Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12761

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor teklemeye başlamış haliyle 9.6 litre benzin alıyor kapağın kenarına kadar. 11-12 litreyi hiç göremedim. Her pulsar'ın deposu farklı ölçüde mi acaba
    Var senin motorda zaten bişeyler
    Ağustos 2014'ten beri aldığım benzin fişlerinin neredeyse hepsini sakladım(manyaklık işte ). Ankara'dayım, %98 Shellden fuelsave alırım(Belli 3-4 istasyondan), benzin alımının %95'inde depoyu tam boşaltıp tam doldurmuşumdur şimdiye kadar,çoğu 9buçuk 10 lt civarı, Şu an elimde 4ağustos2016 fişi var. 11.030 lt,47.98tl tutmuş. Tarih ve saate bakarak diyebilirim ki Büyük ihtimal göstergede hiç çizgi kalmadıktan sonra bir 50km daha( işe git gel 52 km) sürmüşüm ve iş çıkışı eve varmadan benzin almışım, motorun teklediğini görmedim hiç. 10 lt civarı olsaydı çizgi bitince almışım diyebilirdim. 2 yıldır neredeyse aynı yolu(Göksudan ankamall'a istanbul yolundan kaptıra kaptıra) gitgel yapınca ve her seferinde km sıfırlayıp kaç km yaptığına bakınca fişten bile çıkartabiliyorsunuz bazı şeyleri


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12762
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Var senin motorda zaten bişeyler
    Ağustos 2014'ten beri aldığım benzin fişlerinin neredeyse hepsini sakladım(manyaklık işte ). Ankara'dayım, %98 Shellden fuelsave alırım(Belli 3-4 istasyondan), benzin alımının %95'inde depoyu tam boşaltıp tam doldurmuşumdur şimdiye kadar,çoğu 9buçuk 10 lt civarı, Şu an elimde 4ağustos2016 fişi var. 11.030 lt,47.98tl tutmuş. Tarih ve saate bakarak diyebilirim ki Büyük ihtimal göstergede hiç çizgi kalmadıktan sonra bir 50km daha( işe git gel 52 km) sürmüşüm ve iş çıkışı eve varmadan benzin almışım, motorun teklediğini görmedim hiç. 10 lt civarı olsaydı çizgi bitince almışım diyebilirdim. 2 yıldır neredeyse aynı yolu(Göksudan ankamall'a istanbul yolundan kaptıra kaptıra) gitgel yapınca ve her seferinde km sıfırlayıp kaç km yaptığına bakınca fişten bile çıkartabiliyorsunuz bazı şeyleri
    Çoğu kişinin deposu 9.5 litre civarı o şekilde yorumlar da var o zaman pulsar'ların yarısı 9.5 yarısı 12 litre depolu

  3. #12763

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoğu kişinin deposu 9.5 litre civarı o şekilde yorumlar da var o zaman pulsar'ların yarısı 9.5 yarısı 12 litre depolu
    Başkalarını bilemem tabiki, benim motorda böyle
    Bende tüm çizgiler bitince 9,5lt civarı alıyor. Çizgiler bittikten sonra kalan benzinle(ki 2 lt civarı oluyor bu da) geçen yıl bi 60 km daha gitmişliğim var 7bin devir civarı, uzun yolda benzinci bulamayıp(yusfyusf olaraktan, tekleme falan yapmadı). Benzinci bulunca hemen girip almıştım, kaç lt aldım hatırlamıyorum ama.

  4. #12764
    pilatini10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Pulsar200ns
    iyi akşamalr arkadaşlar
    benim 2016 model pulsarım var
    şu an 2000km de
    motorda ayklarda acaip titrşim yapıyor
    birde bunlara ne zman sibop ayarı yapılıyır
    mator çalışırken uruntulu çalışıyor
    istop edince çakıyor gibi motor duruyor
    sebebi ne dir
    birde 40tl benzin ile 250km yol yapabildim
    en fazla bir rodajda iken 315 km gördüm,
    apaçi kullanan birisi degilim zaten şehir ,içi
    kullanıyorum an fazla yapılan 70 80 km hızlar
    birde bu 2016 modellerde hava filtresi
    2014 lere göre degişik diyorlar bu muhabbet nedir
    şimdidden teşekkürler

  5. #12765

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı HKN_CRF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle kendimden bahsediyim 15 yasinda motosikelte tanisip her gun bir fiil en az 2 km si motor tepesinde gecen birisiyim tam 10 yildir da bu boyle motosiklet tutkusu olan bir babanin saglik problemleri nedeniyle ogluna devrettigi bir fert. Scooter naked ss bir cok model sahibi oldum surdum su andada Honda CRF 250 L sahibiyim. Gel gelelim bu pulsar arkadasimizla 2014 un yaz ayinda tanistim. İlcemizde kucuk capli bir grubumuz var arkadaslarimizdan 2 si 0 km pulsar sahibi oluyolar aradan 2 ay geciyor bir tanesi yuksek cc bahanesiyle grubumuzdaki evli emekli olan bir abimize satiyor bende bu vesileyle 2014 un yaz ayinda tanistim pulsarla motor cinli bir motordan gosterisli evet kaliteli hatta ama gel gelelim daha 4 bin km deki motor yag arizasi veriyor ikaz lambasi yaniyor her zamanda degil ara ara abimiz bize danisti servisine sorman en mantiklisi dedik sonuc ? Olurmus oyle ardindan bir arkadasimiz daha 0 km aldi bu gosterge sorunuda onda cikti soguk havalarda gostermiyor 7000 pesin 0 km motor sogukta naz yapiyor hadi yine soz kullanicilar burda bana ahkam kesiceksiniz herkesde olmuyor yok update le duzeliyor beyin degisiyor fln filan ben bu motoru 3 bin km surdum titresim hicte az degil gayette vuruyor ki ( torku yuksek bir 250 cc crf kullanicisiyim 25 bin km ) hiz desen tamam 160 lara kadar cikan var dogru da neden tum alim satim sitelerinde daha 2014 15 model
    Olan motor 3. Hatta 4. Sahibinde olur ? Birde soyle dusumun bu motorda buyuk pay sahibi olan KTM ve KAWASAKİ markalari var ancak birebir kawasaki z250 sl den esinlenerek yapilan bu motor 8000 tl iken bu gun neden kawa 12 bin tl ?( kusurati var evet ) Bunlar bahanemi diceksiniz simdi size gore degil neden ? Cunku bu motorun eksilerini burda soylersen kimse almaz piyasasi duser elinizde kalir satamassiniz gel gelelim motor kotumu ? Tabiki degil hatta piyasadaki cinlilerin yerine tercih edilir. Ancak mevzu su nekka ekmek okka kofte bir kawasa gosterge stop sorunu yasasaniz bile kesin cozumu olur benim kicikirik crf ye bile 2013 model olmasina ragmen geri cagirip gerekli parcayi ucretsiz degistiler ki garanti biteli yol olmustu. Tabiki crf ile kiyaslamiyorum ama pimpirikli arkadaslar bunu alicagina fazla verin kawa olsun. Bu motor parasinin tam karsiligi eksilerine ragmen parca kalitesi , gidisi , gorunusu , devirlenmesi , yakiti gercekten harika ama kesinlikle uzun vadeli bir motor degil. 8 binlira butcesi Olan arkadaslar km ye takilmayin cunku 80 nin km de rektefesiz varadero alan abilerimiz var.
    Neden Bajaj'ın hiçbir modeli Avrupa birliği ülkelerinde,misal: ABD'de,Kanada,Japonya gibi gelişmiş ülkelerde satılmıyor. Bunun cevabını bulursanız-ne demek istediğinizi vatandaş anlayacaktır.
    quattromeb bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  6. #12766
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Arkadaşlar motorun üstünde orjinal lastikleri var kuru yolda sıkıntı yapmasada ıslak gördümü arka frene basamıyorum gö.ü başı ayrı oynuyor. Lastik olarak ne takmalı bu alete Pilot Street düşünüyorum 650 lira civarında önerilerinizi bekliyorum

  7. #12767
    KumanBayram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    Çanakkale/İstanbul
    Motosikleti
    Honda Fizy 125 --> Pulsar 200 NS
    Alıntı _Warknife_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun hocam çok güzel duruyo.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

    Arkadaşlar sizlere bi sorum var 2016 modellerde devir dalgalanması ve istop etme sorunu varmı?ilk defa motorsiklet alıcam.Acemiliği bunda atacağım.Öğrenciyim.Ekipmanlara bütçe ayırdım.İlk ekipman sonra motoru alıcam.8300 liradan aşağıya alan varmı?Önerirmisiniz pulsarı?İstanbulda kaliteli servisleri varmıdır??Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    bende seninle aynı durumdayım ikinci motorum olucak ama bu devir dalgalanması özellikle stop sorunu cok kafamı karıstırıyor

  8. #12768
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı KumanBayram adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende seninle aynı durumdayım ikinci motorum olucak ama bu devir dalgalanması özellikle stop sorunu cok kafamı karıstırıyor
    Arkadaşlar çok fazla düşünücek bir şey yok gibi ortada bu fiyatlara 125 150 lik makinaları satıyolar bende çok düşündüm gittim aldım bi pulsar keyfinden yerimde duramıyorum. Belki makinası bi japon değil ama fiyatı da bi japon değil inanın ki üstünde japon bi marka olsa 12-13 den aşşağı vermez.
    PULSAR 200RR

  9. #12769

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı pilatini10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ......
    motorda ayklarda acaip titrşim yapıyor "Acayip"ten kastınız kişiye göre değişiyor ama titreşim YAPAR
    birde bunlara ne zman sibop ayarı yapılıyır Sibop ayarı değildir o, sübap ayarıdır, 20bin'de yapılıyor bildiğim kdarıyla, bende öyle yapıldı

    mator çalışırken uruntulu çalışıyor

    istop edince çakıyor gibi motor duruyor Hepsinde öyle
    sebebi ne dir

    birde 40tl benzin ile 250km yol yapabildim 40tl benzin yoktur 5lt,8lt 10vs litre benzin vardır, sizin kaç liraya benzin aldığınızı biz bilemeyiz, ona göre de hesap yapamayız.

    apaçi kullanan birisi degilim zaten şehir ,içi
    kullanıyorum an fazla yapılan 70 80 km hızlar Bu motor 100km'de; 7bin devirde giderseniz 3lt civarı benzin yakar, 7-9bin devir arası kullanırsanız 3.6lt civarı yakar, 8-10bin arası kullanırsanız 3.8-4lt civarı yakar(2 yıllık aynı yolu git gel deneyimleridir)
    en fazla bir rodajda iken 315 km gördüm, Kaç lt benzin aldınız sonrasında; 8.5-9-9.5-10 kaç litre?!!?! 8 litre aldıysanız güzel, 10 lt aldıysanız(rodajda 5-6 bin devir civarı kullandığınızı varsayarak ) fazla.


    birde bu 2016 modellerde hava filtresi
    2014 lere göre degişik diyorlar bu muhabbet nedir 2014'lerde standart düz kenarlı ktm duke 200'ün de kullandığı hava filtresi kullanılıyor, 2015 ve sonraki modellerde hava filtresinin kenarlarında vidadelikleri var, satis.kuralkancom sitesinde a uzantılı olarak belirtilen parçalar 2015 ve sonrası modeller için olanlar.

    şimdidden teşekkürler
    Bildiklerimi koyu-italik şekilde karşılarına cevapladım.
    pilatini10 bunu beğendi.

  10. #12770
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    Daha önce yazmıştım tekrar söylemek istiyorum.

    2016 model kullanıyorum. 4.ayım stop etme hiç yaşamadım.

    Bugün 5.bin bakımını yaptırdım. Servis yazılım atmış devir dalgalanması ortadan kalkmış.

    Yeni alacak arkadaşlar aynadan muzdarip olurlarsa tvs aynası almak yerine gidon yükseltme yaparlarsa ayna değiştirmeye gerek kalmaz.

    Ben ilk önce aynayı değiştim- sonra gidonu yükselttim. Siz sadece bence gidonu yükseltin ekstra masrafa girmeyin. Oturuş pozisyonu, görüş açısı tamamen değişiyor.

    Almak isteyen arkadaşlar olursa;

    Muhammet kandemir: 0539 601 35 33

    Arkadaş çok ilgili, ben parçayı kaybetmeme rağmen bana ücretsiz yolladı.

    Pişman olmazsınız

    Yakıt değerlerim:
    Şehiriçi sakin kullanım;
    100 Km: 2.84
    Km: 0.12
    SAZMAN bunu beğendi.

  11. #12771

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Abi fiyatlar şişmiş aynen Ybr125 bakıyodum 2016 ları 6 bin küsür lira ( bu motoru hafifliğinden dolayı istiyodum) ama çok pahalı 2015 model sıfırını İstanbul'da bulamadım.Tvs Apache ye niyetlendim titreşim sorunu varmış vazgeçtim(Hiç kullanmadım).Cf motoya baktım onunda servisleri vs vs . Elimde bi tek 200ns kaldı.150ns yide inceleyip kararımı vericem artık.

  12. #12772
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor teklemeye başlamış haliyle 9.6 litre benzin alıyor kapağın kenarına kadar. 11-12 litreyi hiç göremedim. Her pulsar'ın deposu farklı ölçüde mi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------


    Redline'a sokunca keyfi çıkıyo motorun ama bozuk yollarda yapmamak lazım geçen gün Ankara G.O.P'ta tuhaf bi kavşakta önüme atlayan Şahin'e gömüyodum 2 saniyeyle falan kurtardım. Zıp zıp giden yollarda ne dönebiliyo ne de fren yapabiliyo motor, süspansiyon adamı öldürecek kadar berbat. Motor asfalta basamıyor. Sert süspansiyonun faydasını daha göremedim, virajda falan da yol bozuksa felaket.
    Dün alanyaya gittim geldim.Giderken hızım 100 km altıydı üstüne hiç çıkmadım.Gelirken 125-135 km aralığında geldim zaman zaman 140 çıktım.140 km hızla giderken aniden şiddetli bir rüzgar çarptı neye uğradığımı şaşırdım.Süspansiyon çok iyi değil.

  13. #12773

    Üyelik
    20 Temmuz 2016
    dik yokuştan 1nci viteste inerken yola bağlantı yapılan yerde debriyaj sıkınca stop etti. kullandığım 1000 km boyunca başka stop etme yaşamadım.
    bir de düz yerde benden kaynaklı stop ettikten sonra hiç beklemeden marşa basınca ekran hata verip saati sıfırladı.
    2 saat aralıksız kullanım sonucu kıç ve el hissedilmiyor. titreşim var evet ama bu kadar etki etmesinin bir diğer sebebi de selenin sertliği sanırım. direkt vücuda veriyor titreşimi. gaza basınca ön taraftan acayip zırıltı geliyor, gazı kesince kesiliyor, sebebini bilmiyorum.
    onun dışında çok yakışıklı alet, baktıkça hayran kalıyorum. deneyim kazanıp üzerine para koyunca elbet değiştiririm ama bu paraya bu alet tavsiye edilir, yukarıda saydığım olumsuzluklara rağmen.

    1000km sonra 5bin bakıma girecek, izmirde servis öneren var mı?
    yolda rastladığım bir pulsar kullanıcısı sasalıyı önerdi.

  14. #12774
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün alanyaya gittim geldim.Giderken hızım 100 km altıydı üstüne hiç çıkmadım.Gelirken 125-135 km aralığında geldim zaman zaman 140 çıktım.140 km hızla giderken aniden şiddetli bir rüzgar çarptı neye uğradığımı şaşırdım.Süspansiyon çok iyi değil.
    Motorla tek teker yapmak çok zor ben beceremedim hatta. Ağırlık merkezi baya bi ön tarafta, ön lastiğin yola iyi basmasına rağmen yüksek hızlarda kafa sallama var sanıyorum süspansiyonla ilgili. Rake açısı da etkili biraz ama süspansiyon yumuşak olsa bu kadar etkilemezdi. Bütün Racing ve Naked motorların bu kadar sert süspansiyonlu olacağını sanmıyorum. Bizim motordan 8-10 kat güçlü bi motorda arka tekerin yerden kesilmesi facia olabilir.

  15. #12775

    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 + ABS
    Alıntı _Warknife_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun hocam çok güzel duruyo.
    L
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

    Arkadaşlar sizlere bi sorum var 2016 modellerde devir dalgalanması ve istop etme sorunu varmı?ilk defa motorsiklet alıcam.Acemiliği bunda atacağım.Öğrenciyim.Ekipmanlara bütçe ayırdım.İlk ekipman sonra motoru alıcam.8300 liradan aşağıya alan varmı?Önerirmisiniz pulsarı?İstanbulda kaliteli servisleri varmıdır??Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Merhaba. Acikcasi ben de 2015 model var ve simdiye kadar ne stop etme ne devir dalgalanmasi ne de yazilimsal bir problem yasamadim. Hatta uzerindeki lastikler degismeli dendi ancak orjinal lastikleri ile gayet guzel idare ediyorum. Tabiiki yagisli gunlerde daha dikkat ediyorum ancak beni tehlikeye sokacak bir durumla karsilasmadim. Bu arada kullandigim gunler en az 40km yol yapiyorum.

  16. #12776
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı hirosche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Acikcasi ben de 2015 model var ve simdiye kadar ne stop etme ne devir dalgalanmasi ne de yazilimsal bir problem yasamadim. Hatta uzerindeki lastikler degismeli dendi ancak orjinal lastikleri ile gayet guzel idare ediyorum. Tabiiki yagisli gunlerde daha dikkat ediyorum ancak beni tehlikeye sokacak bir durumla karsilasmadim. Bu arada kullandigim gunler en az 40km yol yapiyorum.
    Hocam bu lastiklerle nasıl sorun yaşamadınız merak ettim açıkcası ben hayatımda bu kadar berbat bir lastik görmedim arka frene basmaya korkuyorum motorun arkası yolda gezmeye başlıyor arka frene ani basmalarda hele ki yerler hafif ıslaksa o zaman dümdüz gitmeye bak geçen gün yerler çok az ıslak hızım en fazla 20 km L bi dönüşten sapıcaktım arka frene de hafiften dokunuyorum birden kafa sağa dönmeye başladı kıçı birden sola yatmaya başladı Allah'tan toparlayabildim yoksa öpmüştüm yeri. Birde stop etme sorunu olmayabilir fakat devir dalgalanması nerdeyse hepsinde hatta motorun çalışması bile enterasan bakıma gittiğim zaman yazılım da atılmasını isticem bakalım düzelecek mi.
    PULSAR 200RR

  17. #12777
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu lastiklerle nasıl sorun yaşamadınız merak ettim açıkcası ben hayatımda bu kadar berbat bir lastik görmedim arka frene basmaya korkuyorum motorun arkası yolda gezmeye başlıyor arka frene ani basmalarda hele ki yerler hafif ıslaksa o zaman dümdüz gitmeye bak geçen gün yerler çok az ıslak hızım en fazla 20 km L bi dönüşten sapıcaktım arka frene de hafiften dokunuyorum birden kafa sağa dönmeye başladı kıçı birden sola yatmaya başladı Allah'tan toparlayabildim yoksa öpmüştüm yeri. Birde stop etme sorunu olmayabilir fakat devir dalgalanması nerdeyse hepsinde hatta motorun çalışması bile enterasan bakıma gittiğim zaman yazılım da atılmasını isticem bakalım düzelecek mi.
    Ben hiç sorun yok yazanların motor bayii olduğunu veya bayiilerle yakın bağı olduğunu düşünüyorum. Lastikler ölüm saçıyo özellikle
    dyavol-77, SAZMAN ve KumanBayram bunu beğendiler.

  18. #12778
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hiç sorun yok yazanların motor bayii olduğunu veya bayiilerle yakın bağı olduğunu düşünüyorum. Lastikler ölüm saçıyo özellikle
    Aynen hocam motoru alırken bütün paramı verdim param kalmadı ama borç alıp lastikleri değiştiricem eski motorumda İRC vardı kötü lastik derdim bu motoru alınca beterin de beteri oluyormuş hakikaten dedim. Bir de biliyorsanız MİTAS SAVA marka lastikler MC25 ve MC50 modellerini beğendim nasıl acaba uygun bütçeli olarak onlar var olmazsa Pilot Street taktırıcam.
    PULSAR 200RR

  19. #12779
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen hocam motoru alırken bütün paramı verdim param kalmadı ama borç alıp lastikleri değiştiricem eski motorumda İRC vardı kötü lastik derdim bu motoru alınca beterin de beteri oluyormuş hakikaten dedim. Bir de biliyorsanız MİTAS SAVA marka lastikler MC25 ve MC50 modellerini beğendim nasıl acaba uygun bütçeli olarak onlar var olmazsa Pilot Street taktırıcam.
    Sava lastikten memnun kalan baya var paran Michelin'e Metzeler'e yetiyosa onlar daha iyi tabi.

  20. #12780

    Üyelik
    27 Ağustos 2016
    s.a cümleten 2. el 2016 pulsar 200ns ile aranıza katıldım çok şükür stop etme ve resetleme sorunum yok fakat kafama takılan 2 konu var
    1. si eksoz un altında küçük bi delik var ve ordan su atıyor bu normaldi fark eden oldu mu ( delik gayet orjinal duruyor tahliye gibi )
    2. si aldığımda radyatör suyu baya azdı takviye yaptım üst limite kadar 4 gün geçti yine minimum un az üstüne düşmüş normalmidir.
    lastikler yanlız hakkaten kayıyır değitirmek şart


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)