Bu arada umraniyeye son durak tarafina bajaj bayisi acilmis bugun gordum kuzu gibi yatiyordu kapinin onunde incelemeyi dusunen arkadaslar var ise inceleyebilirler
Bu arada umraniyeye son durak tarafina bajaj bayisi acilmis bugun gordum kuzu gibi yatiyordu kapinin onunde incelemeyi dusunen arkadaslar var ise inceleyebilirler
1 vites boştayken arka teker dönmüyor.
2 viteslerin hiç birinde debriyaj kaçırmıyor yani arka teker gene dönmüyor.
3 kavrama noktası ilk aldığımda çok dipteydi ilk bakımda ortalara aldırmıştım. Yani şuanda orta seviyelerde kavrıyor. Şu sizin gösterdiğiniz ilgi ve merakın binde biri serviste olsaydı keşke.
Günde 2 defa olur olmadık yerde kesin stop ediyor,bu çok tehlikeli bi durum aslında
Ön kısımda bir takım kuş sesleri hakim,sözde yağlandı
kalkış esnasında titriyor
gösterge sıfırlıyor
benzin göstergesi randımanlı değil.
ilk bakımını yaptırmıştım ama! acaba düzelirmi dedim yok.Kısacası aldığıma pişmanım keşke kredi falan çekip inazuma alsaydım.
gösterge sıfırlamsı aküden.aküyü şarj ettırın yada garantıden degıstırsınler
kalkışta tıtreme 2016 ların hepsınde var benımkıde oyleydı 3 bin km olmak üzere ve kalkıştakı tıtreme yok denecek kadar az durumda ve km arttıkca düzeliyor benım pulsarın debrıyajı kacırıyordu orda düzeldı hiçbir işlem olmadan.
stop etme sorununu 2 kez yaşadım bırıncısı dık bayır cıkarken durmam gerkıyordu vitesi 1 e alayım dedım stop ettı ıkıncısı önüme kopek fırladı frenlerı kokledım arka teker kitledi stop ettı baskada oyle bı sıkıntı yaşamadım.
benzın gostergesı 2014 ve 2015 modellerde 100 km devırdıkten sonra ılk cızgı sonuyormus ben enfazla 85 km gorebıldım ılk cızgı ıle normal kullanımda 70/75 km cıvarı sonuyor ama 100 km de 3,30 litre benzın yakıyo şehırıcı.2016 modeler eskı modellere gore bıraz farklı.
ön taraftan gelen sesler hakkında bılgım yok =)
Arkadaşlar şimdi filmin yeni senaryosunu anlatayım.
Geçen hafta kuralkanı arayıp durumu anlattığımı ve arıza tespit tutanağı tutturmak için bir servisin numarasını verdiklerini söylemiştim.
Aynı gün numarasını verdikleri serviside aradığımı ustaları olmadığını pazartesi günü gelmem gerektiğini söylemişlerdi.
Ve bugün pazartesi film koptu, servisi tekrar aradım ben geliyorum demek için durumu da haliyle tekrar izah ettim, verdikleri cevap bizde cihaz yok sipariş ettik ama daha gelmedi biz rapor veremeyiz e bunu niye 3 gün önce söylemediniz.
Neyse az önce kuralkan ı tekrar aradım durumu aynen anlattım, sikayetimi ilgili birime aktardıklarını,incelediğini ve bana geri döneceklerini söylediler vay anasını sayın seyirciler.
Ne kadar sürede geri dönüş sağlanır ortalama bekleme sürem nedir dedim bilmediklerini söyledikleri ooo çok heyecanlı bir belirsizlik, daha önce hiç şikayet olmadımı onlara kaç günde geri dönüldü diye direttim şikayetiniz acileyetini tekrar ilettim dediler )
Sonuç beklemenin ahmaklık olduğunu tüketici lehine bir karar yada geri dönüş yapmayacaklarına emin olduğumu, bu motosiklete bindiğim her an canımı tehlikeye atmış olduklarını belirttim ve inceleme sonucunu beklememi rica ettiler.
Neyse bu raporu vermemek için 1500 takla atacaklarını müşteri temsilcisinin hiç bir yaptırım gücü olmadığı ve hiç bir soruna yardımcı olmayacağını zaten biliyordum.
1 hafta daha geri dönüş yapmalarını bekleyeceğim ve inşallah bu süre içerisinde başıma bir iş gelmez yoksa maddi ve manevi tazminat davasına dönecek bu işin sonu.
selam sevgili dostum...
yurtdışı forumlarda da pek çok insan senin sorduğun soruları sormuş... biraz araştırınca tıpkı buradaki gibi stop etme sorunundan bahsedenler de var hiç problem yaşamadan, daha doğrusu debriyaj, buji v.s gibi normal değişimler yaşayarak 40 50 bin km 'ye ulaşmış insanlar da var... özellikle hint forumlarında bu durum geçerli... ayrıca bir iki yerde de 200 NS 'in üretiminin durduğunu ve artık üretilmediğini yazmışlar...
işim gereği sürekli makina ve teçhizatlarla uğraşan birisi olarak şunu söyleyebilirim ki mekanik bir problem varsa bu durumda bütün motorların aynı sorunu yaşaması gerekirdi... o nedenle bana göre bu durum elektriksel ve belki de dolaylı yoldan yazılımsal bir sorun... 3 4 yıldır çözülememiş olması da enteresan bir durum... ya dediğimiz gibi nasıl olsa satıyoruz ve satmaya da devam edeceğiz diyorlar yani hiç kimsenin umrunda değil ya da hakikaten problem ve çözümü belli ancak şu durumda çözüm maliyeti fazla olduğu için sessiz kalınıyor... iki durumda da kuralkan ya da bajajın bunu kabul etmesini bekleyemeyiz... ne diyecek adamlar... sorun var ama umrumuzda değil mi?... evet sorun var ama çözemiyoruz bilgimiz ar-ge miz yetmiyo mu?... ya da evet sorunu çözdük ama maliyetli o nedenle kelle koltukta devam edin mi?...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------
sevgili dostum bence hata yapıyorsun...
öncelikle benim düşüncem en az senin kadar sıkıntı çeken insanlar var ancak kabullenmiş durumdalar ve nasıl olsa bişey olmaz deyip devam ediyorlar... halbuki her servise gidişte stop etme şikayeti ya da en basit saat sıfırlama şikayetini dahi tutanakla kayıt ettirseler ellerinde somut kanıt olur... garantiden akü değişti sorun kalmadı demek yetmez, bunu senin yapmaya çalıştığın gibi imzalı kaşeli kayıt altına almaları gerekli... yetkili servis motosikletinin stop ettiği anda buna şahit olursa oraya problemi yazmak zorunda... bu da senin için kayıt demektir... ancak uğraşman gereken şey buna şahit olmalarını sağlamandır... hatan da yapacağın işlemleri buraya açık açık yazman dostum... bence şu anda bütün servislere böyle bir imza vermeyin diyerek uyarı gitmiş olabilir... emin ol olay adli olarak devam ederse en kötü ihtimalle bir bilirkişi atanacaktır... ve emin ol sen haklısın çünkü senin durumunda pek çok kişi var... memleketimizin genel özelliği onların da konuşmasını ve suçluya karşı çıkmasını engelliyor sadece... Allah yardımcın olsun...
selamlar stop etme sorununu akü değişikliği ile gideren var mı yada yazılım dışında başka bir şekilde tamir ettiren?
Öncelikle hayırlı günler dileriz. İlettiğiniz konu ile ilgili yetkili servisimiz ------ Otomotiv görüşülmüştür. Yetkili servisimiz aracınıza yazılım atıldıktan sonra aracı tarafınıza sorunsuz teslim ettiklerini iletmişlerdir. Aracınızda şuan için herhangi bir problem var ise yetkili servisimize başvurmanızı rica ederiz. Servisimizde gerekli bilgiler verilmiştir. Kendilerine başvurmanız durumunda size yardımcı olacaklardır.
Şimdi gelen otomatik cevap bu.
Servisi şikayet etmediğim halde servis şikayeti gibi değerlendirmişler konuyu.
Neyse yemek molasındaymışlar. 13:30 da tekrar arayıp şikayetim neydi yapılan işlem neydi diye soracağım ses kaydı yapacağım ve kayıt yaptığımı kendilerin belirteceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
Alo 175 i aradım durumu anlattım ticaret il müdürlüğünün numarasını verdiler servisi arıza tespit raporu vermediği için şikayet etmemi söylediler. Kuralkan ı tekrar arayıp durumu bildireceğim. Peşine de ihtar çekeceğim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
Bu arada cevaben yazdıkları maildeki aracınızı yazılım attıktan sonra kısmı sorunu kabul ettiklerine işarettir. Rapor vermeseler bile bu mail bile işimi görür. Geriside bilir kişiye kalmış.
Arkadaşlar Çanakkalede 10.000 bakım için servis önerirmisiniz.
Şimdi kuralkan müşteri temsilcisiyle görüştüm tekrar şikayet formu doldurmamı söylediler. Hemen ardına il ticaret mürlüğünü aradım servisi şikayet etmek için, rapor almak zorunda olmadığımı
İlçede tüketici hakları mahkemesi bulunmadığı için asliye hukuk mahkemesine dava açmam gerektiğini araçta sorun olmadığını ithalatçı firmanın mahkemeye ispatlaması gerektiğini söylediler.
Ama öncelikle kuralkana ihtar çekeceğim.
Şimdi arkadaşlar 700 sayfa yazıyı okumak ızdırap geldi geçici bi süre kullanmak için almayı planlıyorum 2016 modeli kullanan problem yaşıyan arkadaşlar dile getirebilir mi
Stop eden arkadaslar bujileri kaliteli bujilerle degistirmeyi denedinizmi hic?
merhabalar motorum 500km oldu bakıma götürücem 500km bakım fiyatları asagı yukarı nekadar ?
Bugün yaptırdım ben bakımı 100tl ödedim ama bir sonraki bakımı garantiyi bozmak pahasınada olsun kendi motorcuma götürmeyi düşünüyorum. Servis işareti sönmemiş olsa motora hiç bişi yapmamışlar diyecektim o şekilde teslim aldım motoru hep benimi buluyor aksilikler bu servislermi sıkıntılı anlamadım.Söylediğim hiç bi şeye bakmamışlar ilaveten test sürüşü yapıyoruz demelerine rağmen km aynı idi herkez titreşim vs azalıyor motorun çalışması değişiyor diyordu hiç alakasız bi şekilde normalden fazla titremeye başladı psikolojik olduğuunu düşünmüyorum teslim alırken söyledim ilgili arkadaşa abi yarın getirde bakalım dedi saat geç olduğu için kendiside bakmadığını kabul etti yani yasrın imkanım olursa başında duracam seninde imkanın olursa servise götürmeden servisle konuş bana randevu verin ben motorumun başında durmak istiyorum diye işlem esnasında başında dur motorunun yap ve yağ filtresi değiştiryormu bi bak.Bugün bir kez daha pişman oldum yeminle bu malı aldığıma motorla ilgili ne olsa geriliyorum günüm gergin geçiyor.Kendi motorcum baktıktan sonrada şikayetlerim düzelmezse satacam acaip şekilde soğudum motordan.Birde bu paraya ne bekliyonuz diyen adamlara bi lagfım var ne kadar zenginsinizki 8000 küsür tl size az geliyorda bu lafı edebiliyorsunuz sanki 2000- 3000 e motor alıyoz az paramı 8bin tl Para biriktirip motor alacaklar almayın kardeşim şansınıza sıkıntılı motor gelir ağzınızın tadı kalmaz gidin motordan anlayan bi tanıdığınızla ikinci el japon falan alın kafanız rahat binin canımdan bezdim la
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)