Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2016, 12:11
#12401
Merhaba,
Bende saat sıfırlama sorunu var dediğim gibi. ve bugüne kadar hiç kontağı açıp hemen çalıştırmadım. her zaman bekliyorum sistemlerin kendine gelmesini ibrenin dönmesini sonra çalıştırıyorum. Çalıştırırken de gaz istemiyor hiç tuşa bastığım gibi saniyesinde alıyor çok şükür. Bu haftaiçi aldığım yer olan Kayalar motora götürmeyi planlıyorum saat için. Bakalım ona göre bilgilendirme yapacağım sizlere. Artık saate takmıyorum hiç sürekli yanlış diye ama normalde çok işe yarıyordu biraz can sıktı resetleme mevzusu.. servisten sonra bakalım nolacak
Lastikler şu an iyi yaz için ama ekimden sonra nolur bilemiyorum
Reklamlar
-
25 Temmuz 2016, 12:51
#12402
Bende bir kere sıfırladı o zaman 25 km civarındaydı.Marşa bastım almadı,bastım almadı,yaklaşık 4-5 kere tekrarladı en sonunda uzun süre marşa bastım bırakmadım akabinde tüm gösterge bilgi ekranında saati sıfırladı ekran gitti geldi.Şuan sıkıntı yok.Kontağı açtığımda devir saati aşşağı inerken marşa basıyorum,beklediğim çok nadir tek marş alıyor.Bundan önce 2015 model pulsarım vardı onda orta sehba falan yoktu.Sık sık saat sıfırlardı aküden kaynaklandığını düşünüyordum çünki sıfırlamada ekranda kayboluyordu.Birkerede rampa aşşağı inerken boşa almıştım stop etmişti.Şuan aynı pulsarın 2015 modeli ve orta sehpalısı var bu motorda stop etme olayı 1 kere oldu haricinde olmadı.Bununda debriyaj ile alakalı olduğunu düşünerek debrijay kavramasını eski motoruma göre yani ortalarda alacak şekilde ayarlamıştım.
-
25 Temmuz 2016, 13:42
#12403
-
25 Temmuz 2016, 14:21
#12404
gidondaki kayıklığı ustam ön takımdan ayarlayabileceğini söyledi yarın ustaya bırakcam motoru
saat sıfırlama konusunda bi emsal bulsam ısrarcı olup yapılması gereken için ugrascam ama emsal yok
ibre düşmeden çalıştırılmaya bağladılar ama ben öyle çalıştırmıyorum ne zaman ne şekilde saati sıfırlayacağı belli olmuyor.
rolanti dalgalanması ve stop sorunu için yazılım attı daha önce yakıt gözle görülür miktarda arttıı buna bir çözümü olan varmı??
bütün yorum yapan arkadaslara ilgilerinden dolayı teşekkürler ısrarla bekliyorum sonucuu
-
25 Temmuz 2016, 14:36
#12405
saat sıfırlama tamamen akü ile alakalı
-
25 Temmuz 2016, 14:38
#12406
Bugün sigortayı yaptırdım 5. Derece hasarsızlık indirimiyle 359 lira tuttu. Plaka için emniyete gitti 190 tl de orda aldılar, saat 14 den sonra gelmemi söylediler, bende yarın gelebileceğimi söyledim ve ayrıldım, sanırım 30 tl civarı da şoförler derneğine vereceğim. Bugün ilk bakımı yaptırmayı da planlıyordum o da yarına kaldı plaka yüzünden.
Motor biraz açıldı gibi ya da alıştım emin değilim ilk bakımdan sonra 100 km/s çıkarcam maksimum suratimi. Sava lastikleri daha önce de kullanmıştım şuan konuşmak için erken ama lastikler güven veriyor sürerken.
-
25 Temmuz 2016, 19:30
#12407
Arkadaşlar motorun yağı doğru şekilde nasıl kontrol edilir orta sehpada değil motor o zaman düz tuttuğumuzdan nasıl emin olcaz yada zeminin düz olduğundan nasıl emin olcaz yağ çubuğuda yok bu meretin işin doğru yöntemi nedir bir an çelişkiye düştüm az ısıttım motorun yağ kağaını açıp baktım kupkuru yardım edebilecek varmı birde kaç litre yağ alıyor bu motor.
-
25 Temmuz 2016, 20:05
#12408
arkadaslar motoruma aldigim ekstralarla ilgili bilgi vereyim.once canta tutacagi aldim 50tl civarinda cokda guzel is goruyor.sonra canta aldim markasini hatirlamiyorum ama kaliteli biseydi.tek kask aliyor.sonra en onemlisi lastik aldim tereddutsuz metzeler aldim.hamur gibi yayiliyor.cabucak isinan bi lastik.
-
26 Temmuz 2016, 00:13
#12409
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun yağı doğru şekilde nasıl kontrol edilir orta sehpada değil motor o zaman düz tuttuğumuzdan nasıl emin olcaz yada zeminin düz olduğundan nasıl emin olcaz yağ çubuğuda yok bu meretin işin doğru yöntemi nedir bir an çelişkiye düştüm az ısıttım motorun yağ kağaını açıp baktım kupkuru yardım edebilecek varmı birde kaç litre yağ alıyor bu motor.
Motor düz zemin düz ve orta sehpadan destek alarak yağ seviyesini kontrol edebilirsiniz sadece orta sehpadan destek alın.
-
26 Temmuz 2016, 10:48
#12410
servis 1 litre 200 gr koydu.
-
26 Temmuz 2016, 16:41
#12411
Arkadaşlar motosiklet orta sehpa da iken vitese atıp az gazlıyorum yalpa yapıyor bunu yapmamdaki sebep 100 den sonra kafa sallama sorunu için yaptım 3 viteste felan gazlıyorum hızladndırıp aşırı sallanıyor arkada tekrer yalpa yapıyor acaba kendi motorunda test edebilecek varmı ? normal mi bu
-
26 Temmuz 2016, 17:52
#12412
Bugün şoförler derneğine plakamı bastırmaya giderken 80 km/s hızda, yolun ortasında u dönüşü yapmaya çalışan arabayı görünce önce debriyajı sıktım frene basmaya kalmadan çat diye stop etti. Hemen saati kontrol ettim gösterge resetlememiş...
Debriyaj ayırma görevini yerinemi getirmiyor nedir anlamadım... Ama artık can sıkmaya başladı bu iş...
Neyse emniyettem ruhsatımı aldım şoförler derneğine 30 tl vererek plakamı bastırdım.
Peşine hemen servisi aradım durumu tekrar izah ettim. Cihaza bağlayıp gidereceklerini söylediler. Satıcı arkadaşın iyi niyetine inandığım için olayı tüketici hakları mahkemesine taşımıyorum fakat güncelleme yapıldıktan sonra sorun devam ederse veya farklı sorunlar ortaya çıkmaya devam ederse daha fazla şansımı zorlamayacağım ve tüketici haklarına gideceğim. Bu hafta içi bakıma gideceğim hayırlısı olsun bakalım.
-
26 Temmuz 2016, 19:08
#12413
voldo adlı üyeden alıntı
Bugün şoförler derneğine plakamı bastırmaya giderken 80 km/s hızda, yolun ortasında u dönüşü yapmaya çalışan arabayı görünce önce debriyajı sıktım frene basmaya kalmadan çat diye stop etti. Hemen saati kontrol ettim gösterge resetlememiş...
Debriyaj ayırma görevini yerinemi getirmiyor nedir anlamadım... Ama artık can sıkmaya başladı bu iş...
Neyse emniyettem ruhsatımı aldım şoförler derneğine 30 tl vererek plakamı bastırdım.
Peşine hemen servisi aradım durumu tekrar izah ettim. Cihaza bağlayıp gidereceklerini söylediler. Satıcı arkadaşın iyi niyetine inandığım için olayı tüketici hakları mahkemesine taşımıyorum fakat güncelleme yapıldıktan sonra sorun devam ederse veya farklı sorunlar ortaya çıkmaya devam ederse daha fazla şansımı zorlamayacağım ve tüketici haklarına gideceğim. Bu hafta içi bakıma gideceğim hayırlısı olsun bakalım.
Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.
-
26 Temmuz 2016, 19:34
#12414
motoRaç adlı üyeden alıntı
Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.
Orjinal lastık sıcak asfaltta nerdeyse tutunmuyor ben bunu anladım benım motor tsmırdeyken arkadasın motorunu aldım tabı alısmısım kendı motorumdan bı daldım viraja aman allahım başladı gezinmeye dönüş yaptım vitesi cektim 2 ye gaza asıldım oda ne arka lastık patinaja gelmiş frenlemede zate kayıyo ama bunu ben sıcak asfalta baglıyorum arkadaşa baya sövdüm otp boka para buluyon lastık al suna dedımde michlen aldı şimdi deli gibi viraj yapıyo allah kaza bela vermesin ama lastik bence hafife alınacak bir iş değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
arkadaslar motoruma aldigim ekstralarla ilgili bilgi vereyim.once canta tutacagi aldim 50tl civarinda cokda guzel is goruyor.sonra canta aldim markasini hatirlamiyorum ama kaliteli biseydi.tek kask aliyor.sonra en onemlisi lastik aldim tereddutsuz metzeler aldim.hamur gibi yayiliyor.cabucak isinan bi lastik.
Metzeleri şehir efsanesi sanıyordum taki sürücğ kursunun motoruna me 22 taktırana kadar açıkcası bukadar performans beklemiyordum oldukça iyi çıktı pulsarda lasertec seri var onuda deneyeceğim bir sonraki lastiğim kesinlikle o olacak
-
26 Temmuz 2016, 20:14
#12415
motoRaç adlı üyeden alıntı
Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.
Ya ne bileyim inşaallah sorunu giderirler başımıza bir iş gelmeden düzeltirler. moralim nasıl bozuk anlatamam. Sorun giderildi denili diye pulsar aldım ama sonuç hüsran. Bunu çözen sorunun kaynağını bilen yok mu arkadaşlar bu kadar adam kullanıyor bu motoru biri bir şey desin bizimde moralimizi düzeltsin.
-
26 Temmuz 2016, 20:17
#12416
iyi aksamlar. Bende pulsar 200ns almayı düşünüyorum şuanda nasipse önumüzdeki ay içerisinde alıcam. Kullanıcılardan fikir almak isterim genel olarak beklenileni verdi mı? Acaba birde 2016 modellerde o tekerlek sorununu ve bazı sorunları ortadan kaldırmışlar diyolar doğru mu ? NET fiyatı ne kadar ve masrafalrla ne kadar maal oluyo bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim
-
26 Temmuz 2016, 20:23
#12417
Normalde güncellemeden sonra düzeliyor deniliyordu ama görünüşe bakılırsa tamamen şansına kalmış. Bildiğin kumar.
-
26 Temmuz 2016, 20:40
#12418
benim motorum 2016 model bu stop sorunu güncelleme ile gideriliyorsa 2016 modellerde fabrika çıkışı sorunsuz olması lazım değil mi eğer öyleyse benim motorum neden stop ediyor onu anlamıyorum...
-
27 Temmuz 2016, 14:29
#12419
motoRaç adlı üyeden alıntı
Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.
bendede aynı bın kılometre oldu lastıkler cok kayıyor fırene basınca yanlamaya baslıyor yenı bır takım lastık aldım henuz takmadım bu hafta felan halletmeyı dusunuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------
karaca3 adlı üyeden alıntı
bende tam tersini duymuştum metzeler yumuşak hamur oldugu için daha çabuk bitiyormuş.sava daha uzun km yapıyormuş.
kesinlikle metzeler kadar kaliteli degil ama tutuşu iyimiş.sakin kullandıgım için sava mitas benim işmi görür diye düşünüyorum.
bende metzeller aldım AEA önerdigi motolastik.com ile görüştüm metzelleri önerdiler michelın e nazaran daha uzun ömürlü oldugunu söylediler tavsıyelerıne uyarak metzeller aldım henuz takmadım bu hafta takmayı dusunuyorum orjınal lastık isteyen olursa satabılırım sadece bın km kullandım
-
27 Temmuz 2016, 15:13
#12420
voldo adlı üyeden alıntı
Bugün şoförler derneğine plakamı bastırmaya giderken 80 km/s hızda, yolun ortasında u dönüşü yapmaya çalışan arabayı görünce önce debriyajı sıktım frene basmaya kalmadan çat diye stop etti. Hemen saati kontrol ettim gösterge resetlememiş...
Debriyaj ayırma görevini yerinemi getirmiyor nedir anlamadım... Ama artık can sıkmaya başladı bu iş...
Neyse emniyettem ruhsatımı aldım şoförler derneğine 30 tl vererek plakamı bastırdım.
Peşine hemen servisi aradım durumu tekrar izah ettim. Cihaza bağlayıp gidereceklerini söylediler. Satıcı arkadaşın iyi niyetine inandığım için olayı tüketici hakları mahkemesine taşımıyorum fakat güncelleme yapıldıktan sonra sorun devam ederse veya farklı sorunlar ortaya çıkmaya devam ederse daha fazla şansımı zorlamayacağım ve tüketici haklarına gideceğim. Bu hafta içi bakıma gideceğim hayırlısı olsun bakalım.
Söylediğin aynı sey bendede oldu fakat şu şekilde ilerdeki kavşaktan dönmek için motorun vitesini küçülteyim dedim hızım 40 km debriyaj'a bi bastım tak gitti stop etti motor,başka zamanlardada aynı şekilde ışıkta durmak için debriyaja basıncada direk stop etti ama sanırsam benim motorda genelde 3. viteste yapıyor bu sorunları hep öyle denk geldim yada.ilaveten Motor 3. viteste sorun çıakrtmaya başladı vites düşerken acaip vuruyor tak diye motorun gücüyle alakalımı diye düşünüyorum ama bazen çok ses çıkartıyor bazende debriyajı sonuna kadar sıkmama rağmen 2'de 3 e geçmiyor ara gazı verip debriyajı bırakıp tekrar denersem anca geçiyor.Bu benim sahibi olduğum 5. motorun ilk motorumda değilki acemilikten desem ben Motorun gücünden gayet memnunum ama ben uzun süre mondialde kullandım ama bu kadar sorun yaşamadım ve ben 500 km bakımına kadar ne var ne yok tüm sorunlarını not alıp servise bildireceğim ve satın aldığım değil başka bir servise gideceğim umuyorumki ilk aldığım servis ayarlarını veya bişeyini eksik yapmış olsun ve sorunlar bundan kaynaklı olsun ve bakımda hepsi düzelsin aksi halde 500-1000 tl zarar demeyip satacam motoru şu an 250 km de motorum bakalım daha ne işler açacak başımıza.Şimdi anlıyorum sahibindende 1000 km nin altında satılan PULSAR 200 NS lerin neden satıldığını.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)