ARkadaşlar bu aralar vitesi boşa almada sorun yaşıyrum. Motoru durdurduktan sonra boşa almak için 1 den boşa ya da 2 den boşa alırken yarım gitmiyor zımbırtı. hafif dokunuyorum öyle sert dokunuşlar yapmıyorum. motor 9000km geldi. yağ değişimiyle ilgili olabilir mi? ya da debraj kaçırması denilen şey böyle birşey mi? Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Saygılar.
Yeni yağ koyduğun zaman vites geçişinde sıkıntı olmuyorsa büyük oranda yağın eskime durumu olmuş olabilir, kendine göre debriyaj ayarı yaptır daha iyi vites geçişi olur.
geçen sene ramazan bayramında istanbul-trabzon yaptım, geredeye kadar 100km hız, gerede-samsun 120km hız, samsun-trabzon arasını 130km hız üzeri gittim ve yaktığım yakıt sadece 130tl idi.
Geçen hafta tek kişi 120 tl ile aldığım yolu bu hafta 2 kişi + çantalar min.110km hız max 150km hız ile 180 tl yaktı. Toplam mesafe 950 km.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
Bulancak, hamakta yorgunluk atıyoruz.
Hayırlı bayramlar herkese.
Öncelikle hayırlı bayramlar herkese.
Foruma yeni kayıt oldum ancak özellikle bu konuyu yakın takip edenlerdenim. Ne kadar kötü şey okusam da maddi bütçe olarak uygun geldiği için ve birazda tarz olarak beğendiğimden 200 Ns almış bulunmaktayım. 2016 Model Pamukova yıldırım motordan 0 olarak siyah rengini aldım. 1 hafta oldu alalı şuan 800 km de, ilk bakımını 600 km de yaptırdım. Servisten memnunum. Motul yağ kullanıyorlar. İlgileniyorlar başlarında durabiliyorsunuz Ancak maalesef şu debriyaj manetinin zırıltısı, stop etme sorunu, devir dalgalanması ve göstergenin sıfırlanması sorunlarım var. Servis bayramdan sonra halledeceğini söyledi şu anlık bir kötü durum olmasa da insanın canı sıkılmıyor değil. Lafı fazla uzatmadan. Motordan memnunum. İlk motorum değil. Umarım son da olmaz. Sakarya Adapazarı içi arkadaşlarla irtibat halinde olabilirim. İyi forumlar herkese.
Yazdığın sorunlar kronik gülü seven dikenine katlınıcak artık pulsarı böyle kabullenmek lazım zamanla düzeliyor bazı şeyler ben 3550 deyim hala çalıştırıken gaz vermez isem tekleyip sıfırlıyor o yüzden fazla TAKINTI Haline getirmeye gerek yok yolda stop ettirme sorununu çözdür gerisi bir şey değil...
Ben gaz vermeden çalıştırıyorum, stop etme yok ( bir kaç kere oldu o da durduğum yerde gazla oynayınca oldu o da 1.5 devir ile 2 devir arasında oynarken hareket halinde olmadı ) , gösterge sıfırlamıyor, Devir dalgalanması yazılımdan önce vardı ama şimdi yok zaten önceden de takmıyordum. Bunlar para vetipte katlanmak zorunda olduğunuz sorunlar değil, firma bu sorunları halletmek zorunda. Motorunuzu çalıştırdıkdan sonra 1 dk oldu yerde çalıştırın yapıyor mu ?
Hocam hintliler enjeksiyonlu , su soğutma işlerine daha yeni başladılar illa ki sorunlar olucaktır kimse emeklemeden yürümeye başlamaz ama yeni gelicek modellerde bu sorun olacağını sanmıyorum. Gösterge sıfırlaması bendede yok devir dalgalanması oluyor heralde ama pek takmıyorum stop etme sorunu 2 kere yaşadım fakat pek sıkıntım olmadı ben memnunum motordan.
PULSAR 200RR
110-120 km hızla giderken 100 kmde 3 litre yakiyorum.sizin motorda bir ayarsizlık var galiba
Arkadaslar selam, iki motoru da ayni km, temizlik ve sartlarda kabul edersek;
7.500 tl ye 2016 model mi
7.000 tl ye 2015 model mi tavsiye edersiniz? 2015-2016 modelleri arasinda fark nedir aydinlatabilir misiniz?
2015 ile 2016 arasında fark yok. 2016 ya 7500 vereceğine 500 daha ver sıfır al o zaman rodaji falanda sen yapmış olursun. Ha üzerinde güzel lastik top case ne biliyor ruzgarlik falan vardır o zaman ayrı konu. 2015 7000 bin daha mantıklı bence.
Evet dediginiz gibi bir sticker var sadece. Benim merak ettigim asil nokta su, kronik ariza durumlari vs nasil. Eger dediginiz gibi bir farklari yoksa ben 2015 modele yoneleyim. Alirken dikkat etmem gereken noktalar nelerdir peki, motorun hirpalanmamis oldugunu nasil anlayabirim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
Sifir almayi da dusundum fakat hem ekstra masraf olacak hem de daha once vitesli kullanmadigim icin rodaj ile ugrasip hem motoru hem de kendimi yormak istemiyorum.
Çin malı hava soğutmalı motorum sürekli 110 gidebiliyosa su soğutmalı Pulsar da 130-140 gider dimi Bu arada 210cc o çinli, bilmiyosan belirteyim. Yüksek hızda rahatsız ediyo mu diye sorarsan bence hızlandıkça daha iyi oluyo. Kasisler daha az vuruyo sanki. Yolda giderken zıplama azalıyor.
Arkadaşlar motor calisir durumda boştayken devir gostergesi 2k'da takili kaliyor inmiyorda yukselmiyorda. Herkeste mi boyle benim motur mu bozuk
Gaz kolundaki ayarlı vidanın kontrol edilip boşluğuna bakılmalı sonra gitmiyorsa yazılım attıracaksın.Ayar yapabilmen için 2 anahtar lazım gaz teli ayarı hemen manetin altında koruyucu plastik i sıyırıp telin ayarına bak belki çok sıkılmış olabilir dönüşlerde gaz veriyorsa azda olsa motosiklet gaz kolunun boşluğu sıfırdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------
Büyük geçmiş olsun buralardamı bu arkadaş
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)