Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ağustos 2016, 14:54
#12581
[QUOTE=Mengu16;3980628]
snrdngurme adlı üyeden alıntı
Ankarada yok Motolastik'ten getirtip iskitlerde bi yerde taktırıyolar. Bu motolastik.com'un izmir bayraklıdaki yerine geçen sene iş sebebi ile izmire gittiğimde uğramıştım. Jantları söküp götürmüştüm yarım saat gibi bi sürede değiştirdiler. Kargoda bi problem yaşayacağınızı sanmam, işini iyi yapan bir firma. Pulsar için metzeler lastik seti her an ellerinde bulunur.
Sn. Mengü, bugün Ankarada bayide tekrar inceledim motorsikleti, bayideki arkadaş 2016 model lastiklerin MRF olduğunu ve değiştirmeme gerek olmadığını söyledi sizce itibar etmeli miyim? Bu yaz bir iki ay kullanıp kaldıracağım motorsikleti kışın kullnacağımı sanmıyorum. Acaba seneye sezonda mı alsam lastikleri.
Reklamlar
-
09 Ağustos 2016, 15:09
#12582
[QUOTE=snrdngurme;3980905]
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Sn. Mengü, bugün Ankarada bayide tekrar inceledim motorsikleti, bayideki arkadaş 2016 model lastiklerin MRF olduğunu ve değiştirmeme gerek olmadığını söyledi sizce itibar etmeli miyim? Bu yaz bir iki ay kullanıp kaldıracağım motorsikleti kışın kullnacağımı sanmıyorum. Acaba seneye sezonda mı alsam lastikleri.
ben aldım 2016 model uzerınde eurogrıplastık var ve degıstırdım memnun kalmadım hemen kılıtlıyor ve kayıyor metzeller lazertec lastık aldım izmırden sıparışle kargolandı gerısını hallettım
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
DKN adlı üyeden alıntı
stop etme sorunu devam ediyo mu? malum sitede 500 tane satılık var
ne diyosunuz pulsarcılar
bende 2016 modelı var ılk zamanlar bırkac defa stop etti ama benden kaynaklıda olabılır ılk vıteslı motosıkletım cunku
şuan gayet normal sadece rolantıde ufak bır dalgalanma var onuda dıkkate almıyorum memnunum
-
09 Ağustos 2016, 15:27
#12583
[QUOTE=murat 60;3980910]
snrdngurme adlı üyeden alıntı
ben aldım 2016 model uzerınde eurogrıplastık var ve degıstırdım memnun kalmadım hemen kılıtlıyor ve kayıyor metzeller lazertec lastık aldım izmırden sıparışle kargolandı gerısını hallettım
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
bende 2016 modelı var ılk zamanlar bırkac defa stop etti ama benden kaynaklıda olabılır ılk vıteslı motosıkletım cunku
şuan gayet normal sadece rolantıde ufak bır dalgalanma var onuda dıkkate almıyorum memnunum
Hocam bu lastik kilitleme sorunu halloluyor mu lastiği değiştirince, onun haricinde bariz bir fark var mı?
-
09 Ağustos 2016, 15:38
#12584
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar sorun var
motorun depoda benzin azıcık azalınca misal yarıya yaklaşınca motorun performansı düşüyor. 140a zor çıkıyor ama depo doluyken sorun yok 160a dayıyor.
nitekim servise gittim. benzin pompasını bilgisayar üzerinden kontrol etti. orun yok gibi dedi. bi gün bırak kontrol edelim dedi ama daha fırsatım olmadı. bi fikri olan var mı?
bu arada bizim motorlar sürekli az benzinle gezince benzin pompasını yiyormuş bilginiz olsun...
Merhaba, ilk aldığımda servisteki arkadaş enjeksiyonlu araçlarda (arabada da duymuştum bunu) çeyrek deponun altına inmeyin enjeksiyonlarına zarar verir demişti, ben de depoyu doldurduğumda performans farkını hissediyorum. aslında sorun değil sadece sürekli benzin almak gerekiyor ki alacağın zaten 30 tl falan :D dikkat etmek gerekir sıkıntı yapar dediğine göre böyle bir durum söz konusu yoksa uyarmazdı bence
Onun dışında stop etme olayı bende de başladı 3-4 defa yaşadım. Tehlike arz etmedi kontağa bastığınızda hemen çalışıyor (ki ilk çalıştırmada bile gaz gerektirmiyor sadece tuşa bas çalışıyor) ama can sıkıcı tabii ki tehlikeli olmasa bile sonuçta insanın canını sıkan durum.. tam köşeyi dönüyorum stop ediyor, ışığa geliyorum stop ediyor sanki acemilik gibi gözüküyor :D ama dediğim gibi henüz 3-4 kere yaşadım.
Ayrıca bazı arkadaşlar rolantide titreme için yazılım attırmış ama performansında düşme olmuş diye okudum, dalgalanma bende de var rolantisi sabit değil ama çok ilgimi çekmedi açıkcası bence bi önemi yok (acemice yorumdur dikkatt )
Yalnız şu bi gerçek ki motor yüksek devirlerde çok acayip oluyor :D sürekli devirli kullanma isteği oluştu bende 7bin devirin üstü sanki daha keyifli gibi, içimden geçiriyorum demek ki 4 silindir motorumuz olsa aragaz vermekten komşularla papaz olacağız diye :D ama önemli husus şu ki lastikler şu ana kadar sıkıntı yaşatmadı ama bir panik firende yere serilecek gibi hissediyorum hep bi güvensizlik var bende söylemesi.
Not: Saatim hala yanlış ve bu durum beni deli etmeye başladı
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Hocam bende de sarısı var bu sene çıktı 3 renkte sarı,kırmızı,yeşil olarak. 500 tl fazla ödedim malesef ama almışken istediğim olsun diye bakmadım artık..
Yeşilini bir kere yolda gördüm gerçekten göz alıcı duruyor insanın aklını karıştırıyor.
Ayrıca ilanını attığınız kayalar motordan aldım motorumu hizmet olarak gerçekten iyiler ve sizinle ilgileniyorlar da, tavsiyemdir
-
09 Ağustos 2016, 16:55
#12585
[QUOTE=snrdngurme;3980929]
murat 60 adlı üyeden alıntı
Hocam bu lastik kilitleme sorunu halloluyor mu lastiği değiştirince, onun haricinde bariz bir fark var mı?
suan gayet ıyı kılıtleme yapmıyor ılk 100-150 km dıkkatlı kullandıktan sonra gayet guzel
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------
arkadaşlar tur camına ıhtıyacım var makul fıyatlı. önerınız varsa beklıyorum
-
09 Ağustos 2016, 17:28
#12586
[QUOTE=snrdngurme;3980929]
murat 60 adlı üyeden alıntı
Hocam bu lastik kilitleme sorunu halloluyor mu lastiği değiştirince, onun haricinde bariz bir fark var mı?
Ben Mitas ile kullandım yine de kitliyordu, arka freni kullanmamanızı tavsiye ederim.
-
09 Ağustos 2016, 17:42
#12587
Obs adlı üyeden alıntı
Yok hocam o renk var.RS modelindede var ama çok nadir olduğundan biraz pahalıymış
Sanki herkes o yeşil renkli motoru almak isteyecekmiş gibi normal fiyata 500-600 lira eklemek şark kurnazlığından başka bişey değil. Güney Amerika'da hâla düz renk, beyaz, sarı, bordo, yeşil, mavi Pulsar'lar satılıyor ama bize 2014 yılından itibaren siyah harici düz renk Pulsar üretilmiyor bir iddiada bulunuyor uzun zamandır Kuralkan. O zaman yeşil renk Pulsar nerden çıktı şimdi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
snrdngurme adlı üyeden alıntı
Sn. Mengü, bugün Ankarada bayide tekrar inceledim motorsikleti, bayideki arkadaş 2016 model lastiklerin MRF olduğunu ve değiştirmeme gerek olmadığını söyledi sizce itibar etmeli miyim? Bu yaz bir iki ay kullanıp kaldıracağım motorsikleti kışın kullnacağımı sanmıyorum. Acaba seneye sezonda mı alsam lastikleri.
Yaz bile olsa yağmurlu günler, saatler çok nadir de olsa olabiliyor. O durumda MRF lastiklerle viraja girmek istemezsiniz, ben 30km hızı geçmeden ayaklar yerde anca gidebiliyordum.
-
09 Ağustos 2016, 17:54
#12588
bu motor uzun yol için ideal mi ns 200 kullanıcıları rahatlıkla alabilirmiyim 2.ci el extralı alacam gezi camı ve lastikli? 2015 model düşünüyorum da?
-
09 Ağustos 2016, 17:58
#12589
Scream41 adlı üyeden alıntı
bu motor uzun yol için ideal mi ns 200 kullanıcıları rahatlıkla alabilirmiyim 2.ci el extralı alacam gezi camı ve lastikli? 2015 model düşünüyorum da?
Bu motorun en güzel kullanım şekli uzun yol. Şehiriçi için hiç rahat değil. Süspansiyonu çok sert ve yakıt-performans oranı sorunlu. Düşük devirde sürünce yakıtı idare eder ama trafikte kaçamıyosun çok yavaş kalıyo, yüksek devirde sürünce de şehiriçi 100km'de 4 litre yakıyor.
-
09 Ağustos 2016, 19:59
#12590
Sanki herkes o yeşil renkli motoru almak isteyecekmiş gibi normal fiyata 500-600 lira eklemek şark kurnazlığından başka bişey değil. Güney Amerika'da hâla düz renk, beyaz, sarı, bordo, yeşil, mavi Pulsar'lar satılıyor ama bize 2014 yılından itibaren siyah harici düz renk Pulsar üretilmiyor bir iddiada bulunuyor uzun zamandır Kuralkan. O zaman yeşil renk Pulsar nerden çıktı şimdi
pulsarlar şekil olarak kawasakilere benzedigi için,kawasakilerde yeşil oldugu için düz yeşil rengini çıkarttıar sanırım
-
09 Ağustos 2016, 20:08
#12591
Bir marka, neden başka bir markaya benzemek istesin ki ? Yada istiyordur belkide . . . .
-
09 Ağustos 2016, 20:37
#12592
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Bir marka, neden başka bir markaya benzemek istesin ki ? Yada istiyordur belkide . . . .
bajaj kawasakinin ortagı ve parça tedarik edicisi,uzak doguda bazı yerlerde kawasaki pulsar marka adıyla satılıyor.
-
10 Ağustos 2016, 09:43
#12593
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
-
10 Ağustos 2016, 11:42
#12594
CanberkOrg adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
Bu maddiyat ve keyif işidir. Bana göre "gelen köftenin miktarı ve tadı verilen paraya değer"dir. Size göre değmeyebilir, bu da normaldir. Varsa paranız, aynı/benzer kategori/cc motosikletler için gömün tabi ki 12-15bin tl yamaha'ya, honda'ya... vs.'ye. Kimse bir şey demez/dememeli, para sizin, keyif sizin. İçiniz nasıl rahat ediyorsa/edicekse onu yapın.
-
10 Ağustos 2016, 11:53
#12595
CanberkOrg adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
alırken insanın kafasında soru işareti kalınca tabiki huzursuz olur. bende istiyorum ama sorunları belli, niye bile bile lades olsun
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
10 Ağustos 2016, 12:34
#12596
Lastikleri bi tık daha iyi dedikleri Altın Elbiseli Adam'ın motor ilk çıktığında test ederken lastikler radyal değil aman dikkat dediği Eurogrip lastikler. 2015'in başlarında daha sağlam MRF'ye geçmişken Eurogrip'e geri döndüler. Hayret verici bi şekilde ne olursa olsun Pulsar'ı orjinal lastikleriyle on binlerce km kullanan var, ama kaliteli lastikler takmadan gerçek bir sürüş hissi asla alamazlar.
-
10 Ağustos 2016, 13:34
#12597
Pulsara diablo rosso 2 mi yoksa pilot street mi öneriyorsunuz başka marka söylemeyin abi 2 si arasında kaldım hangisi daha uygun olur? Çanakkalede kışın çok yağmur yağıyor
-
10 Ağustos 2016, 14:24
#12598
Arkadaşlar merhaba, ben de 05.05.2016 da NS200 alarak aranıza katıldım. Ancak sizlere danışmak istediğim bir şey var.
3 hafta önce 3800km'de olan motorum seyir halinde iken mekanik çarpma sesi gelerek stop etti. Aracımı 29.07.2016'da servise bıraktım. Sorunun ne olduğu hemen bulundu, eksantrik kamasının sıyırması sonucu piston supaba çarptı. Genel kullanıcı yorumlarına bakarak ben motoru oldukça yumuşak kullanıyorum, yine de oldu onu zaten anlamadım; montaj ya da parçanın ısıl işlemi kaynaklı bir hata olabilir. Ancak asıl dert hala motorun arızasının giderilmemiş olması. Gerekli parçalar bir türlü kuralkan'dan servise ulaşmıyor. Sizin de başınıza benzer bir durum geldi mi? özellikle garanti kapsamında olan arızalarda kullanıcıyı vazgeçirmek için mi parça temini hemen gerçekleştirilmiyor?
-
10 Ağustos 2016, 14:46
#12599
CanberkOrg adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Dün bayiye gittiğimde 2016 modellerinde stop etme, rölanti gibi sorunların ortadan kalktığını söylediler. Lastikler bir tık daha iyi, bir süre idare eder dediler. Gidon yükseltmeyi 85 TL'ye yaptıklarını söylediler. Ancak yorumlara baktıkça tamamen soğudum Bajaj'dan. Bu kadar soruna rağmen 8 bin TL küsür gömmek hiç mantıklı gelmiyor. Belki çok büyük sorunlar da değildir ama neden uğraşayım ki? Sıfır alacağı bir üründe sorunla karşılaşmak çok tatsız bence.
Teşekkürler
zaten asıl sıkıntı şu ki 8bin tl malesef ki cok para kalmiyor bu piyasada. Cok buyuk olmayan sorunları var stop etme sorunu da var bunlarin hepsi gercek. Varsa paranız bence de bulasmayin ama 8bin tl ye daha iyi bir motor yok malesef ki. Honda yamaha gibi markalarin yanina bile yaklasamaz fakat honda yamaha gibi markalarda da 8 bin tl ye boyle motor yok. Iyi gunler, guvenli surusler.
-
10 Ağustos 2016, 15:56
#12600
Görüyorum ki son sayfalarda sorunlardan oldukça fazla bahsedilmiş ve 200NS almak isteyen bazı arkadaşlarımızın kafalarında soru işaretleri oluşmuş. 4 ay önce bende benzer bir ruh hali içinde 2016 0 km pulsar sahibi oldum. 4 ay 7.000 km izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum;
Fiyat; pulsar 200 ns tam bir fiyat-performans ürünüdür. Özellikleri göz önüne alındığında rakipsiz bir motosiklettir. Kimse Honda cbr, Yamaha r25 vb makinelerle kıyaslamasın. O kadar paranız varsa düşünmeyin bile...
Güç; 200 cc naked bir motora göre oldukça şaşırtıcı diyebilirim. Özellikle ilk 3 vites son derece tatmin edici. 156-159 km son hızı ama 135-140 dan sonrası gereksiz ve güvensiz. 160 küsurlara çıkanlar yok dişli değiştirmiş yok ciğerini açmış, rodajını bebek gibi yapmış falan manasız arkadaşlar.. Stabilite, güven hissi ve konfor olmadıktan sonra geçiniz bunları..!
Yakıt; belkide bu motosikletin en güzel özelliklerinden birisi... Gerçekten az yakıyor arkadaşlar. agresif kullanmama rağmen ortalama 40 tl ile 300-310 km yol yapıyorum. Belki bu değer bazıları için çokta ekonomik gelmeyebilir fakat bence harika...
Görüntü; Zevkler görecelidir fakat pulsar oldukça yakışıklı bir naked.
Hatları, kalıbı ve her açıdan görüntüsü bence parasına göre fazla bile... (Siyah rengi özellikle. O sticker lı renkli modellerini içim almıyor bir türlü)
Eksileri; madde madde yazmakta fayda var
1. Her kesimin diline doladığı genellikle montaj ya da servis kaynaklı sorunları bazı motorlarda var, bu bir gerçek. Fakat bunlar kesinlikle çözülmeyecek problemler değil. Bilmeniz gereken şey iyi bir servis bulmanız şart. Mutlaka araştırın. İzmir de yaşayanlar Ekrem bey in (Metin-iş motor) servisine gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz. İst için de Oktay bey in servisi her kesimin tavsiyesi...
2. Cızırtı tıkırtı vb sesler; pulsarın en sevmediğim özelliği! Özellik diyorum çünkü çözümü falan yok arkadaş bi yerinden gelen sesi kesiyorsun başka bi yerden geliyor. Bu makinanın dna sında var bu olay bilginiz olsun...
3.Arka fren: çok kötü bir arka freni var lastik asfalt falan hikaye arka fren çok kötü, güvenmeyin. (Asıl olay ön frendir ki ön freni bence oldukça güzel)
Son söz; bu paraya bu özelliklerde başka motorsiklet yok.. Benelli tnt25 falan diyenler var saygı duyuyorum. Tnt 25 kullandım önce 5.000 adet satsın sonra konuşalım sorunları vs. (Tnt 250 ile kıyaslamayın güzel makina. Ama yine para-çokomel) Beklentilerinizi belirleyin iyice düşünün sonra uyuyorsa gidin
Pulsar alın güzel bir servis bulun, motorunuza iyi bakın emin olun pişman olmayacaksınız... Son olarak bu motosiklete fiyatını göz önünde bulundurarak yaklaşın kaldıramayacağı anlamlar yüklemeyin)
Biraz uzun oldu sanırım umarım faydalı olur...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)