Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ağustos 2017, 14:03
#14281
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Para sıkıntısı olmasa hangisini alırdınız? Ben ikisi arasinda kaldım. Uzun yolda pulsarın yetebileceğini bilsem hiç durmayıp alacağım. Fakat tereddutteyim hala. İkisini de kullanmış biri olarak objektif yaklaşmak gerekirse hangisini tercih ederdiniz?
"Uzun yolda yetmek" konusu kişiye, beklentilere, keyfe göre değişir. 200ns ile de uzun yol yapabilirsiniz, ben 5buçuk saatte tapagaz 560 küsür km gittim şehirler arası(tabi sonra gelişi de var), 2 kere benzincide durdum(altımda havalı yastık olmasaydı daha fazla durmak zorunda kalırdım). 200ns motor uzun yola çok rahat çıkar ama siz rahat eder misiniz bilemeyiz(ellere yüklenmeseniz de titreşim uzun yolda elinizi uyuşturabilir hafifçe). ns200 hafif yokuşlarda vites küçültme ister ve hızdan düşmemek için yüksek devirde kullanmaya zorlar.
Dominarın ise torku çok daha iyi, maks hızı(169km/s) sizi memnun etmezse dişli değişimi ile motor bayılmadan torku maks hıza değiştirmek, ikisi arasındaki size uygun dengeyi sağlamak daha kolay olacaktır. ns200'de tork çok da yüksek olmadığı için motor özellikle yokuşlarda bayılıyor, 6.vites hiç oluyor diye okudum çokça.
Ama bunların hepsi kişinin beklentilerine göre değişir. Onun için iki motoru da deneyin, kararı siz verin. Tabi kısa süreli denemelerde bu kararı vermek çok zor. Ama siz diyorsunuz ki "para sıkıntısı olmasa hangisini alırdınız" tabi ki dominarı alırdım.
Ki zaten -Para sıkıntım var ama- dominar aldım ben de dün(bu fyat artışlarıyla başka bir motor alma imkanım olmayacak gibi görünüyordu),35küsür bin km'deki pulsarım da duruyor, ağır bakımlarını(rulmanların değişimi, radyatör suyu, fren hidrolikleri, fren balataları, yağ- hava filtresi vs) yapıp satıcam. Lastiklerini de daha yeni değişmiştim 700+100 tl'ye.
Maddi imkanınız var ise ve sürekli motor al-sat yapmak için değil de enaz 2-3 sene kullanmalık alacaksanız Dominar alın derim.
Reklamlar
-
01 Ağustos 2017, 16:12
#14282
mavellen adlı üyeden alıntı
Gösterge seviyesinde olması lazım.Zaten minimum nekadar olacağı hazne dışında belirtilir.Hava yaparsa o zaman fren boşalır basmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
Ali ekpresden sipariş ettiğim elcik ısıtmalar geldi montajını yaptım.Elektrik bağlantısını elektrikçiye yaptırdım.Gerçekten motorda olmassa olmazlardan.Güzel bir çifr elcik korumada bulursam herşeyim tamam olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Benzin pompası yakıt azalınca sıkıntı yapıyor olabilirmi.Bağzı modellerde pompa sıkıntılı diye okumuştum formda.
Valla her şey olabilir genelde 2-3 dişin altına pek düşürmemeye çalışıyorum motoru ki full depo ve boş depoda motorun sesi bile değişik geliyor bana :D ama motor ilk defa bir gün boyunca böyle yaptı sonra benzin alınca geçti. (hatta kendi kendime kuruldum altın elbiseli adam ın öldüğü gündü motorun gidesi yok resmen diye)
-
01 Ağustos 2017, 20:10
#14283
kdiner adlı üyeden alıntı
parana göre hareket edersen daha iyi olur, pulsar ile 100-120km hızda rahat gidersin üzerinde gitmeye çalışırsan rüzgar biraz etkiler, dominar gücü var arada derede kalmazsın otobüs kamyon arkasında tın tın gitmezsin. her ikisini de test edin daha iyi olur.
Para sıkıntısı yoksa tabii ki dominar çünkü gidişi falan çok daha konforlu, güvenli. Ben pulsar sahibiyim ve test sürüşü sonunda kendi pulsar'ıma binince eşek gibi gelmişti.
-
03 Ağustos 2017, 00:58
#14284
Yedek parça maşallah kol gibi olmuş en basidi 1 adet sinyal 31 tl 20 25 liraya çin malı takım alıyorsun parça fiyatları bayağı zam görmüş valla fiyat performans ucuz yedek parçadan kısmından git gide uzaklaşıyor açıkcası parça fiyatlarına az daha koyar japona binerim
-
03 Ağustos 2017, 20:43
#14285
ARKADAŞLAR 2016 MODEL 10 BİN KM GEÇMEMİŞ İKİNCİ EL BİR PULSAR 200 NS'İN EDERİ NEDİR. İKİNCİ EL ALACAĞIM DOĞRU RAKAMI VERMEK İSTİYORUM.
-
04 Ağustos 2017, 00:47
#14286
İki kardeş Amasya'dan Antalya'ya 2000 km yapıp döndük. Ne Pulsar'da ne de CBR250'de bir sıkıntı oldu. Yola çıkmadan önce 10bin bakımını yaptırmıştım o yüzden yola kafam rahat çıktım. Döndüğümde ise zincirden ses geliyordu onu ayarladım bir de motosiklete ekstra takılan çakarlardan birinin sacı çatlamıştı(sanırım titreşimden) onu kaynatıp yerine tekrardan taktım sesi kesildi.
Uzun yol yapılır mı sorusuna cevabım kesinlikle EVET! 110-120 bandında rahat gidiyor motosiklet, sollarken rahatlıkla 130-140'lara ulaşıyor. Yola çıkarken yanınızda zincir yağınız ve lastik kitiniz bulunsun, ayrıca lastik kelepçe de ne olur ne olmaz bulundurun.
Titreşimden şikayet edenler olmuş motosiklet belirli hızlarda değil belirli devirlerde titriyor; o da 5-6 bin arası.
Yakıt olarak 13 kuruş yaktık tapagaz gitmedim ama yakmasın diye de bir çabam olmadı.
6. vites sürekli yokuş çıkılan yerlerde yetmeyebiliyor. Sanırım 6. vitesi motosikleti dinlendirmek için koymuşlar düşük devirde seyahat hızlarında gidebilelim diye. Öte yandan 5. vites ile 100km hızla yokuş çıkıyorsunuz üst devirlerde hız kaybetmeden, o yüzden sıkıntı olarak görmedim bunu.
Uzun yolda motosikletçilerle selamlaşmalar, motosikletin gördüğü ilgi ve meraklı bakışlar güzeldi. Rahatlıkla alıp binebilirsiniz.
-
04 Ağustos 2017, 17:25
#14287
Arkadaşlar ikinci el pulsar alırken nerelerine dikkat etmek gerekir? Birde gösterge sıfırlanımca toplam kilometrede sıfırlanıyor mu?
2500 de olan ara bakım zorunlu değilmiş ve yapılmazsa garantiye etki etmiyor muş bu doğrumu?
-
04 Ağustos 2017, 20:53
#14288
voljjn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ikinci el pulsar alırken nerelerine dikkat etmek gerekir? Birde gösterge sıfırlanımca toplam kilometrede sıfırlanıyor mu?
2500 de olan ara bakım zorunlu değilmiş ve yapılmazsa garantiye etki etmiyor muş bu doğrumu?
Gösterge gidince sadece rakamlar falan gidip sonra da 2sn sonra geri geliyor sadece saat ayarı bozuluyor. Toplam km yada trip 1 ve trip 2 bile gitmiyor. Abartılacak bir konu değil yani. Sanırım akünün biraz zayıflaması yada eskimesi etkili oluyor.
-
04 Ağustos 2017, 21:06
#14289
Norton772 adlı üyeden alıntı
Gösterge gidince sadece rakamlar falan gidip sonra da 2sn sonra geri geliyor sadece saat ayarı bozuluyor. Toplam km yada trip 1 ve trip 2 bile gitmiyor. Abartılacak bir konu değil yani. Sanırım akünün biraz zayıflaması yada eskimesi etkili oluyor.
2500 bakımı hakkında sahibinin söylediği bilgi doğrumu acaba? Bu konuda yorumunuz ne olur?
-
04 Ağustos 2017, 22:56
#14290
Garanti kapsamında ki bakımlar ilk bakımdan sonra 5000 10000 15000 km diye gider zaten ekran da son 50km kala bakım uyarı anahtarı çıkacak, siz isterseniz 2500 7500 12500km de ara bakım yapabilir veya yaptırabilirsiniz, garanti kağıdında zaten bakım aralıkları yazıyor ona göre hareket ederseniz sıkıntı olmaz, 2500km de ara bakım serviste yapılmasına gerek yok.
-
06 Ağustos 2017, 00:51
#14291
voljjn adlı üyeden alıntı
2500 bakımı hakkında sahibinin söylediği bilgi doğrumu acaba? Bu konuda yorumunuz ne olur?
2500'de bir ara bakım yok zaten. Bakım aralığı direk 5000 km'de bir. Arada yağ değiştirmekte fayda var hepsi o. Ben mesela 8000 km'de iken yağ değiştirdim sadece. Asıl bakımı 10000 km'de ama.
-
06 Ağustos 2017, 13:57
#14292
Cf moto 150nk dan vazgeçmek zorunda kaldığım için yeni bi model bakıyorum. İlk defa kullanacak biri olarak pulsar 150ns bana yeterli mi? Yoksa almışken 1000lira daha verip 200ns mi almalıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
Yav arkadaş 2 yıllık motorlar bile arıza yapıyormuş habire bikaç sayfa gerisini okudumda. En son gidip broadway alıcam arıza yapsa bile eski araba bişe olmaz der geçerim en azından. yeni motorlar bile böyle yapıyorsa yandık yemin ediyorum.
-
06 Ağustos 2017, 15:01
#14293
makrofaj adlı üyeden alıntı
Cf moto 150nk dan vazgeçmek zorunda kaldığım için yeni bi model bakıyorum. İlk defa kullanacak biri olarak pulsar 150ns bana yeterli mi? Yoksa almışken 1000lira daha verip 200ns mi almalıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
Yav arkadaş 2 yıllık motorlar bile arıza yapıyormuş habire bikaç sayfa gerisini okudumda. En son gidip broadway alıcam arıza yapsa bile eski araba bişe olmaz der geçerim en azından. yeni motorlar bile böyle yapıyorsa yandık yemin ediyorum.
200ns tavsiye ederim. Forum ortamında sürekli arıza yaşayanlara denk gelme olasılığınız yüksek. Çünkü insanlar sorun yaşadıkça çözüm aramaya buraya geliyor.
-
07 Ağustos 2017, 12:33
#14294
Zincir ve ön dişliyi değiştirdikten sonra bariz şekilde konfor farketti resmen motoru tekrar sevdim. eski zincir ve dişli arka tekeri kastırıyordu dönerken o da sürekli hızlı yavaş hızlı yavaş gibi gitmeme neden oluyordu.. şimdi değişince stabil şekilde gidiyorum çok da rahatladı motor. Parça fiyatları bana da biraz pahalı gelmeye başladı ön dişli ve zincire toplam 220 tl gibi bi para verdim normal mi fazla mı bilemem tabi ama diğer parçaları pahalı geliyor bana hep.. En basitinden buji dediğiniz şeyin çok ucuz olması gerekmiyor mu? arabada öyle ama pulsar 200 tek buji fiyatı 20 tl.
Not: ama hala 260 km gidebiliyorum bir depoda
Motor hala ilk günkü gibi çok keyifli ve yeterli güçte bu arada belirteyim. hiç pişman değilim.
-
07 Ağustos 2017, 13:17
#14295
İyi gunler beyler, 2015 model pulsar icin be dersiniz bi firsat cikti simdi karsima da ilk motorum olucak.(Vitesliyle azda olsa tecrubem var)Tavsiye eder misiniz ?
-
08 Ağustos 2017, 09:09
#14296
gokertutas adlı üyeden alıntı
Zincir ve ön dişliyi değiştirdikten sonra bariz şekilde konfor farketti resmen motoru tekrar sevdim. eski zincir ve dişli arka tekeri kastırıyordu dönerken o da sürekli hızlı yavaş hızlı yavaş gibi gitmeme neden oluyordu.. şimdi değişince stabil şekilde gidiyorum çok da rahatladı motor. Parça fiyatları bana da biraz pahalı gelmeye başladı ön dişli ve zincire toplam 220 tl gibi bi para verdim normal mi fazla mı bilemem tabi ama diğer parçaları pahalı geliyor bana hep.. En basitinden buji dediğiniz şeyin çok ucuz olması gerekmiyor mu? arabada öyle ama pulsar 200 tek buji fiyatı 20 tl.
Not: ama hala 260 km gidebiliyorum bir depoda
Motor hala ilk günkü gibi çok keyifli ve yeterli güçte bu arada belirteyim. hiç pişman değilim.
Arkadaşım, bu yakıt normal değil.bir depo ile ortalama 300-370 km mesafeler arasında gidebilmen gereklidir. Fren disklerinde bir sürtünme olabilir mi? Bir kasmadan bahsediyorsun bu önemli motorda güç kaybı ve fazla yakıt anlamına da gelir. Yok mu oralarda doğru dürüst bir usta.
-
08 Ağustos 2017, 12:15
#14297
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım, bu yakıt normal değil.bir depo ile ortalama 300-370 km mesafeler arasında gidebilmen gereklidir. Fren disklerinde bir sürtünme olabilir mi? Bir kasmadan bahsediyorsun bu önemli motorda güç kaybı ve fazla yakıt anlamına da gelir. Yok mu oralarda doğru dürüst bir usta.
İlk aldığımda 280-320 km gibi bir ortalamayla gidiyordum şimdi 250 km civarında gidiyorum, hadi 20 km daha gideyim zorlama oluyor o da.. Kasma zincir ve ön dişliyi değiştirdiğimde gitti şimdi sürüşünde zorlama yok, ama dediğim gibi en az 40-50 km daha çok gitmem gerekiyor ki kullanma şeklim de değişmedi.. Bujilerden olabilir mi? bujileri değiştireceğim bir sonraki adımda
-
08 Ağustos 2017, 12:30
#14298
Arkadaşlar bu pulsar için led ampül istiyorum,çok iyi aydınlatan az enerji çeken kullanıp memnun olduğunuz tavsiye edeceğiniz bir marka varmıdır.İnternette birsürü var ama kullanıcı yorumu önemli.
-
11 Ağustos 2017, 11:17
#14299
O değil de gidonu şöyle yapsak daha güzel ve kullanışlı olmaz mı? telefon tutucu, sis lambası kumandası falan takılması daha rahat bence bunu değiştirmek için gidonu tutacak aparatın olması gerekiyor bunu nasıl bulabiliriz acaba?
sizce nasıl?
-
11 Ağustos 2017, 11:47
#14300
Pulsarın gidonu bana göre çok yahşi ama resimdekide olmuş.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)