Her akü de cca değeri yazmıyor birkaç marka da yazıyor yarın link atarım, mt25 7 veya 8 amper tam hatırlamıyorum ama cca değeri 200 olduğunu biliyorum bs marka olması lazım yanlışta hatırlıyorum olabilir ama cca değeri 200. 9 amper sıkıntı yapmaz, garantiden değişen aküler 9 amper olması lazım.
Merhaba Arkadaşlar,
Bende klasik ekranın düşük amperden geç gelmesi ve depoda benzin seviyesi düşükken motor kesmesi problemlerinden müzdaripim fakat bu aralar günlük sürüş kalite mi etkileyen en büyük faktör soğuk:
Eldiven ve içlik ile sorunu çözmeye çalıştım fakat rüzgar soğukta malesef katman veya malzeme dinlemiyor. Uzun süreli Pulsar 200NS sahibi arkadaşlara iki sorum olacak.
1- Pulsar servislerinde bulduğum bütün camlar çok yüksek, motorun mevcut görüntüsünü beğeniyorum ve çok fazla oynamak istemiyorum. Orta yükseklikte ama rüzgara karşı etkili olan bildiğiniz bir rüzgarlık var mı?
2- Ellerimi rüzgardan korumak bir nebzede olsa soğuktan uyuşmasını önleme amaçlı bir elcik koruması taktırmak istiyorum. Uyumlu olduğunu bildiğiniz ve memnun olduğunuz bir elcik koruması var mı? Ek olarak eğer mümkünse İstanbul Atatürk Oto Sanayi civarı taktırabileceğim bir yer tavsiye edebilirseniz çok makbüle geçer.
Dostum soğuk olayını camla filan çözemezsin görüntüyü bozar da diyorsan hiç taktırma.
Elcik için de pulsara özel elcik koruma dikiyorlar 50 tl ye. Bende iki tane var istersen şayet yenibosna tarafına gelirsen özelden yaz telefon numaramı vereyim ara gel birini veririm sana.
ben ekran gitmesinin düşük amperden kaynaklandıgını zannetmiyorum.bana göre ekran gelmemesinin sebebi havaların soguklugundandır.amper düşüklügü olsa 3 hafta calışmayan motor tek marşta almaz diye düşünüyorum.
[IMG][/IMG]
bu şekilde yaptırmıştım ama diz örtüsü bana biraz küçük geldi diz örtüsü ile elciğe 130 tl civarı para varmiştim çok fazlada kullanmadım elcik ve özellikle diz örtüsü oldukça kaliteli düşünürsen 2 sini 100 tl ye verebilirim bu arada bende camdan müzdaribim biraz sürekli yüzüme vuruyor hatta geçen sağnakta sürdüm o aradan bütün suyu hep yüzüme attı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Bu arada ne elcik nede örtü hiçbir şekilde su almıyor
http://www.onlineyesilyurt.com/urun/...iri_65881.aspx
bu koruma demirini almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar varmı acaba
Arkadaşlar herkese selamlar kazasız sürüşler dilerim,
dün itibarıyla 150 ns mi sattım çok memnundum fakat uzun yola uygunluğu daha hızlı ve su soğutmalı olmasından dolayı rs200 ve ns200 almayı düşüüyorum,sizlerden fikir almak doğru karar vermeme çok yardımcı olacaktır ne yapmamı önerirsiniz,ns200 deki bazı sorunlar biraz göz korkutuyor,ama rs te o kadar duymadım sıkıntılı bir durum, halbuki 1 bg fark dışında herşeyi aynı diye biliyorum.
İyi akşamlar arkadaşlar.Forumu devamlı olarak takip ediyorum ama sadece takip ediyorum ilk mesajım daha önce foruma bilgi amaçlı bakıyordum ama bu gün ilk mesajı yazmama sebep bi olayla karşılaştım.Daha önce çin malı mondialin 150 kn modelini kullandım 6 sene boyunca ve arızalarının çoğunu büyük olmayanlarını devamlı olarak yaptım.Kendimde elektrikçi olduğum için elektrik tesisatını ezberledim diyebilirim elektrik tesisatı çok zayıftı çünkü ve devamlı arıza çıkarıyordu.gecen sene kn yi satıp 125 esd aldım ve arıza nedir unuttum ama 2 hafta önce 2 el pulsar aldım 2600 km de ve aranıza katıldım.Şu an 3100 km de ve bana ilk arızayı yaşattı ve bu sabah baya moralim bozuldu allaha şükür yolda trafikte değildim.Motorsikletle devamlı iş ev ve gezmeye gidiyorum her gün düzenli kullanan biriyim hatta bir gün kullanmazsam canım sıkılır öyle seviyorum.Bu sabah 200 ns i çalıştırdım ısıttım yola çıktım sakin bir şekilde iş ev 5 km ana yol tehlikeli ana yolu bitirdim iş yerine geldim motorsiklet komple elektrik kesti ve stop etti.Gösterge panelinde ışıklar yanmadı ve 200 300 m motoru iterek işe gittim.İş yerine gittikten sonra motoru komple dağıttım boş vaktimde ve sigortanın attığını farkettim.Atan sigorta kill swich yani stop tuşundan gelen hattın sigortası resimlerini koyucam.[IMG][/IMG][IMG][/IMG] Daha sonra hatta kısa devre kalktı bende yedek sigortayı taktım daha önceki gün motoru yıkamıştım ondan olabileceğini düşündüm ve ölçü aletide bi daha kısa devre göstermedi.Sigortayı taktım motorun göstergeler geldi ve çalıştırıp bi tur atayım dedim fakat tekrar sigorta attı.Yine elimde 200 metre motoru sürükleyip tekrar dağıttım ama benimde şalterim attı bu sefer komple dağıttım motorsikletiki yapamazsam 7 km yol var sanayiye ve götürecek araç yok yada kiralıyacak araçla götürücem iştende sıkıntı olmaya başladı ve bende grenajı söktüm ve birazda tecrübeyle arızayı buldum. Gri kablo kill switch ten çıkan kablo setrafında izolasyon olmadığı için direksiyon hareketinden sürtünmeyle izolasyonu patlatmış ve şaseye deymiş.Tabi sigortayı attırıp komple elektriği kesmiş ve bana denk gelmiş .Bende son bu hale getirip motoru topladım. Tabi elimde sigortada kalmayınca tel sardım
benmde orta göbekten görünüyor azıcık.böle bı sıkıntı olabilirmiymiş enteresanmış gerçekten.bende servise uğrayınca bundan bahsedicem.bu arada baya eliniz yatkınmış böyle bir şeye bulmak tamir vs gibi bravo gerçekten.
Elektrikçiyim zaten ve sabırlıyımdırda bana denk gelmeside güzel oldu baya rahatladım motoru sökmek istemiyodum ama arıza olunca komple elektrik tesisatını görmüş oldum rahatladım.10 senedir motor kullanınca illa bişeyler tecrübe ediliyor.Ama gerçekten güzel motorsiklet belkide sprali kısa olan bana denk gelmiş olabilir en dikkat edilmesi gereken yer tek hareketli yer çünkü.
Teşekürler tavsiyen ve güzel teklifin için. Kumaş yerine ben daha çok Acerbis Tarmac gibi bir çözüm düşünüyordum, kışlık eldiven az çok etkili ama direk rüzgar yiyince o bile banamısın demiyor.
Aşağıda Pulsara takılmış hali varda ne kadar modifiye etti bu resimdeki arkadaş bilemedim.
Rüzgarlıkta şu AS 150 ki gibi birşey olması yeterli çok uzun bir adam değilim zaten ama bazen malum İstanbul'da öyle bir rüzgar oluyor ki bütün vucuduma vuracağına boyun ve kask çevresine kadar yükseltse yeterli olur.
Aküyü garantiden değiştirdiklerinde bana servisin verdiği bilgi, bu daimi yanan farları hesaba katarak iş yapmamışlar, normalde sistemin kesmesi gerekiyor ama motor kısa bir süre yatsa bile aküyü zayıflattığını bu yüzden ekranın geç gelmesi ve marşta saati sıfırladığını söylediler. Ama bizim canavar nispeten yeni o yüzden servisin yalancısıyım.
Kısaca tembel adam için bu iki çözüme benzer ürünü nerede yaptırabilirim aslında almaya çalıştığım bilgi.
edit: Bu arada cevapla kısmını beceremmişim SOL'un mesajına itafen olacaktı. Forum acemiliğine verin.
ben bu şekil elçik koruma kaktım.
Bugün sabah motoru dükkandan çıkarıp kapının önüne koydum.Gidon kilidini açtığımda kontak anahtarını üzerinde unutmuşum.Elcik ısıtmalarda açık kalmış.Benim akü öldü.Söktüm sanayide doldurttum.Şimdi süper.
Akünün yenisini alacaktım busefer 12 amper ama elektrikçi büyük olur yerine otormaz dedi.Bende almaktan vazgeçtim.Şimdilik beklemedeyim adam gibi sağlam bir akü bulunca onu alacağım.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)