Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Kasım 2016, 15:27
#13261
demirkask adlı üyeden alıntı
Jantı kırılıyor almayın bu çöp motoru japonlar ilede kıyaslamayın artık.
tamam arkadaşım, sen dedin ya, almayız artık
Reklamlar
-
14 Kasım 2016, 16:07
#13262
maktama adlı üyeden alıntı
tamam arkadaşım, sen dedin ya, almayız artık
Sen al tabii hocam benim dememle alakası yok ölmek istiyorsan alabilirsin kask vs'de takma boşuna ozaman
2:16
https://www.youtube.com/watch?v=KtanY8b9blQ
-
14 Kasım 2016, 17:40
#13263
demirkask adlı üyeden alıntı
bu paylaştığın videodaki olayı paylaşan kişi bile açıklama yorum yapmamış, ama motorun sahibi 90km hızla bariyere girerek jant bu şekle gelmiş, her kez birşeyler yazıyor çiziyor ama neyin ne olduğu hakkında açıklama yok neden açıklama yapmazlar acaba kime hizmet ediyorlar bende bunu anlamış değilim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
aksoyy adlı üyeden alıntı
ns 150 koruma demiri
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-ns150-on-koruma-demiri-takimi.html
ns 200 koruma demiri
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-on-koruma-demiri-takim.html
bunların resimleri birebir aynı gibi duruyor buyuzden sordum fiyatlarıda farlı yarı yarıya nerdeyse.
başka koruma demiri tavsiyeside alabilirim.
ns 150 koruma demiri daha uzun.
[IMG][/IMG]
ns200 daha kısa.
[IMG][/IMG]
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
14 Kasım 2016, 18:59
#13264
Sat pulsarları sat sat
-
14 Kasım 2016, 21:33
#13265
Bilgi için teşekkür ederim peki koruma demiri tavsiyeniz var mı orjinal haricinde yada granajlı motorlar için olan topuzlar uyar mı?
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
14 Kasım 2016, 23:19
#13266
demirkask adlı üyeden alıntı
Amortisör botuları eğilmiş, motorun şakülü kaymış. Jant diyorsun üstad. Gidip bir yere kafadan girmiş. Kırılsın bir zahmet. Öyle bir yazmışsın ki sanki düz yolda giderken çat diye kırılıyor jantlar.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
15 Kasım 2016, 09:20
#13267
Bu motoru karalamak için ara sıra bağzı arkadaşlar bu başlığa yazıp çiziyorlar sonrada ortadan kayboluyorlar.Bu başlığı iyi takip edenler bunun farkıdalar zaten.Bir arakaş vardı yasal hakkımı kullanacağım dava açacağım diyordu ve her gelişmeyi burdan bizlere aktaractı ne oldu ses seda varmı?Belki onun başına bu motor ile ilgili ciddi sorunlar geldi haklıdır ama neden kimse sonunakadar konusunu takip etmez.Arada sırada birileri çıkar bir iki satır yazıp kaybolur.Ağzınız ile kuş tutsanız bu motoru kötüleyemessiniz bana.Ben sıfır aldım depe depe biniyorum köpek gibide gidiyor.Daha tık demedi MAŞALLAH.Kim kime neye hizmet ediyor acep.
-
15 Kasım 2016, 10:24
#13268
Arkadaşlar bu motosikletin rüzgar korumalıgına siyah olmayan başka bişey bulup takılabiliyormu acaba
Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...
-
15 Kasım 2016, 12:02
#13269
asuvara adlı üyeden alıntı
İyi akşamlar.Bu resetleme sorunu benim motorumda da var.Bu ne demek.Motor çalışıyor H 8 25 diye bir hata kodu veriyor yada gösterdgeleri kastediyorum açılıyor,çalıştırıyorum biraz fazla çalıştırma düğmesine bastığımda kontak açık olduğu halde bu reseti yapıyor saati sıfırlıyor.Yada çalışıyor Tamer beyin başına gelen gibi çalışırken reset atıyor yani gösterge yeniden kendini açıp kapıyor,saat sıfırlanıyor,anlık bir elektrik kesintisi oluyor bu durum giderken olduğunda tamer beyin durumuna bende düşebilirim.5 yaşından beri motor kullanıyorum yaşım 42 egitimim motorsiklet tecrübem motoru söküp takacak kadar var.Fakat burada elektriksel bir sorun var buna bulunulmuş bir çare burada dillendirilmiş değil.Ben Ankara'dayım Sanırım Bora beydi kendisiyle(Moto 444)görüştüm en kısa zamanda götürüp motorumu incelemelerini istiycem sonucu olaya hakimiyetlerini de buradan size aktacacağım.
Bu arada Tamer beyin motorsiklet tecrübesine kadar bu konunun indirgenmiş olması bu olayın hatasının bulunamamış olması gerçeğini değiştirmiyor.Bu arkadaşımız 4 kez aynı sorundan gelmiş,servis sorunu çözememiş.Yeninden tekrar ediyorum.Kuralkanın yapması gereken bu arkadaşımızın tecrübesine saygısızlık yapmak yerine derhal yeni bir motorsiklet vermesidir.Bu sorunun nedenini teşhis edip servisleri vasıtası ile bu kara lekeyi silmesi,insanların bu kuşkusunu giderici geri çağırma işlemlerini başlatmasıdır.
bu resetleme sorunu bendede var nisan ayında aldım motoru ara ara resetleme yapıyordu ama bu kış günlerinde daha sık yapmaya başladı. servise gittiğimde akünün şarja bağlanması lazım diyor başka bi servise sordum akünün yenisini getirtip değiştiriyoruz dediler.
bu resetleme sorununu aküden m yapıyor bilen var mı?
-
15 Kasım 2016, 12:26
#13270
Video paylaşılan konuyada yazmıştım burayada yazayım. Ben 150 ns kullanıcısıyım. O videoda dediğiniz gibi motorun şakülü kaymış bırakta kırılsın. Ben ana yolda 50 km hızla nerden geldiği belirsiz kayanın üzerine çıktım. Önümde beton kamyonu vardı lastik hizasından gidiyordum ama o namussuzda taşa sıfır geçmiş kurtaramadım çıktım üstüne. Zor toparladım düşmemek için artçımda vardı. Aynı zamanda dağ tepe kullanırım girmediğim çukur, çıkmadığım taş kalmadı. Bilerek değil tabiki hızlıda girdiğim oldu yavaşta gitdiğim oldu. Jant kırılıyo pulsar almayın diyorlar. Nerdeyse 2 seneden fazla türkiye yollarında kullanılıyor. Bu zamana kadar hiç jant kırılıpta kaza yapan olmuşmu ki bu kadar kötülüyosunuz motoru. Bizde canımızı yolda bulduk zaten öyle diken üstünde geziyoruz ne zaman kırılcakta takla atıcaz diye.
-
15 Kasım 2016, 12:32
#13271
aksoyy adlı üyeden alıntı
Bilgi için teşekkür ederim peki koruma demiri tavsiyeniz var mı orjinal haricinde yada granajlı motorlar için olan topuzlar uyar mı?
şu şekil olan var,
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
birde bu şekil benim kullanmış olduğum var.
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
patron1017 adlı üyeden alıntı
bu resetleme sorunu bendede var nisan ayında aldım motoru ara ara resetleme yapıyordu ama bu kış günlerinde daha sık yapmaya başladı. servise gittiğimde akünün şarja bağlanması lazım diyor başka bi servise sordum akünün yenisini getirtip değiştiriyoruz dediler.
bu resetleme sorununu aküden m yapıyor bilen var mı?
önce aküyü şarja bağlasınlar hala düzelme olmazsa sıfır kuru akü takıp işlemi hallederler yine de düzme olmazsa diğer kısımlarını kontrol ederler ama büyük oranda düzelir.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
15 Kasım 2016, 14:00
#13272
ilk gönderdiğiniz resmin linki var mı nedir fiyatı ?
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
15 Kasım 2016, 16:54
#13273
aksoyy adlı üyeden alıntı
ilk gönderdiğiniz resmin linki var mı nedir fiyatı ?
yeşilyurt motor diye aratırsanız google de o şekil iletişim numarasından iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
15 Kasım 2016, 19:39
#13274
Selamlar arkadaşlar,bende ümraniye kayalar motordan siyah istedim fabrikada bile kalmadı dediler mavisini aldım.
-
16 Kasım 2016, 12:24
#13275
gezginmotor adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
16 Kasım 2016, 13:53
#13276
mavellen adlı üyeden alıntı
Bu motoru karalamak için ara sıra bağzı arkadaşlar bu başlığa yazıp çiziyorlar sonrada ortadan kayboluyorlar.Bu başlığı iyi takip edenler bunun farkıdalar zaten.Bir arakaş vardı yasal hakkımı kullanacağım dava açacağım diyordu ve her gelişmeyi burdan bizlere aktaractı ne oldu ses seda varmı?Belki onun başına bu motor ile ilgili ciddi sorunlar geldi haklıdır ama neden kimse sonunakadar konusunu takip etmez.Arada sırada birileri çıkar bir iki satır yazıp kaybolur.Ağzınız ile kuş tutsanız bu motoru kötüleyemessiniz bana.Ben sıfır aldım depe depe biniyorum köpek gibide gidiyor.Daha tık demedi MAŞALLAH.Kim kime neye hizmet ediyor acep.
+1 Sıfır aldım, 40bin kilometre oldu. Maaşallah....
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
16 Kasım 2016, 14:08
#13277
Devir daim pompasının keçelerinden yağa su radyatör suyuna yağ karıştı motoru bıraktık piston krank falan bir sürü parça değişti şanzumandan ses geliyordu dişliler değişti gel gelelim sıfır motor yapıldı garantiden ama ne sesi eskisi gibi nede gidişi rampada falan bi aptallaşıyor motor rodaj yapıyoruz yeniden bakalım daha ne çıkartıcak şanzuman dişlisi 5 binde 6 vites değişti 8200 de 5 vites değişti sıfır motor yapıldı hakkımızda hayırlısı haftada 1 kullanıyorum canınıda almıyorum bu km nasıl bu hale geldi anlayamadım garanti varken garantiden yapılıyorda garanti bitince güzel masraf açar bütün bakımları ve ara bakımları günü gününe yapılıyor sorunun temeli 10 tl bile olmayan conta..
-
16 Kasım 2016, 15:02
#13278
ayzek adlı üyeden alıntı
Devir daim pompasının keçelerinden yağa su radyatör suyuna yağ karıştı motoru bıraktık piston krank falan bir sürü parça değişti şanzumandan ses geliyordu dişliler değişti gel gelelim sıfır motor yapıldı garantiden ama ne sesi eskisi gibi nede gidişi rampada falan bi aptallaşıyor motor rodaj yapıyoruz yeniden bakalım daha ne çıkartıcak şanzuman dişlisi 5 binde 6 vites değişti 8200 de 5 vites değişti sıfır motor yapıldı hakkımızda hayırlısı haftada 1 kullanıyorum canınıda almıyorum bu km nasıl bu hale geldi anlayamadım garanti varken garantiden yapılıyorda garanti bitince güzel masraf açar bütün bakımları ve ara bakımları günü gününe yapılıyor sorunun temeli 10 tl bile olmayan conta..
Geçmiş olsun.
-
16 Kasım 2016, 19:13
#13279
Pulsardaki saati düzeltip hafızaya alıyorum fakat kapatıp açtıktan sonra 1.00 dan başlıyor bilgisi olan varmı acaba ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
kdiner adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.
Amin,cümlemize kazasız belasız yolculuklar.
-
16 Kasım 2016, 21:25
#13280
saati demek hafızaya alamamışsınız ondan saat 1:00 de başlıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)