Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Ocak 2017, 09:26
#13481
2017 modelinin fiyatının düşük olacağını sanmıyorum ama inşallah aynı fiyattan gelir. Bu döviz kurları ile 1000 dolar olsa zaten bize 4000 lira olarak geliyor. Grom bile 9500 lira, fiyatları gördükçe bana bir gülme geliyor.
Ağlanacak halimize gülüyoruz.
Reklamlar
-
07 Ocak 2017, 10:46
#13482
-ZERO- adlı üyeden alıntı
2017 modeli birçok güncellemeyle gelip bir de üstune abs eklenecek olan modelin eski modelleri ciddi değer kaybedecek. Ben olsam biraz daha bekler ya yeni parti abslilerden alırdım ya da yeni model ciktiktan sonra değeri düşen eski ama düşük km li modellerden birini ucuza kapatırdım. Bu soylediklerimden ciddi kavga cikacak fakat alim satim isi de bir ticaret kolu. sabredip aklini kullanan ya kar eder ya da hiç zarar etmez. Sirf benzer sebeplerden dolayi 0 km r25 almaktan son anda vazgecmis biri olarak bunlari yaziyorum.
bu arada emin ol internete pulsar ilani koyan "çoğu" kişinin sebebi yeni çıkacak modelden dolayı oluşacak değer kaybindan etkilenmemek.
abs siz olanlar 8870 tl den satılır
abs li olan ve 43 güncellenme yapılan 2017 modellerde örnegin 9900 gibi bir fiyata satılır
pulsarın fiyatının çok düşecegini beklemek hayal olur.
bu motor oturdu begenilyorda talep olan malın fiyatıda düşmez.
-
08 Ocak 2017, 10:39
#13483
google a yaz ben böyle konular okumuştum araba aküsu ile Motor çalıştırmaya çalışmak hakkında
-
08 Ocak 2017, 11:44
#13484
Ben 3s lipo batarya ile çalıştırdım. Aynı voltajdaki akü ile çalıştırabilirsiniz.
-
10 Ocak 2017, 01:33
#13485
arkadaşlar pulsar 200ns 2017 de motorda yapılan yeniliklere dair liste var mı'dır ?
-
10 Ocak 2017, 10:53
#13486
merhaba arkadaşlar adım muhammet 30 yaş trabzon da yaşıyorum dün itibari ile 2. el 2016 model 3.500 km de bajaj pulsar 200 ns sahibiyim ben bu motor için birkaç bilgi edinmek istiyorum motorun torku gidişi beni çok etkiledi baktığım birkaç motor arasından en son sırada olmasına rağmen deneme sürüşünden sonra beni cezbetti gerçekten gidişi torku malzeme kalitesi işçilik çok güzel ben şimdiye kadar aldığım motorlarda ilk aldıktan sonra yağ ve yağ filtresini hemen değişir öyle binerim bu motor kaç lt yağ alıyor öncelikle ve trabzon gibi bir bölgede kaç numara yağ aralıklarını önerirsiniz ? ortalama sıcaklık 20 derece...
-
10 Ocak 2017, 11:51
#13487
muhammet_61 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar adım muhammet 30 yaş trabzon da yaşıyorum dün itibari ile 2. el 2016 model 3.500 km de bajaj pulsar 200 ns sahibiyim ben bu motor için birkaç bilgi edinmek istiyorum motorun torku gidişi beni çok etkiledi baktığım birkaç motor arasından en son sırada olmasına rağmen deneme sürüşünden sonra beni cezbetti gerçekten gidişi torku malzeme kalitesi işçilik çok güzel ben şimdiye kadar aldığım motorlarda ilk aldıktan sonra yağ ve yağ filtresini hemen değişir öyle binerim bu motor kaç lt yağ alıyor öncelikle ve trabzon gibi bir bölgede kaç numara yağ aralıklarını önerirsiniz ? ortalama sıcaklık 20 derece...
hayırlı olsun öncelıkle
10w 40 yağ uygundur fılıtreyı degıstırırsen 1.3 1.4 lt yag alır fılıtresız 1.2 felan alır sevıye camından takıp edersın yag sevıyesıne ort ayak üzerınde BAKMA düz bir yerde lastıkler yere bassın motoru düz tutup bakabılırsın
-
10 Ocak 2017, 15:09
#13488
murat 60 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun öncelıkle
10w 40 yağ uygundur fılıtreyı degıstırırsen 1.3 1.4 lt yag alır fılıtresız 1.2 felan alır sevıye camından takıp edersın yag sevıyesıne ort ayak üzerınde BAKMA düz bir yerde lastıkler yere bassın motoru düz tutup bakabılırsın
teşekkür ederim dostum yani 1 kutu kurtarmıyor 2 kutu almamız lazım ) neyse ipone mi motulmu önerirsiniz vites geçişleri biraz zor gibi boşu bulmakta zorluk çekiyorum daha yeniyim ondan galiba viteş geçişlerini rahatlatacak bir yağ tavsiyeniz varmı
-
10 Ocak 2017, 16:00
#13489
muhammet_61 adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim dostum yani 1 kutu kurtarmıyor 2 kutu almamız lazım
) neyse ipone mi motulmu önerirsiniz vites geçişleri biraz zor gibi boşu bulmakta zorluk çekiyorum daha yeniyim ondan galiba viteş geçişlerini rahatlatacak bir yağ tavsiyeniz varmı
Bir ağasarlı olarak hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, motul ün vites geçişi daha sessizdir, her iki yağı da kullanabilirsiniz isterseniz debriyaj ayarını kendi kullanımınıza göre ayarların normalde boşu bulmanız sıkıntı olmaması lazım o da kol ayarı ile basit bir şekilde halledilir, filtre dahil 1,3 litre yi geçirmeyin, yağ boşaltma tıpası kısmında süzgeç var o süzgeçide çıkarın ki daha rahat yağ boşalsın zaten daha önceden bu konularda bilginiz var.
-
10 Ocak 2017, 17:47
#13490
hayırlı olsun muhammet-61 ben de ağasarlıyım.
-
11 Ocak 2017, 11:27
#13491
arkadaşlar merhaba. Yakında kısmet olursa Pulsar NS 200 ABS modelini almayı planlıyorum. Topcase taktırmayı düşünüyorum 40-45 lt'lik olanlardan. Dengeyi bozma veya kullanımı zorlaştırma gibi durumları oluyor mu topcase'lerin ? şimdiden teşekkürler
-
11 Ocak 2017, 12:44
#13492
Ogretmen adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba. Yakında kısmet olursa Pulsar NS 200 ABS modelini almayı planlıyorum. Topcase taktırmayı düşünüyorum 40-45 lt'lik olanlardan. Dengeyi bozma veya kullanımı zorlaştırma gibi durumları oluyor mu topcase'lerin ? şimdiden teşekkürler
hiç bir sıkıntısı olmaz.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
11 Ocak 2017, 14:17
#13493
Merhaba arkadaşlar, şu sorun yaşayan arkadaşları okuyorum da şaşırıyorum gerçekten ya verilmiş sadakamız var veya biraz şanslıyım galiba. 2014 de sıfır cbf 150 aldım neredeyse işimden evimden çok servise gittim ne problemler yaşadım anlatamam. Bence sorun marka da değil kesinlikle montaj da.
Geçen cuma günü motoru kapattım kar kalkana kadar binmeyeyim dedim az önce çıktım marşa bastım tam bile değil yarım marşta çalıştı. Sadece ekran gelmedi yaklaşık bir dakika oda zaten ara ara yapıyor soğuktan mütevellit.
Bindiğin motoru tanımakla da alakalı makinanın sınırlarını bileceksin ha babam basmakla ben 150 yaptım yok ben dişli değiştim 180 yaptım demekle olmuyor demek ki. Şahsi fikrim can alıcı yerleriyle oynamamak ve kesinlikle motorun sınırlarını bilerek kullanmak. Adam motorla stunt yapıyor on maşa gitti amartisor patladı diyor. Bazen denk geliyorum yolda adam nasıl bir vites aralığında nasıl basıyorsa kafamda ki kask bile motorunun sesine engel olmuyor. Kendi motorumun sesini altımda olduğu halde o kadar duymuyorum. 5000/6000 devir aralığında vites geçişlerini yapmak ve 8000 sınırlarında yaklaşık 90/100 km hızla kullanmak bu motorun istediği şey. 6 ay oldu motoru alalı 25000 deyim hatırlatırım boş konuşmuyorum. 23000 kullandım orjinal lastik ve zincir dişli takımını. Evet lastikler kötü ancak dediğim gibi sınırları zorlamazsan gidiyor neyse dostlar kazasız belasız arızasız günler hepinize..
-
11 Ocak 2017, 15:14
#13494
Bu soğuk havalarda tek marşta çalışan pularım seviyorum
-
11 Ocak 2017, 19:52
#13495
Motoru sagini solunu kurcalamadan once vurdurup 15-20 dk tur atsaniz belki de hersey normale donecekti. Takviyeden sonra yine calismazsa dedigim gibi motosikleti vurdurarak calistirmayi deneyip biraz turlamayin, insallah sorununuz en kisa zamanda duzelir
-
13 Ocak 2017, 10:38
#13496
Motosikletin servis manuel ini bulabilen var mi?
-
13 Ocak 2017, 11:27
#13497
cxe adlı üyeden alıntı
Motosikletin servis manuel ini bulabilen var mi?
bajaj ın sitesinde indirebilirsiniz tek seçenek bu hiç kimseye verilmiyor netten indiriyoruz
-
13 Ocak 2017, 12:46
#13498
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
13 Ocak 2017, 13:17
#13499
kdiner adlı üyeden alıntı
arkadaşın sorduğu servis manual i yani servislere bakım ve tamir için gönderilen kitapçık. Var mı ki?
-
13 Ocak 2017, 16:37
#13500
hasangazili adlı üyeden alıntı
arkadaşın sorduğu servis manual i yani servislere bakım ve tamir için gönderilen kitapçık. Var mı ki?
adamlar kullanma klavuzunu vermıyor sıteden indiriyoruz servis manuel ini nerden bulucan servıse bıle sorsan belkı oda sana verırmı ayrı bır muamma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)