s a arkadaslar depo ve on grenajları gri olan bır 200 ns gordum ınternetten harıka gorunuyordu bakıyorum bayılerde falan yok oylesıne bişeymiydi bilgisi olan
Merhaba forum sakinleri uzun zamandır yorum yazmıyordum.Ufak bir sorum olacak sizlere manisa tarafında akhisar içinde motorcu tonton diye bir servis buldum ama kimse bu servis hakkında yorum yapmamış acaba bilgisi olan varmı gidipte bakım yaptıran memnun kalan,kalmayan işinin ehli bir usta arıyorum balıkesir çevresine yakın.
Herhangi bir bayi ile bir ilişkim yok. Yazılım sektöründe çalışıyorum. 12 yıldır otomobil kullanmaktayım. Bundan dolayı belki de trafiği iyi okuyabildiğim için bir problem yaşamadım. Genel olarak ön fren kullanıyorum. Bir yerde ani olarak yavaşlamam gerekmedikçe arka freni kullanmıyorum. Ancak dediğim gibi ani bir yavaşlama gerektiği durumda arka ön beraber kullanıyorum. Söylediklerimden lastiklere güvendiğim düşüncesi çıkmasın, güvenmiyorum. Önümüzdeki sezon ben de değiştirmeyi düşünüyorum. Devir dalgalanması konusunda ise motoru ilk çalıştırdığımda 2bin devir ya da biraz üstüne çıkıp 1.6bin devirde sabit çalışıyor. Bugün özellikle ben mi dikkat etmiyorum diye kontrol ettim, ancak dediğim gibi 1.6bin devirde sabit olarak duruyor.
Herkese iyi forumlar ve bol kazançlı haftalar dilerim.
325 km'de ki Pulsarımın bana problem gibi gelen bi iki sorunu var. yardımlarınızı bekliyorum;
1- Motoru teslim aldığım andan 325. km'ye kadar 65 tl topmlam benzin aldım ve şuan tek çizgi var.
bana biraz fazla yakıyor gibi geldi..?
2- Motorum ilk çalışmada rölantide 2000 devir altına düşmüyor. Yol yapıp ısındıktan sonra stop edersem ve bir 5 dk sonra
tekrar çalıştırırsam bu sefer rölanti devri 3000 devir altına düşmüyor. Sizce de biraz yüksek değilmi?
Öyle ise sorun nedir ve nasıl çözebilirim?
Yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.
Bugun motorumu teslim aldim devir 1.200 ila 2bin arası dalgalaniyor stop etmedi arka fren suan berbat boşta giderken bisey sürtüyor arka tekerde fren yaparcasina duruyor motor normaldir 500 kmde geldiginde bakariz deyip gecistirder 0 km motoru servisin disinda bekletmisler toz toprak heryeri gordugumde moralim bozuldu 100km yaptım bir diş yakit eksildi gayet güzel eurogrip lastikler var iyi gibime geldi nylon yazmasina karşın gaz tepkisi bekledigimden düşük tabi suan 6bin devir dakikayi geçmedim suanlik böyle
Hocam siz ellemyın daha 325 km de motor servise götürün baktırın umarım motor kalsın biz bakalım demezler ayriyeten yakıtta fazla rodajda 6 bin deviri gecmıyosunuzdur umarım . Motorun rolantisi sürekli 2-3 bin devir arasında kalırsa çok ısınır buda motorunuz için iyi olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Doğrudur hocam illa sizin motorunuzda da devir dalgalanması olucak diye bir durum söz konusu değil zaten ben de pek takmıyorum kendi kendine oynuyor fakat inanın bana isterseniz 40 yıllık şöför olun kaza ansızın gelen bi olaydır kimse bilerek kaza yapmaz hatta ve hatta motor üstündeyken bu risk çok daha fazla artmaktadır onun için sağlam bir lastik şart.
PULSAR 200RR
Arkadaşlar bu 200ns fani ne zaman açıyor hiç baktınız mi bendeki 20km de açmadı sıcaklık uyarısı felan da vermiyor
Bajaj Pulsar ns 200 servis lambası söndürmeyi bilen varmı
Hocam fanın açılmasını çok istiyorsan motoru olduğu yerde 4-5 dk çalıştır fanın sesini duyarsın motosiklet giderken kendini soğutur durduğu zaman ısınır ve soğutmak için fan açar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Hocam Trip 2 ye gel iki tuşa birden yaklaşık 10 sn basılı tut sönecektir.
PULSAR 200RR
Çok sagol valla kafama takılmıştı çalıştığını gördüm içim rahatladı
2-3 gün içerisinde 2500 km e geliyorum sizce Motul 7100 mü? Motul 5100 mü? yoksa servisin koyduğu castrol yağı mı koydurmalıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------
2500 km de bir yağ değiştirmeniz gerekiyor. Önden gelen zırıltı sesi debriyaj kolunun boşluğundan kaynaklanıyor. ileri-geri boşluk olmalı ancak yukarı-aşağı da boşluk var dolayısıyla az bir titreşimde yukarı aşağı vurup zırlamaya başlıyor çözümünü daha bulamadım, ama sebebi bu motordan falan gelmiyor yani. Stop mevzusuna ben alıştım daha doğrusu 1 kere başıma geldi daha sonrasında ona göre debriyaj kullanmaya başladım bir daha da başıma gelmedi.
Bu fiyata daha iyisi yok, tam bir Fiyat/performans motoru. Para varsa bunu almaya gerek yok zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------
500 bakımında servisinize söyleyin sürüm atsınlar(format artık nasıl anlarlarsa). Evet biraz yakıyor 100 km de 3,2 lt bende genelde artçıyla beraber kullanıyorum onunda etkisi vardır. Basarsan yakar, sabırlı olursan düşürebilirsin. Ayrıca 7000 devirin üstüne çıkma ilk 1000km 1500 lere maximum 9000 devirlere çık 2000 den sonra basarsın istediğin kadar.
Bu stop sorunu yazılım attıranlarda kesin çözülmediği belli
Peki devir dalgalanma sorunu yazılımdan sonra düzeliyor mu arkadaşlar.?
Merhaba arkadaşlar. Z250sl sayfasında bu motordakine benzer bir stop etme sorununun çözümü için throttle Body isimli parçanın garanti kapsamında değiştirildiğinden bahsedilmiş. Haberiniz oldu mu?
debriyajı çektiğinde ya da yokuş aşagı gittiginde olan stop sorunu Benelli tnt25 modelindede var o sayfayıda takip ediyorum ama onlarda çaresiz
6 İleri Papatya Pulsar.
Bizde doğum günü böyle kutlanıyor sağolsun arkadaşlar akşam akşam süpriz yaptılar hemde motoruma ve doğumgünüme özel.
arkadaşlarının kıymetini bil abi çok güzel düşünmüşler
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)