Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 16:03
#14101
RoseLuslie adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar. 2. el aldığım motorumdan memnunum 1 ayda 1500 km yaptım şuanlık her şey güzel gidiyor. Fakat şöyle bir sorunum var. Yan yana 200 ns koyunca benim motorun alcak olduğunu fark ettim diğeri daha kalıplı yüksek duruyodu benimki daha alçak. Servise gittim dedim bunu yükseltebilirmiyiz amortisör ayarından. Yükselmez ordan dedi. (Sertleştirme yumuşatma kısmından) Ama deneyelim dedi. Deneyince amortisörümün patlak olduğunu fark ettik. Bu yüzden alçak duruyor dedi. Sorum şu orjinal amortisör almak mantıklı olur mu yoksa parçalarını satan kişilerden mi alsam ve yenisini takınca motor yükselir mi. Cevaplayanlara şimdiden teşekkürler
amortisörü çıkma bulman zor, doğal olarak orjinal amortisör aldığın zaman orjinal haline dönecek alçak değil olması gereken standart ta olacak.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 18:00
#14102
Cevaplarınız için teşekkürler hepinize
-
06 Haziran 2017, 20:59
#14103
Gidon yükseltme çok hoşuma gitti. Motorda asıl oturuş pozisyonunu buldum sanki. Virajlara daha bir keyifle yatıyorum ve sanki denge de daha iyi oldu gibi.
-
06 Haziran 2017, 22:24
#14104
Norton772 adlı üyeden alıntı
Gidon yükseltme çok hoşuma gitti. Motorda asıl oturuş pozisyonunu buldum sanki. Virajlara daha bir keyifle yatıyorum ve sanki denge de daha iyi oldu gibi.
Teşekkürler yorumunuz için. Benim de ne zamandır aklımdaydı ama soru işaretlerim vardı. iyi cevap verdiniz.
-
07 Haziran 2017, 11:45
#14105
Norton772 adlı üyeden alıntı
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Sabah ben de taktırdım gidon yükseltme. Biraz kullanayım farklarını anlatırım uzun yolda. Benim kablolarda sorun olmadan taktı Birol usta 5 dakikada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------
Benim ki bu telefon tutucu ve tur camında ortada yatay duran demire vida ile tutturdu usta ve böyle görünüyor. Çok kullanışlı bu şekilde.
https://i.hizliresim.com/7N215N.jpg
Ben de tam olarak fotoğraftaki gibi yerleştirmeyi düşünüyordum, gerçekten güzel oturmuş hoşuma gitti aşağıda fotoğrafı dönen tutucuyu alıp monte ettiniz değil mi? bir de bunu düz olarak da kullanabiliyor muyuz yoksa sabitlendi mi?
Çok güzel olmuş ama hayırlı olsun
-
07 Haziran 2017, 13:04
#14106
gokertutas adlı üyeden alıntı
Ben de tam olarak fotoğraftaki gibi yerleştirmeyi düşünüyordum, gerçekten güzel oturmuş hoşuma gitti aşağıda fotoğrafı dönen tutucuyu alıp monte ettiniz değil mi? bir de bunu düz olarak da kullanabiliyor muyuz yoksa sabitlendi mi?
Çok güzel olmuş ama hayırlı olsun
İstediğin şekilde döndürüp kullanabilirsin ama bu şekilde sanki daha kullanışlı oldu bence. Senin için de şimdiden hayırlı olsun. Suya biraz daha detaylı görünüyor.
-
08 Haziran 2017, 14:37
#14107
herkese selamlar,
geçen mesajlarda biri daha yazmıştı ama arada kaynamış sanırım, yeni abs'li modellerinden alıp kullanan var mı hiç? önceki modellerde karşılaşılan kronik tabir edilen sorunlar euro4 modellerinde de ortaya çıkıyor mu?
-
08 Haziran 2017, 21:13
#14108
İyi akşamlar,
Lastik:Anlas Tournee lastikleri taktik 50 km oldu.Motorun hissiyati artti.Yolu iyi tutuyor gibi gözüküyor malumunuz henüz rodajda en az bir 100 km kullanmalıyız.daha sonra grrçek bir yorum yapabiliriz.
Lastikçi: Ankara'da lastik taktıracaklara Çinici kardeşler adlı İskitler'deki işletmeyi tavsiye ediyorum.Emre ve Recep ustalar var Recep usta motorsiklet lastiği üzerine oldukça deneyimli.İşçilik kaliteli,lastik jant kontrol ediliyor balans yapılıyor.Ücret 75 tl uygun.
-
08 Haziran 2017, 23:35
#14109
vaybe adlı üyeden alıntı
herkese selamlar,
geçen mesajlarda biri daha yazmıştı ama arada kaynamış sanırım, yeni abs'li modellerinden alıp kullanan var mı hiç? önceki modellerde karşılaşılan kronik tabir edilen sorunlar euro4 modellerinde de ortaya çıkıyor mu?
17 modellerde şimdilik hepsinde yaşanılan akü sıkıntısı var onun harici henüz facebook ta sıkıntı belirten olmadı veya ben duymadım.
-
10 Haziran 2017, 08:52
#14110
Arkadaşlar malum dominar yüzünden pulsarımı satmıştım dominar alacağım için ama dominarı almakdan vazgeçtim.Bu ay içinde ALLAH nasip ederse 17 model pulsar alacağım euro4 olanlardan.Eski pulsarı sattım pişman oldummu diye sorarsanız,yokluğuna pişman oldum.Bence elinizdeki motorları tutun.Aslında ninja300 almakda istiyordum amma velakin eşşek yükü ile para vermek açıkcası zor geldi.Hiç yere kendimi şartlamayayım gidip 2017 model pulsar alayım işimi görecektir diye düşündüm zaten pulsarda tek şikayetim firenleri idi,yeni modeller absli bir nebzede olsa tatmin edecektir İNŞALLAH.
Pulsar candır,Gerisi heyecandır.
-
10 Haziran 2017, 11:41
#14111
Merhaba.
300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.
Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;
Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.
İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.
Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.
Artılarına gelecek olursak eğer;
Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.
Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.
Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.
Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.
Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.
İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.
-
10 Haziran 2017, 12:04
#14112
nat675 adlı üyeden alıntı
Merhaba.
300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.
Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;
Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.
İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.
Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.
Artılarına gelecek olursak eğer;
Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.
Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.
Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.
Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.
Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.
İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.
https://www.youtube.com/watch?v=-lf3hPAFQ3I
1.10 dakıkada görünüyor kullandığınız motorda arkada da abs var ön disk içinde bulunan sık delikli yuvarlak nokta varya orası abs aynısı arkada da var
ikincisi resetleme durumuna gelirsek kontağı açtığınızda ekranda km ibresinin gidip gelme olayını tamamlamadan marşa basarsan resetler marş basarken acele etme ışıkların sönmesini bekle zırıltı işi pek çözüm bulmuyor birşeyler yapanlar var ama ben çözüm bulamamıştım
-
10 Haziran 2017, 12:49
#14113
murat 60 adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=-lf3hPAFQ3I
1.10 dakıkada görünüyor kullandığınız motorda arkada da abs var ön disk içinde bulunan sık delikli yuvarlak nokta varya orası abs aynısı arkada da var
ikincisi resetleme durumuna gelirsek kontağı açtığınızda ekranda km ibresinin gidip gelme olayını tamamlamadan marşa basarsan resetler marş basarken acele etme ışıkların sönmesini bekle zırıltı işi pek çözüm bulmuyor birşeyler yapanlar var ama ben çözüm bulamamıştım
Arkada ABS yok arkadaşım. Serviste söyledi zaten olmadığını.
Ki zaten arka fren pedalına bastığımda arka tekerleği kilitliyor zaten. Abs olsa kilitler mi?
Senin o söylediğin arka tekerlekteki sık delikli halkaya aldanma. Sanırım ön tekerlekten alınan kilometre sayacı için o.
Ki zaten Bajajın sitesinde de yazıyor. Ön fren disk abs. Arka fren kelebek disk diyor sadece.
Marş basma işine gelecek olursak eğer, emin ol kontağı açtıktan sonra bayağı bir bekliyorum. Çok denedim. Hatta kendimce marş basma teknikleri geliştirmeye çalıştım ama yine yapıyor resetleme işini.
Ha ne geliştirdin dersen. Motosikleti stop edince sağ kumandadaki kırmızı anahtarı kapattım.
Çalıştıracağım zaman. Önce kontağı açıp gösterge kendine gelince sonra kırmızız anahtarı açıp enjeksiyonu bekledim. bastım yine resetledi.
Önce kırmızı anahtarı açıp sonra kontağı açıp bekledim yine aynısını yaptı.
Benim anladığım kadarıyla akünün anlık gücü hem marşa hem de göstergelere anlıkta olsa yetmiyor ve bu durumda gösterge resetleniyor.
Kaliteli bir aküyle çözülür gibi geliyor ama henüz bir fikrim yok gibi. belki başka bir sorundan dolayı yapıyordur bunu.
Zırıltı konusunda servis o zamazingoyla gösterge arasına lastik parçası gibi birşey sıkıştırmış ama pek işe yaramamış gibi. O parçanın nasıl söküldüğünü öğrenir öğrenmez kendim çözüm bulmaya çalışacağım artık.
-
11 Haziran 2017, 01:33
#14114
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?
-
11 Haziran 2017, 03:50
#14115
Zırıltı konusunda benim gördüğüm kadarıyla siperlik ile gösterge arasına parmak konulunca sesi kesiyor. Yani o iki parça arası çift taraflı bant ile doldurulursa sanki ses kesilir gibi geldi. İlk fırsatta bunu çözmeye çalışıcam. Bunun dışında çok memnunum motordan. Hele gidon yükseltme ile daha da zevk almaya başladım. Kendini buldu motor bana göre bu şekilde.
-
11 Haziran 2017, 07:51
#14116
Phoenixs adlı üyeden alıntı
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?
Aşağıdaki linkte AS 150 kullanım klavuzu var.
Sayfa 27'de istediğin bilgiler yazıyor arkadaşım.
Klavuzda yazana göre;
Sadece yağ değişiminde 1,2 litre yağ koyacaksın.
Yağ ve Yağ filtresini de değiştireceksen 1,4 litre yağ koyacaksın motoruna.
http://www.bajaj.com.tr/media/15921/rev00_pulsaras150kullan%C4%B1mklavuzu.pdf
-
11 Haziran 2017, 20:08
#14117
Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı
-
11 Haziran 2017, 20:16
#14118
KumanBayram adlı üyeden alıntı
Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı
apache nin yan sanayisi çok piyasada orjinali gayet güzel ve sert ayar falan bozulmuyor fakat aynada kocaman yazı var discover aynasıda gayet güzel ikisinide inceleyip karar verebilirsin
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
11 Haziran 2017, 20:24
#14119
ayzek adlı üyeden alıntı
apache nin yan sanayisi çok piyasada orjinali gayet güzel ve sert ayar falan bozulmuyor fakat aynada kocaman yazı var
discover aynasıda gayet güzel ikisinide inceleyip karar verebilirsin
Hocam araştırıyorum şimdi ikisini de dediğiniz gibi apachenin altı boydan boya yazı, tipi güzel ve her fiyattan var
Discover aynası hakkında pek birşey bulamadım
Düzeltme: Hocam bir de altında yazı olmayan buldum bir tane acaba yan sanayi olabilir mi yazısız olanı
-
11 Haziran 2017, 20:27
#14120
KumanBayram adlı üyeden alıntı
Hocam araştırıyorum şimdi ikisini de dediğiniz gibi apachenin altı boydan boya yazı, tipi güzel ve her fiyattan var
Discover aynası hakkında pek birşey bulamadım
discoverde güzel etrafta görürsen incele yada servisten bakıp inceleye bilirsin madem pulsar aynalarını gözden çıkardın kestirip araya 5 6 cm demir kaynattırabilirsinde hem daha uyguna elde etmiş olursun
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)