Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Eylül 2016, 14:55
#12921
fero. adlı üyeden alıntı
Benzin aldığım yeri değiştirdim ve stop etme sorunu ortadan kalktı.Anladım ki bu arkadaş kalite benzin istiyor.
Oktay usta'nın uzun zaman önceden beri shell ile ilgili bir teorisi var. Shell'den alınan benzinlerdeki katkının stop etmeye yol açabileceğini söyleyip alınmamasını istiyor.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Reklamlar
-
16 Eylül 2016, 16:55
#12922
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Oktay usta'nın uzun zaman önceden beri shell ile ilgili bir teorisi var. Shell'den alınan benzinlerdeki katkının stop etmeye yol açabileceğini söyleyip alınmamasını istiyor.
Tam tersi bir durum shell den alıyorum 1 aydır ve 1 defa stop etti.Bende durum böyle
Daha önce opet kullanıyordum ve günde en az 3 kez stop ediyordu.
-
16 Eylül 2016, 17:10
#12923
Bendeki durum psikolojik olabilir
Sanki petrol ofisin den aldığım zaman motor daha az vibrasyonlu çalışıyor.
-
16 Eylül 2016, 17:53
#12924
-
16 Eylül 2016, 17:58
#12925
OrhanGokce adlı üyeden alıntı
İç kısmına ve takacak olduğun vidaya plastik parça köy ve koruma demirinin diğer vidasını da gevşet oraya da plastik malzeme köy demirin boşluğunu alarak her iki vidayı da sık.
-
16 Eylül 2016, 19:15
#12926
OrhanGokce adlı üyeden alıntı
Merhabalar sol koruma demirini motoru garaja koyarken ufak bi şekilde vurdum sol demir çok az sallanmaya başladı elimle oynayınca sadece, üç dört gün bindikten sonra vida kökünden kırılmış içinde kalmıştı, biraz şanslıydık pense tutuyordu ve çevirip çıkardık daha sağlam bir vida taktık iyice sıktık fakat yine de elimle oynayınca demir ufacık sallanıyordu şimdi yine vida kökünden kırılmış hiç bir yere vurmamış olmama rağmen sebebi nedir acaba? Birde fotoğrafları var ama nasıl atacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız onu da atarım
...
Demiri vurmanızla vidanın kırılması tesadüf olmuş, zira sol koruma demirinin vidaları siz bir şey yapmasanız da sürekli olarak titreşimden kırılıyor. Özellikle sol alttaki vida kırılır. kdiner'in önerilerine uyarak titreşimi emecek değişiklikler yapmalısınız. ya da benim gibi korumasız süreceksiniz, zira sol korumanın vidalarından sonra sağ tarafın üst vidası da kırılmıştı, o tarafı da çıkarttım. Uygun bir zamanda halletmeye bakıcam(2 aydır bakıcam... )
-
16 Eylül 2016, 19:22
#12927
OrhanGokce adlı üyeden alıntı
Vidayı takmadan önce hem conta hem de rondela koyarsanız daha sağlıklı olur , başınıza bu türden olay gelmez.
-
17 Eylül 2016, 03:01
#12928
fero. adlı üyeden alıntı
Tam tersi bir durum shell den alıyorum 1 aydır ve 1 defa stop etti.Bende durum böyle
Daha önce opet kullanıyordum ve günde en az 3 kez stop ediyordu.
Bende shell normal alınca stop ediyor vpower alınca sıkıntı yok
-
17 Eylül 2016, 10:45
#12929
harun27 adlı üyeden alıntı
çünkü depo doluyken agırlık merkezi daha da asagıda olur ve bu da viraj yapmanızı kolaylastırır.
Bu savın/teorin yanlış bilimsel değil fizik kurallarına uymaz.
7-8 LT benzin 5-6 kilo eder bu kadar çok ciddi fark etiriyor, benden 5 kilo hafif adam ne yapsın hiç bir zaman ağırlık merkezini aşagı çekemez veya benden 5 kilo ağır adam da hiç mi etkilenmiyor.
Tahminim ön ve arka tekerler düşen ağırlık merkezi dengesiz, Ön taraf daha hafif kalıyor ,
Tabi benim teorimde başka pulsar veya başka kullanıcı yorumu olmadan tek başına açıklayamaz,
O yüzden sordum genel kullanıcılarda durum nasıl diye,
-
17 Eylül 2016, 20:07
#12930
Zincir yağlamak için çözümünüz nedir Sprey e para dayanmıyor ben eskimiş yağları sürüyorum zincire ama bu sabah berbat bir olay yaşadım zincirdeki yağ egzozun üstüne damlamış bir anda dumanlar çıkınca ışıklarda başımdan aşağı kaynar sular aktı direk benzinliğe çekip durumun kaynağını anlayıp rahatladım az bekleyip devam ettim
-
17 Eylül 2016, 21:09
#12931
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Zincir yağlamak için çözümünüz nedir Sprey e para dayanmıyor ben eskimiş yağları sürüyorum zincire ama bu sabah berbat bir olay yaşadım zincirdeki yağ egzozun üstüne damlamış bir anda dumanlar çıkınca ışıklarda başımdan aşağı kaynar sular aktı direk benzinliğe çekip durumun kaynağını anlayıp rahatladım az bekleyip devam ettim
R12 kimya diye aratirsan facebook sayfasida var oradan 1 koli siparis etmistim zincir yagi spreyi 12 adet var 10 tl ye gelmis oldu kutusu 1 kutuyla adam gibi 6-7 tamamen temizledikten sonra yagliyorum 6 motorda kullaniyoruz ve kaliteli bi urun sakiz gibi yapisiyor oyle atma falanda yapmiyor cok fazla surmedigin surece tavsiye ederim 8-9 ay olmustur hala 5-6 kutu var suanki fiyati bilmiyorum ama bittiginde gene siparis vericem hem uygun hemde kaliteli urun
Eski yag yagliyorda hemen zincir atiyor ve cok pislik topluyor
-
17 Eylül 2016, 21:17
#12932
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Oktay usta'nýn uzun zaman önceden beri shell ile ilgili bir teorisi var. Shell'den alýnan benzinlerdeki katkýnýn stop etmeye yol açabileceðini söyleyip alýnmamasýný istiyor.
Attila abi selamlar umarım iyisindir abi senin boy kaçtı? Bende ikileme düşüp duruyorum yarın gidip bi deneme yapcam Pulsar için, ne dersin abi max baya gitti bende şimdi pulsara bakıp duruyorum ama senin goruslerin önemli benim için
-
18 Eylül 2016, 01:24
#12933
Arkadaşlar daha yeni aldığım motoru satmak zorunda kaldım. 2016 model mavi renk 450 km,de rodajı devam ediyor. Ilgilenen olursa ilan 342297408
-
18 Eylül 2016, 09:30
#12934
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Zincir yağlamak için çözümünüz nedir Sprey e para dayanmıyor ben eskimiş yağları sürüyorum zincire ama bu sabah berbat bir olay yaşadım zincirdeki yağ egzozun üstüne damlamış bir anda dumanlar çıkınca ışıklarda başımdan aşağı kaynar sular aktı direk benzinliğe çekip durumun kaynağını anlayıp rahatladım az bekleyip devam ettim
ben zinciri yağlamadan önce motoru yıkatıyorum.zincirleri sıcak su ile yıkatıyorum tertemiz olduktan sonra motoru orta ayagı üzerine alıyorum ve 90 numara yag koydugum likit sabun kutusuna basarak yavaş yavaş yag damlatarak yaglıyorum.
-
18 Eylül 2016, 10:20
#12935
Hocam sirketten alacagim var yoksa hemen gelir alirdim. Satilmamis olursa onumuzdeki haftalarda gelir bakarim insallah.
-
18 Eylül 2016, 10:59
#12936
2015-2016 arasında benim gördüğüm tek fark, 2016 larda vites pedalı aktarma kolu vidalı, uzunluk ayarlanabiliyor. 2015 de sabit kol uzunluğu var.
Bir de ikinci el baktığın için 2016 da daha uzun garanti süresine sahip olacaksın.
-
18 Eylül 2016, 12:08
#12937
Selamün aleyküm
arkadaşlar ismin ismail Ankara'da yaşıyorum 2016 siyah 200NS ile aranıza katıldım hem sizinle bir bilgi paylaşmak hemde bilgi almak için bu yazıyı yazmaktayım.Her kullanıcının farklı yakıt tüketimleri vardı bende kendimce bi deneme yapmak istedim ve bu tecrübemi sizinle paylaşmak istedim.
Boy:1.89 - kilo:107, motoru 7 bin deviri geçmeyecek şekilde kullandığımda ki çoğu zaman 90ı bile geçmeden kullandım 230 km lik işe git gel durumunda sakin trafikte 7 litreden biraz fazla benzin tükettim tam 35 tl lik benzin aldım ve ağzına kadar depo doldu bir önceki seferdede aynı şekilde doldurmuştum normalde 1 depo kullanarak test edecektim ama motor düşük devirtlerde beni inanılmaz yordu ve buna dayanamadığım için hala 3 çizgi varken benzin alma gereği duydum normal sürüşe geçmek için çünkü yüksek devirde kullandığım zaman ne koltuktan ne ayaklıklardan çok rahatsız edecek şekilde titreşim gelmiyordu.Benzinimi aldım ve tekrar yüksek devirde kullanmaya başladım rahatladım.Ben motor rodajdayken titreşiminden dolayı rahatsızdım ilk bakımdan sonra rahatladı diye düşünüyordum hani rodaj bitti vs tahmin ettiğim kadarıyla benim ilk baştaki rahatsızlığımda rodaj ile alakalı değilde sanırım motoru zorlamamak için düşük devirlerde kullanmamdan kaynaklıydı çünkü ilk aldığımdaki memnuniyetsizlik ile şimdi yakıt kontrlü için düşük devirde sürdüğümdeki memnuniyetsizliklerim aynıydı.Bir daha yakıt deneme vs içinde olsa düşük devirde kullanmamaya karar verdim daha önce belki bu işi bilen abilerimiz yazmıştır belki yüksek devirde motorun rahatladığını vs ama malum bu kadar sayfanın hepsini okuyamadım mükerrer konu olmuşsa kusura bakmayın.Normak zamanda kullandığımda ise 280 ile 300km arasında iken yakıt göstergesi yanıp sönmeye başlıyor ve 10 lt lik 45 tl veriyordum yakıt alıyordum.buda 100 km / 3.4 litreye denk geliyor sanırım ama ben motorumla bu şekilde mutluyum bundan sonra gene aynı düzen yüksek devirde kullanmaya devam kendi adıma.Biraz uzun oldu sanırım ama size sormak istediğim soru ise motorum 2800 km'ye geldi yağ değişimi ve yağ filtresi değişimi yapacağım bugün inşaellah bakım 600 km de olmuştu.Biraz baktım internetten ve forumdan ama çok net yada benim anlayabileceğim bi cevap alamadım motora motul yağ koymayı düşünüyorum ama dün bulamadım bugünde açık yer bulamazsam tavsiye edeceğiniz yağ markası ve modelini benimle paylaşırmısınız.Birde extradan dikkat etmem gereken bi husus varmı tıpayı açarken veya sıkarken tıpa altında varsa conta vs için.NOT:Motor hakkında çok fazla bilgisi olan bir kullanıcı değilim ama devamlı araştırma yapıyorum ve motorumla kendim ilgilenmek istiyorum bugün ilk defa yağ değişimi yapacağım farklı videolar vs izledim ama yazdıklarımda yanlış bişey varsa bu bilgisizliğimdendir ters yapmak yerine düzeltirseniz sevinirim selamün aleyküm.
-
18 Eylül 2016, 14:08
#12938
Hacý Abi adlı üyeden alıntı
Selamün aleyküm
arkadaþlar ismin ismail Ankara'da yaþýyorum 2016 siyah 200NS ile aranýza katýldým hem sizinle bir bilgi paylaþmak hemde bilgi almak için bu yazýyý yazmaktayým.Her kullanýcýnýn farklý yakýt tüketimleri vardý bende kendimce bi deneme yapmak istedim ve bu tecrübemi sizinle paylaþmak istedim.
Boy:1.89 - kilo:107, motoru 7 bin deviri geçmeyecek þekilde kullandýðýmda ki çoðu zaman 90ý bile geçmeden kullandým 230 km lik iþe git gel durumunda sakin trafikte 7 litreden biraz fazla benzin tükettim tam 35 tl lik benzin aldým ve aðzýna kadar depo doldu bir önceki seferdede ayný þekilde doldurmuþtum normalde 1 depo kullanarak test edecektim ama motor düþük devirtlerde beni inanýlmaz yordu ve buna dayanamadýðým için hala 3 çizgi varken benzin alma gereði duydum normal sürüþe geçmek için çünkü yüksek devirde kullandýðým zaman ne koltuktan ne ayaklýklardan çok rahatsýz edecek þekilde titreþim gelmiyordu.Benzinimi aldým ve tekrar yüksek devirde kullanmaya baþladým rahatladým.Ben motor rodajdayken titreþiminden dolayý rahatsýzdým ilk bakýmdan sonra rahatladý diye düþünüyordum hani rodaj bitti vs tahmin ettiðim kadarýyla benim ilk baþtaki rahatsýzlýðýmda rodaj ile alakalý deðilde sanýrým motoru zorlamamak için düþük devirlerde kullanmamdan kaynaklýydý çünkü ilk aldýðýmdaki memnuniyetsizlik ile þimdi yakýt kontrlü için düþük devirde sürdüðümdeki memnuniyetsizliklerim aynýydý.Bir daha yakýt deneme vs içinde olsa düþük devirde kullanmamaya karar verdim daha önce belki bu iþi bilen abilerimiz yazmýþtýr belki yüksek devirde motorun rahatladýðýný vs ama malum bu kadar sayfanýn hepsini okuyamadým mükerrer konu olmuþsa kusura bakmayýn.Normak zamanda kullandýðýmda ise 280 ile 300km arasýnda iken yakýt göstergesi yanýp sönmeye baþlýyor ve 10 lt lik 45 tl veriyordum yakýt alýyordum.buda 100 km / 3.4 litreye denk geliyor sanýrým ama ben motorumla bu þekilde mutluyum bundan sonra gene ayný düzen yüksek devirde kullanmaya devam kendi adýma.Biraz uzun oldu sanýrým ama size sormak istediðim soru ise motorum 2800 km'ye geldi yað deðiþimi ve yað filtresi deðiþimi yapacaðým bugün inþaellah bakým 600 km de olmuþtu.Biraz baktým internetten ve forumdan ama çok net yada benim anlayabileceðim bi cevap alamadým motora motul yað koymayý düþünüyorum ama dün bulamadým bugünde açýk yer bulamazsam tavsiye edeceðiniz yað markasý ve modelini benimle paylaþýrmýsýnýz.Birde extradan dikkat etmem gereken bi husus varmý týpayý açarken veya sýkarken týpa altýnda varsa conta vs için.NOT:Motor hakkýnda çok fazla bilgisi olan bir kullanýcý deðilim ama devamlý araþtýrma yapýyorum ve motorumla kendim ilgilenmek istiyorum bugün ilk defa yað deðiþimi yapacaðým farklý videolar vs izledim ama yazdýklarýmda yanlýþ biþey varsa bu bilgisizliðimdendir ters yapmak yerine düzeltirseniz sevinirim selamün aleyküm.
Rica etsem motor üstünde yada sürüş yaparken bi fotoğraf eklermisin bende 190cm 100 kg nasıl olur diye merak ediyorum gidip deneme yapacağım ama sabırsızlanıyorum
-
18 Eylül 2016, 15:25
#12939
hacı abi hoşgeldin.
motorun rodajı bittıyse motul 5100 serisi 15w-50 motor yagı kullana bilirsin.hem daha titreşimsiz hemde vites geçişlei 0daha olur.
servislerde bulunmuyor,yiba çarşısından alabilirsin
litresi 35 tl.dir.
-yag degiştirme işini servise bıraksan daha iyi olur.kazasız günlerde kullanma dilegiyle motorun hayırlı olsun.
-
18 Eylül 2016, 16:50
#12940
Hacı Abi adlı üyeden alıntı
Selamün aleyküm
arkadaşlar ismin ismail Ankara'da yaşıyorum 2016 siyah 200NS ile aranıza katıldım hem sizinle bir bilgi paylaşmak hemde bilgi almak için bu yazıyı yazmaktayım.Her kullanıcının farklı yakıt tüketimleri vardı bende kendimce bi deneme yapmak istedim ve bu tecrübemi sizinle paylaşmak istedim.
Boy:1.89 - kilo:107, motoru 7 bin deviri geçmeyecek şekilde kullandığımda ki çoğu zaman 90ı bile geçmeden kullandım 230 km lik işe git gel durumunda sakin trafikte 7 litreden biraz fazla benzin tükettim tam 35 tl lik benzin aldım ve ağzına kadar depo doldu bir önceki seferdede aynı şekilde doldurmuştum normalde 1 depo kullanarak test edecektim ama motor düşük devirtlerde beni inanılmaz yordu ve buna dayanamadığım için hala 3 çizgi varken benzin alma gereği duydum normal sürüşe geçmek için çünkü yüksek devirde kullandığım zaman ne koltuktan ne ayaklıklardan çok rahatsız edecek şekilde titreşim gelmiyordu.Benzinimi aldım ve tekrar yüksek devirde kullanmaya başladım rahatladım.Ben motor rodajdayken titreşiminden dolayı rahatsızdım ilk bakımdan sonra rahatladı diye düşünüyordum hani rodaj bitti vs tahmin ettiğim kadarıyla benim ilk baştaki rahatsızlığımda rodaj ile alakalı değilde sanırım motoru zorlamamak için düşük devirlerde kullanmamdan kaynaklıydı çünkü ilk aldığımdaki memnuniyetsizlik ile şimdi yakıt kontrlü için düşük devirde sürdüğümdeki memnuniyetsizliklerim aynıydı.Bir daha yakıt deneme vs içinde olsa düşük devirde kullanmamaya karar verdim daha önce belki bu işi bilen abilerimiz yazmıştır belki yüksek devirde motorun rahatladığını vs ama malum bu kadar sayfanın hepsini okuyamadım mükerrer konu olmuşsa kusura bakmayın.Normak zamanda kullandığımda ise 280 ile 300km arasında iken yakıt göstergesi yanıp sönmeye başlıyor ve 10 lt lik 45 tl veriyordum yakıt alıyordum.buda 100 km / 3.4 litreye denk geliyor sanırım ama ben motorumla bu şekilde mutluyum bundan sonra gene aynı düzen yüksek devirde kullanmaya devam kendi adıma.Biraz uzun oldu sanırım ama size sormak istediğim soru ise motorum 2800 km'ye geldi yağ değişimi ve yağ filtresi değişimi yapacağım bugün inşaellah bakım 600 km de olmuştu.Biraz baktım internetten ve forumdan ama çok net yada benim anlayabileceğim bi cevap alamadım motora motul yağ koymayı düşünüyorum ama dün bulamadım bugünde açık yer bulamazsam tavsiye edeceğiniz yağ markası ve modelini benimle paylaşırmısınız.Birde extradan dikkat etmem gereken bi husus varmı tıpayı açarken veya sıkarken tıpa altında varsa conta vs için.NOT:Motor hakkında çok fazla bilgisi olan bir kullanıcı değilim ama devamlı araştırma yapıyorum ve motorumla kendim ilgilenmek istiyorum bugün ilk defa yağ değişimi yapacağım farklı videolar vs izledim ama yazdıklarımda yanlış bişey varsa bu bilgisizliğimdendir ters yapmak yerine düzeltirseniz sevinirim selamün aleyküm.
Yağı kendiniz değiştirmeyin garantiden çıkar diye biliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)