyorlar. Ya yatkili servis olmayan güvenilir ustalara gidiyor. Ya da kendileri hallediyor. Türkiyenin genel sorunu ahlaki kurallara göre çalışmayan yetkili servisler. Bu sadece bir spesifik sorun değil, Tüm modellerde (otomobil olsun, motosiklet olsun) Tüketiciyi yolunacak kaz görmekten başka birşey değil. bir de sorsanız. Kardeşim burada şu kadar kişi ekmek yiyor derler. Yahu bu memleketin çalışanlarının ekmekleri hep yetkili servislerimi üstlenmiş. Neden yabancı aracını bir servise bırakırken acaba kazık mı yiyeceğim diye endişe etmez. Bir düşünmek lazım. Öyle değil mi Ekrem bey. Neden servislerinizi denetlemiyorsunuz. Bir yağ conta kapağına bile 15 TL fiyat verenler var.Üstelik contası da hariç.
Reklamlar
-
19 Eylül 2017, 21:08
#14402
Ekrem bey dominar sayfasına yazar buraya değil,birde yeni bir motor piyasaya sürecekleri zaman onun sayfasına.Motoru satıyor arızasını giderecek ekipmanı yok.
-
19 Eylül 2017, 22:05
#14403
Merhabalar cümleten. Bugün itibariyle 2016 model siyah renk bir pulsar 200 ns alarak aranıza katıldım bende. Öncelikle ilk dikkatimi çeken motor çok agresif geldi bana önceden ara ara kullandığım ybr ve cbf ler gibi değil gaz tepkisi çok net. Fakat ben trafikte seyrederken araçların arasından geçerken motoru biraz zor kontrol edebildim gazı azıcık çekiyorum motor hemen kafa kaldırıyor ince bi ayarı var alışamadım sanırım. Çok düşük devirde stop etmeye çok meyilli motor birkaç kezde stop ettirdim zaten. Umarım benim acemiliğimdendir alışınca sorun kalmaz
-
20 Eylül 2017, 10:25
#14404
Motorunuz hayirli olsun.iyi günlerde kullanın.dediğiniz gibi motor biraz agresif aynı sıkıntıları bende yaşıyordum fakat forumda zaferce nicki arkadaşımızın yavaş manevra ile motor kullanma videosunu izlerseniz ve okursanız,daha sonra uygularsaniz daha rahat edersiniz.
-
20 Eylül 2017, 19:34
#14405
Servisin garanti kapsamdaki motora subap ayarini ucretsiz yapmasi gerek dogru ama bi subap ayarina da 80 tl gercekten cok fazla.
Para cok onemli degil fakat daha sifir motora subap ayari yapilmasi kafami kurcaliyor duzeni bozulursa falan diye.bir de sifir motorun subaplari falan daha sikidir derler sonra duzelir derler boyle bisey var midir bilgisi olan var mi?ilerleyen km lerde duzelir mi?
-
20 Eylül 2017, 20:53
#14406
karaca3 adlı üyeden alıntı
Motorunuz hayirli olsun.iyi günlerde kullanın.dediğiniz gibi motor biraz agresif aynı sıkıntıları bende yaşıyordum fakat forumda zaferce nicki arkadaşımızın yavaş manevra ile motor kullanma videosunu izlerseniz ve okursanız,daha sonra uygularsaniz daha rahat edersiniz.
Efendim ilginiz için çok teşekkür ederim yazıyı okudum videoları izledim, tatbik etmeye başladım bile ilaç gibi geldi bugünkü ev-iş güzergahım dünden çok daha kontrollü ve zevkli geçti.
-
21 Eylül 2017, 10:54
#14407
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Merhabalar cümleten. Bugün itibariyle 2016 model siyah renk bir pulsar 200 ns alarak aranıza katıldım bende. Öncelikle ilk dikkatimi çeken motor çok agresif geldi bana önceden ara ara kullandığım ybr ve cbf ler gibi değil gaz tepkisi çok net. Fakat ben trafikte seyrederken araçların arasından geçerken motoru biraz zor kontrol edebildim gazı azıcık çekiyorum motor hemen kafa kaldırıyor ince bi ayarı var alışamadım sanırım. Çok düşük devirde stop etmeye çok meyilli motor birkaç kezde stop ettirdim zaten. Umarım benim acemiliğimdendir alışınca sorun kalmaz
Motordan çok çok iyi anlamam ama pulsarlar torksuz makinalar, sürekli yüksek devirde gitme eyilimine itiyor beni. 5-6 binlerde gitmek hem tat vermiyor hem de motor çekmiyor gibi bir his veriyor anlık gaz tepkisi alamıyorsunuz. İlk motorum Kanuni marka 125 cc'lik motordu ve durduğu yerde debriyajı çektiğimde kendiliğinden yavaş yavaş gidebiliyordu, ama pulsarda böyle bir şey yok hafif çeksen stop ediyor. Tabii ki 125'lik kanuni'nin beygiri ve torku pulsarla kıyaslanamaz :D ama makina sanki gücüne göre ağır kalıyor gibi düşük devirlerde. Naçizane tavsiyem debriyaj ayarını yaptırabilirsiniz belki kavrama yerini size uygun getirirseniz daha rahat kullanım olabilir
-
21 Eylül 2017, 13:54
#14408
neobirzenci adlı üyeden alıntı
Beyler benim motorun on diskinde hafif bir yamukluk vqr kendiliginden oldu nasil olduysa artik anlam veremedim. On fren yaptigimda hafif bi titreme yapiyo kafa haliyle rahatsiz ediyo, bu olayi disk satin almadan nasi cozerim (260 lira) param yokta.
Ben de bu konudan şikayetçiyim. Hatta birçok kişiden de duydum. O kadar dandik disk koymus ki Bajaj kendi kendine yamuldu. Milim de olsa o yamukluk, felaket ses yapiyor. Vik vik vik dolaşiyorsun şehir içinde :(
Ben geçen ay meşhur Soğanlı Geçdini aştım Pulsarla, vik vik vik öte öte, iğrenç bir duyguydu. Ulen dedim, şu motorla belki de bu zor yoldan ilk geçen kişiyim, deli reklamı olacak Pulsarın, ama yamuk diskini bile garanti kapsaminda değiştirmiyorlar, niye bu motorun reklamını yapayim ki çevreme dedim. Benim hiçbir hatam yok, nasil olduysa yamulmus, kaza yapmadim bir şey yapmadim. Garanti kapsamindan degismesi lazim, ama hem cevremdeki birkac arkadastan hem de internetten gördügüm kadariyla Bajaj diskleri degistirmiyor, biz de red cevabi aldik geçenlerde. Sırf bu yüzden gıcık oldum, bir sonraki motorum Bajaj olmayacak kesinlikle...
-
21 Eylül 2017, 17:32
#14409
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
Ben de bu konudan şikayetçiyim. Hatta birçok kişiden de duydum. O kadar dandik disk koymus ki Bajaj kendi kendine yamuldu. Milim de olsa o yamukluk, felaket ses yapiyor. Vik vik vik dolaşiyorsun şehir içinde :(
Ben geçen ay meşhur Soğanlı Geçdini aştım Pulsarla, vik vik vik öte öte, iğrenç bir duyguydu. Ulen dedim, şu motorla belki de bu zor yoldan ilk geçen kişiyim, deli reklamı olacak Pulsarın, ama yamuk diskini bile garanti kapsaminda değiştirmiyorlar, niye bu motorun reklamını yapayim ki çevreme dedim. Benim hiçbir hatam yok, nasil olduysa yamulmus, kaza yapmadim bir şey yapmadim. Garanti kapsamindan degismesi lazim, ama hem cevremdeki birkac arkadastan hem de internetten gördügüm kadariyla Bajaj diskleri degistirmiyor, biz de red cevabi aldik geçenlerde. Sırf bu yüzden gıcık oldum, bir sonraki motorum Bajaj olmayacak kesinlikle...
Garanti'nin değiştirdiği tek şey gördüm bugüne kadar o da hava gaz ayarını yapan bir sensor varmış o bozulmuştu benim, onu değiştirdiler sağolsun 5-10 tl bir şeydir diye düşünüyorum en fazla..
Hatta şöyle bir sorunla karşılaştım; sol motor koruma demirim civata yerinden kırılmış, gittim dedim bunu değiştirebilir miyiz sonuçta ben düşmedim çarpmadım civata yerinden kırılmış. ücret söylediler. garanti içi olmuyor mu dedim? olmaz dediler. peki sizce neden kırılmış olabilir dediğimde titreşimden dediler. şimdi titreşim dediğimiz şey motorun suçu mu benim suçum mu? yani kullanıcı hatasından kaynaklanan bir şey değil sonuçta... titreşimden kırılabilen bir şey Allah korusun düşünce nasıl motoru koruyacak çok merak ediyorum İnşallah bu sorunun cevabını öğrenmek zorunda kalmam
-
21 Eylül 2017, 18:45
#14410
gokertutas adlı üyeden alıntı
Garanti'nin değiştirdiği tek şey gördüm bugüne kadar o da hava gaz ayarını yapan bir sensor varmış o bozulmuştu benim, onu değiştirdiler sağolsun 5-10 tl bir şeydir diye düşünüyorum en fazla..
Hatta şöyle bir sorunla karşılaştım; sol motor koruma demirim civata yerinden kırılmış, gittim dedim bunu değiştirebilir miyiz sonuçta ben düşmedim çarpmadım civata yerinden kırılmış. ücret söylediler. garanti içi olmuyor mu dedim? olmaz dediler. peki sizce neden kırılmış olabilir dediğimde titreşimden dediler. şimdi titreşim dediğimiz şey motorun suçu mu benim suçum mu? yani kullanıcı hatasından kaynaklanan bir şey değil sonuçta... titreşimden kırılabilen bir şey Allah korusun düşünce nasıl motoru koruyacak çok merak ediyorum
İnşallah bu sorunun cevabını öğrenmek zorunda kalmam
Müşterisini üzmekten ve kaybetmekten baska bir işe yaramayan uygulamalar malesef...
-
21 Eylül 2017, 21:42
#14411
Arkadaşlar aslında sıkıntı bajajda değil,sıkıntı distribütörlüğünü yapan kuralkanda.Düne kadar çin malı motor satan ve servisleri buna göre olan bir firma teknolojik motora geçince bu sorunlar başgösteriyor.Ben motoru alırken servisin bu motoru tamir edeceğine kanaatim zaten yoktu.Sağlam motoru bozmasınlar yeter.
Bende abs arızası var iken,alanya servisine cihaza bağlayalım arızasını öğrenelim dediğimde,aldığım cecap.Arıza belli abi.Abs işte tek tek sensörleri ve beyni kontrol edeceğim.Git önce sen kendi beynini kontrol et.Cihaza bağladığında en azından hangi sensör arızalı vey sorun ne direk onu gösterir sende oraya odaklanırsın.Bu motora arıza tespit soketini ve tesisatını boşa yapmışlar anlaşılan.Önce servislere yapmalılarmış.Ben servise motor felan götürmem artık.Kasapların eline verecek motorum yok.Hala canım sıkkın nediye motorumu çizersin be arkadaş,sana kötümü söyledim ücretinide fazla fazla verdim,bu bana yapılırmı yahu.Hatırladıkca sinirlerim depreşiyor.
-
22 Eylül 2017, 06:45
#14412
Arkadaşlar merhaba. Ben de yeni pulsar ns 200 aldım. Binlerce mesaj arasından bulmak zor oluyor bu nedenle ben de bir soracağım anlayışınız için teşekkürler.
Bu mereti nasıl rodaj yapmak gerekir? 340 km'ye geldim ve 5000 deviri geçmiyorum. 500 kmden sonra limiti 6000e çekeyim diyorum. Sizin öneriniz nedir?
Çok teşekkürler şimdiden
-
22 Eylül 2017, 08:38
#14413
Invoker adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Ben de yeni pulsar ns 200 aldım. Binlerce mesaj arasından bulmak zor oluyor bu nedenle ben de bir soracağım anlayışınız için teşekkürler.
Bu mereti nasıl rodaj yapmak gerekir? 340 km'ye geldim ve 5000 deviri geçmiyorum. 500 kmden sonra limiti 6000e çekeyim diyorum. Sizin öneriniz nedir?
Çok teşekkürler şimdiden
bende yazdığın gibi yapmıştım.
-
22 Eylül 2017, 10:09
#14414
Rodaj döneminde bütün vitesleri kullanmaya bak devamli 5000 6000 devirde gitsen bile .motor ve vitesler daha sağlıklı alışır.
1500-2000 km den sonra birden kesici isigini yakacak kadar gaz verme.motor bloğunda yağ buharlasmasi olmasın.
-
22 Eylül 2017, 16:15
#14415
-
22 Eylül 2017, 21:58
#14416
gokertutas adlı üyeden alıntı
Motordan çok çok iyi anlamam ama pulsarlar torksuz makinalar, sürekli yüksek devirde gitme eyilimine itiyor beni. 5-6 binlerde gitmek hem tat vermiyor hem de motor çekmiyor gibi bir his veriyor anlık gaz tepkisi alamıyorsunuz. İlk motorum Kanuni marka 125 cc'lik motordu ve durduğu yerde debriyajı çektiğimde kendiliğinden yavaş yavaş gidebiliyordu, ama pulsarda böyle bir şey yok hafif çeksen stop ediyor. Tabii ki 125'lik kanuni'nin beygiri ve torku pulsarla kıyaslanamaz :D ama makina sanki gücüne göre ağır kalıyor gibi düşük devirlerde. Naçizane tavsiyem debriyaj ayarını yaptırabilirsiniz belki kavrama yerini size uygun getirirseniz daha rahat kullanım olabilir
Evet haklısınız debriyaj bana göre fazla ilerde kavrıyor sanırım, bırakmaya yakın. Debriyaj telinin yukarda bir vidası var onda pek pay yok başka ayar yapıldığı bir yer var mı acaba ?
-
22 Eylül 2017, 22:36
#14417
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Evet haklısınız debriyaj bana göre fazla ilerde kavrıyor sanırım, bırakmaya yakın. Debriyaj telinin yukarda bir vidası var onda pek pay yok başka ayar yapıldığı bir yer var mı acaba ?
Burdan ayarlayabilirsin.
-
23 Eylül 2017, 10:35
#14418
-
23 Eylül 2017, 13:44
#14419
S.a sevgili pulsar ailesi. Allah hepinizi korusun kaza bela vermesin insallah
Cok duymussunuz dur belki ama birde ben sorayim. Elbet eski lerde vardir ama sayfa cok elinden geldigince okumaya calisiyorum
Simdi sormak istedigim .
2017 bajaj 200ns. Plaka ruhsat. Toplam masrafi kaca gelir nakit bankadan kredi cekicem bayiye pesin oduycem. Yok sa kardesim 10 bin km alti 8.9 bin tl ye al 2..3 bin verme kesinlikle mi dersiniz. Gercekten tecrubelerinize muhtacim motor tecrubem ve ekipman sorunum yok cok tesekkur ederim simdiden .
-
24 Eylül 2017, 15:57
#14420
Kisa sure once bende sifir 2017 ns 200 aldim.digerlerinden farki abs olusu euro 4 olusu bir de 40 kusur degisiklik yapildi diye bi ibare vardi ama.icerigini cok da bilmiyorum eger imkanin varsa tabiki de sifir al.gecen hafta da plakasini cikardim 88 tl ruhsat parasi 17.5 tl plaka bastirma tuttu.sigorta da kisiden kisiye gore degisir ben 350 ye yaptirdim.hakkinda hayirlisi olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)