Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #12741
    hakan nkd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    kocaeli gebze
    Motosikleti
    cb125e- pulsar 200
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu aralar Hyosung'umu değiştirmek istiyorum.
    Bir arkadaşımın Hyosung'unun statörü bozuldu ve cebinde parası ile 1 ay statör bulamadı Türkiye'de. Tabi Paypal de kapanınca Hyosungsource vs. yalan oldu. Yedek parça işi iyice sakata bağladı.
    Bu olaydan sonra ben de tedirgin olmaya başladım. Gerek parça bulunmazlığı gerek şehir içi rahatsızlığı/ağırlığı nedeniyle değiştirmeyi düşündüm.

    Parça bulunabilirliği ve fiyatları, aksesuar bolluğu açısından Pulsar makul geldi.
    Fakat Hyosung'un gücüne ve rüzgar yememesine çok alıştım. Düz yolda debriyajsız 2. viteste bile arka tekerin sarması en sevdiğim özelliği. Uzun yolda 140-150 sabit seyahat edebiliyorum. Yılda 1-2 kere tek seferde 600km'lik uzun yollara çıkarım. Yani kullanım %90 şehir içi. Pulsar bana Hyosungda bulduklarımın hepsini veremez ama; şuan iyi bir artçı konforuna, dik oturuşa, daha geniş gidon turuna, hafifliğe ve makul bulunabilir parça fiyatlarına da ihtiyacım var. Bunlardan sormak istediğim;

    -Arka selenin yumuşatılması ve topcase takılması ile artçıya uygun hale getirilmesi,
    -Daha yumuşak ve konforlu amortisör performansı,
    -Uzun yolda 120km hızla sabit seyahat,
    -İyi bir ön camla güzel bir rüzgar koruması,

    Verebilir mi diye sormak istedim sizlere. Artçımla binerken gerçekten eziyet oluyor bu motor. Temiz Hyosung piyasada olmadığı için değiştirip de pişman olmaktan korkuyorum. Özellikle hem Hyosung hem Pulsar kullanmış kişilerin yorumlarını esirgememesini bekliyorum.
    Parça sıkıntısı olduğundan sürekli içinde bi tedirginlik, huzursuzluk olacağı için kafan rahat bir şekilde keyifle kullanamazsın hyosungu. 6 sene önce acemilik dönemlerinde Gt250r kullandım çok seviyordum onu. Çünkü gösterişli ve güçlüydü. Daha sonra 650 cc olanını kullandım 4-5 ay. Sonra suzuki gsx600f alınca hyosung dan soğudum. Tabi ki kıyaslanamaz aslında suzuki ve hyosung bunu daha iyi anladım. Zaten bu zaman diliminde racing tarzı motorlardan uzaklaştım, soğudum.
    Şimdi pulsar ile Gt250r arasında kalsaydım pulsarı seçerdim.
    1.pulsar daha kıvrak, şehir içi şehir dışı daha rahat.
    2.beygiri ve torku hyosungdan az olsa da yeterli bence.
    3.parça sıkıntısı yok ve fiyatı uygunmuş.
    4.artçı içinde uygun hale getirilecek motor pulsar.
    Sevmediğim yönü amortisör sertliği. Bozuk yollar da rahatsız ediyor.
    Blackeagletr bunu beğendi.
    Dolu dolmuş ve boş taksiden uzak dur!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12742
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı eko29 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba 7 senedir motosiklet kullanıcısıyım şuan kawasaki kle 500 kullanıyorum öğrenciyim ve ev-okul arası git gel 50 km ye yakın kle 500 100km/h hızda 4.5 litre yakıyor pulsar ile takas yapmayı düşünüyorum kafama takılan konular var 195 boy 110 kg birisiyim
    -Ankarayı bilenler varsa gölbaşında oturuyorum ve okul tandoğanda konya yolunu kullanıyorum dik rampalar var bu rampalarda hızını nereye kadar koruyabiliyor
    -100km/h hızda sabit giderken yakıt tüketimi kaç litre
    -Sizce bu takas işi mantıklımı amacım yeni,hafif,az yakıt tüketen bi motosiklete binmek cevaplarsanız sevinirim iyi günler dilerim
    Cinnaha 110km hızla girersen 95km hızın altına düşmeden Atakule'ye çıkıyor. Gölbaşından Oran'a da konya yolu üzerinde 90-100km arası hızla çıkar. 100km sabit hızda düz yolda 3 litre yakar da yokuşlarda motoru zorlamayıp yavaşlamasına izin vermelisiniz yoksa 3.5 litre yakar. Takastan anlamıyorum.

  3. #12743

    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    Oncelikle kendimden bahsediyim 15 yasinda motosikelte tanisip her gun bir fiil en az 2 km si motor tepesinde gecen birisiyim tam 10 yildir da bu boyle motosiklet tutkusu olan bir babanin saglik problemleri nedeniyle ogluna devrettigi bir fert. Scooter naked ss bir cok model sahibi oldum surdum su andada Honda CRF 250 L sahibiyim. Gel gelelim bu pulsar arkadasimizla 2014 un yaz ayinda tanistim. İlcemizde kucuk capli bir grubumuz var arkadaslarimizdan 2 si 0 km pulsar sahibi oluyolar aradan 2 ay geciyor bir tanesi yuksek cc bahanesiyle grubumuzdaki evli emekli olan bir abimize satiyor bende bu vesileyle 2014 un yaz ayinda tanistim pulsarla motor cinli bir motordan gosterisli evet kaliteli hatta ama gel gelelim daha 4 bin km deki motor yag arizasi veriyor ikaz lambasi yaniyor her zamanda degil ara ara abimiz bize danisti servisine sorman en mantiklisi dedik sonuc ? Olurmus oyle ardindan bir arkadasimiz daha 0 km aldi bu gosterge sorunuda onda cikti soguk havalarda gostermiyor 7000 pesin 0 km motor sogukta naz yapiyor hadi yine soz kullanicilar burda bana ahkam kesiceksiniz herkesde olmuyor yok update le duzeliyor beyin degisiyor fln filan ben bu motoru 3 bin km surdum titresim hicte az degil gayette vuruyor ki ( torku yuksek bir 250 cc crf kullanicisiyim 25 bin km ) hiz desen tamam 160 lara kadar cikan var dogru da neden tum alim satim sitelerinde daha 2014 15 model
    Olan motor 3. Hatta 4. Sahibinde olur ? Birde soyle dusumun bu motorda buyuk pay sahibi olan KTM ve KAWASAKİ markalari var ancak birebir kawasaki z250 sl den esinlenerek yapilan bu motor 8000 tl iken bu gun neden kawa 12 bin tl ?( kusurati var evet ) Bunlar bahanemi diceksiniz simdi size gore degil neden ? Cunku bu motorun eksilerini burda soylersen kimse almaz piyasasi duser elinizde kalir satamassiniz gel gelelim motor kotumu ? Tabiki degil hatta piyasadaki cinlilerin yerine tercih edilir. Ancak mevzu su nekka ekmek okka kofte bir kawasa gosterge stop sorunu yasasaniz bile kesin cozumu olur benim kicikirik crf ye bile 2013 model olmasina ragmen geri cagirip gerekli parcayi ucretsiz degistiler ki garanti biteli yol olmustu. Tabiki crf ile kiyaslamiyorum ama pimpirikli arkadaslar bunu alicagina fazla verin kawa olsun. Bu motor parasinin tam karsiligi eksilerine ragmen parca kalitesi , gidisi , gorunusu , devirlenmesi , yakiti gercekten harika ama kesinlikle uzun vadeli bir motor degil. 8 binlira butcesi Olan arkadaslar km ye takilmayin cunku 80 nin km de rektefesiz varadero alan abilerimiz var.
    dyavol-77 ve quattromeb bunu beğendiler.

  4. #12744
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Bir motor aldık.Özellikle pulsar olsun dedik.Ktm,honda ve pulsar bu 3 marka üzerinde yoğunlaştım sonra gittim pulsar aldım.Velhasıl buraya geldik form sayfası varmış millet paylaşım yapıyor.Şunu farkettim herkes ayrı telden çalıyor.Hiç redline girmemiştim pulsarla geçen canım sıkıldı 1.vitesten başlayarak tüm vitesleri kesiciye girenekadar anırta anırta vites değiştirdim o gün okadar kötü davrandımki ömrümde yapmadığım tüm eziyetlerin hepsini pulsara o gün yaptım hatta lastikleride yakayım dedim ama vazgeçtim.Ne kadar kötü bir motormuşsun sen pulsar ben seni bozamadım motorunu yakamadım,rampa aşşağı inerken boşa aldım aniden 2.vitese taktım kırayım şanzımanını diye onuda yapamadım.

  5. #12745
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt hesabı yapılacak bi motor değil o şekilde keyif vermiyo. 125'lik motor gibi sürmek gerekir motorun tarzına uymuyor. Keyifli bir kullanımla ortalama 4 litre 18 kuruş yakıyor. Aslında 9.5 litre kullanılabilir yakıt deposu hacmi yerine şöyle 15 litre bi depo olsaydı benzin göstergesini de fazla takip etmezdik iyi olurdu.
    Çok doğru motoru 7 bin devirin altında kullanmak açıkcası çok sıkıcı ben sakin kullanmıyorum, genelde yalan yok redline'da kesiciye girene kadar da basıyorum,

    Dediğin kesinlikle doğru deposu (cüssesine göre) küçükmüş meğerse dışarıdan diyorsun ki 12-13 lt vardır. üst devirlerde kullanıma rağmen yine de az yakıyor bence. her gün kadıköy-mecidiyeköy arası git gel yapıyorum, akşamları gezmesi de cabası, haftada 30 tl benzin masrafım var bence gayet iy

  6. #12746

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Ne zaman benzin göstergesi ötse sıfırlanmaya yakın kala benzin alıyorum full lüyorum genelde tepelem ama genede 9 küsür litre alıyor bunun deposu 14 litre değilmi yedek depoyla kısacaıs hiç bir zaman tamamen içindelini bitiremedim.

  7. #12747

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne zaman benzin göstergesi ötse sıfırlanmaya yakın kala benzin alıyorum full lüyorum genelde tepelem ama genede 9 küsür litre alıyor bunun deposu 14 litre değilmi yedek depoyla kısacaıs hiç bir zaman tamamen içindelini bitiremedim.
    Aslında 14 lt değil 12küsür litre. Bunun 12 litresini kullanabiliyorsunuz, ağzına kadar benzin dolu iken benzin göstergesinde tüm çizgiler bittiğinde 9.5-10 lt harcamış oluyorsunuz, geri kalan 2 lt civarı da yedek depo gibi düşünebilirsiniz.

  8. #12748
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında 14 lt değil 12küsür litre. Bunun 12 litresini kullanabiliyorsunuz, ağzına kadar benzin dolu iken benzin göstergesinde tüm çizgiler bittiğinde 9.5-10 lt harcamış oluyorsunuz, geri kalan 2 lt civarı da yedek depo gibi düşünebilirsiniz.
    Benim motor teklemeye başlamış haliyle 9.6 litre benzin alıyor kapağın kenarına kadar. 11-12 litreyi hiç göremedim. Her pulsar'ın deposu farklı ölçüde mi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir motor aldık.Özellikle pulsar olsun dedik.Ktm,honda ve pulsar bu 3 marka üzerinde yoğunlaştım sonra gittim pulsar aldım.Velhasıl buraya geldik form sayfası varmış millet paylaşım yapıyor.Şunu farkettim herkes ayrı telden çalıyor.Hiç redline girmemiştim pulsarla geçen canım sıkıldı 1.vitesten başlayarak tüm vitesleri kesiciye girenekadar anırta anırta vites değiştirdim o gün okadar kötü davrandımki ömrümde yapmadığım tüm eziyetlerin hepsini pulsara o gün yaptım hatta lastikleride yakayım dedim ama vazgeçtim.Ne kadar kötü bir motormuşsun sen pulsar ben seni bozamadım motorunu yakamadım,rampa aşşağı inerken boşa aldım aniden 2.vitese taktım kırayım şanzımanını diye onuda yapamadım.
    Redline'a sokunca keyfi çıkıyo motorun ama bozuk yollarda yapmamak lazım geçen gün Ankara G.O.P'ta tuhaf bi kavşakta önüme atlayan Şahin'e gömüyodum 2 saniyeyle falan kurtardım. Zıp zıp giden yollarda ne dönebiliyo ne de fren yapabiliyo motor, süspansiyon adamı öldürecek kadar berbat. Motor asfalta basamıyor. Sert süspansiyonun faydasını daha göremedim, virajda falan da yol bozuksa felaket.

  9. #12749

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor teklemeye başlamış haliyle 9.6 litre benzin alıyor kapağın kenarına kadar. 11-12 litreyi hiç göremedim. Her pulsar'ın deposu farklı ölçüde mi acaba
    Var senin motorda zaten bişeyler
    Ağustos 2014'ten beri aldığım benzin fişlerinin neredeyse hepsini sakladım(manyaklık işte ). Ankara'dayım, %98 Shellden fuelsave alırım(Belli 3-4 istasyondan), benzin alımının %95'inde depoyu tam boşaltıp tam doldurmuşumdur şimdiye kadar,çoğu 9buçuk 10 lt civarı, Şu an elimde 4ağustos2016 fişi var. 11.030 lt,47.98tl tutmuş. Tarih ve saate bakarak diyebilirim ki Büyük ihtimal göstergede hiç çizgi kalmadıktan sonra bir 50km daha( işe git gel 52 km) sürmüşüm ve iş çıkışı eve varmadan benzin almışım, motorun teklediğini görmedim hiç. 10 lt civarı olsaydı çizgi bitince almışım diyebilirdim. 2 yıldır neredeyse aynı yolu(Göksudan ankamall'a istanbul yolundan kaptıra kaptıra) gitgel yapınca ve her seferinde km sıfırlayıp kaç km yaptığına bakınca fişten bile çıkartabiliyorsunuz bazı şeyleri

  10. #12750
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Var senin motorda zaten bişeyler
    Ağustos 2014'ten beri aldığım benzin fişlerinin neredeyse hepsini sakladım(manyaklık işte ). Ankara'dayım, %98 Shellden fuelsave alırım(Belli 3-4 istasyondan), benzin alımının %95'inde depoyu tam boşaltıp tam doldurmuşumdur şimdiye kadar,çoğu 9buçuk 10 lt civarı, Şu an elimde 4ağustos2016 fişi var. 11.030 lt,47.98tl tutmuş. Tarih ve saate bakarak diyebilirim ki Büyük ihtimal göstergede hiç çizgi kalmadıktan sonra bir 50km daha( işe git gel 52 km) sürmüşüm ve iş çıkışı eve varmadan benzin almışım, motorun teklediğini görmedim hiç. 10 lt civarı olsaydı çizgi bitince almışım diyebilirdim. 2 yıldır neredeyse aynı yolu(Göksudan ankamall'a istanbul yolundan kaptıra kaptıra) gitgel yapınca ve her seferinde km sıfırlayıp kaç km yaptığına bakınca fişten bile çıkartabiliyorsunuz bazı şeyleri
    Çoğu kişinin deposu 9.5 litre civarı o şekilde yorumlar da var o zaman pulsar'ların yarısı 9.5 yarısı 12 litre depolu

  11. #12751

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoğu kişinin deposu 9.5 litre civarı o şekilde yorumlar da var o zaman pulsar'ların yarısı 9.5 yarısı 12 litre depolu
    Başkalarını bilemem tabiki, benim motorda böyle
    Bende tüm çizgiler bitince 9,5lt civarı alıyor. Çizgiler bittikten sonra kalan benzinle(ki 2 lt civarı oluyor bu da) geçen yıl bi 60 km daha gitmişliğim var 7bin devir civarı, uzun yolda benzinci bulamayıp(yusfyusf olaraktan, tekleme falan yapmadı). Benzinci bulunca hemen girip almıştım, kaç lt aldım hatırlamıyorum ama.

  12. #12752
    pilatini10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Pulsar200ns
    iyi akşamalr arkadaşlar
    benim 2016 model pulsarım var
    şu an 2000km de
    motorda ayklarda acaip titrşim yapıyor
    birde bunlara ne zman sibop ayarı yapılıyır
    mator çalışırken uruntulu çalışıyor
    istop edince çakıyor gibi motor duruyor
    sebebi ne dir
    birde 40tl benzin ile 250km yol yapabildim
    en fazla bir rodajda iken 315 km gördüm,
    apaçi kullanan birisi degilim zaten şehir ,içi
    kullanıyorum an fazla yapılan 70 80 km hızlar
    birde bu 2016 modellerde hava filtresi
    2014 lere göre degişik diyorlar bu muhabbet nedir
    şimdidden teşekkürler

  13. #12753

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı HKN_CRF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle kendimden bahsediyim 15 yasinda motosikelte tanisip her gun bir fiil en az 2 km si motor tepesinde gecen birisiyim tam 10 yildir da bu boyle motosiklet tutkusu olan bir babanin saglik problemleri nedeniyle ogluna devrettigi bir fert. Scooter naked ss bir cok model sahibi oldum surdum su andada Honda CRF 250 L sahibiyim. Gel gelelim bu pulsar arkadasimizla 2014 un yaz ayinda tanistim. İlcemizde kucuk capli bir grubumuz var arkadaslarimizdan 2 si 0 km pulsar sahibi oluyolar aradan 2 ay geciyor bir tanesi yuksek cc bahanesiyle grubumuzdaki evli emekli olan bir abimize satiyor bende bu vesileyle 2014 un yaz ayinda tanistim pulsarla motor cinli bir motordan gosterisli evet kaliteli hatta ama gel gelelim daha 4 bin km deki motor yag arizasi veriyor ikaz lambasi yaniyor her zamanda degil ara ara abimiz bize danisti servisine sorman en mantiklisi dedik sonuc ? Olurmus oyle ardindan bir arkadasimiz daha 0 km aldi bu gosterge sorunuda onda cikti soguk havalarda gostermiyor 7000 pesin 0 km motor sogukta naz yapiyor hadi yine soz kullanicilar burda bana ahkam kesiceksiniz herkesde olmuyor yok update le duzeliyor beyin degisiyor fln filan ben bu motoru 3 bin km surdum titresim hicte az degil gayette vuruyor ki ( torku yuksek bir 250 cc crf kullanicisiyim 25 bin km ) hiz desen tamam 160 lara kadar cikan var dogru da neden tum alim satim sitelerinde daha 2014 15 model
    Olan motor 3. Hatta 4. Sahibinde olur ? Birde soyle dusumun bu motorda buyuk pay sahibi olan KTM ve KAWASAKİ markalari var ancak birebir kawasaki z250 sl den esinlenerek yapilan bu motor 8000 tl iken bu gun neden kawa 12 bin tl ?( kusurati var evet ) Bunlar bahanemi diceksiniz simdi size gore degil neden ? Cunku bu motorun eksilerini burda soylersen kimse almaz piyasasi duser elinizde kalir satamassiniz gel gelelim motor kotumu ? Tabiki degil hatta piyasadaki cinlilerin yerine tercih edilir. Ancak mevzu su nekka ekmek okka kofte bir kawasa gosterge stop sorunu yasasaniz bile kesin cozumu olur benim kicikirik crf ye bile 2013 model olmasina ragmen geri cagirip gerekli parcayi ucretsiz degistiler ki garanti biteli yol olmustu. Tabiki crf ile kiyaslamiyorum ama pimpirikli arkadaslar bunu alicagina fazla verin kawa olsun. Bu motor parasinin tam karsiligi eksilerine ragmen parca kalitesi , gidisi , gorunusu , devirlenmesi , yakiti gercekten harika ama kesinlikle uzun vadeli bir motor degil. 8 binlira butcesi Olan arkadaslar km ye takilmayin cunku 80 nin km de rektefesiz varadero alan abilerimiz var.
    Neden Bajaj'ın hiçbir modeli Avrupa birliği ülkelerinde,misal: ABD'de,Kanada,Japonya gibi gelişmiş ülkelerde satılmıyor. Bunun cevabını bulursanız-ne demek istediğinizi vatandaş anlayacaktır.
    quattromeb bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  14. #12754
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Arkadaşlar motorun üstünde orjinal lastikleri var kuru yolda sıkıntı yapmasada ıslak gördümü arka frene basamıyorum gö.ü başı ayrı oynuyor. Lastik olarak ne takmalı bu alete Pilot Street düşünüyorum 650 lira civarında önerilerinizi bekliyorum

  15. #12755
    KumanBayram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    Çanakkale/İstanbul
    Motosikleti
    Honda Fizy 125 --> Pulsar 200 NS
    Alıntı _Warknife_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun hocam çok güzel duruyo.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

    Arkadaşlar sizlere bi sorum var 2016 modellerde devir dalgalanması ve istop etme sorunu varmı?ilk defa motorsiklet alıcam.Acemiliği bunda atacağım.Öğrenciyim.Ekipmanlara bütçe ayırdım.İlk ekipman sonra motoru alıcam.8300 liradan aşağıya alan varmı?Önerirmisiniz pulsarı?İstanbulda kaliteli servisleri varmıdır??Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    bende seninle aynı durumdayım ikinci motorum olucak ama bu devir dalgalanması özellikle stop sorunu cok kafamı karıstırıyor

  16. #12756
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı KumanBayram adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende seninle aynı durumdayım ikinci motorum olucak ama bu devir dalgalanması özellikle stop sorunu cok kafamı karıstırıyor
    Arkadaşlar çok fazla düşünücek bir şey yok gibi ortada bu fiyatlara 125 150 lik makinaları satıyolar bende çok düşündüm gittim aldım bi pulsar keyfinden yerimde duramıyorum. Belki makinası bi japon değil ama fiyatı da bi japon değil inanın ki üstünde japon bi marka olsa 12-13 den aşşağı vermez.
    PULSAR 200RR

  17. #12757

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı pilatini10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ......
    motorda ayklarda acaip titrşim yapıyor "Acayip"ten kastınız kişiye göre değişiyor ama titreşim YAPAR
    birde bunlara ne zman sibop ayarı yapılıyır Sibop ayarı değildir o, sübap ayarıdır, 20bin'de yapılıyor bildiğim kdarıyla, bende öyle yapıldı

    mator çalışırken uruntulu çalışıyor

    istop edince çakıyor gibi motor duruyor Hepsinde öyle
    sebebi ne dir

    birde 40tl benzin ile 250km yol yapabildim 40tl benzin yoktur 5lt,8lt 10vs litre benzin vardır, sizin kaç liraya benzin aldığınızı biz bilemeyiz, ona göre de hesap yapamayız.

    apaçi kullanan birisi degilim zaten şehir ,içi
    kullanıyorum an fazla yapılan 70 80 km hızlar Bu motor 100km'de; 7bin devirde giderseniz 3lt civarı benzin yakar, 7-9bin devir arası kullanırsanız 3.6lt civarı yakar, 8-10bin arası kullanırsanız 3.8-4lt civarı yakar(2 yıllık aynı yolu git gel deneyimleridir)
    en fazla bir rodajda iken 315 km gördüm, Kaç lt benzin aldınız sonrasında; 8.5-9-9.5-10 kaç litre?!!?! 8 litre aldıysanız güzel, 10 lt aldıysanız(rodajda 5-6 bin devir civarı kullandığınızı varsayarak ) fazla.


    birde bu 2016 modellerde hava filtresi
    2014 lere göre degişik diyorlar bu muhabbet nedir 2014'lerde standart düz kenarlı ktm duke 200'ün de kullandığı hava filtresi kullanılıyor, 2015 ve sonraki modellerde hava filtresinin kenarlarında vidadelikleri var, satis.kuralkancom sitesinde a uzantılı olarak belirtilen parçalar 2015 ve sonrası modeller için olanlar.

    şimdidden teşekkürler
    Bildiklerimi koyu-italik şekilde karşılarına cevapladım.
    pilatini10 bunu beğendi.

  18. #12758
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    Daha önce yazmıştım tekrar söylemek istiyorum.

    2016 model kullanıyorum. 4.ayım stop etme hiç yaşamadım.

    Bugün 5.bin bakımını yaptırdım. Servis yazılım atmış devir dalgalanması ortadan kalkmış.

    Yeni alacak arkadaşlar aynadan muzdarip olurlarsa tvs aynası almak yerine gidon yükseltme yaparlarsa ayna değiştirmeye gerek kalmaz.

    Ben ilk önce aynayı değiştim- sonra gidonu yükselttim. Siz sadece bence gidonu yükseltin ekstra masrafa girmeyin. Oturuş pozisyonu, görüş açısı tamamen değişiyor.

    Almak isteyen arkadaşlar olursa;

    Muhammet kandemir: 0539 601 35 33

    Arkadaş çok ilgili, ben parçayı kaybetmeme rağmen bana ücretsiz yolladı.

    Pişman olmazsınız

    Yakıt değerlerim:
    Şehiriçi sakin kullanım;
    100 Km: 2.84
    Km: 0.12
    SAZMAN bunu beğendi.

  19. #12759

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Abi fiyatlar şişmiş aynen Ybr125 bakıyodum 2016 ları 6 bin küsür lira ( bu motoru hafifliğinden dolayı istiyodum) ama çok pahalı 2015 model sıfırını İstanbul'da bulamadım.Tvs Apache ye niyetlendim titreşim sorunu varmış vazgeçtim(Hiç kullanmadım).Cf motoya baktım onunda servisleri vs vs . Elimde bi tek 200ns kaldı.150ns yide inceleyip kararımı vericem artık.

  20. #12760
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor teklemeye başlamış haliyle 9.6 litre benzin alıyor kapağın kenarına kadar. 11-12 litreyi hiç göremedim. Her pulsar'ın deposu farklı ölçüde mi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------


    Redline'a sokunca keyfi çıkıyo motorun ama bozuk yollarda yapmamak lazım geçen gün Ankara G.O.P'ta tuhaf bi kavşakta önüme atlayan Şahin'e gömüyodum 2 saniyeyle falan kurtardım. Zıp zıp giden yollarda ne dönebiliyo ne de fren yapabiliyo motor, süspansiyon adamı öldürecek kadar berbat. Motor asfalta basamıyor. Sert süspansiyonun faydasını daha göremedim, virajda falan da yol bozuksa felaket.
    Dün alanyaya gittim geldim.Giderken hızım 100 km altıydı üstüne hiç çıkmadım.Gelirken 125-135 km aralığında geldim zaman zaman 140 çıktım.140 km hızla giderken aniden şiddetli bir rüzgar çarptı neye uğradığımı şaşırdım.Süspansiyon çok iyi değil.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)