Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #12421

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı YGMRLRKRL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğin aynı sey bendede oldu fakat şu şekilde ilerdeki kavşaktan dönmek için motorun vitesini küçülteyim dedim hızım 40 km debriyaj'a bi bastım tak gitti stop etti motor,başka zamanlardada aynı şekilde ışıkta durmak için debriyaja basıncada direk stop etti ama sanırsam benim motorda genelde 3. viteste yapıyor bu sorunları hep öyle denk geldim yada.ilaveten Motor 3. viteste sorun çıakrtmaya başladı vites düşerken acaip vuruyor tak diye motorun gücüyle alakalımı diye düşünüyorum ama bazen çok ses çıkartıyor bazende debriyajı sonuna kadar sıkmama rağmen 2'de 3 e geçmiyor ara gazı verip debriyajı bırakıp tekrar denersem anca geçiyor.Bu benim sahibi olduğum 5. motorun ilk motorumda değilki acemilikten desem ben Motorun gücünden gayet memnunum ama ben uzun süre mondialde kullandım ama bu kadar sorun yaşamadım ve ben 500 km bakımına kadar ne var ne yok tüm sorunlarını not alıp servise bildireceğim ve satın aldığım değil başka bir servise gideceğim umuyorumki ilk aldığım servis ayarlarını veya bişeyini eksik yapmış olsun ve sorunlar bundan kaynaklı olsun ve bakımda hepsi düzelsin aksi halde 500-1000 tl zarar demeyip satacam motoru şu an 250 km de motorum bakalım daha ne işler açacak başımıza.Şimdi anlıyorum sahibindende 1000 km nin altında satılan PULSAR 200 NS lerin neden satıldığını.
    Geçmiş olsun, bence biraz geç kalmışsın-ama olsun zararın neresinden dönersen kardır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12422

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Alıntı YGMRLRKRL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğin aynı sey bendede oldu fakat şu şekilde ilerdeki kavşaktan dönmek için motorun vitesini küçülteyim dedim hızım 40 km debriyaj'a bi bastım tak gitti stop etti motor,başka zamanlardada aynı şekilde ışıkta durmak için debriyaja basıncada direk stop etti ama sanırsam benim motorda genelde 3. viteste yapıyor bu sorunları hep öyle denk geldim yada.ilaveten Motor 3. viteste sorun çıakrtmaya başladı vites düşerken acaip vuruyor tak diye motorun gücüyle alakalımı diye düşünüyorum ama bazen çok ses çıkartıyor bazende debriyajı sonuna kadar sıkmama rağmen 2'de 3 e geçmiyor ara gazı verip debriyajı bırakıp tekrar denersem anca geçiyor.Bu benim sahibi olduğum 5. motorun ilk motorumda değilki acemilikten desem ben Motorun gücünden gayet memnunum ama ben uzun süre mondialde kullandım ama bu kadar sorun yaşamadım ve ben 500 km bakımına kadar ne var ne yok tüm sorunlarını not alıp servise bildireceğim ve satın aldığım değil başka bir servise gideceğim umuyorumki ilk aldığım servis ayarlarını veya bişeyini eksik yapmış olsun ve sorunlar bundan kaynaklı olsun ve bakımda hepsi düzelsin aksi halde 500-1000 tl zarar demeyip satacam motoru şu an 250 km de motorum bakalım daha ne işler açacak başımıza.Şimdi anlıyorum sahibindende 1000 km nin altında satılan PULSAR 200 NS lerin neden satıldığını.
    Ya gece işe giderken şak diye stop etti stopla beraber farlarda kapanıyor, Allah dan yol kenarında sokak aydınlatmaları vardı...
    Bende şimdi anladımda kimse motorumda sorun var demiyor herkes bende öyle bir şey yok diyor satıcı bile sorunları giderildi bem hiç stop sorununa rastlamadım diyor kime inanalım ne yapalım. Olan soruna yok öyle bir sorun diyen adamın cihaza bağlayıp sorunu gidercez demesine ne kadar inanılır...


    Bende şimdi anladımda kimse motorumda sorun var demiyor herkes bende öyle bir şey yok diyor... Satarken bizde mi yalan söyleyelim öyle bir sorun yok diye bilmiyorum...
    Umudumu da iyice yitirdim zaten,fabrika ürettiği sıfır motordaki sorunu gideremiyor ama servis cihazla gidercem diyor hiç inandırıcıcı gelmiyor...
    Bakıma gitmeden tüketici hakları derneğine gideceğim anladığım kadarıyla bu yolun sonu yok... O hatalar giderildi sorun yok diye kesin konuşan arkadaşlar da Allaha havale ediyorum çok ilgilendiler sağolsunlar. Milletin işi gücü yalan dolan olmuş...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

    Ekrem Ata beyin cep telefonunu bilen varmı kendisine nasıl ulaşabilirim, konuyu kendisine anlatmak istiyorum yazılanlara göre herkesle ilgilendiği söyleniyor.

  3. #12423

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar lafı uzatmanın gereği yok. Bu motorda kronik stop etme sorunu var ve bunu bilmeyen yok. Bu motoru alacak olan bunu göz önünde bulundursun öyle alsın. Ben 2016 model aldım stop etme sorunu vardı yeni yazılım yüklettim eskisi kadar sık olmasa da halen var yapacak birşey yok Bir yetkili servisin demesine göre benzin pompası debriyaja basıldığında benzini pompalamayı kesiyormuş. Çok büyük bir sorun değil aslında yazılımla düzeltilmesi lazım ama neden yapamıyorlar anlamıyorum. Genel olarak motordan çok memnunum konfor yakıt performans şuanlık yeterli stop etme sorunuda olmasa tadından yenmez. Önceki yorumlarda arkadaş stop etme sorunundan dolayı tüketici hakem heyetine başvuracağından bahsetmiş. Arkadaşım sağır sultan biliyordu bu motorda böyle bir kronik sorun olduğunu sen nerde yaşıyorsun hiç duymadın mı hiç araştırmadın mı ? Neyse inşallah olumlu bir netice alırsında emsal olarak herkes faydalanır.
    mavellen bunu beğendi.

  4. #12424

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Yakın zamandaki yorumları açıp bakarsanız herkes sorun giderildi yazılım güncellendi yeni motorlar sorun yok diyordu. İkinci olarak bir malın fabrika çıkışı kronik sorunu varsa o mala ayıplı mal denir, isteğiniz dahilinde ücret iadesi, malın kusuru değerinde ücret iadesi, ücretsiz kusurun giderilmesi ya da ürünün kusursuz olanıyla ücretsiz değiştirilmesi haklarından istediğinizi seçebilirsiniz. Ve en önemli kısım 3300 tl üzerindeki davalara tüketici hakem heyeti değil tüketici hakları mahkemesi bakar. Hali hazırda hakem heyetinde bir tane dosyam var ve kararı bekliyorum. Tüketici hakları mahkemelerinin belli başlı giderleride var tek çekincem bu zaten ama bu sorun yeterince canımı sıktı. Neyse artık her koyun kendi bacağından asılır ben haklarımı ve onları nasıl koruyacağımı biliyorum,Ekrem beyin numarasını bilen bir arkadaş varsa bana en büyük yardımı o yapar saygılarımla.

  5. #12425

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Alıntı voldo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakın zamandaki yorumları açıp bakarsanız herkes sorun giderildi yazılım güncellendi yeni motorlar sorun yok diyordu. İkinci olarak bir malın fabrika çıkışı kronik sorunu varsa o mala ayıplı mal denir, isteğiniz dahilinde ücret iadesi, malın kusuru değerinde ücret iadesi, ücretsiz kusurun giderilmesi ya da ürünün kusursuz olanıyla ücretsiz değiştirilmesi haklarından istediğinizi seçebilirsiniz. Ve en önemli kısım 3300 tl üzerindeki davalara tüketici hakem heyeti değil tüketici hakları mahkemesi bakar. Hali hazırda hakem heyetinde bir tane dosyam var ve kararı bekliyorum. Tüketici hakları mahkemelerinin belli başlı giderleride var tek çekincem bu zaten ama bu sorun yeterince canımı sıktı. Neyse artık her koyun kendi bacağından asılır ben haklarımı ve onları nasıl koruyacağımı biliyorum,Ekrem beyin numarasını bilen bir arkadaş varsa bana en büyük yardımı o yapar saygılarımla.
    Hocam valla eger ki vaktiniz ve imkaniniz varsa ugrasin kesinlikle. Hic kimse hakkini aramaktan alikonulmamali. Benim motosikletimde de oluyor bahsetmistim 7-8 mesaj once fakat onunla ugrasma imkanim yok malesef suanda. Ama öncü olmak isteyen biri varsa tabiki de onu da desteklerim. Bu surec boyunca burayı da guncel tutarsaniz çok iyi olur. Simdiden basarilar, guvenli surusler.

  6. #12426

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Akşam üzeri alo 175i arayarak detaylı bilgi aldım. Servise gidin durumu raporla tespit ettirin daha sonra noter aracılığıyla, ayıplı mal nedeniyle motoru aldığınız yere ücret iadesi istediğinizi belirten bir ihtar çekin dendi. Eğer arıza ile ilgili rapor hazırlamak istemezlerse ticaret odasına şikayet etmem gerektiği söylendi. Yarın sabah servise gidip hem arıza raporu isteyeceğim hemde ilk bakımı yaptıracağım, yazılımı şimdilik güncelletmeyeceğim. Yarın ya da sonraki gün tüketici hakları derneğine giderek bir de ordaki memurlarla yüzyüze görüşeceğim. Araştırmalarıma göre 800 tl civarı avukat, bilir kişi, dosya masrafları ve diğer giderler olacak. Bu parayı gözden çıkardım üzüldüğüm tek şey lastikleri yenilemem oldu ki bu motoru uzun süreli kullanmayı hatta yaz sonu Türkiye turu yapmayı planlayarak almıştım.
    Neyse yarın olsun bakalım servisten Ekrem beyinde numarasını isteyeceğim birde kendisiyle görüşceğim.
    Eğer mantıklı konuşup beni ikna edebilirlerse bu sürece hiç girişmeyeceğim ama o arıza raporunu almak için her koşulda direteceğim.

  7. #12427

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı fdemirkol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkes kazasız belasız günler diliyorum.
    daha öncede yazmıştım sorunumu saat sıfırlama konusunda
    servisle görüştüm aküye baktı ölçümlerin düzgün olduğunu yazsada ret geleceğini problemin motorun kontak açılırken bekleme süresine uyulmadığını söyledi ama problemin ne zaman gercekleşeceği belli olmuyor varmı bu sorunu yaiayan yada çözüm bulabilen günlük saat ayarlamktan yoruldum artık.
    Saat sıfırlamasının sebebi büyük ihtimal aküdür. Mevzu şu ki, normalde ölçüm yapıldığında değerler normal görünse de akü sorunluysa marşa basıldığında normalden çok daha fazla değer kaybı yaşıyor bunun sonucunda göstergeye yeterli akım gitmediğinden saat kendini sıfırlıyor.. Biz bunu aküye ölçüm cihazı bağlı iken marşa basınca gördük, olması gereken değerin çok altına düştüğünü göreceksiniz, hatta ardarda çalıştırıp stop ettirin değer iyice düşecektir.. Aküye takviye yapıp marşa basıldığında değer kaybını sorunlu aküdeki kadar trajik düzeylerde hiçbir zaman yapmadı, sağlam olduğundan emin olduğumuz bir aküyle denedik yine tekrarlamadı..Servisten rica edin bu şekilde sorununuzu ispat edebilirsiniz.

  8. #12428
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Az önce 50 km gibi bir hızdaydım debriyaja bastım motoru boşa çıkardım durdurmak için frenlere asıldım.Hızım 30km civarına düşünce stop etti,tekrar çalıştırmak istedim ilk marşda almadı ikinci marşda aldı.Bu motoru aldım alalı 2 kere oldu.Birincisi ilk aldığımda rampa aşşağı ikinciside az önceki.Rampada stop ettiği zaman ertesi günler tekrar denemeler yaptım ama stop etme sorunu olmadı.Önceden seyhan 150 vardı o devamlı stop ettiği ve ısınınca vitesleri geçirmek kabus olduğu için bu motorumdaki stop etme bana göre pekde önemli değil.Bundan önceki pulsarımda rampa aşşağı inerken stop etmişti onu satmak zorunda kalmıştım ama sorunları var diye değil hatta ben onun sorunlu olduğunu bile bilmiyordum.Bu formu okuyan 10 kişiden biri alır bu motoru.Keşke bu motor türkiyeye hiç gelmeseydi büyük beklentileri olmayanlar almasaydı gidip cbf 250 alsaydık yada mt07 yada r25 paraları herzaman olduğu gibi japonlara verseydik ve şu laf her zaman yerini bulsaydı.Japon olsun ağa.Benim motorum taş gibi köpek gibi kullanıyorum tabiri yerinde ise anasını bile ağlatıyorum.Yeni aldığımda 100 km civarında iken redline gelmemesine dikkat ederek 125km hıza çıkardım.Aranızda çok nadir kişiler malına bu şekilde davranmıştır.Gönül isterki sorunsuz olsaydı.Alırken beni tek cezbeden yanı seriliği idi onu koruduğu sürece gözümde bir numara.Motorda kullanılan malzeme pilastikler özellikle çok kaliteli değil.Youtube da motor testlerinde bu motoru test edenler artıları ve eksilerini tefferuatı ile anlatıyorlar.Testlerde bu motoru hiç beğenmiyenler bile gazlamasına hayran kalıyor.Bu formda amatör ve profosyonel yorum beyan edenler var.Bu motoru almadan önce bu form almamda etken olmuştu en baştaki yorumu okumama rağmen gittim peşin para aldım.Genel itibari ile forumda sık sık sorunlar beyan ediliyor en çokda yeni alan arkadaşlar tarafından.Keşke o sorunlar olmasaydı ve sizde bu motorla yaşadığınız güzel anılarınızı paylaşsaydınız gönül bunu isterdi.

    Sevgili VOLDO hakkınızı arayın kardeşim bu sizin en doğal hakkınız İNŞALLAH hakkınızı karşı tarafdan bağırta bağırta alırsınız.

  9. #12429

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    herkese merhabalar;

    yaklaşık 40 günlük bir 200 NS kullanıcısıyım, ilk motorum ancak daha öncelerinde motor kullanmışlığım var. Burada diğer arkadaşların da yaşadığı sorunu yaşadım. 3. viteste viraja girmeden vites küçültüp yavaşlamak için diye debriyaj a bastım motor stop etmiş ancak kask ve kulaklık olduğu için fark etmedim ve vitese aldım diye düşünüp debriyajı bıraktığımda motor resmen üzerinden attı ve kendimi yerde buldum. diz korumam olduğu için şanslıyım bir iki morluk ile atlattım ancak koruma resmen parçalandı. bunları buraya yazıyor olmamın sebebi benim gibi motosiklette acemi arkadaşlar kesinlikle bu markadan bu modelden uzak dursun. kronik olarak stop etme sorunu olan bir motosikleti almak hele birde acemi biri için akıllı adam işi değil. ben çok araştıramadım almadan önce ve şuan çok pişmanım. olur da bu sorunu çözebilen var ise lütfen anlatsın resmen motosikletten soğudum. herkese kazasız günler dilerim.
    dyavol-77 ve Ayıcık37 bunu beğendiler.

  10. #12430

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Bajaj ve Kuralkan birileri ölmeden önce şu stop etme sorununu çözse çok iyi olur. Ben de NS150 kullanıyorum ve onda herhangi bir stop etme sorunu yok, kimsede de duymadım. Sorunun büyük ihtimal enjeksiyonla ilgili olduğu anlaşılıyor. Bir küçük ihtimal de debriyaj tam ayırmıyor olabilir. 2017'de NS200'e geçmeyi düşünüyordum ama bu sorun çözülemezse başka markalara bakacağız.

  11. #12431

    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    bandırma
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saat sıfırlamasının sebebi büyük ihtimal aküdür. Mevzu şu ki, normalde ölçüm yapıldığında değerler normal görünse de akü sorunluysa marşa basıldığında normalden çok daha fazla değer kaybı yaşıyor bunun sonucunda göstergeye yeterli akım gitmediğinden saat kendini sıfırlıyor.. Biz bunu aküye ölçüm cihazı bağlı iken marşa basınca gördük, olması gereken değerin çok altına düştüğünü göreceksiniz, hatta ardarda çalıştırıp stop ettirin değer iyice düşecektir.. Aküye takviye yapıp marşa basıldığında değer kaybını sorunlu aküdeki kadar trajik düzeylerde hiçbir zaman yapmadı, sağlam olduğundan emin olduğumuz bir aküyle denedik yine tekrarlamadı..Servisten rica edin bu şekilde sorununuzu ispat edebilirsiniz.
    teşekkür ederim ilginize en müsait zamanımda gidip bu sorun için çözümünüzü dile getireceğim. inş. çare olur gercekten sıkıldım artık

  12. #12432

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    herkese merhabalar...

    1) "voldo"
    Ya gece işe giderken şak diye stop etti stopla beraber farlarda kapanıyor, Allah dan yol kenarında sokak aydınlatmaları vardı...
    -YA YOL KENARINDAKİ LAMBALAR OLMASAYDI?

    2) "voldo"
    Bugün şoförler derneğine plakamı bastırmaya giderken 80 km/s hızda, yolun ortasında u dönüşü yapmaya çalışan arabayı görünce önce debriyajı sıktım frene basmaya kalmadan çat diye stop etti. Hemen saati kontrol ettim gösterge resetlememiş...
    -BU OLAYDA TEKRAR HIZLANMAN GEREKSEYDİ NE OLACAKTI?

    3) "mavellen"
    Az önce 50 km gibi bir hızdaydım debriyaja bastım motoru boşa çıkardım durdurmak için frenlere asıldım.Hızım 30km civarına düşünce stop etti,tekrar çalıştırmak istedim ilk marşda almadı ikinci marşda aldı.
    -KAVŞAKTA MEYDANA GELSEYDİ ve KAVŞAĞI HEMEN GEÇMENİZ GEREKSEYDİ NE OLACAKTI? GEREKEN HIZI NASIL SAĞLAYACAKTINIZ?

    4) "larnon"
    Bajaj ve Kuralkan birileri ölmeden önce şu stop etme sorununu çözse çok iyi olur.
    -SİZCE UMURLARINDA MI?

    5) "YGMRLRKRL"
    Söylediğin aynı sey bendede oldu fakat şu şekilde ilerdeki kavşaktan dönmek için motorun vitesini küçülteyim dedim hızım 40 km debriyaj'a bi bastım tak gitti stop etti...
    -FANATİKLER SİZE ACEMİ DİYEBİLİR DİKKAT EDİN...

    6) "PcK0PaT"
    Arkadaşlar lafı uzatmanın gereği yok. Bu motorda kronik stop etme sorunu var ve bunu bilmeyen yok. Bu motoru alacak olan bunu göz önünde bulundursun öyle alsın. Ben 2016 model aldım stop etme sorunu vardı yeni yazılım yüklettim eskisi kadar sık olmasa da halen var yapacak birşey yok...
    -TAM DÖNERKEN MOTOORU HAFİF DE OLSA YATIRDĞINIZ BİR YOLDA STOP ETSE ve SİZ FARKETMEDEN TEKRAR DBRİYAJI BIRAKSANIZ. STOP ETMİŞ MOTOR DENGENİZİ BOZARAK DÜŞMENİZE NEDEN OLABİLİR Mİ?

    7) "voldo"
    Bende şimdi anladımda kimse motorumda sorun var demiyor herkes bende öyle bir şey yok diyor... Satarken bizde mi yalan söyleyelim öyle bir sorun yok diye bilmiyorum...
    -DÜRÜST OLANLARI AYIRARAK ŞUNU ANLIYORUZ Kİ İNSANLAR MOTORLARINI SATARKEN BU FORUMDA YAZDIKLARINI REFERANS GÖSTERECEKLER... BAK KAÇ AYDIR YAZIYORUM BENDE STOP ETME SORUNU OLMADI DİYECEKLER...

    bu kadar yazdım sadece üç dört sayfa geriye giderek... belki yüzlercesi daha var...

    eğer hukuk, adalet ve insan hayatına saygının olduğu bir ülkede yaşıyor olsaydık bu motosikleti insan hayatını tehlikeye attığı için sattırmazlardı... almayın arkadaşlar... canınızın hiç mi kıymeti yok... sevdiklerinizi düşünün ve bu motoru almayın... Allah vermesin bu sebebe bağlı bir kaza olduğunda zaten motor tehlikeli deyip geçecekler... olan bizlere ve sevdiklerimize olacak... fanatikler bana saldırır şimdi sen alma biz mutluyuz diye... ben almadım... ve almayacağım... adamlar uzak ara en çok satılan motor diye övünüyorlar ama bu durumu düzeltmek için şunu yaptık ve sorun çözüldü diyemiyorlar... sorunu kabul ediyorlar ama çözemiyorlar kaç senedir... satış devam ettiği sürece kimsenin umurunda olmayacak...
    Ipwnz, dyavol-77 ve YGMRLRKRL bunu beğendiler.

  13. #12433
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    bajaj discover vardı 125 cc bazı ufak problemler harici sıkıntısız kullanılıyor hala 60 bin km relerde şimdi pulsar 200ns aldım 6.500 km rede şimdiye kadar şükür pek sıkıntı yaşamadım, ufak tefek sorunlar harici, bir kere bile stop etmedi, rolanti yüksek çalışıyordu, yazılım atıldı 1.500 devirde sabit, önceden 2.000 devir ve üstünde duruyordu rolanti, benim motorda hafif kusur gördüğüm konular, ön düzen biraz zayıf , şanzıman ve debriyaj ilişkisi zayıf ,çok seri vites değiştirmeye gelmiyor ( yarış yapar gibi ) arka fren pedalı yüksekteydi ,pedala da vida uyguladık, onuda hallettik pedalı biraz aşağıya almış olduk ,ben rahat edememiştim ani basmalarda fazla ayak hareketi gerekiyordu ,kısaca nazar değmesin saat sıfırlama ,stop sorunu v.b sorunların hiçbirisini yaşamadım sizlere tavsiyem debriyaj ayarınızı iyi yapın ,motoru nazik normal motor olarak kullanın ( yarışır gibi kullanmayın )aşırı sıcakken zorlamayın soğukken ısınmasını bekleyin zorlamayın bu dediklerim siz kusurlusunuz anlamında değilde motorun uzun vadeli ve düzgün çalışması açısından genel bilgi olarak yazdım , şükür şimdiye kadar benzer sorun yaşamadım yazılım harici servise arıza hata içinde gitmedim ,zincir debriyaj ve bu gibi ayarlarınız düzgün olsun

  14. #12434
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar...

    3) "mavellen"
    Az önce 50 km gibi bir hızdaydım debriyaja bastım motoru boşa çıkardım durdurmak için frenlere asıldım.Hızım 30km civarına düşünce stop etti,tekrar çalıştırmak istedim ilk marşda almadı ikinci marşda aldı.
    -KAVŞAKTA MEYDANA GELSEYDİ ve KAVŞAĞI HEMEN GEÇMENİZ GEREKSEYDİ NE OLACAKTI? GEREKEN HIZI NASIL SAĞLAYACAKTINIZ?
    Debriyajı sıkmıştım zaten stop ettiğini anladığımdada bırakmadım.Eğerki hızlanmam gerekse idi hareket halinde iken debriyajı hafif bırakır vurdurma ile o motoru tekrar çalıştırırdım.Daha önceki motorlarımdada vardı bu stop etme olayı yeni birşey değil benim için ama üstesinden gelebilecek tecrübeyede sahibim.Ben trafikde asla panik yapmam çok soğuk kanlıyımdır çok şükür.Teker kitlemedikden sonrada motordan kolay kolay düşmem.Ana caddede idim ışıklardaki kavşaktan dönecektim yeşil ışığın bitmesine 10sn vardı gazladım geçtim kavşaya geldim ama çok hızlı idim motoru durduramadım (orjinal lastikleri var daha sonra batlax taktım).Arka teker kaydı öntekere hizalandı neredeyse anladımki dönemicem gazı açtım devam ettim.

    Bu stop etme olayına çözüm bulurlarmı bir pulsar 200ns kullanıcısı olarak buna şuan inanmıyorum.Tehlike arz ediyormu? belki acemi adamı öldürür.Belki araçların üzerindeki enjektörler arızalıda olabilir.Kim bilir?buna pek değinen yok.Geri çağırma varmı?yok.Olurmu?Kim bilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

    Az önce motoru çalıştırdım uzun bir yol yaptım,geldim.Sık sık hızlı iken debriyajı sıktım frene basıp yavaşladım stop etmedi.Benim motorum taş gibi.Sorunu olduğunda açık birşekilde belirtiyorum.Ben memnunum.Sorunu var iken sorunsuz demek zaten şahsiyetsizliktir,burda birşeyleri ballandıra ballandıra anlatmaya gerek yok ne ise o.Benim motorum bana güven veriyor.

  15. #12435

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyajı sıkmıştım zaten stop ettiğini anladığımdada bırakmadım.Eğerki hızlanmam gerekse idi hareket halinde iken debriyajı hafif bırakır vurdurma ile o motoru tekrar çalıştırırdım.Daha önceki motorlarımdada vardı bu stop etme olayı yeni birşey değil benim için ama üstesinden gelebilecek tecrübeyede sahibim.Ben trafikde asla panik yapmam çok soğuk kanlıyımdır çok şükür.Teker kitlemedikden sonrada motordan kolay kolay düşmem.Ana caddede idim ışıklardaki kavşaktan dönecektim yeşil ışığın bitmesine 10sn vardı gazladım geçtim kavşaya geldim ama çok hızlı idim motoru durduramadım (orjinal lastikleri var daha sonra batlax taktım).Arka teker kaydı öntekere hizalandı neredeyse anladımki dönemicem gazı açtım devam ettim.

    Bu stop etme olayına çözüm bulurlarmı bir pulsar 200ns kullanıcısı olarak buna şuan inanmıyorum.Tehlike arz ediyormu? belki acemi adamı öldürür.Belki araçların üzerindeki enjektörler arızalıda olabilir.Kim bilir?buna pek değinen yok.Geri çağırma varmı?yok.Olurmu?Kim bilir.
    maşallah tecrübeniz yerinde belli ki ama sizce motosiklet gibi üst düzey konsantrasyonla kullanılması gereken bir aracın, ülkemizdeki trafik durumu da belliyken bu derece tehlike yaratması normal midir... umarım bahsettiğiniz tepkileri çok yorgun olduğunuzda, dalgın olduğunuzda da vs zamanlarda verebilirsiniz... zırıltıymış, zayıf ön düzenmiş, kalitesiz malzemeymiş zaten fiyatına göre motor bunlar olabilir... ama stop etme deyince durum farklı... o zaman acemi alamaz demeleri lazım... daha önce stop eden motor kullanmayan adam bu motora binmesin ölebilir diye uyarmaları lazım... neyse beni yanlış anlamayın sizinle tartışmak ya da marka fanatikliği değil amacım... çok seviyorum 200 ns i... almaya niyetlendim bi arkadaşımız kaza yapınca sorgulamaya başladım... bir senedir de oyalanıp duruyordum ha çözüldü ha çözülecek diye ama bajaj konusu benim için kesin olarak kapandı... kazasız sürüşler dilerim... umarım yazdıklarımı gerçekten anlayan bir kişi daha çıkar ve belki de bu modeli almaktan vazgeçerek kendini tehlikeye atmaz...

  16. #12436
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Sele kılıfı ve sarı-siyah depo kılıfı ile motoru patlatıp bir anlamda gönlümdeki sar-siyah motora kavuşmuş oldum
    Monsterli sele kılıfı 50 TL
    Depo kaplama 50 TL
    MOTOBE DERİ
    Şirinevler Mahmutbey yolu Güngören sok No:6
    05416712296
    SAZMAN ve ayzek bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  17. #12437
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sele kılıfı ve sarı-siyah depo kılıfı ile motoru patlatıp bir anlamda gönlümdeki sar-siyah motora kavuşmuş oldum
    Monsterli sele kılıfı 50 TL
    Depo kaplama 50 TL
    MOTOBE DERİ
    Şirinevler Mahmutbey yolu Güngören sok No:6
    05416712296
    http://i.hizliresim.com/bb37NY.jpg
    Depoyu yakından çekerseniz en azından yaptırmayı düşünen arkadaşlar işçiliği görebilir.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  18. #12438
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Arkadaşlar bu hafta içinde sıfır km pulsar 200ns almayı düşünüyorum. Nelere dikkat etmeliyim? Fiyat olarak bayiler arasında fark var mı? Stop etme sorunu her motosiklette varmı yoksa sadece bazılarında mı var? Cevaplarsanız sevinirim.

  19. #12439
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu hafta içinde sıfır km pulsar 200ns almayı düşünüyorum. Nelere dikkat etmeliyim? Fiyat olarak bayiler arasında fark var mı? Stop etme sorunu her motosiklette varmı yoksa sadece bazılarında mı var? Cevaplarsanız sevinirim.
    2016 modellerde de var, görünüşe göre kumar. Peşin alımda bayiden bayiye farklı fiyatlar almak mümkün, sıkı pazarlık et. Sıfır alırken dikkat edeceğin tek şey fiyat zaten. 2015 model olmamasına dikkat et, ellerinde kalmış olabilir. 2015 model denk gelirse daha da uygun fiyat alman lazım.

  20. #12440
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maşallah tecrübeniz yerinde belli ki ama sizce motosiklet gibi üst düzey konsantrasyonla kullanılması gereken bir aracın, ülkemizdeki trafik durumu da belliyken bu derece tehlike yaratması normal midir... umarım bahsettiğiniz tepkileri çok yorgun olduğunuzda, dalgın olduğunuzda da vs zamanlarda verebilirsiniz... zırıltıymış, zayıf ön düzenmiş, kalitesiz malzemeymiş zaten fiyatına göre motor bunlar olabilir... ama stop etme deyince durum farklı... o zaman acemi alamaz demeleri lazım... daha önce stop eden motor kullanmayan adam bu motora binmesin ölebilir diye uyarmaları lazım... neyse beni yanlış anlamayın sizinle tartışmak ya da marka fanatikliği değil amacım... çok seviyorum 200 ns i... almaya niyetlendim bi arkadaşımız kaza yapınca sorgulamaya başladım... bir senedir de oyalanıp duruyordum ha çözüldü ha çözülecek diye ama bajaj konusu benim için kesin olarak kapandı... kazasız sürüşler dilerim... umarım yazdıklarımı gerçekten anlayan bir kişi daha çıkar ve belki de bu modeli almaktan vazgeçerek kendini tehlikeye atmaz...
    Senin pusların yok herhalde.O halde senin için bir risk yok.Ben memnunum malımdan.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)