Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Eylül 2016, 09:06
#12841
Reklamlar
-
08 Eylül 2016, 09:58
#12842
Mengu16 adlı üyeden alıntı
10500 devirde 157km hızı göstermiş. En son kontrol ettiğimde 6. viteste 5000 devir 70km hız yapıyordu. (70 x 10.5)/5 = 147 km hız yapmış oluyor. Kendi göstergesinin düşük hızlarına göre bile 10km sapma var. Benim motor genelde 145'i geçmez yani fabrika verisi maksimum 136km hız gayet tutarlı olmuş.
Hocam bu işe direkt doğru orantı ile girmek anca ideal bi dünyada olur ancak. Yani şimdi düşüneceksiniz belki yer sürtünmesi hava sürtünmesi lastik basıncı benzin kalitesi hızı bu kadar etkiler mi diye fakat etkiler. Yani dediğiniz 6.vites 5000rpm de daima 70i göstermesi gereken motor her zaman bunu göstermez ve gitmez de. Bu olay yüksek devirlere çıktı mı sapmalar çok çok daha artabilir. İmkanım olsa dün akşam hem düz yoldaki 155i hem de yokuş aşağı 157 yi çektiğim videoyu atabilsem keşke.
-
08 Eylül 2016, 10:54
#12843
serkany adlı üyeden alıntı
Mengu 16
çinli bir motoru sıfırdan modifiye yapmış bir mühendis'e hiç mi hiç yakıştıramadım..bu hesaplama tekigini...
Oran orantı ile ne bu nedir...
Hiç yakışıyor mu senin gibi mühendise apachi hesabı yapmışsın..
Valla hocam şu formda takdir etiğim nadir kişilerdin, gözümden çok düştün söyleyim....
Yani ne desem ki O hızlara ben de çıktım ama aman öleceğim dedirtmedi arabadaki 155 ile pulsarınki bir değil. Hız göstergesinde biraz sapma olduğu daha önce de konuşulmuştu. Akan trafikte 150'ye çıktım herkes benle aynı hızda gidiyor. Ankara çevreyolunda toplu halde 150 ile pek gidilmez Gerçekte 140 ise o biraz mantıklı.
-
08 Eylül 2016, 11:08
#12844
-
08 Eylül 2016, 14:15
#12845
kararsiz adlı üyeden alıntı
Arkadaslar ilk bakimda yag degisecek sanirim. Ben kaliteli bir sey alayim diyorum hangisini alayim gotureyim? Ya da orjinalinde ki yag nedir bilginiz var mi?
500 bakımında ipone 10-40 koymuşlardı, 2500 de ben yağ değişimi yaptım castrol 10-40 koydular. İpone varken vites geçişleri daha rahat ve yumuşaktı. Diğer markalarla kıyaslayamıyorum
-
08 Eylül 2016, 21:15
#12846
hknshn adlı üyeden alıntı
500 bakımında ipone 10-40 koymuşlardı, 2500 de ben yağ değişimi yaptım castrol 10-40 koydular. İpone varken vites geçişleri daha rahat ve yumuşaktı. Diğer markalarla kıyaslayamıyorum
benim makinayada ipone koydular açıkcası beğenmedim ya motul yada putoline artık tercih ederim.
-
08 Eylül 2016, 21:46
#12847
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
09 Eylül 2016, 01:29
#12848
bugün kardeşimin cbr250r motorunu kullandım 20-30 km. anladım ki pulsar başlangıç için cidden zor bir motor. cbr ile kalkmak dönmek durmak aşırı kolay geldi pulsara göre. titreşim onda 7000devir altında pulsarın yarısı kadar var, o devirden sonra pulsardan daha fazla diyebilirim.
-
09 Eylül 2016, 01:33
#12849
Meraba arkadaslar bende bugun pulsar alarak araniza katildim. Motorumda 3bin 4 bin devirden sonra on taraftan kus sesi gibi bi ses geliyo.bu sesin sebebi nedir acaba ?
-
09 Eylül 2016, 10:08
#12850
İyi forumlar, bayramdan sonra ben de aranıza katılacağım nasipse. İki gün önce ümraniye bajaj bayide test motorunu kullandım çok hoşuma gitti fakat ikinci el almayı planlıyorum. Bayramdan sonra anadolu yakası taraflarında olup motor almada bana yardımcı olabilecek var mıdır? İlk motorum olacak, motoru alırken nelere dikkat etmem gerekir pek bilmiyorum. En iyisi tecrübeli abilerden yardım almak diye düşündüm.
-
09 Eylül 2016, 15:19
#12851
ayzek adlı üyeden alıntı
Gez bakalım
başkan balığa çıkmıyorsun heralde yada hiç denk gelmiyoruz okadar geçtim senin mekanın oradan yoksun
Bu akşam gidecem balığa
Fazladan olta götürecek uğra beraber balık tutarız çinekop çıkmaya başlamış.
Bi tavalık tutarız afiyetle yeriz
Ordu evinin oralarda olucam
-
10 Eylül 2016, 14:57
#12852
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
-
10 Eylül 2016, 15:16
#12853
kararsiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
Motosiklet daha yeni rodajı bile bitmemiş debriyaj tam çek ve vites pedalını sert ve tam çek ayağın korkak olmasın küt diye geçer o zaman...
-
10 Eylül 2016, 19:07
#12854
kararsiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
boş zaten 1 ile 2 arasında. bunda sorun yok. 1den yukarı çekersen boşa geçer, 2den aşağı çekersen yine boşa geçer. bu dediklerimi sert yaparsan vites değiştirir. sert basmıyorsun.
-
10 Eylül 2016, 22:05
#12855
kararsiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
İyi depüceksin hayvanı bak bakalım nasıl geçiyor.
-
11 Eylül 2016, 05:44
#12856
Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
-
11 Eylül 2016, 11:37
#12857
Merhaba geçen gün bi servisle görüştüm, yeni modellerde balansör zırıltısı olmadığını söylediler, bu ne kadar doğru?
-
11 Eylül 2016, 13:23
#12858
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
normalde 2000 km de degiştirilmesi önerilir.
fakat ben vites gecişleri sertleşmeye başladıgı zaman 2000 km ye bakmadan daha önceden degiştiriyorum.
-
11 Eylül 2016, 15:07
#12859
Herkese merhabalar.
Bazılarımızın yaptığı gibi ben de farı beyaz far ile değiştirmek istiyorum fakat aklıma takılan üç adet soru var.
1- Far değiştirmek garanti kapsamından çıkartır mı motoru?
2- Bu işlemi kendim yapabilir miyim ? Farın sökülüp takılması nasıl bir işlemdir?
3- Elimde aşağıdaki resimlerde gözüken ampülden var. Bu uyumlu mudur(hem giriş soketi olarak hem de güç olarak)
Şimdiden teşekkürler, güvenli sürüşler.
-
11 Eylül 2016, 15:09
#12860
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
Normalde 2000-2500 km de değiştirmek idealdir fakat bu senin kullanımıda bağlı sürekli yüksek devir kullanırsan yağ özelliğini daha hızlı kaybeder tam tersi durum içinde yağ uzun ömürlü olur ama 2500 km idealdir .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)