Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #13781

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Yahu arkadaşlar bu konunun tüm sayfalarını okudum. Uzun zamandır da forumu takip ediyorum, bu motoru ilgilendiren diğer konulara da baktım.
    Ancak bu motor kadar konuşulan, tartışılan, iyi ve kötü özellikleri detaylı anlatılan çok az sayıda motor var forumda. Bu durum motor almak için yeni modellerin gelmesini bekleyenleri daha çok iştahlandırıyor.
    Şeytan diyor gidip bir tane pulsar al ve tüm konuşulanları gözünle, elinle kendin kontrol et. Ama 10 yıl önce aldığım çin malı motor geliyor aklıma; 3 yıl kullanıp hurdaya ayırmıştım
    Parası bana göre çok değil, ekonomik gücüm var ama çoluk çocuğun ekmek parası be kardeşim.
    En iyisi biraz daha beklemek galiba.
    BattalGazi bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13782
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu arkadaşlar bu konunun tüm sayfalarını okudum. Uzun zamandır da forumu takip ediyorum, bu motoru ilgilendiren diğer konulara da baktım.
    Ancak bu motor kadar konuşulan, tartışılan, iyi ve kötü özellikleri detaylı anlatılan çok az sayıda motor var forumda. Bu durum motor almak için yeni modellerin gelmesini bekleyenleri daha çok iştahlandırıyor.
    Şeytan diyor gidip bir tane pulsar al ve tüm konuşulanları gözünle, elinle kendin kontrol et. Ama 10 yıl önce aldığım çin malı motor geliyor aklıma; 3 yıl kullanıp hurdaya ayırmıştım
    Parası bana göre çok değil, ekonomik gücüm var ama çoluk çocuğun ekmek parası be kardeşim.
    En iyisi biraz daha beklemek galiba.
    yani burda yazılan hiç bir sorun benim başıma gelmedi.resetleme hariç oda bu sene olmuştu.tek marşta alıyordu ama o yüzden onuda sıkıntı etmedim yoksa yeni aküyle sorunu çözerdim zaten.ne kadar ekmek o kadar köfte desek yeridir pulsar için.çin malı motoru 3 sene kullanıysanız zaten ömrünü tamamlamış olmuş bence gayet normal.söleyince düşündüm pulsar ne kadar dayanır acaba diye 18 ay gözüm gibi baktım güneş altında dahi tutmadım kanımca 6 7 sene rahat binilebilir geliyor bana.kendi görüşüm pulsarı kullanan adam sürekli motoruna bakan dinleyen kontrol eden adama daha çok geliyor.ben biner giderim ölede sürerim bölede sürerim motorla ilgisiz kişilerde genelde patlıyor.örneğin sattığım arkadaş biraz hor kullanıyor pek ilgilenmiyor.çizik yoktu motorda aynayı kırmış ilk hafta.

  3. #13783

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu arkadaşlar bu konunun tüm sayfalarını okudum. Uzun zamandır da forumu takip ediyorum, bu motoru ilgilendiren diğer konulara da baktım.
    Ancak bu motor kadar konuşulan, tartışılan, iyi ve kötü özellikleri detaylı anlatılan çok az sayıda motor var forumda. Bu durum motor almak için yeni modellerin gelmesini bekleyenleri daha çok iştahlandırıyor.
    Şeytan diyor gidip bir tane pulsar al ve tüm konuşulanları gözünle, elinle kendin kontrol et. Ama 10 yıl önce aldığım çin malı motor geliyor aklıma; 3 yıl kullanıp hurdaya ayırmıştım
    Parası bana göre çok değil, ekonomik gücüm var ama çoluk çocuğun ekmek parası be kardeşim.
    En iyisi biraz daha beklemek galiba.
    kardeşim bende 2014 model vardı. kasımda sattım ocakta gittim 2016 model aldım. geçen ay çalındı motor. şimdi diyorumki cebimde 9000 lira param olsa yine gider pulsar alırım. bu kadar netim yani. 2014 modeli 25bin km kullandım. şehiriçi şehirdışı. ist-mersin bile yaptım sabah çıktım akşam mersindeydim. tek sorun çıkarmadı. çok memnun kaldım ve yine düşünmeden alırım. 7-9 arası bütçeyle alınabilecek en iyi motordur benim gözümde

  4. #13784
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı Emron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8 bin bütçe ile 2. el cbr 125 düşünen ben bugün bizim burdaki mağazaya gittik ve apache rtr 180 i gördük hani anlattılar iyi hoş bende 150 liğini apaçi motoru olarak görür hiç sevmezdim yani bugün gördüm 180 liği hoşumada gitti açıkçası sonra eve geldim araştırdım en fazla 1 yada 2 incelemesi var zaten daha 1-2 sene olmuş sanırsam üretime başlayalı 180 in. Sonra dedim bu bütçeye alternatif sıfır olarak ne bakabiliriz 200 ns i gördüm kendi şehrimde 2016 sıfır 8.850 yazmışlar şimdi birazda pulsara bakayım dedim gayet yakışıklı motor gördüm biliyorum yani belli ediyor kendini kronik sorunlu olarak duymuştum ama bu kadarda sanmazdım yani ah ulan bu hem güzel hemde bir çok kişi kullanıyor hem piyasası daha iyidir dedim ta ki bu sorunları görene kadar yani memnun olmayan var baya bi yani ilk motorum olacak o kadar para vereceğim bu tarz sorunlar olursa kafayı yerim heralde yani arkadaşlar siz önerir misiniz ne tavsiye edersiniz tvs 180 liği kullanan var mı yada başka bir şeye mi yönel dersiniz kafam karışmış durumda iyice beni aydınlatacak arkadaşlar var mı?
    Bu kadar düşünmeye gerek yok,pulsar 11 küsür olmadan al bi güzel bin,seversen devam et sevmezsen sat,zarar etmezsin,ayrıca çin motorları gibi 2-3 senede ıskartaya çıkacak alet değil,tam tersine adam gibi kullanırsan taş gibi,tamam bi japon değil ama öyle sıradan da motor değil yani.Tvs 180 le alakası yok ,karşılaştırcaksan gelecek olan rtr 200 ile karşılaştır ama o da hazirandan önce gelmez ve fiyat belli değil
    spacetime bunu beğendi.

  5. #13785
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı kaan898 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar düşünmeye gerek yok,pulsar 11 küsür olmadan al bi güzel bin,seversen devam et sevmezsen sat,zarar etmezsin,ayrıca çin motorları gibi 2-3 senede ıskartaya çıkacak alet değil,tam tersine adam gibi kullanırsan taş gibi,tamam bi japon değil ama öyle sıradan da motor değil yani.Tvs 180 le alakası yok ,karşılaştırcaksan gelecek olan rtr 200 ile karşılaştır ama o da hazirandan önce gelmez ve fiyat belli değil
    zaten gelirse de ucuza geleceğini sanmıyorum. bu seneki fiyatlar uçtu biliyorsunuz.. ben de sürekli diyorum ama şu an 8.500 tl param olsun yine pulsar alırım beni yolda bırakmadı.

    kaldı ki saçma gelebilir size ama böyle motorlarla öğrenmek bence daha mantıklı. şöyle ki motorun bir yerinde sorun çıktığında en azından bu motorlarda sorunu öğrenmiş oluyorsunuz yani çok masrafa da girmeden hem de sorunu öğrenmiş oluyorsunuz. Yani bu gibi motorlarda yapacağınız tecrübe sizi ileriki motorlarda çok büyük masraflardan ve kazık yeme ihtimalinden kurtarır. tekrar söylüyorum kimse delirmeden "BU TAMAMEN BENİM DÜŞÜNCEM"

    benim gördüğüm acemice sorunları formun daha önceki sayfalarında tek tek belirtmiştim. isteyenlere de yeni yaşadıklarımla birlikte ekler bir daha yazarım. motordan anlamam öyle "yok burası fazla gerildiğinden şurası sıkışmış" falan bilmem ayrıntısını ama normal sürücü olarak tüm ayrıntılarını anlatırım almak isteyen arkadaşların kafasında soru işareti olmaması açısından

    Not: Dün gece ilk defa motor ışıklarda stop etti. 1 yılda bu ilk oluyor kronik saymıyorum şu an

  6. #13786

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Alıntı kaan898 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar düşünmeye gerek yok,pulsar 11 küsür olmadan al bi güzel bin,seversen devam et sevmezsen sat,zarar etmezsin,ayrıca çin motorları gibi 2-3 senede ıskartaya çıkacak alet değil,tam tersine adam gibi kullanırsan taş gibi,tamam bi japon değil ama öyle sıradan da motor değil yani.Tvs 180 le alakası yok ,karşılaştırcaksan gelecek olan rtr 200 ile karşılaştır ama o da hazirandan önce gelmez ve fiyat belli değil
    Alıntı gokertutas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten gelirse de ucuza geleceğini sanmıyorum. bu seneki fiyatlar uçtu biliyorsunuz.. ben de sürekli diyorum ama şu an 8.500 tl param olsun yine pulsar alırım beni yolda bırakmadı.

    kaldı ki saçma gelebilir size ama böyle motorlarla öğrenmek bence daha mantıklı. şöyle ki motorun bir yerinde sorun çıktığında en azından bu motorlarda sorunu öğrenmiş oluyorsunuz yani çok masrafa da girmeden hem de sorunu öğrenmiş oluyorsunuz. Yani bu gibi motorlarda yapacağınız tecrübe sizi ileriki motorlarda çok büyük masraflardan ve kazık yeme ihtimalinden kurtarır. tekrar söylüyorum kimse delirmeden "BU TAMAMEN BENİM DÜŞÜNCEM"

    benim gördüğüm acemice sorunları formun daha önceki sayfalarında tek tek belirtmiştim. isteyenlere de yeni yaşadıklarımla birlikte ekler bir daha yazarım. motordan anlamam öyle "yok burası fazla gerildiğinden şurası sıkışmış" falan bilmem ayrıntısını ama normal sürücü olarak tüm ayrıntılarını anlatırım almak isteyen arkadaşların kafasında soru işareti olmaması açısından

    Not: Dün gece ilk defa motor ışıklarda stop etti. 1 yılda bu ilk oluyor kronik saymıyorum şu an
    Hocam şuan 2016 nın sıfırı var 8.800 civarı satılıyordu ama bu kronik sorunlarından dolayı baya kafamı karıştırmıştı yani tavsiye edende var etmeyende var çok. Ya tabiki arasında ki görüntü farkı güç vs. her şeyi tamamıyla farkı bende zaten 200 ns i beğeniyorum ama tek korkutan şu kronik sorunları konusuydu. Hatta biraz daha bütçeyi arttırıp nakit filan alımda rs 200 ün 2016 nın sıfırını filan 10 bin civarına kadar düşerler mi diye düşünmeye bile başladım onların kronik sorunları bunun kadar değilmiş diye okudum.

    gokertutas hocam rica etsem anlatabilir misiniz iyisiyle kötüsüyle herşeyini. İlk motorum olacak benimde almışkende 2. ellere güvenmediğim için ve hiç anlamadığım için sıfır alıp başlangıcı yapmak istiyorum o yüzdende sıfır alınabilecek motorlada çok kısıtlı zaten bu bütçeme göre bu ns den tek korkum kronik sorunlu gelirde başımı çok ağrıtır mı konusu gerçi garantiside olucak ama kafam karışık yardımcı olursanız çok sevinirim
    gokertutas bunu beğendi.

  7. #13787
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı Emron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam şuan 2016 nın sıfırı var 8.800 civarı satılıyordu ama bu kronik sorunlarından dolayı baya kafamı karıştırmıştı yani tavsiye edende var etmeyende var çok. Ya tabiki arasında ki görüntü farkı güç vs. her şeyi tamamıyla farkı bende zaten 200 ns i beğeniyorum ama tek korkutan şu kronik sorunları konusuydu. Hatta biraz daha bütçeyi arttırıp nakit filan alımda rs 200 ün 2016 nın sıfırını filan 10 bin civarına kadar düşerler mi diye düşünmeye bile başladım onların kronik sorunları bunun kadar değilmiş diye okudum.

    gokertutas hocam rica etsem anlatabilir misiniz iyisiyle kötüsüyle herşeyini. İlk motorum olacak benimde almışkende 2. ellere güvenmediğim için ve hiç anlamadığım için sıfır alıp başlangıcı yapmak istiyorum o yüzdende sıfır alınabilecek motorlada çok kısıtlı zaten bu bütçeme göre bu ns den tek korkum kronik sorunlu gelirde başımı çok ağrıtır mı konusu gerçi garantiside olucak ama kafam karışık yardımcı olursanız çok sevinirim
    Merhaba öncelikle şimdiden hangi marka model alırsan al hayırlı olsun bilenlere tekrar gibi gelecek ama güncel haliyle alt alta yazıyorum. hatta yeni yaşadığım sorunları da belirteyim:

    Öncelikle 2016 model motorum 8.500 tl ye aldım (sarı renk olduğu için 500 tl fazlaydı ptt kargocusuna benzetse de forumdakiler ) 8.800'e kesin pazarlık yap yani onun için yazdım.

    Yaşadığım basit sorunlar:
    -Saat sıfırlanıyor (çözümü yok)
    -Ön cam titriyor (bi motorcu abi bağlantı noktalarını sök temas yerlerine silikon sık geçiyor dedi denemedim)
    -Motorda titreşim var. ama zırıl zırıl değil yani. (çözümü yok)
    -Motor titrediği için aynalar da titriyor tabi vidaları sıkman lazım sürekli ama yine de aynalar berbat varsa fırsatın aldığın gibi değiştir.(ayna değiştir)
    -Arka Sele taş gibi. Ben ufak yastık aldım arkaya oturana veriyorum.(sele süngerini değiştirebilirsin)
    -Elcikler çok sert gelmeye başladı daha yumuşak süngerli elcik almayı düşünüyorum. titreşim hissetmemi de engeller bi nebze. (elcik değiştir)
    Bunlar dışında aklıma küçük sorun gelmiyor. Daha renginde montajında bir sıkıntı görmedim açıkcası. Elimde parçası kalmadı çok şükür.

    Gelelim büyük sorunlara:
    -Motora bundan 3-4 ay önce Türkiye petrollerinden (kadıköy evlendirme dairesinin ilerisinde minibüs yolunda) benzin aldım. Normalde Shell veya Opet alıyorum, yolda kalmayayım diye almak zorunda kaldım açıkcası. Direkt olarak buraya bağlamam doğru değil ama motorum gaz kesmeye başladı. yarım depo dayanabildim sonra yine gittim shellden doldurdum ve hala shell ya da opetten alıyorum. ama gaz kesmeleri ara ara devam etmekte. Ayaküstü sohbet ederken ustaya sordum benzin filtresi kirlenmiştir dedi ki sorun buysa çok basit çözümü. Umarım başka mekanik bir problem değildir.
    -Lastikler herkesin dediği gibi tedirgin edici. ama 10.000km deyim Allah'a şükür büyük bir olay atlatmadım. Hatta bilenler vardır fırsatım oldukça Belgrad ormanlarına kaçarım orman yolları çok virajlıdır tedirgin olmadım hiç(deli gibi sürmüyorum tabi acemiyim). Ama değiştirilmeli bence en azından yola çıkarken güvensiz çıkmazsın.
    -Çok soğuk havalarda (2-3 derecenin altında) elektrik düğmesini açtığında bazen ekran gelmiyor ama marş hep birincide aldı benim için. biraz ısınınca geliyor. zaten motoru çalıştırıp en az 5-10 dk beklemek lazım ki ısınsın.
    -Normalde bir depoyla 280-320 km yol gidiyordum ama bu aralar tabi havanın soğuk olmasına da bağlıyorum, benzin fiyatının artmasına da ama 220 km de benzinim bitti dün. arada 80-100 km fark var ki bunu ilk yazdığım benzin filtresinin kirlenmesinden de olabileceğini düşünüyorum. Yakında servise götüreceğim eğer düşündüğümse tekrar full depo dener gittiğim km yi yazarım sonrasında.
    -yaklaşık 1 ay hiç sürmemiştim bu sürede zinciri gevşemiş ama hala aklım almıyor kışın hiç kullanmadan bu zincir nasıl gevşer? Biraz gerdirdik serviste şimdi yine gevşedi ses yapıyor ama daha germe kollarında çok pay var. Ara ara mutlaka yağla zinciri. Burada okumuştum yine wd40 sıkıyorum ara ara temizlemiş ve yağlamış oluyorum en azından.

    Motor bir kere geçen gün stop etti ışıkta beklerken. onun dışında yaşamadım henüz böyle bir olay. Bir de vites çok pürüzsüz değil yani bazen çok sert geçiyor bazen de yumuşacık geçiyor anlayamadım :D ama genel olarak şanzıman harika değil demişlerdi zaten. Kötü değil onu söyleyeyim.

    Motoru Kış mevisiminde de ara ara kullandım. uzun yola da gittim. sağanak yağmurda da kullandım çok sıcakta da. Hararet yaptığını görmedim şu ana kadar. Kışın teklemedi. Yağmurda sakin kullanımda lastikler korkutmadı. uzun yolda (sele hariç) 350-400 km yol gittim geldim sıkıntı yaratmadı. Ama bu demek değil ki hiç yaşatmayacak en azından şöyle demeliyim 1 yıldır yaşatmadı. Ki vites atarken çoğunlukla redline'a kadar da zorlarım öyle 7 bin devirde vites atacağım diye uğraşmam.

    Bu yazdığım sorunlar aklıma gelenler. çok yazdım ama sıkılmadan okursan fikir edinirsiniz umarım
    badircik ve Emron bunu beğendiler.

  8. #13788
    Sol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2016
    Şehir
    Avcılar/İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Gokertutas dostum zincirinin gevşemesi ve ses yapması kullandığın yağdan dolayıdır
    Wd 40 kalıcı yağlama sağlamaz bence müsait bir zamanda sıvı gres al güzelce yağla göreceksin ne ses kalacak nede sık sık zincirin uzayacak.
    Zaten WD 40 zincir yağlamak için değil de belki temizlemek için uygun olabilir.
    Zincirinin gerginliğine en az 400-500 km'de bir bak kontrol et gevşemişse kendin de ayarlayabilirsin. Gevşek zincir hem ses yapar hem dişlileri yıpratır hemde vites geçişlerinde gazı açtığında kötü bir vuruntu oluşturur...
    gokertutas ve osman ender bunu beğendiler.

  9. #13789

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Alıntı gokertutas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba öncelikle şimdiden hangi marka model alırsan al hayırlı olsun bilenlere tekrar gibi gelecek ama güncel haliyle alt alta yazıyorum. hatta yeni yaşadığım sorunları da belirteyim:

    Öncelikle 2016 model motorum 8.500 tl ye aldım (sarı renk olduğu için 500 tl fazlaydı ptt kargocusuna benzetse de forumdakiler ) 8.800'e kesin pazarlık yap yani onun için yazdım.

    Yaşadığım basit sorunlar:
    -Saat sıfırlanıyor (çözümü yok)
    -Ön cam titriyor (bi motorcu abi bağlantı noktalarını sök temas yerlerine silikon sık geçiyor dedi denemedim)
    -Motorda titreşim var. ama zırıl zırıl değil yani. (çözümü yok)
    -Motor titrediği için aynalar da titriyor tabi vidaları sıkman lazım sürekli ama yine de aynalar berbat varsa fırsatın aldığın gibi değiştir.(ayna değiştir)
    -Arka Sele taş gibi. Ben ufak yastık aldım arkaya oturana veriyorum.(sele süngerini değiştirebilirsin)
    -Elcikler çok sert gelmeye başladı daha yumuşak süngerli elcik almayı düşünüyorum. titreşim hissetmemi de engeller bi nebze. (elcik değiştir)
    Bunlar dışında aklıma küçük sorun gelmiyor. Daha renginde montajında bir sıkıntı görmedim açıkcası. Elimde parçası kalmadı çok şükür.

    Gelelim büyük sorunlara:
    -Motora bundan 3-4 ay önce Türkiye petrollerinden (kadıköy evlendirme dairesinin ilerisinde minibüs yolunda) benzin aldım. Normalde Shell veya Opet alıyorum, yolda kalmayayım diye almak zorunda kaldım açıkcası. Direkt olarak buraya bağlamam doğru değil ama motorum gaz kesmeye başladı. yarım depo dayanabildim sonra yine gittim shellden doldurdum ve hala shell ya da opetten alıyorum. ama gaz kesmeleri ara ara devam etmekte. Ayaküstü sohbet ederken ustaya sordum benzin filtresi kirlenmiştir dedi ki sorun buysa çok basit çözümü. Umarım başka mekanik bir problem değildir.
    -Lastikler herkesin dediği gibi tedirgin edici. ama 10.000km deyim Allah'a şükür büyük bir olay atlatmadım. Hatta bilenler vardır fırsatım oldukça Belgrad ormanlarına kaçarım orman yolları çok virajlıdır tedirgin olmadım hiç(deli gibi sürmüyorum tabi acemiyim). Ama değiştirilmeli bence en azından yola çıkarken güvensiz çıkmazsın.
    -Çok soğuk havalarda (2-3 derecenin altında) elektrik düğmesini açtığında bazen ekran gelmiyor ama marş hep birincide aldı benim için. biraz ısınınca geliyor. zaten motoru çalıştırıp en az 5-10 dk beklemek lazım ki ısınsın.
    -Normalde bir depoyla 280-320 km yol gidiyordum ama bu aralar tabi havanın soğuk olmasına da bağlıyorum, benzin fiyatının artmasına da ama 220 km de benzinim bitti dün. arada 80-100 km fark var ki bunu ilk yazdığım benzin filtresinin kirlenmesinden de olabileceğini düşünüyorum. Yakında servise götüreceğim eğer düşündüğümse tekrar full depo dener gittiğim km yi yazarım sonrasında.
    -yaklaşık 1 ay hiç sürmemiştim bu sürede zinciri gevşemiş ama hala aklım almıyor kışın hiç kullanmadan bu zincir nasıl gevşer? Biraz gerdirdik serviste şimdi yine gevşedi ses yapıyor ama daha germe kollarında çok pay var. Ara ara mutlaka yağla zinciri. Burada okumuştum yine wd40 sıkıyorum ara ara temizlemiş ve yağlamış oluyorum en azından.

    Motor bir kere geçen gün stop etti ışıkta beklerken. onun dışında yaşamadım henüz böyle bir olay. Bir de vites çok pürüzsüz değil yani bazen çok sert geçiyor bazen de yumuşacık geçiyor anlayamadım :D ama genel olarak şanzıman harika değil demişlerdi zaten. Kötü değil onu söyleyeyim.

    Motoru Kış mevisiminde de ara ara kullandım. uzun yola da gittim. sağanak yağmurda da kullandım çok sıcakta da. Hararet yaptığını görmedim şu ana kadar. Kışın teklemedi. Yağmurda sakin kullanımda lastikler korkutmadı. uzun yolda (sele hariç) 350-400 km yol gittim geldim sıkıntı yaratmadı. Ama bu demek değil ki hiç yaşatmayacak en azından şöyle demeliyim 1 yıldır yaşatmadı. Ki vites atarken çoğunlukla redline'a kadar da zorlarım öyle 7 bin devirde vites atacağım diye uğraşmam.

    Bu yazdığım sorunlar aklıma gelenler. çok yazdım ama sıkılmadan okursan fikir edinirsiniz umarım
    Tek tek okudum hocam çok teşekkür ederim bu hafta sonu cumartesi günü incelemeye gidicez peder beyle birlikte artık baktım çok hoşuma gitti büyük ihtimal bunu alırım artık şansıma nasıl ürün gelir bilmiyorum ama şansımızı denemiş oluruz hem görüntü hem güç olarak bu daha çok ilgimi çekiyor zaten tvs 180'e göre ama artık incelemeden sonra yavaş yavaş karar vermeye başlarım gerçekten hoşuma giden motor ah bir de şu kronik sorunları olmasa keşke :D Bütçemiz belli başka alabileceğimiz alternatif çok yok bir tvs 180 birde bu var aklımda başka sıfır motor var mı ki 8-9 bandında. Rs lerde çok hoşuma gitti kronik sorunları daha azmış ama fiyatı çok yüksek geldiği için ve nakit alımda bile indirim çok olmayacağı için yine pahalı oluyor 11.750 den satılıyor sahibindende 2016 sıfırları galiba 10 bin filan olsa büyük ihtimal zorlayarak bütçeyi rs almak isterdim.

  10. #13790
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı Sol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gokertutas dostum zincirinin gevşemesi ve ses yapması kullandığın yağdan dolayıdır
    Wd 40 kalıcı yağlama sağlamaz bence müsait bir zamanda sıvı gres al güzelce yağla göreceksin ne ses kalacak nede sık sık zincirin uzayacak.
    Zaten WD 40 zincir yağlamak için değil de belki temizlemek için uygun olabilir.
    Zincirinin gerginliğine en az 400-500 km'de bir bak kontrol et gevşemişse kendin de ayarlayabilirsin. Gevşek zincir hem ses yapar hem dişlileri yıpratır hemde vites geçişlerinde gazı açtığında kötü bir vuruntu oluşturur...
    Tavsiye için teşekkür ettim, gevşemesinin nedenini hiç bu şekilde düşünmemiştim sorun bendeymiş meğerse WD40 ı da burada okumuştum bi kaç kere denk geldim ama dediğin gibi temizlemek için kullanıp üzerine gres yağıyla yağlarsam on numara olacak gibi

  11. #13791
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    ekran sıfırlama sorunu olan arkadaslar bu sorunun çözümü var

    2016 pulsar 200 ns var 2 kez servisinde aküyü sarj ettırmeme ragmen bır süre sonra ekran yıne gıdıp gelmeye basladı enson motor calısmadı ama mars basıyordu bıraz ugrastıktan sonra calıstı.aküyü söküp oto tamırcısıne gıdıp sarja baglattım 6 saat sarjda kaldı ondan sonra 1 hafta kullanmama ragmen ekran gıdıp gelmesı gıbı bır sıkıntı yaşamadım.EKRAN SIFIRLAMSI OLUYOR EKRANIM GIDIP GELIYOR BU SORUNUN ÇÖZÜMÜ YOK DIYEN ARKADASLARA DUYURULUR AKÜNÜZÜ ADAMAKILLI SARJ ETTIRIN.

  12. #13792

    Üyelik
    02 Ocak 2015
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekran sıfırlama sorunu olan arkadaslar bu sorunun çözümü var

    2016 pulsar 200 ns var 2 kez servisinde aküyü sarj ettırmeme ragmen bır süre sonra ekran yıne gıdıp gelmeye basladı enson motor calısmadı ama mars basıyordu bıraz ugrastıktan sonra calıstı.aküyü söküp oto tamırcısıne gıdıp sarja baglattım 6 saat sarjda kaldı ondan sonra 1 hafta kullanmama ragmen ekran gıdıp gelmesı gıbı bır sıkıntı yaşamadım.EKRAN SIFIRLAMSI OLUYOR EKRANIM GIDIP GELIYOR BU SORUNUN ÇÖZÜMÜ YOK DIYEN ARKADASLARA DUYURULUR AKÜNÜZÜ ADAMAKILLI SARJ ETTIRIN.

    dediğinin aküyle uzaktan yakından alakası yok,her aküsü zayıf olanda bu yaşansaydı burası bi dolu göstergesi sorunlu arkadaşla dolardı...

  13. #13793
    fero. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2011
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    Honda Dio
    Selam arkadaşlar.
    Akü garantiden değişti geçen hafta (ABUŞ) diye ilginç bir akü geldi, bu akünün de iyi çıkacağını hiç sanmıyorum çünkü saat gene sıfırladı kullanıp görcez.

  14. #13794
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı fero. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar.
    Akü garantiden değişti geçen hafta (ABUŞ) diye ilginç bir akü geldi, bu akünün de iyi çıkacağını hiç sanmıyorum çünkü saat gene sıfırladı kullanıp görcez.
    Ben aküyü yıl başında değiştirdim ama arkadaşın dediği gibi aküyle alakası yok olayın. değiştirseniz de bir yerden sonra yine saat sıfırlanıyor. ekran komple gitmiyor bu arada sadece saat sıfırlanıyor. bu da demek oluyor ki (uzmanı değilim ama) sistemin elektrikle alakası yok beyniyle alakalı. saati sıfırlıyor sürekli bunun çözümü gerçekten yok ben bulamadım arkadaşlar. dün motoru 10.000 bakımından aldım alırken de özellikle tekrar tekrar sordum ustaya. önce soğuktan falan dese de sonrasında bu bunun çözümü yok malesef dedi ki bence de yok.
    tam o kısma elektronik küçük saatler oluyor ya ondan koymayı planlıyorum :D bir de vites göstergesi olsa yeni başlayanlara çok iyi olurmuş

  15. #13795
    fero. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2011
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    Honda Dio
    Marş hiç basmıyordu o yüzden değişti Akü.
    Bana kalırsa kısa mesafelerde 5 veya 10 km kullanımlarda bu motor şarj etmiyor yada az şarj ediyor gibi eğer bu aküde biterse kesin gözüyle bakacam artık.

  16. #13796
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı fero. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marş hiç basmıyordu o yüzden değişti Akü.
    Bana kalırsa kısa mesafelerde 5 veya 10 km kullanımlarda bu motor şarj etmiyor yada az şarj ediyor gibi eğer bu aküde biterse kesin gözüyle bakacam artık.
    saatiniz yine sıfırlayacak ama abuş marka aküyü bir gün boyunca uygun değerde şarja bağlayıp şarj edin sıkıntı olmadan her zaman çalışacaktır. sıfırlama ise göstergeden kaynaklı.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  17. #13797

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200 RS
    Alıntı Emron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek tek okudum hocam çok teşekkür ederim bu hafta sonu cumartesi günü incelemeye gidicez peder beyle birlikte artık baktım çok hoşuma gitti büyük ihtimal bunu alırım artık şansıma nasıl ürün gelir bilmiyorum ama şansımızı denemiş oluruz hem görüntü hem güç olarak bu daha çok ilgimi çekiyor zaten tvs 180'e göre ama artık incelemeden sonra yavaş yavaş karar vermeye başlarım gerçekten hoşuma giden motor ah bir de şu kronik sorunları olmasa keşke :D Bütçemiz belli başka alabileceğimiz alternatif çok yok bir tvs 180 birde bu var aklımda başka sıfır motor var mı ki 8-9 bandında. Rs lerde çok hoşuma gitti kronik sorunları daha azmış ama fiyatı çok yüksek geldiği için ve nakit alımda bile indirim çok olmayacağı için yine pahalı oluyor 11.750 den satılıyor sahibindende 2016 sıfırları galiba 10 bin filan olsa büyük ihtimal zorlayarak bütçeyi rs almak isterdim.
    RS 200'de NS'in cogu kronik sorunu gorulmuyor. 2017 NS'lerde 40 kusur ayri degisim/gelisim yapilmis yani muhtemelen eski seri RS'lerden daha sorunsuz olacak

  18. #13798
    OrhanGokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    Yamaha mt07
    Merhabalar yakıt tüketimim sizce nasıl?
    Şehir içi
    363 km gittim artık yeterli diyip benzin almaya gittim yolda kalmadım yani, son diş biteli 35 40 km oldu 11 küsür litre aldı ama bana kalırsa içinde 1lt den fazla benzin vardı deposu nasıl 12 lik anlayamadım
    Kazasız belasız sürüşler dilerim

  19. #13799
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı OrhanGokce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar yakıt tüketimim sizce nasıl?
    Şehir içi
    363 km gittim artık yeterli diyip benzin almaya gittim yolda kalmadım yani, son diş biteli 35 40 km oldu 11 küsür litre aldı ama bana kalırsa içinde 1lt den fazla benzin vardı deposu nasıl 12 lik anlayamadım
    Kazasız belasız sürüşler dilerim
    http://i.hizliresim.com/YDqY36.jpg
    son diş yanıp sönme yaptığı zaman benzin alın aksi taktirde depoda benzin olmaz ise benzin pompasını yakabilirsiniz buda başınıza iş almışsınız demektir, benzin pompası benzin vasıtası ile soğutma sağlıyor.

  20. #13800
    OrhanGokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    Yamaha mt07
    Evet hocam haklısınız, bir kez deneyeyim dedim ne kadar gidecek diye


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)